;
coinex

افزایش شگفت انگیز تعداد مشترکان دیزنی پلاس

بررسی گزارش های مالی دیزنی نشان از سودآوری و رشد تعداد مشترکان دیزنی پلاس و سایر سرویس های این شرکت دارد. با ما در بررسی جزئیات امر همراه باشید.

براساس بررسی های به عمل آمده از اسناد و عملکرد مالی سرویس های دیزنی، شبکه دیزنی پلاس در تاریخ 2 ژانویه 2021 به مرز 95 میلیون مشترک در سراسر جهان دست یافته است؛ در حالیکه تعداد کاربران این سرویس در 2 دسامبر 2020 چیزی حدود 86 میلیون مشترک گزارش شده است.

با این اوصاف سرویس دیزنی پلاس با پخش بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 و تنها در عرض یکماه چیزی بالغ بر 8 میلیون مشترک جدید جذب کرده است. در بررسی های مشخص شد که شرکت دیزنی انتظار دستیابی دیزنی پلاس به 90 میلیون مشترک را در سال چهارم فعالیت این مجموعه داشت؛ اما چنین اتفاقی تنها پانزده ماه پس از آغاز به کار دیزنی پلاس رخ داد.

افزایش شگفت انگیز تعداد مشترکان دیزنی پلاس

رشد تعداد کاربران دیزنی پلاس در ماه دسامبر و با پخش انیمیشن Soul  به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 آغاز شد. فصل دوم سریال The Mandalorian نیز به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 در رشد تعداد کاربران بی تاثیر نبود.

کمی پیش از این موسسه نیلسن گزارش داد که انیمیشن «روح» با بیش از ۱٫۶ میلیارد دقیقه تماشا به دومین برنامه‌ی پربیننده‌ی هفته‌ی کریسمس تبدیل شد و سریال The Mandalorian نیز در رتبه‌ی ششم جدول دیده می‌شود.

افزایش شگفت انگیز تعداد مشترکان دیزنی پلاس

در هر صورت نباید سریال وانداویژن کمپانی مارول را نیز از یاد برد که بدون شک پخش آن در اواسط ماه ژانویه کمک شایانی به رشد چشم ‌گیر تعداد مشترکان دیزنی پلاس کرده است. دیزنی برای تولید آثار اورجینال بیشتر سرمایه‌ی کلانی را صرف می‌کند تا ضمن حفظ مشترکان فعلی بتواند رو به ‌جلو حرکت و مشترکان بیشتری را مجاب به پیوستن به دیزنی پلاس کند.

دیزنی در رویداد Investor Day ماه دسامبر اعلام کرد که برنامه‌های زیادی برای شبکه‌ی دیزنی پلاس و گسترش محتواهای آن دارد. آن‌ها در نظر دارند تا ۱۰۵ فیلم و سریال از مارول که شامل بهترین فیلم های مارول در سال 2021 نیز میشود، جنگ‌های ستاره‌ای و آثاری از استودیوی انیمیشن والت دیزنی و پیکسار را در آینده از شبکه‌ی دیزنی پلاس به نمایش در بیاورند.

همچننین در فهرست بهترین فیلم های 2021 که در سال چدید اکران خواهند شد باید انتظار اکران بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 را نیز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افزایش تعداد مشترکان دیزنی پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر