coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هزینه تراکنش‌های بیت کوین 200 درصد افزایش یافت!

هزینه تراکنش‌های بیت کوین 200 درصد افزایش یافت. چند سالی از آخرین باری که هزینه تراکنش های بیت کوین به این سرعت افزایش یافت میگذرد! با ما همراه باشید.

هزینه تراکنش‌های بیت‌کوین روز پنجشنبه به بیشترین مقدار خود از میانه آگوست رسیده است و سرعت افزایش هزینه‌ها از جولای ۲۰۱۸ به این میزان نبوده است. این افزایش سریع هزینه که تنها در چهار روز باعث افزایش ۲۳۱ درصدی هزینه تراکنش‌ها شد را شاید بتوان ناشی از افزایش قیمت بیتکوین در هفته گذشته دانست.

چندی پیش خبرهایی از مذاکرات در واشنگتن برای ارائه یک کمک دولتی دیگر به شهروندان آمریکا منتشر شد و تحلیلگران معتقد بودند که این خبر باعث افزایش قیمت بیت‌کوین و شکست مقاومت ۱۲ هزار دلاری خواهد شد.

حالا با گذشت تقریبا دو هفته از انتشار این خبر و با وجود اینکه هنوز این بسته حمایتی به واقعیت تبدیل نشده است قیمت بیت‌کوین علاوه بر شکست مقاومت ۱۲ هزار دلاری خود از مرز ۱۳ هزار دلار نیز عبور کرده است.

هزینه تراکنش‌های بیت کوین 200 درصد افزایش یافت!

بسیاری از مردم به خصوص در کشور‌های ثروتمند از کمک‌های دولتی و بسته‌های حمایتی برای مخارج فوری خود استفاده نمی‌کنند و نسبت به مخارج در زمان بحران رویکردی محافظه کارانه تر دارند.

برای مثال میزان پس انداز در بین شهروندان آمریکایی به واسطه بحران از ۷ درصد به ۱۵ درصد رسیده است. یکی از راه‌های رایج پس انداز و حفظ ارزش پول سرمایه‌گذاری در بورس و البته خریدرمزارز‌ است.

یکی از مشکلات مهمی که باعث شده تا استفاده از بیت‌کوین به عنوان روش پرداخت محدود شود را می‌توان هزینه تراکنش بالای آن دانست که عملا استفاده از آن را برای خریدهای کوچک و روزمره غیرممکن کرده است.

هزینه تراکنش‌های بیت کوین 200 درصد افزایش یافت

البته که تلاش‌هایی برای رفع این مشکل و کاهش زمان تراکنش‌ها انجام گرفته است اما هنوز هیچ‌کدام از راه‌حل‌ها تا به امروز قادر به رفع مشکل نبوده و هرکدام کاستی‌هایی دارند که باعث شده استقبال چندانی از این روش‌ها را شاهد نباشیم.

حالا پس از مدت‌ها این مشکل همیشگی بیت‌کوین شدت گرفته است. روز پنجشنبه میانگین هزینه پردازش یک تراکنش در بلاکچین بیت‌کوین به ۶.۳ دلار رسید؛ این مقدار بیشترین هزینه تراکنش از ۶ آگوست محسوب می‌شود. البته از دیروز شاهد کاهش تدریجی هزینه تراکنش هستیم که میانگین هزینه تراکنش را به ۵.۷ دلار رساند.

یکشنبه گذشته میانگین هزینه هر تراکنش در بلاکچین بیت‌کوین ۱.۹ دلار بود. این افزایش ۴.۴ دلاری در بازه یک هفته‌ای سریع‌ترین و شدیدترین افزایش هزینه از تابستان ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. هزینه تراکنش بیت‌کوین زمانی افزایش پیدا می‌کند که فعالیت در بلاکچین بیت‌کوین زیاد شود. این هزینه‌ تراکنش به ماینر‌های بیت‌کوین پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه هزینه تراکنش‌های بیت کوین 200 درصد افزایش یافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر