coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی Ulefone Power محصول جدیدی از شرکت Ulepfone

گوشی Ulefone Power محصول جدیدی از شرکت Ulepfone

Ulefone یکی از شرکت های چینی تولید کننده گوشی هوشمند است که خیلی شناخته شده نیست. این شرکت تا کنون گوشی هایی مثل Be One و Be Touch 2 را عرضه کرده است و حالا شرکت قصد دارد تا گوشی جدیدی با نام Ulefone Power را عرضه کند و به تازگی از این گوشی پرده برداری کرد.

Ulefon Power گوشی میان رده ای است که برجسته ترین ویژگی آن باتری بزرگ است. این باتری ۶۰۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که عمر باتری خیلی خوبی را برای این گوشی رقم زده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بوده محافظ Gorilla Glass 3  بر روی آن کشیده شده و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ را ارائه می دهد. قدرت پردازشی گوشی توسط تراشه ی MT6753 مدیاتک و پردازنده ی ۶۴ بیتی هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 صورت می گیرد. رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت قابل توسعه از مشخصه های حافظه ای گوشی هستند. دوربین اصلی گوشی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دو فلش ال ای دی را همراه خود خواهد داشت. به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی ۵.۱ لالی پاپ خواهد بود و از فناوری 4G LTE پشتیبانی می کند. گوشی از فناوری شارژ سریع بهره می برد و همچنین سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و در زیر دوربین تعبیه شده است. Ulefone Power از لحاظ اندازه دارای ابعاد ۱۵۵* ۷۷* ۹.۵ میلی متر و از لحاظ وزنی، ۱۵۵ گرم خواهد داشت. این دستگاه در رنگ های آبی، قهوه ای و نقره ای عرضه خواهد شد اما هنوز حدود قیمتی آن مشخص نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر