coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بررسی اپلیکیشن پولیک ؛ برنامه ای برای کسب درآمد اینترنتی (به همراه لینک دانلود)

اپلیکیشن پولیک (Poulik) اپلیکیشنی است که به ادعای سازنده، بواسطه آن می‌توانید به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید. پولیک بستری است برای بازاریابی و فروش بسته‌های مختلف بیمه‌ای، کالا و تبلیغات.  

پولیک یک استارت‌آپ است که بواسطه یک نرم افزار در امر کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند. این نرم افزار با بهره گیری از فضای اشتراک محتوا و خدمات مختلف، برای اولین بار است که در کشور طراحی و پیاده سازی شده است. کاربران آن می‌توانند از طریق فروش محصولات و کالا‌ها و خدمات، تبلیغات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ها (App Sharing) کسب درآمد کنند.

راهنمای خرید تکراتو

آنطور که در وب‌سایت رسمی این برنامه آمده است با فعالسازی آن می‌توان ضمن کسب درآمد از مزایایی خاص مانند یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان ۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا اپلیکیشن Poulik را مورد بررسی قرار داده و صحت و سقم گفته‌های سازندگان آن را محک بزنیم.

پولیک

کار با اپلیکیشن پولیک وابسته به زمان و مکان نیست و می‌توان هر جا و در هر زمان از آن استفاده کرد. سازندگان آن ادعا می کنند که هر فرد می‌تواند با استفاده از این برنامه هزینه‌های جاری خود را تامین کند؛ آنها می‌گویند “پولیک درآمد ماهانه شما را تضمین می‌کند.”

نحوه دانلود و شرایط استفاده از اپلیکیشن پولیک

در ابتدا می‌توانید فایل APK این اپلیکیشن را از سایت رسمی پولیک یا گوگل پلی برای پلتفرم اندروید و یا از سیب اپ برای آی او اس دریافت و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید.

اپلیکیشن پولیک

پس از نصب پولیک ، در ابتدا با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما، شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار با اپلیکیشن را درخواست می‌کند. در قسمت قوانین، ابتدا به معرفی اجمالی برنامه پرداخته شده است. پس از آمده است:

پورسانت و کمیسیون اعضا به ازای فعالیت برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می‌شود.

البته شایان ذکر است که همواره مبلغ ۱۰ هزار تومان به دلیل آنچه “فعال بودن حساب کاربری” عنوان شده، در کیف پول باقی می‌ماند. درآمد حاصل اعضای پولیک به عنوان اعتبار در کیف پول وجود دارد و آنطور که در بخش قوانین آمده است، “می‌تواند به صورت آنلاین توسط خود کاربر به یک یا چند شناسایی واریز و منتقل گردد.”

مطابق شرح قوانین برنامه پولیک ، برای شروع عضویت و کسب درآمد در این برنامه ۴ نکته وجود دارد:

  • واریز حق عضویت سالانه به مبلغ ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان
  • وارد کردن شماره تلفن همراه فرد داوطلب برای ارسال کد فعال‌ سازی
  • وارد کردن اطلاعات صحیح و واقعی هویتی توسط اعضا (امکان استفاده از نام‌های مستعار وجود ندارد)
  • فعالیت با اپلیکیشن تنها بواسطه یک دیوایس (سخت‌افزار) ممکن است. اگر به طور همزمان چند دیوایس وارد یک حساب کاربری شده باشند، برنامه به طور خودکار تنها آخرین دستگاه را فعال و باقی را غیر فعال می‌کند.

در خصوص شیوه کسب درآمد در اپ پولیک باید اشاره کنیم که بنا بر اظهارات سازنده (که درستی آن برای بسیاری ثابت نشده باقی مانده است) درآمد حاصل از مشاهده و بازکردن تبلیغات به صورت ماهیانه و در فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین، به کیف پول واریز می‌شود.

اگر می‌خواهید با نحوه کسب درآمد در این اپلیکیشن به طور کامل آشنا شوید و ببینید که آیا می‌توان از پولیک کسب درآمد کرد یا خیر، توصیه می‌کنیم تا حتما مطلب زیر را بخوانید.


کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک ممکن است؟ پولیک زیر ذره‌بین تکراتو


به علاوه، درآمد حاصل از به اشتراک گذاری اپلیکیشن (App Sharing) تنها بعد از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن توسط فرد دعوت شده به اعتبار کیف پول افزوده می‌شود.

بسته بیمه حوادث رایگان برای اعضای پولیک

هر کاربر عضو، پس از پرداخت حق عضویت سالانه و تکمیل فرآیند ثبت نام، به ادعای سازندگان برنامه پولیک یک بیمه حوادث با تعهد بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز به صورت رایگان دریافت می‌کند. ارزش ریالی این بیمه که متعلق به شرکت بیمه رازی است، بیش از ۸۰ هزار تومان است.



البته لازم به ذکر است که دریافت این بیمه منوط به وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد صحیح در قسمت پنل مشخصات است تا بوسیله این اطلاعات بیمه برای عضو مذکور صادر شوند.

باشگاه کاربران

کاربران این اپلیکیشن پس از تکمیل فرم عضویت در باشگاه با مراجعه به شعب منتخب بانک آینده می توانند ایران کارت باشگاه اعضای پولیک را دریافت کنند. از جمله مزایای ایران کارت اعضای پولیک باید به موارد زیر  اشاره کرد:

  • یک فقره بیمه حوادث با تعهد مالی بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت رایگان
  • اعضا پس از دریافت کارت شتابی باشگاه پولیک از مزایای تخفیفی و برگشت مبلغ خرید از “نیم درصد” تا یک و نیم درصد” بهره‌مند می شوند.
  • استفاده از امتیازات باشگاه پولیک از هر دستگاه پوز (POS) و هر بانکی امکان پذیر است.

به علاوه هر یک از اعضا می‌توانند آشنایان خود را برای فعالیت و کسب درآمد به این برنامه دعوت نمایند. هر دو طرف این دعوت (در صورت عضویت کامل فرد دعوت شده)، به ازای هر دعوت مبلغ ۲ هزار تومان دریافت می‌کنند.

آشنایی و نحوه کار با اپلیکیشن پولیک

پس از ثبت شماره موبایل و موافقت با قوانین و مقررات، کد فعال سازی به صورت پیامک برای شما ارسال می‌شوند که پس از وارد کردن آن به صفحه کاربری برنامه وارد می‌شوید.

در محیط کاربری برنامه پنج گزینه پیش روی کاربر قرار دارد:

  • کیف پول:

این بخش متعلق به اعضایی است که حق عضویت سالانه را پرداخت کرده‌اند و بواسطه آن می توانند اعتبار دریافتی خود را مشاهده کنند. اعضای پولیک پس از کسب درآمد، اعتبار خود را در لحظه در این بخش مشاهده می‌کنند.

  • کسب درآمد:

با لمس این گزینه امکان کسب درآمد با استفاده از چهار گزینه روی میزشما قرار می‌گیرد. کلیک روی تبلیغات و دیدن سایت تبلیغ دهنده، بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای، فروش و بازاریابی کالا‌های منحصر به فرد و در نهایت اشتراک گذاری پولیک و اپ‌های مختلف در بسته‌های مشارکت.

پولیک

  • آموزش:

در این بخش برای هر یک از راهکار‌های کسب درآمد ذکر شده و نیز نحوه کار با برنامه آموزش‌هایی قرار داده شده است.

  • باشگاه:

این بخش مربوط به افرادی است که به عضویت باشگاه اعضای پولیک درآمده‌اند.

  • پشتیبانی:

در بخش پشتیبانی می توانید به صورت آنلاین با اپراتور ارتباط برقرار کنید و پرسش‌های خود را با او در میان بگذارید. البته گزینه‌ای تحت عنوان سوالات متداول نیز به شرح زیر پیش‌بینی شده است:

  • پولیک چیه؟

برنامه پولیک یک اپ کاربردیه کسب درآمد اینترنتیه که تو محیط کاربری آسون به شما کمک می‌کنه تا بتونید درآمد کسب کنید و از خدمات دیگه‌ای مثل بیمه و فروشگاه مجازی و باشگاه استفاده کنید.

  • دسترسی به پولیک چطوریه؟

تو سایت Poulik.com و کانال تلگرامی poulikappمیتونید پولیک رو دانلود کنید.

  • چطور میشه با پولیک کسب درآمد کرد؟

تو هر بخش از برنامه پولیک، راهنمای کسب درآمد نوشته شده و داخل کانال تلگرام هم جزوه درآمد زایی، جهت استفاده کاربران وجود داره.

  • سوالات خودمون رو تو مواقع لازم چطور بپرسیم؟

آیدی poulikapp1@ تو تلگرام بصورت شبانه روزی جوابگوی سوالات و مشکلات شماست.

تبلیغات پولیک

یکی از بحث برانگیزترین موارد مربوط به اپلیکیشن پولیک نحوه تبلیغ آن بوده که علاوه بر نمایش در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، به دلیل شوخی نامناسب با مرگ پدر و نجوه برخورد بازماندگان، مورد انتقاد بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در این تیزر تبلیغاتی پدر خانواده در بستر مرگ می‌خواهد فرزندان و نوه‌های خود را نصیحت کند و ابتدا از همان داستان معروف شکستن یک دسته چوب‌ را شروع می‌کند و نهایتا می‌گوید که برای تمام فرزندان حاضر بر بسترش یک حساب در اپلیکیشن پولیک باز کرده تا با آن درآمد داشته باشند و سپس جان خود را از دست می‌دهد و دو نفر از اعضای خانواده با جسد پدر، سلفی می‌گیرند.

برای مطالعه نقد و بررسی کامل تبلیغ پولیک می‌توانید مطلب “تبلیغ اپلیکیشن پولیک ؛ نگاهی به هنجارهای تبلیغاتی” ار مطالعه نمایید.

دیدگاه مردم درباره اپلیکیشن پولیک

این اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی تا به اینجا چندان شهرتی درمیان مردم کسب نکرده و کسب و کار آن رونقی زیادی نداشته است. با جستجوی کلیدواژه آن در صفحات وب، محتواهای اندکی در خصوص این برنامه پیش روی شما قرار می‌گیرند. در این قسمت قصد داریم نظرات کاربران را از جای جای وب، گردآوری کرده و نظرات افرادی که از این اپ استفاده کرده‌اند را بازگو کنیم.



ما هیچکدام از این گفته‌ها را تایید یا رد نمی‌کنیم و صرفا در راستای رعایت بی‌طرفی به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

در یکی از تالار‌های گفتگوی اینترنتی، تاپیکی با این عنوان وجود دارد. در این گفتگو کاربری به نام “ملووس” نظر خود را به شرح زیر عنوان کرده است:

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

در ادامه برخی از نظراتی که کاربران در گوگل پلی ثبت کرده‌اند را نیز ذکر می‌کنیم. این اپلیکیشن در گوگل پلی امتیاز نسبتا پایین 2.7 از 5 را به دست آورده و از 220 نفری که به این برنامه امتیاز داده‌اند، 80 نفر امتیاز 5 از 5 و 112 نفر امتیاز 1 از 5 را ثبت کرده‌اند، بنابراین طبیعی است که نظرات منفی کاربران بیشتر از نظرات مثبت باشد اما ما سعی کرده‌ایم نمونه‌ای از هرکدام از این نظرات را برای شما بیان کنیم:

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5:

هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5: هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5:

کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5: کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5:

تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5: تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5:

واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5: واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5:

بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5: بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5:

اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5: اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (484 نظر)

    حالا باز خوبه از گوگل پلی و سیب اپ حذفش کردن این برنامه کلاه برداری رو.

    پاسخ

    این داستان در دنیای اینترنت از همون اول توسط یک سری اشخاص فرصت طلب جایگاه و دید کاربران رو نسبت به خودش مخدوش کرده که البته هم صددرصد تابحال سوءاستفاده از کاربران بوده ،،،،، ولی اگه از جنبه دیگه نگاش کنیم حرکت حساب شدی توسط سازندگان شما ولی شارژ اولیه که یکی از گزینه هاشه یک مقدار که چه عرض کنم خیلی توهین امیز به شعور هموطنان هستش که با یه حساب خیلی خیلی ساده میتونی چه مبلغ هنگفتی وارد حساب دوستان طراح میشه ،،،،اگر از نظر اعتبار کسب کردن هم بهش نگاه کنیم باید مبلغ اولیه رو از درامد کسب کرده توسط کاربر محاسبه نمود،،،، یعنی دودوتاچندتا؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام دکتر گنجی. با این کامنتت فهمیدم دکتر نیستی بلکه یکی از همونایی. برو بابا

    پاسخ

    واقعا عالی بودد ممنون

    پاسخ

    توی دنیا بهترین و راحترین راه کلاهبرداری،کلاهبرداری های خرد
    ۱.چون فرد بازنده به خاطر ناچیز بودن مبلغ پیگیر نمیشه
    ۲.بازهم بخاطره ناچیز بودن مبلغ افراد زیادی راقب به واریز پول میشن
    ۳.بیشترین سود با کمترین شاکی
    ۴.تمام

    پاسخ

    خاک تو سرتون اگه پرداخت کنین.همش دروغ و کثافت.اگه دست من بود نسلشون رو منغرض میکردم.

    پاسخ

    جمعش کنید کلاهبرداره
    میزنم دهنتون م…م

    پاسخ

    عجب،برنامه اشغالی است عین کلاه برداری های جدید است.

    پاسخ

    برنامه اشغال تر از این برنامه نیست، عین کلاه برداری جدید است•

    پاسخ

    ی بار نشد اول بر نامه پول نگیرن
    فک کن روزی ده نفرم پول بریزن خدا بده برکت
    تو این خرابی بازار خو میشه با تحریک کردن پول دراورد

    پاسخ

    خب یه کاری کنید 39هزارتومن از درآمدی که درمیاریم کم کنید من شخصا 50تومن حاضرم از درآمدم کم بشه. اگر واقعا رو راست هستین همین کار انجام بدین

    پاسخ

    اقا اینطوری ک شما میگین پس همون بگیم صداوسیماهم کلاه برداری میکنه
    همدستن باهم دیگ
    من که منصرف شدم از نصب کردنش خواهشا بقیه دوستان هم الکی وقت و پول خودشونو حروم نکنن لااقل میخوان کاری بکنن برن به این بچه های خیابونی که واقعا ب تک تومن نیاز دارن بدین

    پاسخ

    کلاهبرداریه بزرگ
    خودتون کلاتون رو قاضی کنید اگه قرار به شما پولی بده چرا باید پول بگیره

    پاسخ

    الان همه مشکلات شما حل کردین گیردادین ب تبلیغ این تبلیغش جنبه طنز داره طنزم حق شوخی‌با پدر مادر خاهر برادر داره شما گویا طنزای مهران مدیری علی صادقی ندیدین بیخیال مهم این نرم افزاره ک بچها میگن کلاهبرداری واقعا ممنونم از سایت زیباتون ک راه چاه بهمون نشون داد😘

    پاسخ

    دزدن دزدددددددددد

    پاسخ

    دزدای عوضی. کلاهبردار

    پاسخ

    سلام من امیرحسین هستم وکارم بازاریابیه
    از شبکه کلاهبرداری تبلیغ کلاهبرداری عجیب نیست
    جم یه مدت تهدید کرد اگه lions box نخرید از سریال های مزخرفمون جا میمونید از این رو یه عده ابله پولدار گول خوردن و به هر نفر بیش از 1000000 تومن … اونم تا دسته بعد از اینم که سود خودشونو کردن قضیه رو کنسل کردن و به کارشون ادامه دادن …
    حالا کی به این شبکه و اون تبلیغ حالبهمزن بی نام و نشون اعتماد میکنه و پول به حسابشون میریزه خدا عالمه !
    اگر جم و پولیک دستشون تو یه کاسه نبود و یک ریال به حساب کسی واریز کردن و بعدا گندش در نیومد من تو این سالها داشتم قوچ پروررش میدادم .

    پاسخ

    مهم نیست اینکه پول میده یا نمیده مهم این است که این شرکت به راحتی داره از هر نفر نزدیک به ۴۰.۰۰۰ تومان پول میگیره در ازای چی هیچی فقط یک وعده اونم تازه اگه واقعیت داشته باشه و شما حوصله کنی هر روز بشینی ۳ ساعت تبلیغ ببینی که قول میدم امکان نداره در کشور ما همچین حوصله ایی وجود داشته باشه بعد چند روزم حوصلت سر میره و دیگه اهمیت نمیدی و در اخر ۴۰.۰۰۰تومان از جیب رفته و کلی وقت و هزینه اینترنت .حال با این اوصاف خودتون ببینید ارزش داره یا خیر

    پاسخ

    توی این مملکت خراب شده نمیدونه چی خوبه چی بده وقتی دزدیهای میلیاردی میشه چه توقعی میشه داشت من نمیگم کلاه برداری ولی باید برای جلب اعتماد تلاش کنند با گفتن پولیک نصب کن پول ببر که نمیشه اعتماد به دست اورد بیشتر باید غضیه را بشگافند و توضیح بدهند

    پاسخ

    درامد

    پاسخ

    نصب نرم افزار

    پاسخ

    مرسی از راهنماییتون،من کاملا توجیح شدم و جواب سوالمو گرفتم

    پاسخ

    دوستان پولیک کلاهبرداریه من تمام نظرات رو خوندم. همه 200تا نظر رو خوندم و همه گفتن کلاهبرداریه. اصلا از جایی که توی صدا و سیما نذاشتن تبلیغ بشه و توی کافه بازار یا سیب اپ هم تایید نشده و هیچ شماره تماس و آدرسی ازشون نیست باید بفهمید که کارشون درست نیست. نماد اعتماد و لوگوی ساماندهی و https یا SSL هم ندارن. چون همه اینایی که گفتم نظارت میکنن که برند خودشون با انتشار اینجور برنامه هایی خراب نشه. یک اپلیکیشن رو به شما معرفی میکنم که هم نماد اعتماد و لوگوی ساماندهی داره. هم توی کافه بازار و سیب اپ و گوگل پلی و اپ استور هست. سایتش گواهی امنیتی SSL یا https هم داره. آدرس سایتش هم ایرانیه. شماره تماس و آدرس شرکتشون هم توی تماس بامای سایت هم هست. تو اینجور سایت ها و سامانه هایی فعالیت کنید نه یک سایت درپیت که ماهواره تبلیغ میکنه و هیچ نام و نشونی نداره!
    ⭐️اپلیکیشن هفتاد سی(7030)⭐️ شما را در 70% از سود بازار بزرگ پرداخت و خرید خدماتی مثل شارژ، بسته اینترنتی، قبض، بلیط(کنسرت🎙، همایش🎥، هواپیما🛫 و قطار🚊) و… به صورت کاملا رایگان شریک می کند.
    از طریق لینک زیر در چند ثانیه به رایگان عضو این اپلیکیشن قدرتمند شوید و با ساخت مجموعه خودتان شروع به درآمدزایی حرفه ای کنید😉 💥هرچقدر مجموعه شما بزرگتر بوده و آنها شارژ و قبض خود را با این اپلیکیشن بی نظیر بیشتر تهیه کنند، درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود.(هیچ اجباری در کار نیست.)
    🌹با کلیک روی لینک زیر شما عضوی از تیم من می شوید و من با کمال میل به تمام سوالات و مشکلات شما رسیدگی میکنم و نهایت توان خودم رو برای کمک به شما به کار میگیرم.

    7030.ir/r/miliooni

    پاسخ به سوالات در تلگرام:
    mostafa680@

    پاسخ

    سلام ودرود
    مملکتی که کار شده…. بعضاً مجبور میشیم دنبال کارای اینترنتی بگردیم
    نتیجتا کسانی که چنین تبلیغات مسخره و کلاهبرداری رو قبول میکنن قطعا به بن بست کاری رسیده ان و وضع مالی بهتری ندارد
    ای کسی که چنین حقه های رو طراحی میکنی…لاقل از اونایی بخور که دستشون تو جیب خودشونه
    خدا ازتون نگزره
    من شانسی این سایت رو دیدم.و تشکر فراوان

    پاسخ

    سلام دوستان من این تبلیغ رو دیدم. اینا میخواستن مثلا بگن که مردم اینجوری شدن که همه منتظر گوشی هستن و کسی به مرگ پدرش هم توجهی نداره و حتی باهاش سلفی هم میگیره! و همه سرشون تو اینستا و تلگرامه و منتظر فرصت هستن که گوشی دستشون بیاد که از قضا نتونستن درست انتقال بدن و مردم هم برداشت برعکس کردن.
    از این بگذریم این اپلیکیشن همین که از شما پول میخواد نباید سراغش برین. یک اپلیکیشن خوب به اسم شارژآمد هست که تو خرید شارژ و بسته اینترنتی 35درصد از سود خودشو تخفیف میده و هرکسی هم با کد معرف شما ثبت نام کنه به شما از خرید شارژ و بسته اش یه درصدی میرسه ولی از اون فرد هیچ چیزی کم نمیشه و خود شرکت از سود خودش میده. در کل خیلی خوبه و کاملا رایگانه ثبت نامش. آموزشش هم توی کانال زیر به صورت صوتی قرار داره. من که نصب کردم خوبه:
    miliooni@

    پاسخ

    واقعا که متاسفم برای مملکتی که دم از اسلام میزنه ، اما هر کثافتی به راحتی هر کلاه برداری که بخواد ، واسه خودش راه میندازه . خاک بر سر ما مردم بدبخت .

    پاسخ

    اخرین پولی که تو این مملکت بدون کارکردن به کسی پرداخت شد،همون یارانه اس تو بس.
    گول تبلیغات رو نخورید، ادمهای باسواد هم از خرید و فروش سهام اینترنتی و امثالهم ریسک می کنن نه سود… یعنی جای ضرر هم هست… چطور ممکنه؟
    یعنی این کلاه برداری سود ریالی صناری داره که خب راس میگن… اما با بهانه بیمه و چرت و پرت و خزعبلات میره… حالا ضررش؟!.. وقته حروم شده اس،البته اگه برای کسی ارزش نداشته باشه وقت،میشه مثل اون موتوری تو تبلیغات که ۲ تا لمپن مثل خودشو خام کرد
    گول بخورید و بخرید یا حرف مارگزیده ها رو گوش کنید فرقی نداره… اما صاحاب نداره مثل بقیه هرمی ها

    پاسخ

    همش دروغه و کلاهبردری هر کیم میگ نیست شک نکنین از خودشونن من نصب کردم یک ریالم بهم ندادن

    پاسخ

    همه دزدی رو خوب یاد گرفتن گلد گوست که معتبر بود رو یادتون هیت که

    پاسخ

    دمشون گرم واقعا , فکر خیلی جالبیه , ٣٩ تومن ازت میگیرن ، چندین ساعت از وقت با ارزشتو تلف میکنن ، جنساشونو به حدود ۵ برابر بت میندازن ، از هزار جا که شاید حتی فکرشم نکنی میلیاردی سود میکنن (از بیمه ، از خیلی جاها ) ، خب این چیش بده ???? خیلیم خوبه ،،،، خیلیم براشون سود منده ،،،،،،،،،،، این وسط کی ضرر میکنه ?? خب جوابش معلومه ادم ساده ، ادم بیکار ، ادم علاف (البته ببخشیدا قصد توهین ندارم فقط خیلی اعصابم خورده از دست این ملت ،،، بحث نرم افزار پولیک اینا نیست فقط اینم نیست که ،،، بحثم سر سادگی ملته ،،، که چار تا ادم فرز و زرنگ سر چند میلیون نفرو کلا میزارن ،،، دمشون گرم ،،،، از عقلشون استفاده میکنن ،، هر چیم سر مردم ساده و بی عقل بیاد حقشونه .، کسی اگه مخش تاب نداشته باشه نمیره تلوزیون نگا کنه چه ماهواره،، چه جمهوری اسلامی ،،،،،، جم تیوی با صد شبکه اچ دی و فول اچ دی فکر اوقات فراغت شما نیست اینا فکرایی تو سر شونه که اگه بحثشو بکنم اعصابم میریزه به هم بیخیالش ،، بحث جم تی ویم نیستا همشووون ،،، بی بی سی ،،،، شبکه های جمهوری اسلامی ،، منوتو ،، شبکه های کردی ، که اومدن ١٠٠ تا شبکه کردی فول اچ دی و برنامه های باحال ساختن که چی ،، اینا به خاطر رضای خدا که میلیون دلاری پول خرج تلوزیون نمیکنن میخان عقاید کثیف و الودشونو فرو کنن تو مخ مردم یا ازش پول در بیارن یا حزبشون حین انتخابات رای بیاره ،، خیلی حرف زدم ببخشید که یکمم حرفام توهین امیز بود ولی خودمو حسابی خالیی مردم اخیییش ممنون از سایتتون که نظراتو همشو میزارین لب کلامم اینه همه این کلاه برداریا سر چشمه ش استفاده نادرسته از تکنولوژی مثلا همین موبایل میتونه خیلی زندگیو اسون کنه،، حتی میتونه درامد زا هم باشه امااا تو دنیای امروز اوناییی که قدرت دستشونه ،، مث جم تیوی ،، کاری کردن که بازی به نفع خودشون تموم بشه . تمام

    پاسخ

    خب شما بیشتر توضیح بدین چرا اصلا در مورد کار کردن با این برنامه توضیحی ندادین فقط گفتین کسب درامد حداقل نحوه کار کردن با این نرم افزار که چه چیزایی داره مزایاش چین ایا فقط ثبت تبلیغات هستش که با ثبت کردن تبلیغات اگهی و معرفی کردن ان به دیگران پول واریز میشه بهمون ؟ امکان برداشت هست ؟ تا چه میزان باید کار بشه پولتو برداری چرا پشتیبانی جوابگو نبوده یکم در مورد کار کردش بیشتر توضیح بدین اگه راست میگین تا اعتماد مردم بدست بیارین تو این تورم مردم پول مفت ندارن که بخاین جایی سرمایع گذاری کنن ممنون میشم رسیدگس کنین باتشکر پدرام 🙏🙏

    پاسخ