coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بررسی اپلیکیشن پولیک ؛ برنامه ای برای کسب درآمد اینترنتی (به همراه لینک دانلود)

اپلیکیشن پولیک (Poulik) اپلیکیشنی است که به ادعای سازنده، بواسطه آن می‌توانید به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید. پولیک بستری است برای بازاریابی و فروش بسته‌های مختلف بیمه‌ای، کالا و تبلیغات.  

پولیک یک استارت‌آپ است که بواسطه یک نرم افزار در امر کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند. این نرم افزار با بهره گیری از فضای اشتراک محتوا و خدمات مختلف، برای اولین بار است که در کشور طراحی و پیاده سازی شده است. کاربران آن می‌توانند از طریق فروش محصولات و کالا‌ها و خدمات، تبلیغات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ها (App Sharing) کسب درآمد کنند.

راهنمای خرید تکراتو

آنطور که در وب‌سایت رسمی این برنامه آمده است با فعالسازی آن می‌توان ضمن کسب درآمد از مزایایی خاص مانند یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان ۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا اپلیکیشن Poulik را مورد بررسی قرار داده و صحت و سقم گفته‌های سازندگان آن را محک بزنیم.

پولیک

کار با اپلیکیشن پولیک وابسته به زمان و مکان نیست و می‌توان هر جا و در هر زمان از آن استفاده کرد. سازندگان آن ادعا می کنند که هر فرد می‌تواند با استفاده از این برنامه هزینه‌های جاری خود را تامین کند؛ آنها می‌گویند “پولیک درآمد ماهانه شما را تضمین می‌کند.”

نحوه دانلود و شرایط استفاده از اپلیکیشن پولیک

در ابتدا می‌توانید فایل APK این اپلیکیشن را از سایت رسمی پولیک یا گوگل پلی برای پلتفرم اندروید و یا از سیب اپ برای آی او اس دریافت و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید.

اپلیکیشن پولیک

پس از نصب پولیک ، در ابتدا با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما، شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار با اپلیکیشن را درخواست می‌کند. در قسمت قوانین، ابتدا به معرفی اجمالی برنامه پرداخته شده است. پس از آمده است:

پورسانت و کمیسیون اعضا به ازای فعالیت برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می‌شود.

البته شایان ذکر است که همواره مبلغ ۱۰ هزار تومان به دلیل آنچه “فعال بودن حساب کاربری” عنوان شده، در کیف پول باقی می‌ماند. درآمد حاصل اعضای پولیک به عنوان اعتبار در کیف پول وجود دارد و آنطور که در بخش قوانین آمده است، “می‌تواند به صورت آنلاین توسط خود کاربر به یک یا چند شناسایی واریز و منتقل گردد.”

مطابق شرح قوانین برنامه پولیک ، برای شروع عضویت و کسب درآمد در این برنامه ۴ نکته وجود دارد:

  • واریز حق عضویت سالانه به مبلغ ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان
  • وارد کردن شماره تلفن همراه فرد داوطلب برای ارسال کد فعال‌ سازی
  • وارد کردن اطلاعات صحیح و واقعی هویتی توسط اعضا (امکان استفاده از نام‌های مستعار وجود ندارد)
  • فعالیت با اپلیکیشن تنها بواسطه یک دیوایس (سخت‌افزار) ممکن است. اگر به طور همزمان چند دیوایس وارد یک حساب کاربری شده باشند، برنامه به طور خودکار تنها آخرین دستگاه را فعال و باقی را غیر فعال می‌کند.

در خصوص شیوه کسب درآمد در اپ پولیک باید اشاره کنیم که بنا بر اظهارات سازنده (که درستی آن برای بسیاری ثابت نشده باقی مانده است) درآمد حاصل از مشاهده و بازکردن تبلیغات به صورت ماهیانه و در فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین، به کیف پول واریز می‌شود.

اگر می‌خواهید با نحوه کسب درآمد در این اپلیکیشن به طور کامل آشنا شوید و ببینید که آیا می‌توان از پولیک کسب درآمد کرد یا خیر، توصیه می‌کنیم تا حتما مطلب زیر را بخوانید.


کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک ممکن است؟ پولیک زیر ذره‌بین تکراتو


به علاوه، درآمد حاصل از به اشتراک گذاری اپلیکیشن (App Sharing) تنها بعد از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن توسط فرد دعوت شده به اعتبار کیف پول افزوده می‌شود.

بسته بیمه حوادث رایگان برای اعضای پولیک

هر کاربر عضو، پس از پرداخت حق عضویت سالانه و تکمیل فرآیند ثبت نام، به ادعای سازندگان برنامه پولیک یک بیمه حوادث با تعهد بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز به صورت رایگان دریافت می‌کند. ارزش ریالی این بیمه که متعلق به شرکت بیمه رازی است، بیش از ۸۰ هزار تومان است.



البته لازم به ذکر است که دریافت این بیمه منوط به وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد صحیح در قسمت پنل مشخصات است تا بوسیله این اطلاعات بیمه برای عضو مذکور صادر شوند.

باشگاه کاربران

کاربران این اپلیکیشن پس از تکمیل فرم عضویت در باشگاه با مراجعه به شعب منتخب بانک آینده می توانند ایران کارت باشگاه اعضای پولیک را دریافت کنند. از جمله مزایای ایران کارت اعضای پولیک باید به موارد زیر  اشاره کرد:

  • یک فقره بیمه حوادث با تعهد مالی بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت رایگان
  • اعضا پس از دریافت کارت شتابی باشگاه پولیک از مزایای تخفیفی و برگشت مبلغ خرید از “نیم درصد” تا یک و نیم درصد” بهره‌مند می شوند.
  • استفاده از امتیازات باشگاه پولیک از هر دستگاه پوز (POS) و هر بانکی امکان پذیر است.

به علاوه هر یک از اعضا می‌توانند آشنایان خود را برای فعالیت و کسب درآمد به این برنامه دعوت نمایند. هر دو طرف این دعوت (در صورت عضویت کامل فرد دعوت شده)، به ازای هر دعوت مبلغ ۲ هزار تومان دریافت می‌کنند.

آشنایی و نحوه کار با اپلیکیشن پولیک

پس از ثبت شماره موبایل و موافقت با قوانین و مقررات، کد فعال سازی به صورت پیامک برای شما ارسال می‌شوند که پس از وارد کردن آن به صفحه کاربری برنامه وارد می‌شوید.

در محیط کاربری برنامه پنج گزینه پیش روی کاربر قرار دارد:

  • کیف پول:

این بخش متعلق به اعضایی است که حق عضویت سالانه را پرداخت کرده‌اند و بواسطه آن می توانند اعتبار دریافتی خود را مشاهده کنند. اعضای پولیک پس از کسب درآمد، اعتبار خود را در لحظه در این بخش مشاهده می‌کنند.

  • کسب درآمد:

با لمس این گزینه امکان کسب درآمد با استفاده از چهار گزینه روی میزشما قرار می‌گیرد. کلیک روی تبلیغات و دیدن سایت تبلیغ دهنده، بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای، فروش و بازاریابی کالا‌های منحصر به فرد و در نهایت اشتراک گذاری پولیک و اپ‌های مختلف در بسته‌های مشارکت.

پولیک

  • آموزش:

در این بخش برای هر یک از راهکار‌های کسب درآمد ذکر شده و نیز نحوه کار با برنامه آموزش‌هایی قرار داده شده است.

  • باشگاه:

این بخش مربوط به افرادی است که به عضویت باشگاه اعضای پولیک درآمده‌اند.

  • پشتیبانی:

در بخش پشتیبانی می توانید به صورت آنلاین با اپراتور ارتباط برقرار کنید و پرسش‌های خود را با او در میان بگذارید. البته گزینه‌ای تحت عنوان سوالات متداول نیز به شرح زیر پیش‌بینی شده است:

  • پولیک چیه؟

برنامه پولیک یک اپ کاربردیه کسب درآمد اینترنتیه که تو محیط کاربری آسون به شما کمک می‌کنه تا بتونید درآمد کسب کنید و از خدمات دیگه‌ای مثل بیمه و فروشگاه مجازی و باشگاه استفاده کنید.

  • دسترسی به پولیک چطوریه؟

تو سایت Poulik.com و کانال تلگرامی poulikappمیتونید پولیک رو دانلود کنید.

  • چطور میشه با پولیک کسب درآمد کرد؟

تو هر بخش از برنامه پولیک، راهنمای کسب درآمد نوشته شده و داخل کانال تلگرام هم جزوه درآمد زایی، جهت استفاده کاربران وجود داره.

  • سوالات خودمون رو تو مواقع لازم چطور بپرسیم؟

آیدی poulikapp1@ تو تلگرام بصورت شبانه روزی جوابگوی سوالات و مشکلات شماست.

تبلیغات پولیک

یکی از بحث برانگیزترین موارد مربوط به اپلیکیشن پولیک نحوه تبلیغ آن بوده که علاوه بر نمایش در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، به دلیل شوخی نامناسب با مرگ پدر و نجوه برخورد بازماندگان، مورد انتقاد بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در این تیزر تبلیغاتی پدر خانواده در بستر مرگ می‌خواهد فرزندان و نوه‌های خود را نصیحت کند و ابتدا از همان داستان معروف شکستن یک دسته چوب‌ را شروع می‌کند و نهایتا می‌گوید که برای تمام فرزندان حاضر بر بسترش یک حساب در اپلیکیشن پولیک باز کرده تا با آن درآمد داشته باشند و سپس جان خود را از دست می‌دهد و دو نفر از اعضای خانواده با جسد پدر، سلفی می‌گیرند.

برای مطالعه نقد و بررسی کامل تبلیغ پولیک می‌توانید مطلب “تبلیغ اپلیکیشن پولیک ؛ نگاهی به هنجارهای تبلیغاتی” ار مطالعه نمایید.

دیدگاه مردم درباره اپلیکیشن پولیک

این اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی تا به اینجا چندان شهرتی درمیان مردم کسب نکرده و کسب و کار آن رونقی زیادی نداشته است. با جستجوی کلیدواژه آن در صفحات وب، محتواهای اندکی در خصوص این برنامه پیش روی شما قرار می‌گیرند. در این قسمت قصد داریم نظرات کاربران را از جای جای وب، گردآوری کرده و نظرات افرادی که از این اپ استفاده کرده‌اند را بازگو کنیم.



ما هیچکدام از این گفته‌ها را تایید یا رد نمی‌کنیم و صرفا در راستای رعایت بی‌طرفی به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

در یکی از تالار‌های گفتگوی اینترنتی، تاپیکی با این عنوان وجود دارد. در این گفتگو کاربری به نام “ملووس” نظر خود را به شرح زیر عنوان کرده است:

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

در ادامه برخی از نظراتی که کاربران در گوگل پلی ثبت کرده‌اند را نیز ذکر می‌کنیم. این اپلیکیشن در گوگل پلی امتیاز نسبتا پایین 2.7 از 5 را به دست آورده و از 220 نفری که به این برنامه امتیاز داده‌اند، 80 نفر امتیاز 5 از 5 و 112 نفر امتیاز 1 از 5 را ثبت کرده‌اند، بنابراین طبیعی است که نظرات منفی کاربران بیشتر از نظرات مثبت باشد اما ما سعی کرده‌ایم نمونه‌ای از هرکدام از این نظرات را برای شما بیان کنیم:

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5:

هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5: هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5:

کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5: کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5:

تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5: تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5:

واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5: واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5:

بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5: بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5:

اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5: اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (484 نظر)

    فقط موندم الان عمو فتا داره چیکار میکنه . چرا اونایی که هواسشون هست جلوشو نمیگیرن .

    پاسخ

    کلاهبرداریه گول نخورید من خریدم یه قرون هم به کیف پولم واریز نشده لطفا اطلاع رسانی کنید کسی نخره این اپلیکیشن کلاهبردار رو😒😒😒😒😒

    پاسخ

    من داشتم راجب این برنامه تحقیق میکردم تا نظرم را به شاگردانم اعلام کنم که به سایت شما بر خوردم واقعا ممنون از سایت خوبتون اگر دوستانی این برنامه رو نصب کردن و در آن به نتیجه نرسیدن حتما شکایت کنن

    پاسخ

    سلام.ممنون از اطلاع رسانی
    این برنامه همون هست.
    multi level marketing
    اما در بستر یه برنامه.کوئست یا گلد ماین.و…یادتون هست.روش درامدش طبق هموناست.باید یکی را پیدا کنی محصولی بسیار کم ارزش تر ازارزش واقعی بفروشی تا از مازاد فروش پورسانت بگیری.
    اما کارهای قبلی چون معرفی کار رو در رو بود اگه یکی ضرر میکرد میرفت یقه معرف را میگرفت و پولشو پس میگرفت اما اینجا چون دربستر وب و رسانه هست و رقم ضرر کمه کسی پیگیر نمیشه دیگه.وپولیک رو تک تک همین افراد هدف گذاری کرده.
    یه کمپین بزنید برعلیه اینطور برنامه ها وشرکتها تا جیب خالی مردم را خالی ترنکنند.ممنون

    پاسخ

    چه عجب!
    اینو بدونید سال 97اوج واقعی این کلاهبداریاست.
    چه داخلی چه خارجی.

    پاسخ

    اگه راه پولدار شدن خودشو با این کلاهبرداری آموزش میداد خیلی سنگینتر بود

    پاسخ

    واقعا متاسفم برای سازنده همیچن تبلیغی، این تبلیغ واقعا توهین بود با این تبلیغ مزخرف نه تنها کسی رو جذب نمیکنید بلکه همه براتون متاسف میشن که انقد بی درکید که راحت همه چی رو به مسخره میگیرید

    پاسخ

    این اپ اگه بتونه از بین ۸۰ میلیون ایرانی تنها ۱۰۰ هزار نفرو خر کنه به عبارتی اگه یک هشتصدم ملت ایرانو بتونه گول بزنه به عبارتی اگه از هر هشتصد نفر ایرانی تنها یک نفر پرداخت ۴۰ هزار تومن رو انجام بده عوامل این اپ مبلغ ۴ میلیارد و نهصد میلیون تومن به جیب میزنن و الفرار!

    پاسخ

    اینا چقدر … هستن نون حروم بهشون کارسازه کسی دانلودنکنه

    پاسخ

    خیلی جالبه! یعنی واقعا ….. از این تو عمرم ندیده بودم! نه تو سایتشون راجب فعالیتشون چیزی نوشتن نه چیزی! فقط دارن رو واژه کسب درامد مانورد میدن! از اوضاع بد اقتصادی و بیکاری و بیپولی دارن سو استفاده میکنن که مردم وسوسه بشن ببینن اصلا این چیه و ۴۰ تومن ناقابل بریزن تو جیب کلاهبردارا…! ماشالا میگه اول پول بده تا بعدش بهت بگم چی به چیه! مسخره کردن! بابا کلاهبردایه! نصب نکنین کجای دنیا دیدین که برا دیدن تبلیغات ازتون پول بگیرن؟ با یه محاسبه سر انگشتی میتونین متوجه این کلاهبرداری بشین! اگه این اپ اینقد پول به شما میاره چرا اولش ازتون ۴۰ تومن میگیرن؟ خوب مگه نمیگن در روز ۵۰ تومن میتونین دربیارین؟ خوب عضویتو رایگان کنن و بعد از اینکه روز اول ۵۰ تومن پول درآوردین ۴۰ تومنشو ازتون به عنوان حق عضویت کسر کنن! به همین راحتی! خودشونم میدونن پولی قرار نیست دربیارین و هدفشون فقط خالی کردن ملت احمقه.
    یا حق

    پاسخ

    خاک بر سرتون فقط همین یه کار مونده بود تا مردم رو سر کیسه کنید بی شرف ها اخه کدام ادم عاقلی همچین حماقتی میکنه پولی بده که معلوم نیست طرف کیه جدیدترین شیوه کلاه برداریه

    پاسخ

    سلام
    از کلاهبرداری مدرن و شیره مالیدن سر یه عده آدمه ساده و زودباور که بگذریم باید بگم که کلیپ بی شرمانه ای که ساخته شده جهت تبلیغ این کلاهبرداری ، در اوج وقاحت و در راستای ترویج هرچه بیشتر بی اخلاقی و بی حرمتی به مقام والای ،، پدر،، هست ، واقعن متاسفم برای تمام کسانیکه در ساخت و تهیه ی این کلیپ ضد ارزش دست داشتن.

    پاسخ

    کثیف ترین تبلیغ دنیا بود و ترویج فرهنگ بی شرفانه
    ا
    و این برنامه کاملا کلاه برداریه اونم از نوع ….. که از یک مشت ادم فقیری که دنبال پول هستن کلاه برمیداره
    لطفا این مطلب رو به همه دوستان و اشنایان بگید تورو خدا گول نخورن و این ….. جمع کنن

    پاسخ

    واقعا از نظراتون فیض بردم دیگه نصب نمیکنم ممنون

    پاسخ

    دوستان سلام. علی معصومی با ایمیل دوستم رضا.
    این اپلیکشن واقعا برنامه خوب و منحصر بفردِ. شما برنامه رو نصب میکنید ثبت نام میکنید
    شما هزینه ای برای ورود به کار میدید‌.
    و یه سری داده به شما میده.
    شما با فروش یا تبلیغ این دادهها درصدی سود به شما تعلق میگیره.
    و با ثبت نام چندی از اطرافیانتون با کدِ خودتون سود اصلی رو میگیرین.
    این پولیک با دو قانون “اهرم و تساعد” به پیش میره.
    و میتونید تا ۳ تا ۴ سال اینده به استقلال مالیتون برسید.
    ————————————————————-
    بزار یه چیز دیگه بگم…
    موج اول کشاورزی= باید تمام روز کار کنید/تمام افراد خانواده کار میکنن/تا اخر عمر کار میکنن/درامد بخورونمیر.

    موج دوم صنعتی= ۸تا۱۰ ساعت کار میکنن/۲تا۳نفر افراد خانواده/۲۰تا۲۵سال کار میکنن/درامد متوسط.

    موج سوم الکترونیک= ۴تا۶ساعت کار میکنن/۱ نفر افراد خانواده/۴تا۶سال کار میکنن/درامد بسیار بالا.

    کشورای شرقی و غربی و … تو موج های ۸ تا ۱۰ هستن ولی ما تو موج ۳وم .
    _____________________________
    اونایی که جلوی موج گارد بگیرن ، لِه میشن
    اونایی که همسو بشن صددرصد به موفقیت میرسن.

    شما چه باشین چه نباشی این کار میاد و به انجام میرسه ، افسوس خودنش برای شما میمونه .

    پاسخ

    واقعا متاسفم واسه تبلیغتون که برای مرگ پدر بزرگ عکس سلفی میگیرن
    و آدمای بی ارزشه انیستا گرامو بزرگ میکنین( همه هزینه ها برای شما)
    متاسفم برای آموزشی که توو این تبلیغ وحود داره
    مملکتو به مسخره بازی گرفتین

    پاسخ

    سلام باعرض ادب وخسته نباشیدواقعاگل گفتی چرا بریم پول مفت بدیم بعدش هم بریم همه اش دستمال بخریم اینای که ۲تومان میدن قیمتشون هزارتومان هزارتومان بیشترمیگرن واقعآ جای تاسفه برای مملکت همچین دروغ های قبول میکنن بیمه میکنن مثن با۸۰هزارتومان عجب دروغ های

    پاسخ

    دوست عزیز این صحبت شما درمورد موج دقیقا همون صحبتیه که توی شرکتای بازاریابی به تازه واردا میگن که ذهنشون رو شستشو بدن

    پاسخ

    فکر کنم زیاد تو نتورک مارکتینگا بودیا… احمق فکر کردی کم از این شعرا شنیدیم؟ من خودم با معادلات ریاضی میتونم ثابت کنم تمامی این نتورک مارکتینگا سودش برا ارائه کننده تبلیغ و ضررش برا واسطاست. منظور از واسط همو احمقایی هستن که این اپو نصب میکنن

    پاسخ

    موج 8 و 10
    یعنی چی اونوقت؟؟
    اسم موجها رو بگو، خودم میام زیرمجموعه تو میشم.

    پاسخ

    این موج ها رو زمانی که اوایل به وجود اومدن گلد کوئست بود به خورد مردم ساده که فکر میکردم با این بچه بازی های اینچنینی میشه به مال و منال رسید میدادند ، من با در آمد از طریق اینترنت ایمان دارم چون خودم هرچی دارم از همین راهه ، اما نه این چیزی که اینا نشون میدن و امثال تو کور کورانه تبلیغ میکنن ، البته شاید تو هم تامیین شدی که اینجوری سنگ به سینه می زنی، من با اینترنت به صورت آنلاین معاملات بورس ایران ، فارکس، ارز های دیجیتال انجام میدم ، فوق العاده کار پر استرسی هستش و اصلا هم آسون نیست که با چهارتا کلیک پولدار بشی ، اما اگر صبر و حوصله و پشتکار و علاقه باشه ، با یه لبتاب معمولی و یه اینترنت ، میشه روزی ۵۰ دلار کاسب شد ، اما توی این بازار نمیشه با صفر تومن وارد شد و خودتون بهتر میدونید که سرمایه یکی از مهم ترین عوامل برای درآمد زایی هستش ، ولی میشه با سرمایه کم هم وارد این داستان شد و به درآمد رسید . یا حق
    Tlg :. @uoz_p

    پاسخ

    دوست عزیز احتمالا تو یکی ازین نتوورکها مشغولی و تازه کار؛ تو مرحله ای که خودشون گرفتار این موضوع شدن و هنوز دارن خودشون و بقیه رو توجیه میکنن .اقوام و اطرافیان و راضی میکنن و به بهانه های مختلف ازشون پول میگیرن و بعد میگن تو شدی زیر مجموعه من و ذره ای ازین موج . ذوق داری و از موج و زیرمجموعه میگی ؛ موج کجا بود . فقط یه عده از مردم بخاطر شرایط بد اقتصادی تو تنگنای مالی قرار گرفتن و با دیدن این تبلیغها وسوسه میشن و به امید درامد راحت و بیشتراز الانشون اخرین ۳۹ تومانشونو به فنا میدن و …
    امیدوارم روزی برسه که مردم بی احتیاج باشن تا هر شخص یا گروهی به خودش اجازه نده بخاطر فقر مردم بااین اداها جیبشونو خالی کنه و جیب خودشو پر .

    پاسخ

    گلم دلم برات بگه ده سال پیش پرزنتور کوئست بودم قربونت بیا تا باقی این عصر الکترونیک و حذف دلال و عرضه مستقیم کالا رو هم برات کنفرانس بدم جوجو شما بجای اینکه بقیه رو با خودت تو گرداب بکشی اول خودت مطمعن شو بعد دیگران رو تشویق کن

    پاسخ

    مث اینکه خوب تونستن مغز شما رو شستشو بدن تو این شرکتهای هرمی…این چیزا که گفتی ابتدای ورود به شرکتهای هرمی میکنن توو پاچه ی مردم بدبخت..

    پاسخ

    سلام…
    من اتفاقا اول باورم شد داشتم میخریدم ولی قبلش گفتم گزینه ها اپ رو بررسی کنم رفتم محصولات دیدم جعبه دستمال کاغذی که مش رجب سبیلو میده دو تومن اینا خون پدری که تو تبلیغات مرد با زبون باز رو گذاشتن روش دیدم نه ارزش نداره اومدم سرچ کردم نظر دوستان رو دیدم کلا پشیمون شدم…
    همه پول رو دوست داریم و میخواییم با تن پروری پول به دست بیاد ولی نه نمیشه…
    اگه واقعا میخوایین پول بزنید ثبت نام تو بورس از اینا هزار برابر شرف داره

    پاسخ

    کلاهبرداری عوضیا 40هزار تومن از ما گرفتن برنامه یبار پاک شده دوباره نصب کردیم وارد نمیشه پولو خوردن از چند نفر اینجوری بخورن باید از طریق وزارت صنعت پیگیر بشم رسما دارن کلاه برداری میکنن

    پاسخ

    همه دروغ می گویند . می خواهن پول بگیرن

    پاسخ

    از همون تبلیغشون معلومه که کلاهبرداریه ، اونجایی که پدربزرگه میگه از حالا به بعدم هزینه ها به شماس و زبونشو در میاره داره به مخاطبا میگه که شماها رو یک مشت …. گیر آوردیم.

    پاسخ

    با سلام
    من با سه تا سیم کارت مختلف و سه تبلت جداگانه با پشتیبانی پولک صحبت کردم کلا کلاهبرداری و به زبان خودشان ملت و اسکل کردن
    سوال بنده:
    دو مورد پرسیدم اول پول مردم و نخورید ملت شکایت می کنند و فیلتر می شوید؟
    دوم گفتم این سایت دست شما رو رو کرده دیگه کسی گولتون و نمی خوره؟
    دو متن جواب پولیک؟
    ———————–
    اول:
    سلام
    تشکر از الطاف شما
    فیلتر😄 معلومه از فیلتر چیزی سرتون نمیشه 🙂 شما جم رو هم پس می بینید 😂 آورین آورین.
    اگر عضو پولیک شدید می تونید از تبلیغات – بیمه – اپ شیرینگ درامد کسب کنید.
    ———————–
    دوم:
    خب اینا که زیادن…. بیایید 😂مسابقه بدیم ما به مردم خدمت بدیم شما مطلب گسترش بدید ببینیم کی ضریب نفوذ داره ؟👍✅
    #بولتن_نویس
    ———————–
    کلا کلاهبرداریه گول نخورید
    نه ادرس و نه شماره تماس
    دامینشونم فیک
    اطلاعات دامین:
    Domain Name: poulik.com
    Registrar URL: http://www.godaddy.com
    Registrant Name: Registration Private
    Registrant Organization: Domains By Proxy, LLC
    Name Server: NS1.DYNU.COM
    Name Server: NS2.DYNU.COM
    DNSSEC: unsigned

    For complete domain details go to:
    http://who.godaddy.com/whoischeck.aspx?domain=poulik.com
    ——————————————————————————————————–
    با سپاس

    پاسخ

    من با شما کاملا موافقم وحرفهای شما سندیت کامل داره نمیدونم سازنده برنامه کیه و کجاست ولی شاید این پولا روراحت بخوره اما بدتر اندر بد پس میده من خوشحالم که نصب نکردم چرا من زحمت بکشم کس دیگه استفاده کنه اونم با این همه وقاحت امیدوارم همه قبل از نصب این نظرات بخونن . خواهشا ساده نباشید واقعا ارزش یک ریال هم نداره

    پاسخ

    من از این مردم ساده لوح و زود باور بیشتر عصبانی میشم تا از دست این کلاهبرداران. آخه آدم چقدر باید ساده باشه که پول به این دزدان بیشرف بده. این همه آگهی کلاهبرداری مثل استخدام در منزل اونم تو روزنامه معتبر همشهری با ادعای حقوقهای نجومی که دکتر هم انقدر در نمیاره. هنوز متوجه نشدید باز میرید به این کلاهبرداران پول میدید؟ که اونا هم هی بیشتر و بیشتر بشن. عقلم خوب چیزیه

    پاسخ

    بقولی،
    مشکل دنیا وجود احمق ها نیست بلکه تعداد اوناست.
    تو مملکت ما متاسفانه تعداد احمق هایی که این اَپ رو نسب میکنن(حتی کمی زحمت فکر هم بخودشون نمیدن) کم نیستند.

    پاسخ

    اقا این پولیک کلاهبرداری محضه جالبتر ااینه که پولیک + هم زدن تموم مطالب درامد اینترنتی اومده سر جمع کرده به اسم پولیک من تموم مطالبش دارم هرکی میخواد بیاد ای دی تلگرامم بفرستم واسش
    @mdfal

    پاسخ

    سلام من نرم افزارپولیک با خریت تمام خریدم واقعا کلاهبرداریه هرکی میخواد بیاد به این شماره تلگرام مسیج بده من همش واسش شیر کنم پول به این عوضیا ندین۰۹۳۵۳۵۵۹۵۵۲
    خود نرم افزار هیچ پولی نمیده تمام اطلاعاتی که تو سایتا هست اومده جمع اوری کرده

    پاسخ

    دوستان من یه نصیحت میکنم جای داداش کوچیکتر توی این مملکت هر کس دنبال چیزه مفت یا پول مفت باشه کلاه میره سرش هیچ چیزه مفتی رو کسی در اختیار کسی نمیزاره خودتون اگر چیزی با سود رایگان پیدا کنی به کسی خبر میدی که اونم بیاد یا اینکه میگی دست زیاد میشه نبال برق واب مجانی بودن که این بلاها سرمن وتو اوردن

    پاسخ

    باسلام میخواستم بگم همه اینها کلا هبرداری است اینها همه که میگن کشک و دورغ این دیگه قدیمی دورغ گوها

    پاسخ

    کلاهبرداری محضه ۳۹۰۰۰ تومان از پول من رفت 🙁

    پاسخ

    این دیگه چه تبلیغ مسخره ای بود اون پیرمرد کاشکی واقعا بمیره مسخره یه مشت احمق کلاه بردار سر مردم کلاه میزارن زندگی خودشون میچرخونن آشغالای عوضی یه مشت دزد

    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید دوستان عزیز بیاید زود قصاوت کردن رو کنار بزاریم شما هم در ابتدای شروع هر کاری در گرقتن تبلبغات دچار مشکل میشید این برنامه هم همینطور هستش تعداد تبلیغات در ابتدا محدوده برای همین تبلیغ های تکراری نمایش داده میشه و تکراری ها شمارش نمیشه من هیچ وابستگی ای به این برنامه و عواملش ندارم اتفاقا با پشتیبان این برنامه در تلگرام صحبت های تندی هم داشتم‌ایشون خیلی خوب پاسخگو بودن پرداختی هم‌گفتن حتما باید ۵ هزار تومن ته کیف پول باقی بمونه و حداقل بردات هم ۵ هزار تومنه یعنی ۱۰ هزار تومن کار کرده باشید و ۵ هزار تومن برداشت کنید بیاید به جای کوبیدن این ها بعد از ۳ یا ۴ ماه تجربه برنامه یک نظر بدون جهت گیری بنویسیم طبق گفته پشتیبان بعد از ۲ ماه تعداد تبلیغ های نمایشی افزایش پیدا میکنه بعثی تبلیغ های ویژه تا ۲۰۰ تومن هم پرداخت میشه کاربران از سطون برنزی و غیره افزایش سطح پیدا میکنن درسته شاید این محدودیت برای تازه وارد ها و اون پرداختی ۳۹ تومن از نظر بعضی درست نباشه ولی شما اینو با سایر سرویس ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد ۳۹ تومن‌ حق اشتراک در مقابل شرکت های نتورک موجود توی ایران هیچی نیست که در ازی ۲ میلیون خرید ۴۰۰ تومن بخواد به شما پورسانت بده و در اخر هیچ کاری نیست که انسان رو یک شبه میلیاردر و پولدار کنه هر کار پول سازی زحمت داره پس عجول نباشیم و اجازه بدیم که زمان همه چیز رو مشخص کنه

    پاسخ

    شر نگو
    ما سه چهار ماه تجربه کسب میکنیم اون تو سه چهار ماه بارشو بسته و رفته.
    واقعا شرم بر اونایی ک از ایرانی جماعت یه مشت گرسنه و محتاج نون شب ساختن. واقعا نمیدونم چی بگم. فقط میتونم بگم تا وقتی به جایی نرسیدیم ک اول فک کنیم بعد عمل، وضع مون همین ک هس میمونه.
    چقد فرهیخته بودن قدیمی ها ک گفتن :
    تا ابله در جهان هست، مفلس در نماند.

    پاسخ

    سلام دوستان
    مثل این میمونه کلی ادم بیاد ب من نفری 39تومن بدن بعد من دلم بسوزه نفری هزارتومان بهشون پس بدم
    اونم اگه دلم بسوزه یا اصلا بدم
    من موندم چرا اینقدر ساده باشیم ک همچین کاری بکنیم
    اگه واقعا راسته اونا اول بدم ب اندازه کار کرد بعد از ملت بگیرن
    یه دوری اگه یادتون باشه چندتا کالا اسم میبردن و میگفتن قیمت اصل 200هزار و برای شما45 هزار هست
    یا میگفتن برنده شدید ب قیمت 45تومن
    دوست من خودش 4بار تو یک هفته پول داد بدبخت بیچاره داشت سکته میکرد پول کار گری بود
    کم مونده بود بمیره
    پس اگه راسته اول بدن بعد گیرن؟
    لایک کنید

    پاسخ

    موافقم اگر کلاهبردار نیستند چرا نمیان آخر ماه از ٩٠٠ هزار تومن درآمد هر شخص ٣٩ هزار تومن بردارن !
    اینجوری اعتماد کاربرشون رو هم جلب میکردن ،١٠٠٪؜ کلاهبرداریه !

    پاسخ

    تمام بدبختیهایی که مردم ضعیف بر سرشان میاد بخاطر تنگ دستیشان میباشد تا روزنه امیدی سر راهشان قرار میگیره بدون فکر و آگاهی و رسیدن به هیچ و پوچ در دام سود جویان میفتند 80 در صد ملت فقیرند و جیب 20 در صد دیگر را پر میکنن
    ترو خدا ساده نباشید منم یه بدبخت مثل شما هستم لااقل ۳۹ هزار تومان را به یه بد بختیه دیگه بزنید 10 تومان که باید توی حساب بریزید میشه ۵۰ تومان ترو به هر کی مپرستین مثل سرمایه داران فکر کنید .

    گول نخورید اون پیر مرده که ۲۴۰ ارث گذاشته بود مثل ما بد بخت بود تبلیغاتشونم از ما انتخاب میکنن نون حلال فقط از بازو بدست میاد

    پاسخ

    معذرت ولی کار خودشونه که پول مردمو یه جوری بکشن بیرون همیشه بدبخت باقی بمونن….ساده نباشیم…و ممنون از سایت خوبتون که بقیه رو روشن کرد…من قبل نصب نظرات رو خونده بودم که شما چند تا از نظرات رو گذاشته اید…و حتما یه چیزی هست که بقیه ناراضی هستن….این روز های سخت فقط مردم که هنوز انسانیت دارن به هم کمک میکنن…بازم ممنون

    پاسخ