;
coinex

رکورد بازدید ویدیو یوتیوب شکسته شد ؛ بی بی شارک کیست؟

موزیک ویدیو بیبی شارک که توسط کمپانی Pinkfong ضبط و منتشر گردیده است توانسته رکورد بازدید ویدیو یوتیوب را به دست بیاورد. با ما در ادامه همراه باشید.

موزیک ویدیو بیبی شارک Baby Shark ویدیو جذاب کودکان که توسط شرکت Pinkfong کره جنوبی ضبط شده به پربیننده ترین ویدیوی یوتیوب تبدیل شده است. این آهنگ هم اکنون 7.127 میلیارد بار پخش شده و از رکورددار قبلی دسپاسیتو (Despacito) که رتبه نخست فهرست بهترین و پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب را به خود اختصاص داده بود، سبقت گرفته است. شرکت پینک فونگ تاکنون نزدیک به ۵.۲ میلیون دلار (۴ میلیون پوند) درآمد کسب کرده است.

رکورد بازدید ویدیو یوتیوب شکسته شد

آهنگ جذاب و کودکانه‌ای به‌نام بی‌بی شارک دنس (Baby Shark Dance) توانست رکورد بازدید ویدئوهای یوتیوب را ازآنِ خود کند. ویدئو مذکور تا لحظه‌ی نگارش این خبر توانسته ۷ میلیارد و 127 میلیون بازدید کسب کند.

رکورد بازدید ویدیو یوتیوب

آهنگ این ویدئو را گروهی کره‌ای‌آمریکایی به‌نام Hope Segoine ضبط کرده و شرکت Pinkfong، واقع در کشور کره‌‌جنوبی، سازنده آن بوده است. موضوع جالب اینجا است که این ویدئو ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ روی یوتیوب بارگذاری شده بود. از آن زمان تاکنون این آهنگ در دنیا کلی محبوب شد و حتی جزو ۱۰۰ آهنگ برتر سال ۲۰۱۹ بیلبورد هم قرار گرفت.

ویدئوی بی‌بی شرک دنس توانست رکورد ویدئو Despacito را پشت‌سر بگذارد. آهنگ این ویدئو را لوییس فانسی و ددی یانکی خوانده بودند. ویدئو یادشده در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ به رکورد ۷٫۰۴ میلیارد بازدید رسیده بود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که نسخه‌ی جدید ویدئو بی‌بی شارک امسال با موضوع شیوع ویروس کرونا و رعایت بهداشت ساخته شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رکورد بازدید ویدیو یوتیوب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر