;
coinex

با پایان سریال GOT مخاطبان HBO نصف شدند

پایان سریال بازی تاج و تخت چندان به دل طرفدارانش ننشست و حالا یک گزارش جدید نشان میدهد که با پایان سریال GOT مخاطبان HBO نصف شدند.

همه ما به خاطر داریم که چگونه بازی تاج و تخت به یکی از محبوبترین سریال های زمان خود بدل شده بود و البته امیدهای زیادی درباره پایان آن وجود داشت.

در این میان شکی نیست که به هر صورت فصل آخر این سریال هم به لحاظ فنی در زمره بهترین سریال های HBO قرار میگیرد. اگرچه و ظاهرا به لحاظ داستانی این پایان بندی چندان مقبول و مورد نظر طرفداران پر و پا قرص این مجموعه قرار نگرفته است.

با پایان سریال GOT مخاطبان HBO نصف شدند

اچ‌بی‌او پس از پایان سریال Game of Thrones، بیش از نیمی از بینندگان بزرگسال خود را از دست داد. این مجموعه‌ی پرطرفدار که براساس رمان‌های نغمه یخ و آتش از جورج آر.آر مارتین ساخته شده است.

کیفیت سریال در فصول ابتدایی بی‌نظیر بود، اگرچه بیش از تعداد کمی از طرفداران این سریال اذعان می‌کنند که با ورود به فصل‌های بعدی، کیفیت برخی از قسمت‌ها پایین آمد.

Game of Thrones باعث شد اچ‌بی‌او به یکی از پربیننده‌ترین شبکه‌ها در آمریکای شمالی تبدیل شود. طبق گزارشی جدید، این شبکه پس از پایان فصل هشتم سریال، شاهد ترک افراد زیادی بود.

با پایان سریال GOT مخاطبان HBO نصف شدند

۱۲ میلیون نفر برای دیدن فصل پایانی سریال از این شبکه استفاده می‌کردند و پس از آن ظاهرا تماشای این شبکه را متوقف کردند. گزارش شده که این شبکه ۵۱ درصد از مخاطبان بزرگسال خود (سنین ۱۸تا ۴۹ سال) را پس از پایان سریال فوق الذکر از دست داده و تحلیلگران معتقدند همه‌ی این‌ها به‌خاطر Game of Thrones است.

البته در سال 2021 با بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 اچ بی او میکوشد تا رونق گذشته را به کار خود بازگرداند، اما قضاوت درباره میزان موفقیت آنها را باید به آینده واگذاشت. خصوصا که با رقیب سرخت خود نتفلیکس با بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 مواجه است.

اگر از طرفداران فیلم های علمی تخیلی یا اکشن هستید نباید بهترین فیلم های اکشن 2021 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 را از دست بدهید. به علاوه طرفداران ژانر وحشت باید روی ترسناک ترین فیلم های 2021 حساب باز کنند. اما اگر از ترسیدن خوشتان نمی آید باید به بهترین فیلم های کمدی 2021 علاقه مند باشید.

بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین انیمه های 2021 نیز که اصلا قابل چارچوب بندی های سنی خشک نیستند و هر کسی میتواند متناسب با سلیقه خود عناوین محبوبی را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کاهش مخاطبان شبکه HBO با پایان سریال GOT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر