;
coinex

نینتندو سوییچ بیشترین میزان فروش در ژانویه 2021 را داشته است

بر اساس اسناد مالی موجود، کنسول نینتندو سوییچ بیشترین میزان فروش در ژانویه 2021 را داشته است، اما بیشترین سودآوری متعلق به کنسول سونی است.

حالا مدتی از عرضه کنسول های نسل نهمی میگذرد و در بررسی عملکرد مالی و اقتصادی کنسول های جدید، مایکروسافت اصلا خوب عمل نکرده است. بنابر اطلاعات موجود بهترین عملکرد فروش در حال حاضر متعلق به نینتندو سوییچ و بیشترین سودآوری برای سونی با نسل جدید پلی استیشن است.

بنابر این گزارش که توسط یک منبع معتبر تهیه شده است، کنسول نینتندو سوییچ در بازه زمانی ژانویه 2021 بیشترین فروش را در بازار کنسول های بازی داشته است و توانسته رکوردی را بشکند که در اختیار نینتندو Wii بود. این عملکرد در شرایطی رقم خورده که حالا نزدیک به 4 سال از عرضه نینتندو سوییچ میگذرد.

نینتندو سوییچ بیشترین میزان فروش در ژانویه 2021 را داشته است

البته همچنان بیشترین سودآوری در این حوزه متعلق به ژاپنی هاست. کنسول نسل جدید سونی در ژانویه 2021 بیشترین درآمد دلاری را برای شرکت ژاپنی به همراه داشته است. بیشترین درآمد در این بازهٔ زمانی ماه به کنسول نینتندو Wii در ژانویه ۲۰۰۹ تعلق دارد و عملکرد فعلی پلی استیشن ۵ در ژانویه ۲۰۲۱، کنسول سونی را در رتبهٔ دوم پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی ژانویه قرار می‌دهد.

در بررسی علل توفق مالی سونی بر نینتندو باید به اختلاف 100 دلاری قیمت کنسول جدید سونی با نینتندو سوییچ اشاره کرد. مانند ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، حدود سه ماه از عرضهٔ پلی استیشن ۵ می‌گذرد و موفقیت سونی در بازار کنسول‌ خانگی در حالی رقم می‌خورد که کمبود موجودی کنسول‌های نسل نهمی همچنان تیتر اول رسانه‌ها است.

نینتندو سوییچ بیشترین میزان فروش در ژانویه 2021 را داشته است

فروشگاه های رسمی عرضه کنسول های نسل نهمی حالا با کمبود موجودی مواجه هستند و بسیاری از علاقه مندان هنوز موفق به تهیه کنسول های جدید نشده اند. از طرف دیگر شدت و حدت پاندمی کرونا کار جبران کسری را پیچیده تر کرده و این به رونق بازار سیاه و گران فروشی کمک زیادی کرده است.

اگر هنوز موفق به تهیه کنسول جدید نشده اید اما میخواهید جدیدترین و بهترین بازی های 2021 از جمله بهترین بازی های استراتژیک 2021  را روی کنسول های قدیمی تجربه کنید توصیه میکنیم بهترین بازی های PS4 در سال 2021 و بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 را ببینید. به علاوه بهترین بازی های اندرویدی 2021 را فراموش نکنید که با استفاده از بهترین گوشی های گیمینگ 2021 تجربه نابی در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه نینتندو سوییچ بیشترین میزان فروش در ژانویه 2021 را دارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر