coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی ZTE Axon Max به صورت رسمی معرفی شد

گوشی ZTE Axon Max به صورت رسمی معرفی شد

ZTE اخیراً گوشی Axon Max را معرفی کرد. این گوشی دارای پردازنده ی 8 هسته ای و صفحه نمایش 6 اینچی است. از ویژگی های جالب این دستگاه وجود دوربین 13 مگاپیکسلی در جلوی آن است.

شرکت ZTE به تازگی از گوشی Axon Max پرده برداری کرد، گوشی جدیدی که اولین بار در اکتبر نام آن بر سر زبان ها افتاد. در مورد این گوشی ابتدا گفته شد که به چیپ ست اسنپدراگون 810 مجهز خواهد بود. اما بعد ها مشخص شد که این چنین نیست و شرکت از تراشه ی اسنپدراگون 617 و پردارنده ی 8 هسته ای به عنوان قلپ تپنده ی گوشی استفاده کرده است (حداقل در نسخه هایی که در چین فروخته خواهند شد از این چیپ ست استفاده می شود).

همان طوری که از نام Axon Max مشخص است، گوشی ابعاد بزرگی دارد. گوشی صفحه نمایش 6 اینچی و رزولوشن 1920 در 1080 خواهد داشت (در ابتدا گفته شده بود که گوشی رزولوشن 1440در 2560 خواهد داشت که این چنین نیست).

نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 5.1 لالی پاپ بوده و گوشی دارای بدنه ی فلزی است. دوربین جلوی گوشی که مخصوص سلفی و ویدیو چت است 13 مگاپیکسلی و دوربین تعبیه شده در پشت گوشی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی های گوشی می توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل توسعه، پشتیبانی از فناوری 4G LTE، دو سیم کارته بودن و باتری بزرگ 4140 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی در چین به قیمتی معادل 460 دلار فروخته می شود. هنوز مشخص نیست که شرکت این گوشی جدید را در دیگر مناطق جهان عرضه خواهد کرد یا نه، اما این احتمال وجود دارد چرا که تا کنون ورژن های مختلفی از سری گوشی های Axon (مثل Axon Pro و Axon Mini) در سرتاسر جهان عرضه شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر