;
coinex

تماشای رایگان نتفلیکس در ایران ؛ نتفلیکس فیلم و سریال های محبوبی را رایگان کرد!

تماشای رایگان نتفلیکس در ایران حالا حتی بدون حساب کاربری هم برای تماشای برخی از سریال‌ها و فیلم های محبوب ممکن شده است. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

به‌منظور حفظ بازار رقابتی فعلی، این شرکت تصمیم گرفته است که برخی از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بدهد. نت‌فلیکس تماشای بعضی از بهترین فیلم‌ها و بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2020 را به صورت کاملاً رایگان و حتی بدون نیاز به حساب کاربری عرضه کرد.

این شبکه با راه‌اندازی وب‌سایت جدیدی (Watch Free) که به صورت رایگان در اختیار هر کاربری در سراسر دنیا قرار گرفته، بعضی از عناوین اریجینال خود را به اشتراک گذاشته تا از این طریق مشترکین جدیدی جذب کند. با بررسی بیشتر این اتفاق همراه باشید.

تماشای رایگان نتفلیکس در ایران

نتفلیکس فیلم و سریال های محبوبی را رایگان کرد!

کمپانی نت فلیکس در طی یک سال گذشته با رقبای تازه‌وارد قدری نظیر دیزنی پلاس روبرو شده است و به همین دلیل سعی دارد تا برای برنده شدن در این بازار برخی از محتوای خود را به صورت رایگان در اختیار تماشاگران خود قرار بدهد.

رایگان شدن شبکه نت‌فلیکس در حال حاضر شامل «قفس پرنده»، «معمای قتل» با بازی «آدام سندلر» و «جنیفر انیستون»، «بچه رئیس»، و فیلم برنده‌ی اسکار «دو پاپ» با بازی «جاناتان پرایس» و «آنتونی هاپکینز» می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در بخش سریال‌های تلویزیونی نیز نت‌فلیکس تماشای اپیزود اول چندین عنوان از جمله «چیزهای عجیب» و «وقتی ما را می‌بینند» و «سیاره‌ی ما» را به صورت رایگان ارائه می‌کند. نت‌فلیکس در این وب‌سایت جدید یادآور می‌شود که این فهرست ممکن است گاهی تغییر کند.

تماشای رایگان نتفلیکس در ایران
تماشای رایگان نتفلیکس در ایران

یکی از کاربران توئیتر در این زمینه نوشته است: «نت‌فلیکس برای اولین بار، تعدادی فیلم و سریال (قسمت اول) رو رایگان کرده. نیاز به اکانت هم نداره دیدنشون. لیست:

  • Stranger Things
  • Murder Mystery
  • Elite
  • The Boss Baby: Back in Business
  • Bird Box
  • When they See Us
  • Love is Blind
  • The Two Popes
  • Our Planet
  • Grace and Frankie

نتفلیکس به دو روش فیلم هایی را روی شبکه خود به نمایش می گذراد. فیلم هایی که سازندگان آن به طور اختصاصی فیلم را می سازند و محل نمایش را نتفلیکس اعلام می کنند. فیلم هایی که نتفلیکس به طور اختصاصی اسپانسر تولید آن ها است. در این میان، تا کنون ۵ فیلم بالاترین میزان سرمایه گذاری نتفلیکس را به خود اختصاص داده اند که ۴ مورد مربوط به سال ۲۰۱۷ و یک مورد مربوط به سال ۲۰۱۸ می باشد:

  • درخشان (Bright) با هزینه‌ی ۹۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷
  • ماشین جنگی (War Machine) با هزینه‌ی ۶۰ میلیون دلار در سال ۲۰‍۱۷
  • اوکجا (Okja) با هزینه‌ی ۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷
  • دفتر مرگ (Death Note) با هزینه‌ی ۴۰ الی ۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰‍۱۷
  • مرد ایرلندی (The Irishman) با هزینه‌ی ۱۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸

کاربران از امروز می‌توانند بدون ورود به‌حساب کاربری خود در نت فلیکس به صفحه watch free مراجعه کرد و بسیاری از فیلم‌های محبوب این کمپانی پخش آنلاین را به صورت رایگان تماشا کنند. درگذشته نت فلیکس برخی از فیلم‌ها و نمایش‌های خود را در حالت پیش‌نمایش به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده بود.

بیشتر بخوانید:

نت‌فلیکس، با تشویق کاربران به ساخت اکانت رایگان، در این زمینه نوشته است:

از وب‌سایت netflix.com/watch-free دیدن کنید تا گوشه‌هایی از محتوای سرگرم‌کننده‌ای که می‌توانید از ما انتظار داشته باشید را ببینید و اولین اپیزود بعضی از محبوب‌ترین سریال‌های ما را نگاه کنید.

علاوه بر این نت فلیکس اخیرا برخی از فیلم‌های آموزشی خود را نیز برای دانش آموزان به صورت رایگان روی کانال یوتیوب خود قرار داده بود. بااین‌حال این اقدام جدید نت فلیکس بزرگ‌ترین محتوای عرضه شده درون برنامه این شبکه محبوب جهانی است که تاکنون تجربه شده است.

تماشای رایگان نتفلیکس در ایران
تماشای رایگان نتفلیکس در ایران

قضیه فیلترینگ در ایران دیگر جای نگرانی ندارد. البته تنها از طرف نتفلیکس! در ماه های اخیر خبر از رفع فیلتر نتفلیکس برای ایرانیان، سخن های زیادی رفته است که البته درست می باشد. بنیان گذاران این شبکه، تصمیم گرفتند تا بعد از ۳ دهه، محدودیت ها را برای ایرانیان بردارند. بنابراین حالا می توان از دو طریق ایرانیان را به نتفلیکس متصل کرد.

با توجه به اینکه خود نتفلیکس حدود ۳ دهه ایرانیان را از دسترسی به این شبکه محدود می کرده است، حالا با در نظر گرفتن تمهیدات جدید، این ایران است که درب این شبکه را پلمپ کرده است! به عبارتی کاربران ایرانی به راحتی و آزادی نمی توانند از این سرویس استفاده کنند.

شبکه‌های اچ‌بی‌او و شوتایم نیز در حین پاندمی ویروس کرونا بعضی از عناوین خود را به صورت رایگان عرضه کردند. سخنگوی نت‌فلیکس می‌گوید: «ما به دنبال روش‌های مختلف بازاریابی برای جذب مشترکین جدید و فراهم کردن تجربه‌ای فوق‌العاده برای آنان هستیم.»

لازم به ذکر است که تنها قسمت اول این سریال‌ها به صورت رایگان در دسترس است و برای ادامه تماشای این محتوا باید حتما اشتراک تهیه کنید. بااین‌حال هنوز هم در این بخش محتوای با ارزش بسیار زیادی را پیدا خواهید کرد که به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

کاربران در این شبکه علاوه بر جستجو و تماشای فیلم های مختلف می توانند، به محتویات بسیاری دسترسی دارند. از این جمله می‌توان به دسترسی به محتوایی که خود نتفلیکس برای تولید آن ها خودش رسما سرمایه گذاری کرده است، دسترسی به فیلم های متناسب با کودکان و انیمیشن ها،‌ دسترسی به بخش کودک و امکان مشاهده هزاران انیمیشن، دسترسی به فیلم ها و سریال ها در هر اوقات از شبانه روز و در هر مکان . مشاهده عناوین فیلم های جدید و قسمت های تازه بارگذاری شده روی نتفلیکس اشاره کرد.

از دیگر امکانات شبکه نتفلیکس نیز باید از امکان مشاهده فیلم ها روی انواع تبلت، موبایل و غیره،‌ امکان امتیاز دهی به فیلم های مختلف در این شبکه و امکان مشاهده فیلم روی موبایل یا تبلت و پخش ادامه آن روی دستگاهی دیگر مثل لپ تاپ یا تلویزیون نام برد.

تماشای رایگان نتفلیکس در ایران
تماشای رایگان نتفلیکس در ایران

کاربران تنها می‌توانند از طریق یک مرورگر، یک کامپیوتر یا یک همراه هوشمند اندروید به این بخش دسترسی داشته باشند. محتوای رایگان یاد شده از طریق نرم‌افزارهای موبایل نت فلیکس در دسترس نیست و همچنین از طریق مرورگرهای آیفون نیز نمی‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

نظرات کاربران توئیتر در خصوص تماشای رایگان نتفلیکس در ایران

این موضوع برای کاربران ایرانی در توئیتر خوش‌آیند بود. یکی از کاربران به نام علی نوشته: «نت‌فلیکس چند تا از فیلم‌هاش و قسمت‌ اول بعضی از سریال‌های تولیدی خودش را رایگان کرده و حتی ثبت‌نام هم نمی‌خواد دیدن‌شون و فقط یک آگهی ۳۰ ثانیه‌ای خود نت‌فلیکس پخش می‌شه: {لینک بالا} آیا بیزنس مدل رایگان همراه با آگهی را داره امتحان می‌کنه؟ جالبه. :)»

کاربر دیگری به نام تریشکو هم نوشته:‌ «به کسی نگید ولی لپ‌تاپم خاموش بود تا فهمیدم نتفلیکس یه سری از سریالا و فیلم‌هاش رو رایگان کرده عین این عقده‌ایا سریع روشن کردم اومدم سریال ببینم، ببینم مثل بقیه دنیا بودن چه حالیه.»

بیشتر بخوانید:

.

منبع:‌ indianexpress

نظر شما در خصوص تماشای رایگان نتفلیکس در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر