coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه آیفون 12 مشخص شد ؛ تقویم خود را برای Apple Event تنظیم کنید!

تاریخ عرضه آیفون 12 پس از کش و قوس های فراوان و شایعات مختلف بالاخره مشخص شد. کوپرتینویی‌ها قصد دارند آیفون جدید را همزمان با یک اپل واچ 6 معرفی کنند. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

بر اساس دعوتنامه‌ای که امروز به دست اهالی رسانه رسیده، شرکت اپل در نظر دارد 25 شهریورماه از نسل جدید گوشی‌های آیفون خود، درست رأس ساعت9:30 شب به وقت ایران رونمایی کند. مانند بسیاری از رویدادهای امسال حوزه فناوری، رویداد معرفی آیفون 12 هم به خاطر شیوع کرونا به صورت غیرحضوری و آنلاین خواهد بود.

شهریور ماه را می‌توان موعد معرفی هر ساله آیفون‌های جدید نامید. در سال‌های گذشته اپل محصولات خود را با حضور تعداد چشمگیری از رسانه‌ها و چهره‌های سرشناس در مقر این شرکت در شهر کوپرتینو ایالت کالیفورنیا برگزار می‌کرد ولی انتشار گسترده ویروس کرونا این شرکت را مجبور به برگزاری مراسم بدون تماشاگر و به صورت مجازی کرد. با بررسی بیشتر همراه باشید.

تاریخ عرضه آیفون 12 مشخص شد

رونمایی همزمان آیفون جدید اپل با اپل واچ 6

پیشتر از رویداد پاییز 2020 اپل گفته بودیم. به نظر می‌رسد این رویداد زودتر برگزار خواهد شد. امسال انتظار می‌رود اپل چهار مدل مختلف از گوشی‌های آیفون را عرضه کند که عبارتند از: آیفون 12 با نمایشگر 5.4 اینچی، آیفون 12 با نمایشگر 6.1 اینچی، آیفون 12 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی.

بیشتر بخوانید:

همگی این مدل‌ها از نسل جدید شبکه‌های تلفن همراه، فایو جی (5G) پشتیبانی می‌کنند، اما با این حال ظاهراً تنها آیفون 12 پرو مکس قابلیت اتصال به شبکه‌های فایو جی موج میلی‌متری را خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود سنسور LiDAR آیپد پرو در مدل‌های پرو از سری آیفون 12 نیز وجود خواهد داشت.

با اینکه رویداد 25 شهریور اپل به طور خاص به معرفی گوشی‌های سری آیفون 12 اختصاص دارد اما این گوشی‌ها تنها محصولات جدید اپل نیستند. گفته می‌شود این غول فناوری از جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند خود موسوم به اپل واچ سری 6 و همچنین یک تلویزیون هوشمند جدید، یک هوم‌پاد کوچک‌تر و یک آپید ایر جدید نیز در کنار آیفون‌های جدید، رونمایی خواهد کرد.

دوربین های آیفون 12

بلومبرگ ماه آوریل گزارش کرده بود که مدل‌های iPhone 12 Pro در خود حسگرها سه‌بعدی خواهدند داشت که در برنامه‌های واقعیت افزوده به کار می‌رود. این حسگرها برای اولین بار سال گذشته در iPad Pro عرضه شد.

اپل واچ سری 6 اصلی با پردازنده‌ای سریعتر و با قابلیت مهمی مانند اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و مدیریت پیشرفته فعالیت‌های زمان بیکاری مانند خواب همراه شود و برخی رسانه‌های مدعی شده‌اند که شعار Time Flies که در زیر لوگوی گرافیکی اپل داخل پوستر درج شده نیز به ویژگی‌های این ساعت هوشمند اشاره دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه آیفون 12 چیست؟ آیا اپل این تاریخ را عقب خواهد انداخت؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر