coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پرطرفدارترین گوشی های هفته 29 میلادی مشخص شد؛ وان‌پلاس نورد 4 صدرنشین شد

احتمالا لیست پرطرفدارترین گوشی های هفته 29 میلادی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. طی چند هفته اخیر احتمالا به دیدن نام گلکسی A55 سامسونگ عادت کرده باشید اما این بار این وان‌پلاس نورد 4 است که صدرنشین می‌شود.دیدن نام یک تازه وارد و قرار گرفتنش در صدر لیست پرطرفدارهای هفته هیجان‌انگیز به نظرمی‌رسد، البته گلکسی A55 سامسونگ خیلی هم دور نشده و در جایگاه دوم قرار گرفته، گلکسی اس 24 هم به رتبه سوم بسنده کرده است.


بیشتر بخوانید:


پرطرفدارترین گوشی های هفته 29

ردمی نوت 13 پرو پس از آنها و در جایگاه چهارم قرار گرفت. به نظر می‌رسد این هفته با نام‌های جدیدی رو به رو هستیم چرا که رتبه پنجم هم به ردمی کا 70 اولترا یا همان Extreme Edition چینی رسیده است.

پس از آن نیز گلکسی A15 در رتبه ششم و شیائومی ردمی نوت 13 در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد.پس از آن رقابت‌کنندگان آشنا،با یک محصول جدید دیگر یعنی شیائومی میکس فولد 4 رو به رو می‌شویم که در جایگاه هشتم قرار گرفته.

آیفون 15 پرو مکس هم در رتبه نهم جای دارد اما لیست پرطرفدارترین گوشی های هفته با شیائومی میکس فلیپ تاشوی جدید این برند به پایان می‌رسد.

شاید نبودن برخی از  آنها مانند تاشوهای جدید سامسونگ برای شما عجیب باشد اما بهرحال باید منتظر ماند و دید تازه واردهای جدید می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا نه.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره پرطرفدارترین گوشی های هفته 29 میلادی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر