;
coinex

تیک تاک روسی در دستور کار دختر پوتین!

محبوبیت بالای تیک تاک حالا بسیاری از ایده پردازان را به فکر انداخته است، در تازه ترین خبرها ساخت یک تیک تاک روسی در دستور کار دختر پوتین قرار گرفته است.

بارها برایتان از محبوبیت بالای اپلیکیشن تیک تاک گفته ایم. این اپلیکیشن چینی به عنوان رقیبی برای اینستاگرام مطرح شد و در بازه زمانی کوتاهی توانست به محبوبیت بالایی برسد تا حدی که دولت ایالات متحده را به نگرانی انداخت!

ما پیش از این درباره تیک تاک برایتان بسیار گفته ایم، از بررسی اپلیکیشن تیک تاک تا معرفی مشهورترین تیک تاکرهای جهان و همچنین بررسی تیک تاک لایت به عنوان نسخه سبک تر تیک تاک!

تیک تاک اگر به روند رو به رشد خود ادامه میداد شاید میتوانست به رکوردهای اینستاگرام مانند رکورد لایو اینستاگرام ، رکورد کامنت اینستاگرام یا بیشترین لایک در اینستاگرام  هم دست درازی کند، اما موانع زیادی در این راه قرار داشت.

تیک تاک روسی در دستور کار دختر پوتین!

ظاهرا «گازپروم» غول نفتی روسیه که یک شرکت دولتی است و در بخش رسانه‌ای این کشور هم حضور پررنگی دارد، می‌خواهد یک اپلیکیشن برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه منتشر کند. پلتفرمی که از ویدیوهای عمودی پشتیبانی خواهد کرد و در واقع، ورژن روسی تیک تاک خواهد بود.

بخشی از مسیر توسعه‌ی این اپلیکیشن را یک نهاد روس دیگر، به نام بنیاد اینوپراکتیکا (Innopraktika foundation) بر عهده دارد که توسط کاترینا تیخونووا، دختر رئیس جمهور روسیه هدایت می‌شود.

تیک تاک روسی در دستور کار دختر پوتین!
ورژن روسی تیک تاک

به گفته‌ی مدیرعامل گازپروم، روند ساخت اپلیکیشن، آهسته و پیوسته پیش می‌رود. الکساندر ژاروف همچنین مشارکت بنیاد اینوپراکتیکا در آماده‌سازی این اپ را تایید کرد.

این پلتفرم حداقل تا دوسال آینده عرضه میشود تا این ابرقدرت جهان هم بالخره در حوزه رسانه و اپلیکیشن ها وارد عمل شود! البته به نظر میرسد مراحل ساخت و توسعه آن از مدت ها پیش در جریان بوده و ممکن است با اپلیکیشنی در حد و اندازه های یوتیوب مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تیک تاک روسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر