;
coinex

نصب بدون اجازه برنامه در ویندوز 10 ؛ توضیح مایکروسافت چیست؟

کاربران ویندوز 10 از نصب بدون اجازه برنامه در ویندوز 10 می‌گویند. به طور مشخص، در آخرین آپدیت، نسخه تحت وب آفیس به طور اجباری برای کاربر نصب می‌شود.

تا پیش از این سیستم عامل ویندوز 10 به علت به روزرسانی های اجباری و بدون اجازه از کاربران شهرت داشت. اما حالا کاربران زیادی می گویند این سیستم عامل به اجبار رایانه های افراد را از نو راه اندازی می کند تا آنها بتوانند اپلیکیشن های تحت وب آفیس را که از طریق مرورگر اج راه اندازی می شود، نصب کنند.

این مشکل برای همه کاربرانی که از نسخه های استاندارد ویندوز 10 استفاده می کنند، وجود دارد و هنوز راه حلی نیز برای آن وجود ندارد. تا به حال نصب برنامه های یادشده اختیاری بود و ویندوز قبل از این کار از افراد اجازه می گرفت.

نصب بدون اجازه برنامه در ویندوز 10

نسخه وب اپ آفیس رم و منابع مختلف سیستم را به خود اختصاص می‌دهد. تا این لحظه نصب نسخه وب اپ این نرم‌افزار در ویندوز ۱۰ کاملا دلخواه بود؛ اما اکنون به‌صورت اجباری روی سیستم کاربران مختلف نصب شده است.

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت هنوز درباره این موضوع صحبت نکرده است و شاید این اتفاق اصلی‌ترین مشکل کاربران باشد. چرا که هیچ دلیلی برای این نصب اجباری دیده نمی‌شود.

نصب بدون اجازه برنامه در ویندوز 10

این احتمال هم وجود دارد که این به‌روزرسانی‌ها برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات امنیتی در سیستم‌عامل ویندوز باشد. اگر کامپیوتر ویندوز ۱۰ شما هم به‌یک‌باره آپدیت و ری‌استارت شد، دلیل آن قطعا یکی از همین به‌روزرسانی‌های اجباری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نصب بدون اجازه برنامه در ویندوز 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر