;
coinex

آیفون 12 های لوکس یک میلیارد تومانی که تنها 100 نسخه از آنها تولید شده است!

مطابق معمول یک شرکت روسی معروف پس از معرفی جدیدترین آیفون، آیفون 12 های لوکس را مطابق طراحی خاص خود عرضه کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

شرکت Caviar این‌بار به سراغ سری iPhone 12 Pro رفته است تا نسخه های سفارشی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس را با تِم جنگجویان باستانی طراحی کند.

هم‌اکنون این گوشی های لوکس آماده‌ی پیش فروش هستند؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای تحویل آن‌ها اعلام نشده است. البته به نظر می‌رسد خریداران نسخه های سفارشی آیفون ۱۲ پرو مکس باید بیشتر از مدل پرو انتظار بکشند.

آیفون 12 های لوکس یک میلیارد تومانی

اگر خرید یک آیفون ۱۵۰۰ دلاری برای نمایش ثروت شما کافی نیست می‌توانید یک آیفون 12 با بدنه طلای ۱۸ عیار را با قیمت ۲۳۰۰۰ دلار پیش خرید کنید! شرکت روسی Caviar به‌تازگی پیش‌فروش آیفون 12 طلا را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

آیفون‌های این مجموعه شامل گوشی‌هایی از مبارزان و دلاوران دوره های مختلف از جمله وایکینگ‌ها، سامورایی‌ها و اساسینز می‌شود. گران قیمت‌ترین مدل این مجموعه امپراطور است که با قیمت حدود 39 هزار دلار به فروش می‌رسد. در طراحی نسخه امپراطور، از نیزه دوران کنستانتین بزرگ نیز استفاده شده است.

برای افرادی که بودجه محدودی دارند، خاویار طرح شوالیه را پیشنهاد می‌دهد که قیمت آن حدود 3900 دلار تعیین شده است. کیس دستگاه از جنس تیتانیومی است که با تصاویر سه بعدی دقیقی با لیزر حکاکی شده است.

آیفون 12 های لوکس

حجم تولید گوشی‌های مجموعه جنگجویان بسیار محدود است و از هر مدل تنها 99 نسخه تولید و به بازار عرضه می‌شود. البته خاویار اعلام کرده است که از گوشی‌های هوشمند آیفون 12 پرو امپراطور تنها 7 نسخه و از مدل «ذوالفقار» تنها 19 نسخه تولید خواهد شد.

شرکت روسی خاویار در ساخت گوشی‌های هوشمند لوکس از چرم گوساله، پوست گاو، سنگ مرمر و کربن بافت‌دار استفاده کرده است. خاویار مشتریان خاص خودش را دارد که با معرفی گوشی‌های آیفون، منتظر خرید چنین دستگاه‌هایی هستند.

علاوه بر این برخی مشتریان خاویار، دیگر محصولات این برند از ساعت مچی تا چکمه‌های پوشیده از چرم طبیعی و طلاکوبی را خریداری می‌کنند و با گوشی‌های چند هزار دلاری خود ست می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آیفون 12 های لوکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر