coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویری از نحوه ی عملکرد اسکنر عنبیه ی چشم در گلکسی نوت 7 منتشر شد

بنا بر تصاویر فاش شده ی اخیر، به نظر می رسد که فبلت گلکسی نوت 7 به اسکنر عنبیه ی چشم مجهز شده باشد.

بنا بر تصاویر فاش شده ی اخیر، به نظر می رسد که فبلت گلکسی نوت 7 به اسکنر عنبیه ی چشم مجهز شده باشد.

با نزدیک شدن به رویداد معرفی این دستگاه، شایعات پیرامون فبلت گلکسی نوت 7 نیز بیش از پیش به گوش می رسند، یکی از موضوعات داغ درباره ی این فبلت، تجهیز آن به اسکنر عنبیه ی چشم بوده است. با اینحال اطلاعات دقیقی درباره ی نحوه ی عملکرد آن به دست نرسیده بود؛ اما به لطف تصاویر لو رفته ی اخیر، دریافتیم که اسکنر عنبیه ی چشم چگونه قفل دستگاه را باز خواهد کرد.

تصویر لو رفته از نمونه ی اولیه ی فبلت گلکسی نوت 7 نشان می دهد که اسکنر عنبیه ی چشم با روش اسکن اینفرارد می تواند قفل دستگاه را باز کند. مزیت بزرگ این تکنولوژی این است که حتی در تاریکی شب و شرایط نور کم نیز توانایی باز کردن قفل دستگاه را دارد. این تصاویر همچنین نشان می دهند که تکنولوژی سیستم تشخیص عنبیه ی چشم سامسونگ می تواند از روش باز کردن قفل، با استفاده از اثر انگشت تقلید کرده و با سرعت بیشتری قفل دستگاه را باز کند.

گفته می شود که فبلت گلسی نوت 7 همزمان با روز معرفی، راه اندازی خواهد شد. این دستگاه از پردازنده ی کوالکوم اسنپ دراگون 821 برخوردار خواهد بود. نمایشگر سوپر آمولد این فبلت، 5.7/ 6 اینچی با کیفیت 2K بوده و هر دو لبه ی آن خمیده است. از دیگر ویژگی های سامسونگ گلکسی نوت 7 می توان به رم 6 گیگابایتی، حافظه ی 64 گیگابایتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و قابلیت مقاومت در برابر آب با تاییدیه ی IP68 اشاره کرد.

شایع شده که این دستگاه با قیمت 950 دلار به فروش خواهد رسید.

تصویر لو رفته از نمونه ی اولیه ی فبلت گلکسی نوت 7 نشان می دهد که اسکنر عنبیه ی چشم با روش اسکن اینفرارد می تواند قفل دستگاه را باز کند. گفته می شود که فبلت گلسی نوت 7 همزمان با روز معرفی، راه اندازی خواهد شد. این دستگاه از پردازنده ی کوالکوم اسنپ دراگون 821 برخوردار خواهد بود. نمایشگر سوپر آمولد این فبلت، 5.7/ 6 اینچی با کیفیت 2K بوده و هر دو لبه ی آن خمیده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با نظرت کاملا موافقم

    پاسخ

    اصلا نیازی ب این اسکنر مزخرف نیس ساسمونگ هرچی اسباب بازیه میندازه رو گوشیاش.

    پاسخ