coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل اندروید 6.0.1 را به طور رسمی معرفی کرد

گوگل اندروید 6.0.1 را به طور رسمی معرفی کرد

گوگل دیروز به صورت رسمی اندروید 6.0.1 را معرفی کرد. همان طور که از پسوند 0.1 این ورژن مشخص است، این نسخه ی اندروید تغییرات و آپدیت های زیادی را نسبت به نسخه ی اولیه عرضه شده در بر نخواهد داشت. این آپدیت از ده ها شکلک جدید که همه ی آن ها بخشی از مشخصات یونیکد 8.0 می باشند، پشتیبانی خواهد کرد. بعضی از شکلک های جدید در عکس بالا مشخص هستند.
البته این شکلک های جدید نه تنها در اندروید 6.0.1، بلکه در نرم افزار گوگل کیبورد نیز اضافه شده اند. البته برای استفاده از این شکلک ها در گوگل کیبورد باید کمی صبر کنید چرا که هنوز نسخه ی بروز شده ی این برنامه بر روی گوگل پلی قرار نگرفته است.
این شکلک ها در 10 تب موجود خواهد بود و این در حالی است که قبلاً در 7 تب موجود بودند.
گذشته از این ها اندروید 6.0.1 دارای دو ویژگی جدید دیگر نیز می باشد که البته یکی از آنها تنها بر روی تبلت کار می کند. در این ویژگی دکمه های ناوبری را جابجا شده اند و حالا دکمه های هوم و بازگشت را در سمت چپ صفحه نمایش شاهد خواهیم بود؛ پیشتر این دکمه ها را در سمت راست شاهد بودیم.
این تغییر دکمه های ناوبری باعث می شود وقتی تبلت را دو دستی می گیریم راحت تر با آن کار کنیم (مخصوصاً در تبلت های بزرگتر).
اما تغییر دوم بازگشت ویژگی “until next alaram” در حالت “Do Not Disturb” می باشد. این ویژگی اولین بار در اندروید 5.1 لالی پاپ پدیدار شد که بنا به دلایلی در اولین نسخه ی اندورید مارشمالو حذف شده بود.
این آپدیت همچنین شامل پچ امنیتی عرضه شده در دسامبر نیز می باشد. اندروید 6.0.1 به زودی برای تمام گوشی های نکسوسی که توانایی پشتیبانی این نسخه ی اندورید را دارند در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر