coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بررسی اپلیکیشن پولیک ؛ برنامه ای برای کسب درآمد اینترنتی (به همراه لینک دانلود)

اپلیکیشن پولیک (Poulik) اپلیکیشنی است که به ادعای سازنده، بواسطه آن می‌توانید به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید. پولیک بستری است برای بازاریابی و فروش بسته‌های مختلف بیمه‌ای، کالا و تبلیغات.  

پولیک یک استارت‌آپ است که بواسطه یک نرم افزار در امر کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند. این نرم افزار با بهره گیری از فضای اشتراک محتوا و خدمات مختلف، برای اولین بار است که در کشور طراحی و پیاده سازی شده است. کاربران آن می‌توانند از طریق فروش محصولات و کالا‌ها و خدمات، تبلیغات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ها (App Sharing) کسب درآمد کنند.

راهنمای خرید تکراتو

آنطور که در وب‌سایت رسمی این برنامه آمده است با فعالسازی آن می‌توان ضمن کسب درآمد از مزایایی خاص مانند یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان ۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا اپلیکیشن Poulik را مورد بررسی قرار داده و صحت و سقم گفته‌های سازندگان آن را محک بزنیم.

پولیک

کار با اپلیکیشن پولیک وابسته به زمان و مکان نیست و می‌توان هر جا و در هر زمان از آن استفاده کرد. سازندگان آن ادعا می کنند که هر فرد می‌تواند با استفاده از این برنامه هزینه‌های جاری خود را تامین کند؛ آنها می‌گویند “پولیک درآمد ماهانه شما را تضمین می‌کند.”

نحوه دانلود و شرایط استفاده از اپلیکیشن پولیک

در ابتدا می‌توانید فایل APK این اپلیکیشن را از سایت رسمی پولیک یا گوگل پلی برای پلتفرم اندروید و یا از سیب اپ برای آی او اس دریافت و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید.

اپلیکیشن پولیک

پس از نصب پولیک ، در ابتدا با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما، شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار با اپلیکیشن را درخواست می‌کند. در قسمت قوانین، ابتدا به معرفی اجمالی برنامه پرداخته شده است. پس از آمده است:

پورسانت و کمیسیون اعضا به ازای فعالیت برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می‌شود.

البته شایان ذکر است که همواره مبلغ ۱۰ هزار تومان به دلیل آنچه “فعال بودن حساب کاربری” عنوان شده، در کیف پول باقی می‌ماند. درآمد حاصل اعضای پولیک به عنوان اعتبار در کیف پول وجود دارد و آنطور که در بخش قوانین آمده است، “می‌تواند به صورت آنلاین توسط خود کاربر به یک یا چند شناسایی واریز و منتقل گردد.”

مطابق شرح قوانین برنامه پولیک ، برای شروع عضویت و کسب درآمد در این برنامه ۴ نکته وجود دارد:

  • واریز حق عضویت سالانه به مبلغ ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان
  • وارد کردن شماره تلفن همراه فرد داوطلب برای ارسال کد فعال‌ سازی
  • وارد کردن اطلاعات صحیح و واقعی هویتی توسط اعضا (امکان استفاده از نام‌های مستعار وجود ندارد)
  • فعالیت با اپلیکیشن تنها بواسطه یک دیوایس (سخت‌افزار) ممکن است. اگر به طور همزمان چند دیوایس وارد یک حساب کاربری شده باشند، برنامه به طور خودکار تنها آخرین دستگاه را فعال و باقی را غیر فعال می‌کند.

در خصوص شیوه کسب درآمد در اپ پولیک باید اشاره کنیم که بنا بر اظهارات سازنده (که درستی آن برای بسیاری ثابت نشده باقی مانده است) درآمد حاصل از مشاهده و بازکردن تبلیغات به صورت ماهیانه و در فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین، به کیف پول واریز می‌شود.

اگر می‌خواهید با نحوه کسب درآمد در این اپلیکیشن به طور کامل آشنا شوید و ببینید که آیا می‌توان از پولیک کسب درآمد کرد یا خیر، توصیه می‌کنیم تا حتما مطلب زیر را بخوانید.


کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک ممکن است؟ پولیک زیر ذره‌بین تکراتو


به علاوه، درآمد حاصل از به اشتراک گذاری اپلیکیشن (App Sharing) تنها بعد از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن توسط فرد دعوت شده به اعتبار کیف پول افزوده می‌شود.

بسته بیمه حوادث رایگان برای اعضای پولیک

هر کاربر عضو، پس از پرداخت حق عضویت سالانه و تکمیل فرآیند ثبت نام، به ادعای سازندگان برنامه پولیک یک بیمه حوادث با تعهد بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز به صورت رایگان دریافت می‌کند. ارزش ریالی این بیمه که متعلق به شرکت بیمه رازی است، بیش از ۸۰ هزار تومان است.



البته لازم به ذکر است که دریافت این بیمه منوط به وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد صحیح در قسمت پنل مشخصات است تا بوسیله این اطلاعات بیمه برای عضو مذکور صادر شوند.

باشگاه کاربران

کاربران این اپلیکیشن پس از تکمیل فرم عضویت در باشگاه با مراجعه به شعب منتخب بانک آینده می توانند ایران کارت باشگاه اعضای پولیک را دریافت کنند. از جمله مزایای ایران کارت اعضای پولیک باید به موارد زیر  اشاره کرد:

  • یک فقره بیمه حوادث با تعهد مالی بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت رایگان
  • اعضا پس از دریافت کارت شتابی باشگاه پولیک از مزایای تخفیفی و برگشت مبلغ خرید از “نیم درصد” تا یک و نیم درصد” بهره‌مند می شوند.
  • استفاده از امتیازات باشگاه پولیک از هر دستگاه پوز (POS) و هر بانکی امکان پذیر است.

به علاوه هر یک از اعضا می‌توانند آشنایان خود را برای فعالیت و کسب درآمد به این برنامه دعوت نمایند. هر دو طرف این دعوت (در صورت عضویت کامل فرد دعوت شده)، به ازای هر دعوت مبلغ ۲ هزار تومان دریافت می‌کنند.

آشنایی و نحوه کار با اپلیکیشن پولیک

پس از ثبت شماره موبایل و موافقت با قوانین و مقررات، کد فعال سازی به صورت پیامک برای شما ارسال می‌شوند که پس از وارد کردن آن به صفحه کاربری برنامه وارد می‌شوید.

در محیط کاربری برنامه پنج گزینه پیش روی کاربر قرار دارد:

  • کیف پول:

این بخش متعلق به اعضایی است که حق عضویت سالانه را پرداخت کرده‌اند و بواسطه آن می توانند اعتبار دریافتی خود را مشاهده کنند. اعضای پولیک پس از کسب درآمد، اعتبار خود را در لحظه در این بخش مشاهده می‌کنند.

  • کسب درآمد:

با لمس این گزینه امکان کسب درآمد با استفاده از چهار گزینه روی میزشما قرار می‌گیرد. کلیک روی تبلیغات و دیدن سایت تبلیغ دهنده، بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای، فروش و بازاریابی کالا‌های منحصر به فرد و در نهایت اشتراک گذاری پولیک و اپ‌های مختلف در بسته‌های مشارکت.

پولیک

  • آموزش:

در این بخش برای هر یک از راهکار‌های کسب درآمد ذکر شده و نیز نحوه کار با برنامه آموزش‌هایی قرار داده شده است.

  • باشگاه:

این بخش مربوط به افرادی است که به عضویت باشگاه اعضای پولیک درآمده‌اند.

  • پشتیبانی:

در بخش پشتیبانی می توانید به صورت آنلاین با اپراتور ارتباط برقرار کنید و پرسش‌های خود را با او در میان بگذارید. البته گزینه‌ای تحت عنوان سوالات متداول نیز به شرح زیر پیش‌بینی شده است:

  • پولیک چیه؟

برنامه پولیک یک اپ کاربردیه کسب درآمد اینترنتیه که تو محیط کاربری آسون به شما کمک می‌کنه تا بتونید درآمد کسب کنید و از خدمات دیگه‌ای مثل بیمه و فروشگاه مجازی و باشگاه استفاده کنید.

  • دسترسی به پولیک چطوریه؟

تو سایت Poulik.com و کانال تلگرامی poulikappمیتونید پولیک رو دانلود کنید.

  • چطور میشه با پولیک کسب درآمد کرد؟

تو هر بخش از برنامه پولیک، راهنمای کسب درآمد نوشته شده و داخل کانال تلگرام هم جزوه درآمد زایی، جهت استفاده کاربران وجود داره.

  • سوالات خودمون رو تو مواقع لازم چطور بپرسیم؟

آیدی poulikapp1@ تو تلگرام بصورت شبانه روزی جوابگوی سوالات و مشکلات شماست.

تبلیغات پولیک

یکی از بحث برانگیزترین موارد مربوط به اپلیکیشن پولیک نحوه تبلیغ آن بوده که علاوه بر نمایش در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، به دلیل شوخی نامناسب با مرگ پدر و نجوه برخورد بازماندگان، مورد انتقاد بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در این تیزر تبلیغاتی پدر خانواده در بستر مرگ می‌خواهد فرزندان و نوه‌های خود را نصیحت کند و ابتدا از همان داستان معروف شکستن یک دسته چوب‌ را شروع می‌کند و نهایتا می‌گوید که برای تمام فرزندان حاضر بر بسترش یک حساب در اپلیکیشن پولیک باز کرده تا با آن درآمد داشته باشند و سپس جان خود را از دست می‌دهد و دو نفر از اعضای خانواده با جسد پدر، سلفی می‌گیرند.

برای مطالعه نقد و بررسی کامل تبلیغ پولیک می‌توانید مطلب “تبلیغ اپلیکیشن پولیک ؛ نگاهی به هنجارهای تبلیغاتی” ار مطالعه نمایید.

دیدگاه مردم درباره اپلیکیشن پولیک

این اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی تا به اینجا چندان شهرتی درمیان مردم کسب نکرده و کسب و کار آن رونقی زیادی نداشته است. با جستجوی کلیدواژه آن در صفحات وب، محتواهای اندکی در خصوص این برنامه پیش روی شما قرار می‌گیرند. در این قسمت قصد داریم نظرات کاربران را از جای جای وب، گردآوری کرده و نظرات افرادی که از این اپ استفاده کرده‌اند را بازگو کنیم.



ما هیچکدام از این گفته‌ها را تایید یا رد نمی‌کنیم و صرفا در راستای رعایت بی‌طرفی به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

در یکی از تالار‌های گفتگوی اینترنتی، تاپیکی با این عنوان وجود دارد. در این گفتگو کاربری به نام “ملووس” نظر خود را به شرح زیر عنوان کرده است:

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

در ادامه برخی از نظراتی که کاربران در گوگل پلی ثبت کرده‌اند را نیز ذکر می‌کنیم. این اپلیکیشن در گوگل پلی امتیاز نسبتا پایین 2.7 از 5 را به دست آورده و از 220 نفری که به این برنامه امتیاز داده‌اند، 80 نفر امتیاز 5 از 5 و 112 نفر امتیاز 1 از 5 را ثبت کرده‌اند، بنابراین طبیعی است که نظرات منفی کاربران بیشتر از نظرات مثبت باشد اما ما سعی کرده‌ایم نمونه‌ای از هرکدام از این نظرات را برای شما بیان کنیم:

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5:

هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5: هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5:

کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5: کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5:

تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5: تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5:

واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5: واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5:

بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5: بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5:

اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5: اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (484 نظر)

    این همون نت ورک خودمون که یه زمون اومدن پول مردم خوردن جنساشونو فروختن رفتن

    پاسخ

    با سلام خدمت دوستان
    سایتی برای درامد میلیونی
    otimoney.win/3805615205509/
    هزینه اولیه هم‌نداره
    وقت زیادی هم نمیخاد

    پاسخ

    سلام چطوری میشه از اون سایت که گفتی برداشت کرد؟والت بیت کوین فیلتر شده.

    پاسخ

    ماله من ۵٩ هزار از حسابم کسر کردن الانم هنوز وقنی میرم تو سایت میگه پول واریز کن

    پاسخ

    ازمنم ۵۹ هزارتومن گرفت نزدیک ۵۵ امتیاز هم گرفتم اما پول نداده هنوز

    پاسخ

    تروخدا جون ناموستون الکی تبلیغ نکنین واسه این دزدا خجالت بکشید 59000هزارتومان پولمو خوردن هیچ کسب درامدیم در کار نیست عاجزانه خواهش میکنم دوستان گول نخورن بخدا قسم ک پول زوره

    پاسخ

    لطفا برسی کنید پولی که در میارم نمیره به کیف پول تورو خدااااا برسی کنید نمیه به کیف پولللل😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

    پاسخ

    خدا نگذره ازشون همش دروغه گول حرفاشونو نخورین ب هیچ وجه فقط باید بری خرید کنی از سایتاشون نه تبلیغات داره ک نگاه کنی و قسمت اشتراک تبلیغات اصلا ن پولی و نه امتیاز هیف اون59000هزارتومن ک دادم خاک برسرشون …

    پاسخ

    هر لحظه به شکلی بت عیار برآمد،دل برد و نهان شد
    هر دم به لباس دگر آن یار برآمد،گه پیر و جوان شد
    گلد کوئیست برگشته!!!

    پاسخ

    با سلام
    با سلام خدمت کاربران گرامی میشه بابت پولیک بیشتر توضیح بدهید چطوری باهاش کار کنیم منظورم اینه که چکار میکنیم ممنون

    پاسخ

    صد در صد کلاهبرداریه ، تو تبلیغات میگه ۳۰ تومان هزینه کن، تو قوانین برنامه شده ۳۹ تومان ، موقع پرداخت متوجه شدم ۵۹ تومان هستش که خدارو شکر پرداخت نکردم، پشتیبانی نرم‌افزار هم که هیچکس پاسخگو نیست

    پاسخ

    برنامه هفتاد سی رو هم امتحان کنید.با صرف انرژی کمتر سود بیشتری بگیرید
    کد معرف a1111

    پاسخ

    انا الانسان خلق هلوعا __سوره معارج
    معنی : همانا که انسان مخلوقی طبعا سخت حریص و بی‌صبر است.
    ——————————————————————————————-
    ای خدا تا کی باید سر شما ملت رو شیره بمالن ؟؟؟؟؟
    همیشه کلاهبرداری در دنیا از طریق آگهی های بازرگانی و تیزرهای غیر واقعی و مهمتر از همه با به طمع کشیدن افراد بوسیله ی وعده های دروغین صورت گرفته و میگیرد و خواهد گرفت.طمع در ذات بشر وجود داره واین امر انکارپذیر نیست.
    اگر همیشه این موضوع رو در ذهن خود داشته باشید که هر چیز باورنکردنی رو نیاید باور کرد اونموقع نمیشه براحتی گول خورد.
    آخه کجای دنیا برای دیدن تبلیغات- بیننده پول میده؟؟؟؟ هان؟ کجای دنیا ؟ معمولا و در واقع همیشه فروشنده برای اینکه محصولات خودشو عرضه بکنه تا اینکه دیگران تبلیغاتشو ببینن پول میده. ما که نباید برای دیدن تبلیغ پول بدیم
    از همون اول هم فقط میخواد ازتون پول بگیره هی پول پول میکنه . خیلی خوب و زیرکانه کار کردن به این شکل که برای اینکه از نحوه کارکرد برنامه مطلع بشید وقتیکه به جای جای برنامه وارد میشید تا اطلاعی پیدا کنید – به هیچ عنوان این اجازه رو به شما نمیده – شما هم از اینور طمع چشمتونو گرفته که روزی 50000 تومن که ماهش میشه 1500000 تومن عایدتون میشه – مجبور میشید پول رو بحسابشون واریز کنید بعد که خوب وارد برنامه میشید تازه میفهمید که چه کلاه گشادی سرتون رفته

    باباجان اینها یسری افراد هستند که اتاق فکر دارن که چطور سر مردم رو کلاه بزاریم و جیبشونو خالی کنن و باور کنید که فقط از راه تبلیغات باورنکردنی و به طمع انداختن شما میتونن به هدفشون برسن
    ای خدا مردم شما چقدر ساده اید
    کلاهبردارها از پخمگی و خامی ما استفاده میکنن.خدا بهتون عقل داده خو کمی اونو بکار بگیرید خواهشن
    و تا زمانیکه کسی از پولیک به پلیس فتا شکایت نکنه-پلیس فتا هم دست به سیاه و سفید نمیزنه

    پولیک کن و پول دربیار – در واقع پولیک کن و پولتو بده به ما

    پاسخ

    با سلام من اپلیکیشن پولیک رو نصب کردم و هزینه رو واریز کردم در بعضی از سایت ها هم کار کردم اما گوشیمو عوض کردم وبه حالت کارخونه برگردوندمش اما الان که در گوشی جدید نصبش کردم دوباره هزینه میخواد لطفا بگین چکار باید بکنم؟

    پاسخ

    برنامه پولیک واقعا یک کلاهبرداری با استفاده از تبلیغات از شبکه های ماهواره ای چون جو اقتصادی کشور بهم ریخته یک سری سود جو اینجوری سر مردم کلاه میذارن

    پاسخ

    اول اینکه این تبلیغ کاملا دروغه، هیچکس نمیاد 39 تومن بگیره بعد هر ماه 45 تا 50 تومن به حساب کسی بفرسته، پشتیبانیه برنامه هیچ جوابی به کسی نمیده، هزینه ی اینترنتی که میدی تا تبلیغاشو ببینیم خیلی بیشتر از پولیه که به حساب پرداخت میشه، منظورش از 40،50 تومن همون 40،50 تا تک تومنیه، حالا همه ی اینها کنار به فرض محال اگر اگر اگر این برنامه واقعیت داشت مطمئن باشید که سودی که برای سازنده داشت انقدر زیاده که 40،50 تومن شما براش چیزی نباشه و بده، اون شخصیم که میگه 40 تومن چیزی نیست شما برین امتحان کنین تو روزی چهل تومن به حساب همه ی ما بریز اگه خیلی پولداری

    پاسخ

    من لان ١ ماهه دان کردمش واقا ارزش نداره چون ١) ٣٩ تومن کم نمیکنه ۵٩ تومن کم میکنه ٢) قیمتای جنساش نجومیه ٣) الان من تو این یک ماهه هر روز ٣ ساعت باهاش کار کردم کیف پولم شده بود ۶۵ تومن الان که اومدم برداشتش کنم دیدم زده کیف پول شما خالی است

    پاسخ

    این بانک اینده همونیه پول خیلی هارو بالا کشیده! اصن معلومه همه چی!به جای گیر دادن به حجاب برید این کلاهبردارو دستگیر کنین!

    پاسخ

    دزدی مدرن ….ها میگه 39000 واسه ثبت نام ولی 59000 تومن بر میدارن …. دزدن به هیچ وجه دان نکنید

    پاسخ

    اقا ببخشیدا ولی مثل سگ دروغ میگن من خودم این برنامه رو نصب کردم در طول 3روز کلا 7هزار تومن امتیاز گرفتم روزی 6ساعتم کارکردم

    پاسخ

    تو این مملکت کسى دلش بحال مردم نسوخته که براشون ایجاد درآمد کنه و به رفاه برسن
    غیر از دزدى از مردم کار دیگه اى براى من و شما نمیکنند

    پاسخ

    باعرض سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز من یک هفته میشه که گول تبلیغات نرم افزار پولیک را خوردم نصبش کردم.در اول کار بجای ۳۹ هزار تومن ۵۹ هزار تومن کسر کرد ازحسابم…بعدگفتندکه اشتباه نرم افزاریه ظرف ۷۲ساعت آینده بحسابتون برگشت میشه…ولی نشد همش دروغه و کلاهبرداری حتی توی پشتیبانی برنامشون جواب پیامهای منا نمیدن مواظب باشین گول تبلیغاتا نخورید فقط دزدیه وسلام.

    پاسخ

    خیلی مسخره هستند من هرچی دیدم تو این اپلیکیشن ب جز تبلیغات من اگه این پولیکو پاک کنم اطلاعات من پاک میشه یا نه

    پاسخ

    چقدر خوشحال بودم …با مدرک تحصیلیم درامد ندارم با این حداقل بتونم پول دربیارم…نظرات دوستان هوشیارم کرد…واقعا ممنونم.چقدر ما جوونا بیچاره ایم که برا پول دراوردن باید از سر ناچاری به هر ریسمانی چنگ بزنیم… مرسی دوستای گلم که نتیجه کاراتون رو به اشتراک گذاشتین.برای امثال من زود باور..

    پاسخ

    چرا طرفداری و راهنمایی اشتباه می کنید من 59 هزار تومان برای نصب این برنامه پرداخت کردم در حالی که حتی گزینه تبلیغات هم نداره واقعا انصاف هست؟

    پاسخ

    گنجی من نصب کردم اصن تبلیغات نداره ک😕

    پاسخ

    سلام من کلا این برنامه رو نمیتونم توی سیب اپ پیدا کنم!!!!

    پاسخ

    همون شرکتای هرمی هستش فقط اسمشون عوض میشه . خدارو شکر مردم دیگه هوشیار شدن . این شرکتها یعنی همه مار میکنن واسه یه نفر مه راس هرم هستش .

    پاسخ

    اقا نصب نکنین خب معلومه چیزی ک ماهواره تبلیغ کنه کلاهبرداریه.
    هروقت تلوبزیون ایران تبلیغشو کرد نصب کن

    پاسخ

    سلام
    این برنامه که تبلیغات نداره واسه دیدن

    پاسخ

    سلام این پولیکو نصب کردم چرا گزینه تبلیغات نداره؟

    پاسخ

    سلام خسته نباشید این دیگه چه مدلشه اخه پولیکو نصب کردم پولم دادم اصلا چیزی به اسم تبلیغات نداره پشتیبانی هم که اصلا جواب نمیده حق با دوستانه این فقط یه کلاهبرداریه شک نکنید

    پاسخ

    سلام . من تقریبا از اول نصب کردم و به چند دلیل توصیه میکنم که پولتونو حروم نکنید. اولا ماه اول گزینه تبلیغات داشت که با کلیک کردن رو تبلیغات خیلی پول ناچیزی میرفت تو کیف پولت در حد یک ساعت هزار تومن . همین گزینه رو هم تو آبدیت جدید برداشتن گذاشتن تو قسمت سرگرمی ها که چندتا بازی ساده و تکراری داره و باید هی بازی کنی تا بین بازی چندتا تبلیغ باز شه برات که اصلا ارزش وقت تلف کردن نداره دوما اجناس قسمت فروشگاهش خیلی گرون تر از بازار هست که با هزینه ارسالش تقریبا میشه دوبرابر بازار که هیچکس با این قیمت از شما نمیخره که بتونی پورسانت بگیری از قسمت فروش کالا!!! سوما حالا با بدبختی یه پولی درآوردی برای برداشتش باید چندین بار و چند روز به کارتت انتقال بدی که هربار خطا میزنه و بعد از هر خطا تا ۲۴ ساعت نمیتونی دوباره انتقال بدی تا بعد از چندین بار بالاخره موفق شی . چهارما قسمت پشتیبان خود برنامه اصلا پاسخ نمیدن ولی کانال تلگرام جواب میدن . پنجما ظاهرا باز تو آبدیت جدید مستقیم امتیازهایی که با دیدن تبلیغات بدست آوردی نمیتونی برداشت کنی و باید به جاش کالا بخری!!!! و یه چیز دیگه از اول امتیازهات هر لحظه مستقیم میرفت تو کیف پولت الان ظاهرا شده هفتگی یا ماهانه . خلاصه بگم که من تو یه ماه تونستم ۵۲ هزار تومن دربیارم اونم فقط به خاطر اینکه پول خودمو زنده کنم .

    پاسخ

    دم شما گرم

    پاسخ

    خوب شد اینارو اومدم خوندن فکر میکردم کلا برداری باشه ولی الان مطمعن شدم….

    پاسخ

    سلام…
    واقعا شانس آوردم….۳۹تومن قرض کردم زدم حسابم..که بیام برنامه رو نصب کنم….شانس آوردم…..دیگه انقد جم به شکل های مختلف تبلیغش کرد گفتم حتما راسته دیگه….ولی خوبی که عقلم داره…قبل از هر کاری میرم و دربارش تحقیق میکنم…که اینجا متوجه شدم با چه کلاه برداری بزرگی روبه رو هستیم….
    با تشکر از همگی….

    پاسخ

    Aslan gozinei be name tablighat nadare poshtibanisham javab nemide !!

    پاسخ