coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین دسته بازی کامپیوتر ؛ راهنمای خرید کنترلر مناسب PC

با خرید بهترین دسته بازی کامپیوتر بیش از پیش از بازی‌های PC لذت برده و در بازی‌های مبارزه‌ای، اتومبیل سواری، چند نفره و غیره مزیت رقابتی بهتری خواهید داشت.

بهترین دسته های بازی کامپیوتر می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای کیبورد و موس باشند؛ به خصوص در بعضی از سبک‌های بازی خاص. مثلاً داشتن یک دسته بازی خیلی خوب در بازی‌های چند نفره می‌تواند برای شما مزیت رقابتی قابل توجهی ایجاد کند.

با توجه به اهمیت دسته و کنترلر در اجرای بازی‌ها، در ادامه مطلب با راهنمای خرید دسته بازی پی سی همراه شما هستیم. برای انتخاب این دسته‌های بازی ویژگی‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. در واقع سعی بر این بوده که علاوه بر پوشش بازه‌های قیمت مختلف، دسترس پذیری، راحتی خرید، امکانات، طراحی، دوام، ماندگاری شارژ و غیره هم در نظر گرفته شود. همچنین، در این فهرست با انواع دسته‌های مخصوص سبک‌های مختلف بازی آشنا می‌شوید مثل شوترهای شخص اول، بازی‌های ماشین سواری و بازی‌های مبارزه‌ای و جنگی.

اگر شما هم قصد خرید یک دسته جدید برای بازی با پی سی را دارید، با این راهنمای خرید تکراتو همراه شوید تا بهترین دسته بازی کامپیوتر را راحت‌تر انتخاب کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین دسته بازی کامپیوتر

هر دسته بازی که دو استیک آنالوگ، دو دکمه شانه و دو دکمه تریگر داشته باشد، برای گیمینگ با پی سی قابل استفاده است به این شرط که بتوانید دسته را از طریق USB به کامپیوتر وصل کنید. اگر کنسولی دارید که دسته بازی آن عملکرد مطلوبی دارد، نیازی نیست که برای خرید دسته جدید مخصوص کامپیوتر بیشتر هزینه کنید.

بهترین دسته بازی کامپیوتر
بهترین دسته بازی کامپیوتر

اما اگر به دنبال دسته‌ای هستید که از نظر ظاهر، ویژگی‌های ارگونومیک، قابلیت‌های اتصال و غیره شرایط خاصی را داشته باشد، خرید گیم پد جدید می‌تواند تصمیم خوبی باشد. با توجه به این نکات، در ادامه مطلب با بهترین دسته های بازی PC از نظر امکانات، طراحی، کیفیت ساخت، ارزش خرید و غیره آشنا می‌شوید.

1. Microsoft Xbox Wireless Controller

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: باسیم، بلوتوث
  • امکانات: طراحی بافت دار، جک هدست استریوی 3.5 میلی متری، باتری قابل تعویض
  • وزن: 275 گرم
  • ماندگاری شارژ: حدود 30 ساعت

دلایل خرید: طراحی راحت، راحتی استفاده، موجود در سبک‌های مختلف

دلایل اجتناب از خرید: نداشتن امکانات جانبی زیاد

Xbox Wireless بهترین دسته بازی کامپیوتر موجود در بازار محسوب می‌شود. این دسته باکیفیت، در سطح جهان به راحتی قابل دسترس است و کیفیت ساخت بسیار بالا، طراحی ارگونومیک راحت، دکمه‌های تاکتیکی و D-pad قدرتمندی دارد. Xbox Wireless Controller با سیستم‌های ویندوزی سازگار است؛ این یعنی می‌توانید از همان ابتدا و بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار و درایوری از آن استفاده کنید.

این گیم پد که به هر دو روش باسیم و بی‌سیم قابل استفاده است، یک محصول چند کاره با قابلیت استفاده راحت محسوب می‌شود. قیمت این دسته بازی حدود 60 دلار است و نسبت به قیمت آن، امکانات خیلی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر داشتن رنگ‌های متنوع، می‌توانید ظاهر این دسته را با استفاده از Xbox Design Lab تنظیم کنید.

تنها نقطه ضعف Xbox Wireless نداشتن امکانات جانبی متنوع است. بعضی از دسته‌های معرفی شده در این مطلب، دکمه‌های بیشتر یا قابلیت استفاده از ورودی ماژولار را دارند اما این دسته فقط امکانات پایه و ابتدایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به قابلیت‌های جانبی مثل توقف تریگر یا دکمه‌های پشت قابل برنامه‌ریزی نیاز دارید، Victrix Pro BFG می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد که در ادامه راهنمای خرید دسته بازی کامپیوتر آن را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

بهترین هدست های پلی استیشن 4

2. Turtle Beach Stealth Ultra

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: باسیم، بی‌سیم (از طریق آداپتور)
  • امکانات: دکمه‌های مکانیکی، مجهز به hall effect، نمایشگر رنگی، نورپردازی RGB، تنظیم عملکرد دکمه‌ها به روش دلخواه
  • وزن: 246 گرم
  • ماندگاری شارژ: 18 تا 30 ساعت

دلایل خرید: نمایشگر رنگی مفید، دکمه‌های مکانیکی قوی، امکانات متنوع

دلایل اجتناب از خرید: قیمت بسیار بالا، نداشتن نرم‌افزار همراه

قطعاً دسته بازی Turtle Beach Stealth Ultra گران قیمت است اما نسبت به قیمت آن، امکانات و کیفیت بسیار بالایی دارد. این گیم پد زیبا، نمایشگری بسیار پیشرفته و زیبا دارد که صرفاً برای زیبایی طراحی نشده بلکه کاربردهای مشخصی برای آن تعریف شده است. مثلاً با استفاده از این نمایشگر، می‌توانید بدون نیاز به نرم‌افزارهای اضافه، عملکرد ورودی‌های دکمه‌های دسته بازی را تنظیم کنید. نورپردازی RGB روشن هم جلوه و زیبایی این دسته بازی را افزایش داده است.

داخل جعبه این دسته بازی، یک کیف حمل و نقل محکم و بادوام به همراه یک استند شارژر بسیار کاربردی قرار دارد. هنگام شارژ یا استفاده از دسته، نمایشگر رنگی آن سطح شارژ فعلی را نشان می‌دهد که می‌تواند بسیار مفید باشد. این نمایشگر برای کاربرانی که از هدست استفاده می‌کنند هم بسیار مفید است؛ چون تنظیمات زیادی برای اکولایزر دارد و امکانات تغییر آسان میزان بلندی صدا را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از مزایای Turtle Beach Ultra به عنوان یکی از بهترین کنترلرها برای کامپیوتر، عملکرد لذت بخش دکمه‌های مکانیکی این دسته است. هنگام فشردن این دکمه‌ها، یک صدای کلیک لذت بخش می‌شنوید و واکنش آنها بسیار به موقع و سریع است. همانطور که از یک دسته پیشرفته انتظار می‌رود، این دسته هم چهار دکمه پشت دارد که می‌توانید عملکرد یا قابلیت دلخواه را برای آنها تعریف کنید. استفاده از قابلیت Hall effect هم باعث شده که این دسته از نظر دوام یکی از بهترین کنترلرها برای پی سی باشد.

قطعاً قیمت بالای این دسته برای همه مناسب نیست و اگر مایل به پرداخت چنین هزینه‌ای هستید، Xbox Wireless Controller یا GameSir T4 Kaleid می‌توانند برای شما انتخاب بهتری باشند.

3. GameSir T4 Kaleid

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: باسیم
  • امکانات: مجهز به hall effect، نورپردازی RGB، مپ کردن دکمه‌ها
  • وزن: 218 گرم
  • ماندگاری شارژ: –

دلایل خرید: قیمت مناسب، طراحی قوی، دکمه‌ها و بامپرهای بسیار قوی

دلایل اجتناب از خرید: سازگار نبودن با کنسول‌های ایکس باکس یا پلی استیشن، ممکن است نورپردازی برای بعضی‌ها RGB جذاب نباشد.

GameSir T4 Kaleid بهترین دسته بازی کامپیوتر از نظر امکانات نسبت به قیمت است. استفاده از این دسته 42 دلاری نسبت به محصولات بعضی از برندهای شناخته شده راحت‌تر است و مجموعه امکانات منحصربفردی هم دارد. با نگاهی به GameSir T4 Kaleid متوجه می‌شوید که این دسته یک دسته کامپیوتری معمولی نیست. نورپردازی RGB و طراحی نیمه شفاف این دسته برای همه مناسب نیست اما قطعاً ظاهری خاص و متفاوت به آن داده‌اند.

GameSir T4 Kaleid علاوه بر ظاهر خوب، عملکردی بسیار قوی هم دارد و دکمه‌ها و جوی استیک‌های این دسته سرعت واکنش و عملکرد رضایت بخشی دارند. با توجه به اینکه این دسته جزء محصولات اقتصادی محسوب می‌شود، جای تعجب نیست که فقط به روش باسیم قابل استفاده است. خوشبختانه با وجود کابل 2 متری، احتمالاً برای استفاده از این دسته با سیستم فعلی خودتان مشکل خاصی نخواهید داشت.

برخلاف سایر دسته‌های معرفی شده در این مطلب، GameSir T4 Kaleid کانکشن USB-C و اپلیکیشن دسکتاپ T4k را دارد که با استفاده از آن، می‌توانید عملکرد دکمه‌های دسته را به شکل دلخواه تنظیم و تعریف کنید.

متأسفانه این دسته بازی از نظر سازگاری با کنسول محدودیت دارد. اما همانطور که اشاره شد، اگر به دنبال بهترین دسته بازی برای کامپیوتر با قیمت مناسب هستید، این مدل می‌تواند انتخاب خیلی خوبی باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

4. Thrustmaster eSwap X2

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: USB
  • امکانات: ماژول‌های قابل تعویض، قفل تریگر، دکمه‌های پشت
  • وزن: 300 گرم
  • ماندگاری شارژ: –

دلایل خرید: عملکرد دقیق و رضایت بخش دکمه‌ها، تنوع ماژول‌های قابل تعویض، کیفیت ساخت بسیار خوب

دلایل اجتناب از خرید: بالا بودن قیمت برای یک دسته باسیم، طراحی نامناسب دکمه‌های پشت

مثل بعضی از گزینه‌های معرفی شده در این راهنمای خرید دسته بازی PC، دسته Thrustmaster eSwap X2 هم طراحی ماژولاری دارد که به شما امکان می‌دهد قطعات دسته را به شکل دلخواه ترکیب کنید. می‌توانید این دسته را طوری پیکربندی کنید که طرح کلی آن متقارن یا نامتقارن باشد و برای انجام این کار، کافیست که ماژول‌های مختلف را از سوکت‌های مغناطیسی خودشان جابجا کنید. این دسته، طراحی سیاه و سفید کلاسیکی دارد اما مجهز به قطعات پیشرفته است؛ از جمله دکمه‌های لمسی باکیفیت و D-pad دارای سرعت واکنش بسیار خوب. با توجه به این ویژگی‌ها، eSwap X2 بین مدل‌های باسیم بهترین دسته بازی برای پی سی محسوب می‌شود.

این دسته علاوه بر چهار دکمه پشت، قابلیت قفل کردن تریگرها را هم دارد. می‌توانید این دسته را با استفاده از کابل USB-C به کامپیوتر وصل کنید و در همه بازی‌هایی که از کنترلر سنتی ایکس باکس پشتیبانی می‌کنند، به خوبی کار می‌کند. اگر تنظیم و شخصی سازی بیشتر جزء اولویت‌های شماست، Thrustmaster ماژول‌های زیادی دارد که با این دسته هم سازگار هستند. از جمله ماژول‌های مجهز به دکمه‌های بیشتر برای اجرای بازی‌های مبارزه‌ای یا برای جایگزینی D-pad و سایر قسمت‌ها.

5. DualSense Wireless Controller

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: USB، بلوتوث
  • امکانات: بازخورد لمسی، تریگرهای تطبیق‌پذیر، تاچ پد، ژیروسکوپ
  • وزن: 280 گرم
  • ماندگاری شارژ: حدود 7 ساعت

دلایل خرید: تریگرهای تطبیق‌پذیر و بازخورد لمسی، طراحی ارگونومیک، قیمت مناسب

دلایل اجتناب از خرید: نیاز به استفاده از روش باسیم برای بعضی امکانات، ماندگاری شارژ معمولی

DualSense دسته معروف PS5 است اما برای کامپیوتر هم عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌توان آن را جزء بهترین دسته های بازی پی سی دانست. برای استفاده از این دسته، باید آن را از طریق USB-C به سیستم وصل کنید اما تریگرهای تطبیق‌پذیر و بازخوردهای لمسی آن، باعث ایجاد حس غرق شدن در بازی می‌شود. اگر قصد دارید بهترین بازی‌های منتشر شده توسط سونی برای کامپیوتر را اجرا کنید (مثل نسخه اول آخرین بازمانده از ما و ریترنال) این دسته سونی می‌تواند بهترین دسته بازی کامپیوتر باشد.

DualSense برای کاربرانی که بیشتر با طرح متقارن آشنا هستند تا طرح نامتقارن ایکس باکس، آشناتر است. این دسته بازی طراحی بسیار ارگونومیکی دارد و می‌توانید از قابلیت‌های خاص تاچ پد آن برای بعضی از بازی‌ها استفاده کنید. به لطف وجود قابلیت‌های تنظیم عملکرد دکمه‌ها در Big Picture Mode استیم، استفاده از این دسته در کامپیوتر به روش باسیم یا بلوتوث بسیار راحت است.

قیمت DualSense حدود 70 دلار است و رنگ‌ها و سبک‌های زیادی دارد و در مجموع، این دسته یکی از بهترین کنترلرها برای PC با امکانات زیاد است. سطح پشتیبانی این دسته به اندازه Xbox Wireless Controller نیست اما از نظر غرق کردن کاربر در بازی، بهترین عملکرد را دارد. تنها نقطه ضعف دسته DualSense، کم بودن ماندگاری شارژ آن نسبت به سایر دسته‌های بازی است.

بیشتر بخوانید

بهترین کنسول های دستی 2024

راهنمای خرید بهترین کیس گیمینگ

6. 8BitDo Pro 2

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: باسیم، بلوتوث
  • امکانات: مپ کردن دکمه‌ها، توقف تریگر، رامبل، دکمه‌های ماکرو
  • وزن: 228 گرم
  • ماندگاری شارژ: حدود 18 ساعت

دلایل خرید: قیمت مناسب، طراحی رترو، قابلیت مپ کردن دکمه‌ها

دلایل اجتناب از خرید: کوچک بودن ابعاد برای بعضی کاربران، مشکلات نرم‌افزار

اگر قصد اجرای بازی‌های نوستالژیک و سبک رترو را دارید، 8BitDo Pro 2 می‌تواند یک انتخاب خیلی خوب و بهترین دسته بازی کامپیوتر برای شما باشد. این دسته بازی علاوه بر طراحی زیبای نوستالژیک، امکانات مدرنی مثل قابلیت تعریف عملکرد دکمه‌ها و دو استیک آنالوگ دارد که باعث شده استفاده از آن با بیشتر بازی‌های مدرن ممکن باشد.

این امکانات با قیمت مناسب حدود 35 دلاری در اختیار شما قرار می‌گیرند؛ در نتیجه بین بهترین دسته های بازی کامپیوتر، 8BitDo Pro 2 یکی از مقرون به صرفه‌ترین‌ها محسوب می‌شود. می‌توانید از این دسته با کانکشن باسیم USB استفاده کنید اما امکان اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ به روش بلوتوث هم وجود دارد.

لازم به ذکر است که طراحی این دسته نسبتاً کوچک است و اگر دست‌های بزرگی دارید، توصیه می‌کنیم که یکی دیگر از کنترلرهای معرفی شده در این مطلب را انتخاب کنید. همچنین، نرم‌افزار همراه این دسته پیچیدگی‌های خاصی دارد و به همین دلیل ممکن است دائماً در حال ری‌مپ کردن و تغییر دادن عملکرد دکمه‌ها باشید.

7. Victrix Pro BFG

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: باسیم، بلوتوث
  • امکانات: ماژول‌های قابل تعویض، قفل تریگر، دکمه‌های پشت
  • وزن: 298 گرم
  • ماندگاری شارژ: حدود 20 ساعت

دلایل خرید: ماژول‌های قابل تعویض، تنوع پیکربندی، ماندگاری شارژ زیاد

دلایل اجتناب از خرید: نداشتن بعضی از قابلیت‌های DualSense، نداشتن رامبل

اگر ماژولار بودن دسته بازی برای شما در اولویت است، Victrix BFG Pro می‌تواند بهترین دسته بازی کامپیوتر باشد. قطعات این دسته به راحتی قابل حذف و جابجایی هستند و می‌توانید این دسته را به روش‌های متنوعی استفاده کنید. می‌توانید دکمه‌ها و بخش‌های مختلف این دسته را جابجا کنید تا با سبک‌های مختلف بازی تطبیق پیدا کند. همچنین برای عملکرد بهتر در بازی‌های مبارزه‌ای، یک ماژول fight pad اختصاصی طراحی شده که می‌توان آن را جایگزین چهار دکمه سنتی کرد. می‌توانید جهت استیک‌ها را هم عوض کنید تا به حالت نامتقارن تبدیل شوند. چهار پدل هم در قسمت پشت دسته وجود دارد.

Victrix BFG Pro با قیمت حدود 180 دلار یکی از گران‌ترین مدل‌های معرفی شده در این راهنمای خرید دسته بازی کامپیوتر است اما ماژولار بودن آن امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بر خلاف DualSense با خرید این دسته به هیچ کدام از قابلیت‌های اختصاصی PS5 دسترسی ندارید چون این دسته تریگر تطبیق‌پذیر و رامبل ندارد.

بیشتر بخوانید

بهترین مودم های گیمینگ

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

8. Thrustmaster eSwap Pro XR Forza Horizon 5 Edition

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: باسیم
  • امکانات: ماژول‌های قابل تعویض، قفل تریگر، دکمه‌های پشت
  • وزن: 324 گرم
  • ماندگاری شارژ: –

دلایل خرید: طراحی ماژولار، قابلیت جدید چرخ مسابقه، عملکرد رضایت بخش دکمه‌ها

دلایل اجتناب از خرید: سر بودن، مشکلات عملکردی چرخ

راهنمای خرید دسته بازی پی سی را با eSwap Pro XR ادامه می‌دهیم که بهترین دسته بازی کامپیوتر برای بازی‌های مسابقه‌ای محسوب می‌شود. این دسته بازی، ترکیبی از یک دسته پی سی سنتی با فرمان مسابقه است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که چرخ منحصربفرد این بازی تأثیر چشمگیری در ارتقای تجربیات کاربری برای بازی‌های ماشین سواری و مسابقه‌ای دارد.

این دسته 180 دلاری یکی از مدل‌های گران قیمت محسوب می‌شود اما امکان خرید ماژول مسابقه آن به صورت مجزا به قیمت 30 دلار وجود دارد. این ماژول کاملاً با مدل معمولی Thrustmaster eSwap Pro که قیمت پایین‌تری دارد، سازگار است. در عین حال همانطور که اشاره شد، طراحی خاص این دسته تأثیر زیادی در اجرای بازی‌های مسابقه‌ای دارد و آن را تبدیل به یکی از بهترین دسته های بازی پی سی برای بازی‌های مسابقه‌ای کرده است.

9. Nacon Daija

بهترین دسته بازی کامپیوتر

مشخصات

  • اتصال: باسیم
  • امکانات: تنظیم پروفایل، دکمه‌های قابل پیکربندی
  • وزن: 3.5 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: –

دلایل خرید: بسیار قابل تنظیم، کیفیت ساخت بالا، سرعت واکنش عالی

دلایل اجتناب از خرید: اندازه بزرگ، قیمت بالا

Nacon Daija بهترین دسته بازی کامپیوتر برای بازی‌های مبارزه‌ای محسوب می‌شود و با توجه به تعداد زیاد بازی‌های مبارزه‌ای کامپیوتر از جمله «مورتال کامبت 1» و «مبارز خیابانی ۶» یک وسیله جانبی بسیار مفید و ارزشمند است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که Nacon Daija به دلیل داشتن جوی استیک Sanwa با سرعت واکنش بسیار بالا و دکمه‌هایی قوی نسبت به خیلی از محصولات رقیب برتری دارد. در عین حال، این دسته بازی طراحی سنگین و بزرگی دارد و از این نظر ممکن است برای بعضی از کاربران انتخاب خوبی نباشد. با این وجود، هیچ محصولی از نظر کیفیت ساخت نسبت به قیمت، با Nacon Daija قابل رقابت نیست و از این نظر بهترین دسته بازی برای PC محسوب می‌شود.

قیمت این دسته بازی حدود 250 دلار است که نسبت به خیلی از محصولات معرفی شده در این بازی گران‌تر است. به همین دلیل، می‌توان گفت که این محصول بیشتر مناسب طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای سنگین است.

جمع‌بندی

برای انتخاب و خرید بهترین دسته های بازی PC گزینه‌های زیادی در اختیار دارید. مثلاً می‌توانید یک گیم پد حرفه‌ای، یک جایگزین خوب برای کیبورد، یک مدل متقارن یا غیرمتقارن یا مدل‌هایی مخصوص سبک‌های بازی مختلف مثل سبک مسابقه‌ای، مبارزه‌ای و غیره داشته باشید. با توجه به تنوع این محصولات، در این مطلب با بهترین کنترلرها برای پی سی از نظر امکانات، قیمت، طراحی، کیفیت ساخت و غیره آشنا شدید. امیدواریم که پس از مطالعه این مطلب بهترین دسته بازی کامپیوتر را برای شرایط مد نظرتان پیدا کرده باشید.

سوالات پرتکرار

کدام دسته بازی با کامپیوتر بهتر از همه کار می‌کند؟

Xbox Wireless بهترین دسته بازی کامپیوتر است. این دسته بازی کیفیت ساخت بسیار بالا، طراحی ارگونومیک راحت، دکمه‌های تاکتیکی و D-pad قدرتمند دارد. Xbox Wireless Controller با سیستم‌های ویندوزی سازگار است؛ در نتیجه می‌توانید از همان ابتدا و بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار و درایوری از آن استفاده کنید.

آیا می‌توان در کامپیوتر از نینتندو سوئیچ یا دسته PS5 استفاده کرد؟

بله. کنترلر Pro سوئیچ با کامپیوتر سازگار است چون استیم قابلیت سازگاری با این دسته را دارد. دسته DualSense Edge و DualSense هم با کامپیوتر کار می‌کند و حتی قابلیت‌هایی مثل تریگرهای تطبیق‌پذیر و بازخوردهای لمسی آنها هم در بازی‌های سازگار پشتیبانی می‌شوند.

بهترین کنترلرها برای کامپیوتر چه مدل‌هایی هستند؟

ایکس باکس وایرلس کنترلر، دوآل سنس وایرلس کنترلر، Turtle Beach Stealth Ultra، GameSir T4 Kaleid جزء بهترین کنترلرها برای PC محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین دسته بازی کامپیوتر چیست؟ به نظر شما کدام مدل بیشترین ارزش خرید را دارد؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام دسته بازی لوجیتک رو کلا تو مطالب حذف کنی خیلی بهتره چند سایتی که سر زدم همشون لوجیتک رو معرفی کردن اقتصادیه که اصلا نیست مدل اف710 در مقایسه با ps4 دوال شوک از نظر قیمت فرقی نداره 570 تا 600 فروشششه اون مدل سیم دارشم از 175 تا 190 فروششه از نظر من تسکو مدل بیسیم با فراسو خیلی بهتر از لوجیتک هستش تسکو 150 و 170 مدل ایکس باکشه قابل شارژم هست فراسوشو 250 تا 300 زدن اونم قابل شارژ ولی تسکو از نظر من خیلی اقتصادی تر از این لوجیتک چون شارژ میشه قابلیت اتصال به گوشیو ps هم داره ممنون

    پاسخ