;
coinex

واریز اولین بسته حمایتی کرونا امشب ۲۷ اسفند ؛ مبلغ بسته حمایتی کرونا چقدر است؟

اولین بسته حمایتی کرونا به تصویت دولت رسیده و اولین واریز این بسته امشب (سه شنبه ۲۷ اسفند) به حساب سرپرستان خانوار انجام می‌شود. با ادامه این خبر همراه باشید.

اپیدمی ویروس کرونا در ایران در حال گسترش هرچه بیشتر است. گزارش‌ها نشان می‌دهد پیک این بیماری حداقل تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت. تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر از هموطنان به این ویروس مبتلا شده‌اند. بسیاری از کسب و کارها در حال ضرردهی هستند و مدارس و دانشگاه‌ها حداقل تا پایان سال ۹۸ تعطیل. بسیاری از مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. گزارش لحظه به لحظه تکراتو از آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران را از دست ندهید.

گزارش‌ها حاکی است  اولین بسته حمایتی کرونا با تصویت دولت برای حمایت از وضعیت معیشتی افراد آسیب دیده در جریان شیوع ویروس کرونا و پرداخت نقدی به افراد با حداقل درآمد ساعت ۲۴ امشب سه شنبه ۲۷ اسفند ماه انجام خواهد گرفت. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

پردازنده کامپیوتر خود را به تحقیقات ویروس کرونا اختصاص دهید!

واریز اولین بسته حمایتی کرونا امشب ۲۷ اسفند

مبلغ بسته حمایتی کرونا چقدر است؟

گفتنی است اولین بسته حمایتی کرونا با مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز خواهد شد. بر اساس این مصوبه دولت، قرار بر این است که برای حدود سه میلیون نفر که بین یک تا ۱.۵ میلیون خانوار را در بر می‌گیرد، در طی چهار ماه مبلغی تحت عنوان بسته حمایتی کرونا پرداخت شود. اولین بسته حمایتی کرونا ۲۷ اسفند پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا این پرداخت برای این حدود سه میلیون نفر به تناسب بعد خانوار است و مبلغی ثابت برای هر نفر؛ این یعنی برای خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان بوده که قرار است پرداخت این کمک بلاعوض طی هفته جاری انجام شود.

بیشتر بخوانید:

بنابر این مصوبه خانوارهای واحد شرایط دریافت بسته حمایتی کرونا از بین یارانه بگیرانی گزیش شده اند که حداقل درآمد را داشته‌اند. این مبلغ نیز به حساب یارانه آنها واریز می شود.. این سه میلیون نفر یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی و کمک معیشتی به صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

مطابق اعلام رسمی وزارت بهداشت و درمان ایران از نخستین روز اسفند اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونای جدید (COVID19) در استان قم شناسایی شد. بنابر آخرین گزارش‌ها ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در سراسر ایران به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند که در این میان متاسفانه ۸۵۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر