coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان اعلام افزایش رسمی قیمت خودرو فعلا مشخص نیست

قرار بود این هفته افزایش رسمی قیمت خودرو انجام و نتیجه اعلام شود. اما عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفته که قیمت‌ها فعلا اعلام نمی‌شود.

به گزارش تکراتو، جلسه‌ای با حضور قطعه سازان، خودروسازان و وزیر صنعت برگزار شد و قرار بود پس از تایید وزیر صنعت قیمت‌ها افزایش و اعلام شود. با این وجود هنوز خبری از افزایش قیمت خودروها نیست. اکنون نیز رمضانعلی سبحانی فر اعلام کرده، با توجه به اینکه در حال حاضر واردات خودرو متوقف شده و مواد اولیه در بورس ارائه می‌شود و تهیه آن با نرخ آزاد انجام می‌شود، نیازی به افزایش قیمت‌ خودروها نیست.

افزایش رسمی قیمت خودرو و کاهش سود دلالان

رمضانعلی سبحانی فر  در ادامه‌ صحبت‌هایش در مورد افزایش رسمی قیمت خودرو اعلام نمود که قیمت خودرو باید به گونه‌ای باشد که از یک سو به خودروسازان کمک کند و از سوی دیگر حاشیه قیمتی موجود در بازار که سود آن به جیب دلالان می‌رود کمتر شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه افزایش رسمی قیمت خودرو طی امروز و فردا اعلام نمی‌شود، تاکید کرد که روز گذشته جلسه‌ای در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت برگذار شده و اقدامات کارشناسی در مورد بررسی افزایش قیمت خودرو در حال انجام شدن است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر