;
coinex

اکران جدیدترین فیلم جیمز باند باز هم به تعویق خواهد افتاد؟

اکران جدیدترین فیلم جیمز باند که در اصل قرار بود در سال 2019 اکران شود با برخوردن به مصائب گوناگونی حالا برای سال 2021 آماده شده است.

در حالی که میدانیم وضعیت پاندمی کرونا سبب به تعویق افتادن فیلم های زیادی شد و مشکلات اقتصادی بیشتری را به پروژه های مختلف تحمیل کرد اما وضعیت آخرین فیلم جیمز باند بسیار بدتر هم بوده است. به لحاظ صرفه مالی باید گفت در حال حاضر این فیلم با بودجه ای نزدیک به 250 میلیون دلار (در حدود 6200 میلیارد تومان با ارز 25000 تومانی فعلی) ساخته شده است و حالا با در نظر گرفتن بودجه های تبلیغاتی ناشی از چند دور تبلیغ و تاخیر، بودجه تبلیغات یکی از بهترین فیلم های 2021 نیز به بالای 100 میلیون دلار رسیده است.

اکران جدیدترین فیلم جیمز باند باز هم به تعویق خواهد افتاد؟

این یعنی باتوجه‌به آن که استودیو در شرایط عادی فقط ۵۰ درصد از پول کلی فروش فیلم در سینماهای جهان را دریافت می‌کند، فیلم No Time to Die برای رسیدن به سودآوری و ضرر ندادن باید نزدیک به یک میلیارد دلار فروش سینمایی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که هر دو شرکت MGM و Eon Productions این‌روزها وضعیت مالی ایده‌آلی ندارند و امید اصلی آن‌ها برای بیرون آمدن از شرایط فعلی، فروش قابل‌توجه فیلم No Time to Die با بازی دنیل کریگ است.

اکران جدیدترین فیلم جیمز باند باز هم به تعویق خواهد افتاد؟

در آخرین تأخیر که از قضا سینماهای زیادی را هم تحت فشار شدیدتر از قبل قرار داد، گفته شد که فیلم No Time to Die به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خود را آغاز می‌کند. ولی اکنون ددلاین گزارش داده است که تاریخ اکران قسمت جدید فیلم جیمز باند احتمالا دوباره تاخیر خواهد خورد و به احتمال زیاد در پاییز ۲۰۲۱ اکران می‌شود؛ در نوامبر  ۲۰۲۱ و عملا دو سال بعد از تاریخ اکران اصلی که در پاییز ۲۰۱۹ قرار داشت. البته فعلا میتوانیم با تریلر فیلم No Time to Die سرگرم باشیم.

به هر صورت وضعیت پاندمی سبب به تعویق افتادن تاریخ اکران بسیاری از بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 شده است. اما ما همچنان امید خود را به بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 حفظ کرده ایم و حتی میتوان با بهترین انیمه های زمستان 2021 سرگرم بود. اما پیش از آن به من بگویید نظرتان بهرین فیلم های اسکار 2021 درباره چیست!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعویق اکران جدیدترین فیلم جیمز باند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر