;
coinex

بازی PUBG 2.0 ؛ آیا سری دوم بازی پابجی ساخته می‌شود؟‌

بازی PUBG 2.0 و PUBG Mobile 2.0 با چند پیشرفت  نسبت به نسخه های قبلی ارائه خواهد شد. بازی پابجی طرفداران پرشماری در ایران و جهان دارد. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

شایعات پیرامون بهترین بازی های 2021 در حال گسترش هستند. بسیاری از پلیرها نظیر بهترین پلیرهای پابجی جهان و آنهایی که به دنبال بهترین ترکیب PES 2021 می‌گردند از حالا برای بازی های جدید سال انتظار می‌کشند. گیمرها همچنین برای گجت‌ها و تکنولوژی‌های گیمینگ نیز بسیار مشتاق هستند.

مثلا PUBG پلیرها به دنبال بهترین گوشی های هوشمند مخصوص پابجی می‌گردند و سایرین نیز لیست بهترین گوشی های گیمینگ 2021 را می‌جورند. در ادامه این نوشتار تکراتو همراه باشید تا از بازی PUBG 2.0 بیشتر بداینم .

بازی PUBG 2.0

آیا سری دوم بازی پابجی ساخته می‌شود؟‌

چند خبر برای همه بازی کنندگان PUBG Mobile و PUBG در سراسر جهان ارائه شده است. براساس گزارشات نشریه کره ای «ام-تی-ان» دنباله بازی فوق العاده محبوب battle royale در دست توسعه است. هنوز البته زمان ارائه PUBG 2.0 اعلام نشده است و هیچ داده جدی و موثقی تا به حال به بیرون درز نکرده است.

بازی PUBG 2.0
بازی PUBG 2.0

آنچه همه درباره آن مطئمن هستند این مسئله است که این بازی در استدیو کره ای «کرافتون» در دست ساخت است. این شرکت و این استدیو نسخه اول را نیز تولید کرده بود. این بازی تحت نام پروژه Project XTRM از نیمه اول سال گذشته درحال توسعه می باشد. PUBG از زمان ارائه اولیه تا به الان موفقیت های بسیاری به دست آورده است و دنیای نبردهای رویال را به طورکلی دگرگون ساخته است.

بیشتر بخوانید: چرا سال 2021 را باید سال تحول گوشی های گیمینگ بدانیم؟

حال یک بازی جدید با گیم پلی بهتر، نقشه های بهتر، سلاح های بیشتر و سایر تغییرات برای همه طرفداران PUBG در انتظار خواهد بود. همچنین آموزش خرید لباس در پابجی موبایل نیز اهمیتی دوچندان خواهد داشت.  اولین گزارشات درباره توسعه بازی PUBG 2.0   PUBG Mobile 2.0 توسط وبت سایت خبری کره ای «ام-تی-ان» منتشر شده است. همچنین در گزارش این وبسایت آمده است تنها در صورت موفقیت آمیز بودن این بازی نام آن PUBG 2.0 خواهد بود.

یک کاربر خوره این بازی در توییتر اعلام کرده که به زودی اعلامیه رسمی مبنی بر عرضه جهانی این بازی منتشر خواهد شد. اگرچه او پیشتر متقاعد شده بود که PUBG 2.0 که عنوان بین پلتفرمی است، اما اکنون ادعا می کند که اینطور نیست.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های سامسونگ 2021

PUBG Mobile 2.0 در صورت انتشار، باید محبوبیت بیشتری نسبت به نسخه اول پیدا کند به خصوص آنکه در این نسخه چندین پیشرفت و نقشه های جدید اضافه شده است. البته همچنان برای قضاوت باید منتظر جزئیات بیشتری بمانیم. اگر به پابجی علاقه دارید، بهترین بازی های استراتژیک 2021 نیز باید مورد پسند شما باشد.

مسئله تکنولوژی در گیمینگ بسیار حائز اهمیت است. با نگاهی به بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 و بررسی مشخصات فنی آنها در می‌یابیم که دنیای گیمرها چقدر متفاوت با مثلا  بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 است. دو فهرست بهترین تبلت های گیمینگ 2020 و نیز بهترین هدست های گیمینگ 2021 نیز بسیار هیجان انگیر هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

نظر شما در خصوص بازی PUBG 2.0 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این زمینه به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر