;
coinex

قرنطینه سراسری یک ماهه در بریتانیا

در پی اعلام قرنطینه سراسری در چندین کشور اروپایی، بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا از آغاز قرنطینه سراسری یک ماهه در بریتانیا خبر داد. با ما باشید.

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا شامگاه امروز در یک سخنرانی تلویزیونی از مقر دولت در شهر لندن، اعلام کرد که به دنبال تشدید موج دوم شیوع نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹)، دولت تصمیم گرفته بار دیگر قرنطینه سراسری را برای یک ماه در انگلیس اعمال کند.

او گفت که فروشگاه های غیرضروری و مهمانخانه ها باید از روز پنجشنبه برای چهار هفته تعطیل کنند. با این حال برخلاف بهار مدارس، کالج ها و دانشگاه ها اجازه ادامه فعالیت خواهند داشت.

قرنطینه سراسری یک ماهه در بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا در کنفرانسی خبری در دفترش گفت که مقررات تازه تا روز دوم دسامبر ادامه خواهد داشت. هدف این است که محدودیت‌ها تا رسیدن ایام کریسمس (۲۵ دسامبر) هنگامی که خانواده‌ها بطور سنتی دور هم جمع شده و به دید و بازدید هم می‌پردازند، برداشته شده یا کاهش یابند.

میکده ها و رستوران ها اجازه تحویل غذا به مردم را خواهند داشت و به مردم گفته شده در هر زمان فقط می توانند با یک نفر در خارج از خانه ملاقات کنند.

قرنطینه سراسری یک ماهه در بریتانیا

آقای جانسون که عصر شنبه ریاست یک جلسه کابینه را به عهده داشت روز دوشنبه بیانیه ای را در پارلمان قرائت خواهد کرد.

بر اساس مدارکی که به رویت رسیده، بریتانیا در معرض تلفات بیشتری در مقایسه با موج اول کرونا در این کشور خواهد بود؛ مگر آنکه محدودیت‌های جدیدی معرفی شوند.

این مدارک بر اساس مدل‌هایی می‌گویند ممکن است تعداد موارد مرگ با این وضعیت به روزانه چهار هزار نفر هم برسد.

این رقم وضعیتی را مد نظر قرار داده که هیچ اقدامی برای کاهش شیوع بیماری انجام نشود؛ بیشتر مدل‌ها تلفات روزانه را تا دو هزار نفر تخمین زده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قرنطینه سراسری یک ماهه در بریتانیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر