coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بررسی اپلیکیشن پولیک ؛ برنامه ای برای کسب درآمد اینترنتی (به همراه لینک دانلود)

اپلیکیشن پولیک (Poulik) اپلیکیشنی است که به ادعای سازنده، بواسطه آن می‌توانید به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید. پولیک بستری است برای بازاریابی و فروش بسته‌های مختلف بیمه‌ای، کالا و تبلیغات.  

پولیک یک استارت‌آپ است که بواسطه یک نرم افزار در امر کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند. این نرم افزار با بهره گیری از فضای اشتراک محتوا و خدمات مختلف، برای اولین بار است که در کشور طراحی و پیاده سازی شده است. کاربران آن می‌توانند از طریق فروش محصولات و کالا‌ها و خدمات، تبلیغات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ها (App Sharing) کسب درآمد کنند.

راهنمای خرید تکراتو

آنطور که در وب‌سایت رسمی این برنامه آمده است با فعالسازی آن می‌توان ضمن کسب درآمد از مزایایی خاص مانند یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان ۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا اپلیکیشن Poulik را مورد بررسی قرار داده و صحت و سقم گفته‌های سازندگان آن را محک بزنیم.

پولیک

کار با اپلیکیشن پولیک وابسته به زمان و مکان نیست و می‌توان هر جا و در هر زمان از آن استفاده کرد. سازندگان آن ادعا می کنند که هر فرد می‌تواند با استفاده از این برنامه هزینه‌های جاری خود را تامین کند؛ آنها می‌گویند “پولیک درآمد ماهانه شما را تضمین می‌کند.”

نحوه دانلود و شرایط استفاده از اپلیکیشن پولیک

در ابتدا می‌توانید فایل APK این اپلیکیشن را از سایت رسمی پولیک یا گوگل پلی برای پلتفرم اندروید و یا از سیب اپ برای آی او اس دریافت و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید.

اپلیکیشن پولیک

پس از نصب پولیک ، در ابتدا با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما، شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار با اپلیکیشن را درخواست می‌کند. در قسمت قوانین، ابتدا به معرفی اجمالی برنامه پرداخته شده است. پس از آمده است:

پورسانت و کمیسیون اعضا به ازای فعالیت برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می‌شود.

البته شایان ذکر است که همواره مبلغ ۱۰ هزار تومان به دلیل آنچه “فعال بودن حساب کاربری” عنوان شده، در کیف پول باقی می‌ماند. درآمد حاصل اعضای پولیک به عنوان اعتبار در کیف پول وجود دارد و آنطور که در بخش قوانین آمده است، “می‌تواند به صورت آنلاین توسط خود کاربر به یک یا چند شناسایی واریز و منتقل گردد.”

مطابق شرح قوانین برنامه پولیک ، برای شروع عضویت و کسب درآمد در این برنامه ۴ نکته وجود دارد:

  • واریز حق عضویت سالانه به مبلغ ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان
  • وارد کردن شماره تلفن همراه فرد داوطلب برای ارسال کد فعال‌ سازی
  • وارد کردن اطلاعات صحیح و واقعی هویتی توسط اعضا (امکان استفاده از نام‌های مستعار وجود ندارد)
  • فعالیت با اپلیکیشن تنها بواسطه یک دیوایس (سخت‌افزار) ممکن است. اگر به طور همزمان چند دیوایس وارد یک حساب کاربری شده باشند، برنامه به طور خودکار تنها آخرین دستگاه را فعال و باقی را غیر فعال می‌کند.

در خصوص شیوه کسب درآمد در اپ پولیک باید اشاره کنیم که بنا بر اظهارات سازنده (که درستی آن برای بسیاری ثابت نشده باقی مانده است) درآمد حاصل از مشاهده و بازکردن تبلیغات به صورت ماهیانه و در فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین، به کیف پول واریز می‌شود.

اگر می‌خواهید با نحوه کسب درآمد در این اپلیکیشن به طور کامل آشنا شوید و ببینید که آیا می‌توان از پولیک کسب درآمد کرد یا خیر، توصیه می‌کنیم تا حتما مطلب زیر را بخوانید.


کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک ممکن است؟ پولیک زیر ذره‌بین تکراتو


به علاوه، درآمد حاصل از به اشتراک گذاری اپلیکیشن (App Sharing) تنها بعد از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن توسط فرد دعوت شده به اعتبار کیف پول افزوده می‌شود.

بسته بیمه حوادث رایگان برای اعضای پولیک

هر کاربر عضو، پس از پرداخت حق عضویت سالانه و تکمیل فرآیند ثبت نام، به ادعای سازندگان برنامه پولیک یک بیمه حوادث با تعهد بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز به صورت رایگان دریافت می‌کند. ارزش ریالی این بیمه که متعلق به شرکت بیمه رازی است، بیش از ۸۰ هزار تومان است.



البته لازم به ذکر است که دریافت این بیمه منوط به وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد صحیح در قسمت پنل مشخصات است تا بوسیله این اطلاعات بیمه برای عضو مذکور صادر شوند.

باشگاه کاربران

کاربران این اپلیکیشن پس از تکمیل فرم عضویت در باشگاه با مراجعه به شعب منتخب بانک آینده می توانند ایران کارت باشگاه اعضای پولیک را دریافت کنند. از جمله مزایای ایران کارت اعضای پولیک باید به موارد زیر  اشاره کرد:

  • یک فقره بیمه حوادث با تعهد مالی بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت رایگان
  • اعضا پس از دریافت کارت شتابی باشگاه پولیک از مزایای تخفیفی و برگشت مبلغ خرید از “نیم درصد” تا یک و نیم درصد” بهره‌مند می شوند.
  • استفاده از امتیازات باشگاه پولیک از هر دستگاه پوز (POS) و هر بانکی امکان پذیر است.

به علاوه هر یک از اعضا می‌توانند آشنایان خود را برای فعالیت و کسب درآمد به این برنامه دعوت نمایند. هر دو طرف این دعوت (در صورت عضویت کامل فرد دعوت شده)، به ازای هر دعوت مبلغ ۲ هزار تومان دریافت می‌کنند.

آشنایی و نحوه کار با اپلیکیشن پولیک

پس از ثبت شماره موبایل و موافقت با قوانین و مقررات، کد فعال سازی به صورت پیامک برای شما ارسال می‌شوند که پس از وارد کردن آن به صفحه کاربری برنامه وارد می‌شوید.

در محیط کاربری برنامه پنج گزینه پیش روی کاربر قرار دارد:

  • کیف پول:

این بخش متعلق به اعضایی است که حق عضویت سالانه را پرداخت کرده‌اند و بواسطه آن می توانند اعتبار دریافتی خود را مشاهده کنند. اعضای پولیک پس از کسب درآمد، اعتبار خود را در لحظه در این بخش مشاهده می‌کنند.

  • کسب درآمد:

با لمس این گزینه امکان کسب درآمد با استفاده از چهار گزینه روی میزشما قرار می‌گیرد. کلیک روی تبلیغات و دیدن سایت تبلیغ دهنده، بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای، فروش و بازاریابی کالا‌های منحصر به فرد و در نهایت اشتراک گذاری پولیک و اپ‌های مختلف در بسته‌های مشارکت.

پولیک

  • آموزش:

در این بخش برای هر یک از راهکار‌های کسب درآمد ذکر شده و نیز نحوه کار با برنامه آموزش‌هایی قرار داده شده است.

  • باشگاه:

این بخش مربوط به افرادی است که به عضویت باشگاه اعضای پولیک درآمده‌اند.

  • پشتیبانی:

در بخش پشتیبانی می توانید به صورت آنلاین با اپراتور ارتباط برقرار کنید و پرسش‌های خود را با او در میان بگذارید. البته گزینه‌ای تحت عنوان سوالات متداول نیز به شرح زیر پیش‌بینی شده است:

  • پولیک چیه؟

برنامه پولیک یک اپ کاربردیه کسب درآمد اینترنتیه که تو محیط کاربری آسون به شما کمک می‌کنه تا بتونید درآمد کسب کنید و از خدمات دیگه‌ای مثل بیمه و فروشگاه مجازی و باشگاه استفاده کنید.

  • دسترسی به پولیک چطوریه؟

تو سایت Poulik.com و کانال تلگرامی poulikappمیتونید پولیک رو دانلود کنید.

  • چطور میشه با پولیک کسب درآمد کرد؟

تو هر بخش از برنامه پولیک، راهنمای کسب درآمد نوشته شده و داخل کانال تلگرام هم جزوه درآمد زایی، جهت استفاده کاربران وجود داره.

  • سوالات خودمون رو تو مواقع لازم چطور بپرسیم؟

آیدی poulikapp1@ تو تلگرام بصورت شبانه روزی جوابگوی سوالات و مشکلات شماست.

تبلیغات پولیک

یکی از بحث برانگیزترین موارد مربوط به اپلیکیشن پولیک نحوه تبلیغ آن بوده که علاوه بر نمایش در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، به دلیل شوخی نامناسب با مرگ پدر و نجوه برخورد بازماندگان، مورد انتقاد بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در این تیزر تبلیغاتی پدر خانواده در بستر مرگ می‌خواهد فرزندان و نوه‌های خود را نصیحت کند و ابتدا از همان داستان معروف شکستن یک دسته چوب‌ را شروع می‌کند و نهایتا می‌گوید که برای تمام فرزندان حاضر بر بسترش یک حساب در اپلیکیشن پولیک باز کرده تا با آن درآمد داشته باشند و سپس جان خود را از دست می‌دهد و دو نفر از اعضای خانواده با جسد پدر، سلفی می‌گیرند.

برای مطالعه نقد و بررسی کامل تبلیغ پولیک می‌توانید مطلب “تبلیغ اپلیکیشن پولیک ؛ نگاهی به هنجارهای تبلیغاتی” ار مطالعه نمایید.

دیدگاه مردم درباره اپلیکیشن پولیک

این اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی تا به اینجا چندان شهرتی درمیان مردم کسب نکرده و کسب و کار آن رونقی زیادی نداشته است. با جستجوی کلیدواژه آن در صفحات وب، محتواهای اندکی در خصوص این برنامه پیش روی شما قرار می‌گیرند. در این قسمت قصد داریم نظرات کاربران را از جای جای وب، گردآوری کرده و نظرات افرادی که از این اپ استفاده کرده‌اند را بازگو کنیم.



ما هیچکدام از این گفته‌ها را تایید یا رد نمی‌کنیم و صرفا در راستای رعایت بی‌طرفی به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

در یکی از تالار‌های گفتگوی اینترنتی، تاپیکی با این عنوان وجود دارد. در این گفتگو کاربری به نام “ملووس” نظر خود را به شرح زیر عنوان کرده است:

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

در ادامه برخی از نظراتی که کاربران در گوگل پلی ثبت کرده‌اند را نیز ذکر می‌کنیم. این اپلیکیشن در گوگل پلی امتیاز نسبتا پایین 2.7 از 5 را به دست آورده و از 220 نفری که به این برنامه امتیاز داده‌اند، 80 نفر امتیاز 5 از 5 و 112 نفر امتیاز 1 از 5 را ثبت کرده‌اند، بنابراین طبیعی است که نظرات منفی کاربران بیشتر از نظرات مثبت باشد اما ما سعی کرده‌ایم نمونه‌ای از هرکدام از این نظرات را برای شما بیان کنیم:

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5:

هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5: هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5:

کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5: کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5:

تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5: تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5:

واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5: واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5:

بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5: بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5:

اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5: اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (484 نظر)

    دوستان تورو خدا راهنمایی کنید چرا تو بخش درامد زایی مال من بجای تبلیغات نوشته بسته های شارژ لطفا کمک کنید

    پاسخ

    لعنت به شماها که اینجوری کلاهبرداری میکنین الان عضویتش شده 59هزار تومن دیشب عضو شدم ولی از هیچی خبری نیس از هر کی که میخواد ثبت نام کنه خواهش میکنم عضو نشه کلاهبرداریه

    پاسخ

    کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

    پاسخ

    سلام خسته نباشین
    دوستان اینا همشون کلاهبردارن ترفند جدید کلاهبرداری توایرانه شاید تو کشورهای دیگه ازش درست و بجا استفاده میشه ولی تو ایران دیگه شورشو دراوردن …خدا لعنتتون کنه که از مظلومیتو ودربه دری ملت که دنبال کارن سو استفاده میکنین …خدا ازتون نگذره

    پاسخ

    سلام…من یه دوستی دارم که خیلی ساده وزود با‌وره، همین که دیدم اون نصبش کرده کلا قید نصب وخرید این برنامه رو زدم.

    پاسخ

    من نصب کردم از حسابم ۵۹ تومن کم شد. و تو بخش کسب درامد به جای تبلیغات کارت شارژ نوشته. نمیدونم چی شد خر شدم نصب کردم تقریبا شصت تومن از پولم پرید . واقعا چه کلاهبرداری بزرگی

    پاسخ

    بروگمشو دکتر بنگی بیشرف بدان وآگاه باش که توهم از خود آشغالشونی.ی جیب خالی کن وجیب بر مردم بیگناه.همتون حروم خور ودزد وبی شرفید…

    پاسخ

    سلام من نمیتونم عضو شم چرا کدامنیتی اصلا برام نمیاد ???

    پاسخ

    اگه راست میگید ی دلیل واقعا قانع کننده واسه این مردمی که میگن کلاهبرداریه پیداکنیدوجواب این مردم رو بدید که ببینیم حقیقت چیه

    پاسخ

    پس ینی نمیشه امتیازو به کیف پول انتقال داد؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    برنامه پولیک من تبلیغات نداره چیکارکنم

    پاسخ

    مال منم نداره چیکار کنیم

    پاسخ

    سلام داداش من پولیک رو نصب کرد گفت میشه ازش کسب درامد کرد ولی خیلی وقت گیروطاقت فرساست واس همین بیخیالش شد دیگه به نظر من اپلیکیشن7030خیلییی بهتره اول اینکه رایگانه و واقعاااا سوداوره امتحانش ضرر نداره بهرحال پولیو از دست نمیدین ولی بدست میارین ولی برای عضویت باید کدمعرف داشته باشین15555

    پاسخ

    کلا کلاهبرداریه اول از همه 39 هزار تومن کم نمیککن 59 هزار تومن پول برمیدارن
    دوم اصلا هیچ تبلیغاتی نداره که ببینی
    فقط باید بخری
    نصب نکنین….

    پاسخ

    ممنون بخاطره ب اشتراک گذاری دیدگاه ها🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    پاسخ

    مرسی ازینکه نظرات رو ب اشتراک گذاشتید ممنون🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    پاسخ

    سلام من هنوز نصب نکردم به نظرتون واقعی نصب کنم

    پاسخ

    سلام خدمت نرم افزار پولیک منظورم صاحبشه .میگم شما اگه راست میگین کیف پولش که دست شماست ،شما لزف کنین این بعد نصب کار که انجام شد از کیف پول مبلغ نصب را کم کنین ،بهتر نیست شما هم با اعتماد بیشتر جلو میرین و کاردبیرستان شما هم بهتر پیش میره

    پاسخ

    من اپلیکیشن پولیک رو نصب کردم و اگر به صورت کوتاه جوابتون رو بخواین کلاهبرداری هست و پیشنهاد نمی‌کنم نصب کنید. قبل از اینکه بتونید از این اپ پولیک استفاده کنید ازتون می‌خواد که ۳۹٬۰۰۰ تومان پول پرداخت کنید و توضیح درستی هم درباره دلیلش و اینکه چطور می‌شه پول در آورد در این مرحله داده نشده.
    وقتی که وارد اپ پولیک می‌شید به شما چند روش مختلف جهت پول در آوردن معرفی میشه که اینجا نام می‌برم:
    فروش کالا: که در ازای اینکه دوستاتون یه کالا رو بخرن پورسانت دریافت می‌کنید. تمام کالاها چندین برابر قیمت جاهای دیگه هست و بنابراین خیلی خیلی احتمالش کمه کسی از شما چیزی بخره.
    فروش خدمات بیمه:‌ مثل بیمه آتش‌سوزی و… که باز هم کار خیلی سختی هست و همه دم در خونشون چندین بیمه‌فروشی دارن و به اونا که جای فیزیکی دارن اعتماد بیشتری دارن.
    کلیک کردن روی تبلیغات: تقریبا تنها راه منطقی پول در آوردن از اپ پولیک همین راه هست که اولا کار درستی نیست، چون اون تبلیغ‌کننده‌ها دارن پول میدن که واقعا یک کاربر واقعی جذب کنن و از طرفی به ازای هر کلیک فقط ۱ تومان پول میده. فرض کنید خیلی سریع هستید و دقیقه‌ای ۵ تا تبلیغ کلیک کنید. میشه ساعتی ۳۰۰ تومان، و اگر در روز ۱۲ ساعت کار کنید، میشه روزی ۳۶۰۰ تومان. همینکار رو برای یک ماه (۱۲ ساعت در روز) ادامه بدید ۱۰۸٬۰۰۰ تومان در ماه درآمد خواهید داشت! که فکر نکنم برای ۱۲ ساعت در روز وقت صرف کردن مبلغ قابل توجهی باشه.
    از طرف دیگه این مورد که می‌گه با پرداخت ۳۹٬۰۰۰ تومان بیمه حوادث خواهید داشت هم هیچ مدرکی به شما داده نمی‌شه و مشخص نیست دقیقا چه چیزهایی بیمه هست و از اون هم حتی مطمئن نیستم.
    مورد بعدی اینکه وقتی شروع کردم به تست برنامه وقتی پولم به ۲۵٬۰۰۰ تومان رسید خواستم برداشت کنم، چندین بار سعی کردم بر دارم و با مشکل روبرو شدم. بعد هم فهمیدم برای اینکه کیف پول پولیک بتونه فعال بمونه باید حداقل ۱۰٬۰۰۰ تومان ته حسابتون باشه. کلا فکر نکنم ارزش زمان شما رو داشته باشه و اگر این زمان رو روی هر کار دیگه‌ای بگذارید بیشتر می‌تونید درآمد داشته باشید.

    پاسخ

    ممنون از سایت خوبتون که نظرات همه دوستان گذاشتین ومن تاالان به این نتیجه رسیدم که تواین زمونه هیچ کاری بدون این که اطلاع نداری انجام ندی مخصوصا این جور سایت که تو فکر خالی کردن جیب مردم هستن

    پاسخ

    سلام
    واقعا ازاین که ما ایرانی این قد ساده هستیم متاسفم نه این که ساده باشیم روحساب مسلمونیم هرچی تا میگن فک میکنیم واقعا راست میگن اما روزگار الان همه شدن گرگ

    پاسخ

    نه عزیزم این طنز نیست این کلاهبرداری تو روز روشنه خداروشکر امدم نظرات دوستان خوندم من نصب نکردم نمیکنم اما متاسفم واسه ایرانی که خودم یکیش باشم که رو صاف سادگیمون این قد زود گول میخوریم

    پاسخ

    سلام بر همگی
    ابتدا باید عرض کنم هیچگونه اطلاع رسانی دقیقی در مورد این اپ نشده
    و در شبکهای ماهواره ای و تلگرام 3 تبلیغ توسط بازیگران مبتدی با دیالوگهای کاملا لوس به نمایش در آمده که فقط باعث میشن افراد از روی حس کنجکاوی و شرایط بد اقتصادی مبلغ را واریز نمایند تا شاید بتوانند درآمدی هر چند ناچیز کسب نمایند
    دوستی که این اپ را ساختی اگر قصدت نون خوردن سر یک سفرست پس یا علی قبل از دریافت پول کاملا شفاف سازی کن
    مردم به اندازه کافی زخم خوردن تو این روزا 1000 تومنم 1000 تومنه
    به امید روزی که همگی متوجه بشیم و حس کنیم که خداوند نظاره گر هست

    پاسخ

    کسب درامد اینترنتی رایگان اصلا هست؟!

    پاسخ

    من نصب کردم پول رو هم واریزکردم امااصلانمیشه باهاش کارکردوهمش الکیه توروخداگول نخوریدایناکلاه برداریه اگه چیزخوبی بود وبراساس قوانین بود توی شبکه های جم تبلیغ نمیکردن توی شبکهای ایرانی تبلیغ میکردن ک همه ببینن گول نخوریدامیدوارم ک این پولهاروهیچوقت نخورن کثافتها هرکی هم ازاین برنامه طرفداری میکنه مطمئنا یچیزی واسه خودش داره ک این تبلیغ دروغ رو انجام میده حروم خورهای بی وجدانها

    پاسخ

    جیگر خودشو ناراحت نکن .

    پاسخ

    درباره این چی میدونین!
    emmoney.win/4745565278501/

    پاسخ

    “شروع کسب کار اینترنتی”

    ثبت نام از طریق لینک زیر؛
    emmoney.win/4745565278501/

    پاسخ

    شما که میری لباس میخری بازار خرید میکنی اول پول میدی بعد جنس رو میبینی یا اول جنس رو میبینی بعد پول میدی اینا اول کار ٣٩ تومان میگیرن بابت چی مثلا معلومه که این کار بدون مو نیس بعد که دستمون به جایی نمیرسه مجبوریم قید پولو بزنیم شما اول پیجیتونو باز بذارید مردم نگاه کنن بعد خواستن پول بدن نه اینکه اول کار بخواین چیز مردم بذارین خواهشا مردم اینقد ساده نباشن اقای دکتر خرررر شما که دکتری اومدی اینم نصب کردی خاک تو سر ملت که شما دکترشی

    پاسخ

    تا حالا تو این مملکت دیدی تبلیغات برای درآمدهای اینجوری کلاهبرداری نباشه البته همیشه آدمهای ساده لوح بوده و خواهد بود که کلاه سرشون بره ، اگه اندازه یه ارزن عقل داشته باشی می فهمی این تبلیغ یه چیزی توش داره

    پاسخ

    آقا سلام
    اگه بخواهیم یه نگاه کلی هم به نظرات بندازیم میفهمیم که 90%افراد نظرشون اینه که این برنامه کلاه برداریه و…
    که نظراتشون درست و قابل احترامه.
    درست کردن یک کانال تلگرامی و اینستاگرام و حتی یک وب سایت کاری نداره.
    به نظر من برنامه ای که قوی باشه و پشتیبان درست و حسابی داشته باشه هیچ وقت و هیچ وقت نیاز به 40هزار تومن پول نداره…
    اگر هم دقت کنید توی تبلیغاتشون رو ضعف هایی تمرکز میکنن که افراد بیشتری رو جذب کنن.
    مثلا اینکه زن ها بتوانند برای خودشون کار کنن و دیگه محتاج پول تو جیبی از شوهرشون نباشند این یه نوع تشویق برای جذب زنان هست
    و یا مثلا در زمان های پرت کارتون به عنوان کار دوم تو این برنامه فعالیت کنید.
    این ها همه بلا هایی هست که خودمون سر خودمون میاریم بعد اصن چرا باید تو این شبکه ها تبلیغ کنن؟
    این برنامه مثله این میمونه که شما بری لباس بخری
    بعد بدون اینکه اون لباسو ببینی و یا پرو کنی پول بدی برای خریدنش.
    و در آینده ی نه چندان دور خبر کلاهبرداری شیرین این برنامه را از همین کانال های تلگرامی و رسانه ها خواهیم شنید…
    ایران و ایرانی ها صندوق تجارت نیستند…

    پاسخ

    چه وسوسه کننده! اپلیکیشن پولیک!
    روزی ۵۰ هزار تومن بدون ایکه خیلی کار خاصی انجام بدی، زحمت بکشی درآمد داری!؟
    با اون تبلیغی که می کنه … نشون می ده کاربراش حتی برای پدر خودشون پشیزی ارزش قائل نیستند چه برسه به غریبه.
    قراره کاربرانش چی کار کنند؟ جیب من و شما رو خالی کنند که رقم ناچیزی خودشون و یه رقم هنگفتی سرمایه گذارش ببره.
    بیایم یکمی بیشتر فکر کنیم.
    دنبال یه شبه پولدار شدن نباشیم که با این تبلیغات خام بشیم.

    پاسخ

    چگونه امتیاز را درپولیک تبدیل به پول کنیم

    پاسخ

    واقعا حلالشون نمیکنم واقعاجیب مارو خالی کردی یعنی چی هر تبلیغ که میبینی ۵۰ریال بی ارزش که بندازی زمین هیچ کس برنمیداره

    پاسخ

    سلام من تا حالا دوبار ب حساب پولیک از طریق برنامه پول ریختم ولی هنوزم وضعیتم مهمانه از حسابمم کم شده کلاه برداری چیه یکی بهم کمک کنه اینم شمارمه 09300452120

    پاسخ