coinex
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا موتو ایکس وارد بازی گوشی های ماژولار می شود

کمپانی موتورولا با گوشی موتو ایکس وارد عرصه ی گوشی های ماژولار می شود.

کمپانی موتورولا با گوشی موتو ایکس وارد عرصه ی گوشی های ماژولار می شود.

بنا بر گزارشات جدید، این احتمال وجود دارد که گوشی موتورولا موتو ایکس، همانند ال جی جی 5 وارد بازار گوشی های ماژولار شود.

منابع مدعی هستند که 6 ماژول با نام Amps وجود دارند؛ و می توانند امکان ایجاد هر چیزی، از اسپیکر استریو گرفته تا باتری بزرگ تر و پروژکتر پیکو را فراهم کنند. این گزارش به دنبال اخبار لو رفته ی اخیر از رندر های مختلف منصوب به موتو ایکس به وجود آمده است.

به گزارش ونچربیت: “موتورولا حداقل 6 ماژول در اختیار دارد؛ برای این ماژول ها که با نام Amps شناخته می شوند، برنامه ی عرضه تعیین شده است. ماژول ها شامل صفحه ی رنگی ساده هستند که به صورت رایگان همراه با هر دو دستگاه ارسال می شوند. نسخه های جالب تر به صورت جداگانه توسط Moto و تولید کننده ی شخص ثالث به فروش می رسند. ماژول شخص اول که در زمان عرضه در دسترس خواهد بود مشتمل بر یک اسپیکر استریو، پک باتری، مجموعه ی دوربین با فلش و زوم اپتیکال، پروژکتور پیکو و یک کاور ناهموار با اتصال لنز زاویه گسترده خواهد بود.”

لنوو اخیرا اعلام کرد که قصد دارد دومین کنفرانس سالانه ی جهانی تکنولوژی  خود را در 9 ژوئن برگزار کند. در بیانیه ی خود به طور مخفیانه اعلام کرد: “لنوو قصد دارد تکنولوژی موبایل جدیدی که توسط موتورولا طراحی شده را معرفی کند. این تکنولوژی می تواند به طور چشمگیری طرز تفکر و روش استفاده از شخصی ترین وسیله مان را تغییر دهد.”

این جملات می تواند اشاره ای به گوشی های ماژولار و تبدیل دستگاه به وسیله ای دیگر باشد که قبلا توانایی آن را نداشته ایم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر