;
coinex

Apple Pay امروز در انگلستان راه اندازی می شود

Apple Pay امروز در انگلستان راه اندازی می شود.  دارندگان  گوشی های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس می توانند با استفاده از گوشی هوشمند خود پرداخت کنند.

اپل پی (Apple Pay) به صورت رسمی در انگلستان راه اندازی شد. دارندگان خوش شانس گوشی های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس نه تنها گزینه های پرداخت نقدی و یا کارت اعتباری را دارند، بلکه می توانند با استفاده از گوشی هوشمند خود نیز این کار را انجام دهند.

اگر شما اپل واچ یا صاحب یکی از این گوشی های هوشمند هستید، حتی می توانید به روز تر عمل کرده و تنها مچ دست خود را (و یا گوشیتان را) به یک پایانه غیر تماسی نزدیک کنید.

لازم است برای استفاده از اپل پی از نسخه ی iOS 8.1 روی آیفون ۶ مطمئن شوید (نسخه ی اخیر ۸.۴ می باشد)، اگر شما از این نسخه استفاده می کنید به برنامه ی Passbook مراجعه کنید. شما باید یک باکس اپل پی را در بالای صفحه نمایش ببینید. روی “Add credit or debit card” ضربه بزنید و دستور العمل ها را برای راه اندازی سیستم دنبال کنید.

جلو بروید و پرداخت کنید

هنگامی که یک کارت پشتیبانی را به Passbook اضافه کردید (همه ی بانک های انگلستان در حال حاضر پشتیبانی نمی کنند)، می توانید به فروشگاه بروید و از گوشی یا اپل واچ خود برای پرداخت، در هر جایی که آرم اپل پی یا پرداخت بدون تماس نشان داده می شود، استفاده کنید. شما برای استفاده از این امکان، باید به دنبال آرم هایی که در زیر نشان داده شده، باشید.

می توانید از گوشی یا اپل واچ خود برای پرداخت، در هر جایی که آرم اپل پی یا پرداخت بدون تماس نشان داده می شود، استفاده کنید.

اپل پی فقط به فروشگاه محدود نمی شود. می توانید برای خرید کالاهایی از طریق برنامه های جانبی، از بلیط و لباس گرفته تا مواد غذایی و دی وی دی ها هم از آن استفاده کنید. هر چند که در حال حاضر تعداد انگشت شماری از توسعه دهندگان این برنامه را روی سیستم خود فعال کرده اند.

همچنین این پرداخت های درون برنامه ای اپل پی توسط آیپد اِیر 2 و آیپد مینی 3 هم پشتیبانی می شوند.

آن دسته از کسانی که از آیفون های قدیمی تر استفاده می کنند (آیفون ۵ اس و یا قدیمی تر) این شانس را از دست داده اند، چرا که اپل پی فقط بر روی دستگاه های اخیر مورد تایید کوپرتینو پشتیبانی می شود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر