;
coinex

امکان برقراری لایو 4 نفره در اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام اخیرا و در جدیدترین آپدیت خود برخ قابلیت های لایو را گسترش داده است. حالا امکان برقراری لایو 4 نفره در اینستاگرام فراهم شده است.

از زمان شیوع پاندمی کرونا، ابزارهای ارتباط مجازی مانند اینستاگرام و واتساپ و البته تماس های تصویری با افزایش میزان کاربرد مواجه شدند و حتی برخی ابزارهای کمتر شناخته شده نیز بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته اند.

لایو اینستاگرام یکی از مهمترین این قابلیت ها و امکانات است که افراد زیادی که حالا خانه نشین شده اند از آن برای دیدار با دوستان و گفتگو استفاده میکنند. حالا اینستاگرام در آپدیتی جدید امکان برقراری لایو چند نفره اینستاگرامی را فراهم کرده است.

امکان برقراری لایو 4 نفره در اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام اخیرا از قابلیت Live Rooms رونمایی به عمل آورده که به طور خاص به توسعه قابلیت های این ابزار کاربردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام تمرکز دارد. این ویژگی چیزی شبیه به Squad Stream توییچ است و امکان اجرای لایو همزمان برای حداکثر 4 نفر را فراهم می کند.

اینستاگرام با این قابلیت امکانات خوبی برای گفتگوهای چندنفره دوستانه و رسمی را در اختیار کاربران قرار میدهد. حالا و در زمانی که لایو به ابزاری بر برقراری مصاحبه های آنلاین بدل شده است، این مسئله میتواند امکان افزایش تعداد نفرات یک برنامه را فراهم کند. البته کاربران به تدریج و تا یک هفته آینده از آن بهره مند خواهند شد.

امکان برقراری لایو 4 نفره در اینستاگرام فراهم شد

برای دسترسی به این گزینه کاربران مانند گذشته در بخش دوربین اینستاگرام به زبانه لایو خواهند رفت. در آنجا باید آیکون Rooms را انتخاب کرده و مهمانان را اضافه کنند. کاربران می‌توانند با افرادی که درخواست می‌کنند لایو داشته باشند یا اینکه برای افراد موردنظرشان دعوت نامه بفرستند.

به مانند لایو عادی اگر یک کاربر مسدود یا بلاک باشد نمیتواند به محتوای لایو دسترسی داشته باشد و به علاوه تمام قابلیت ها مانند گزارش و بلاک کامنت در اختیار برگزار کننده خواهد بود.

در مدت شیوع پاندمی، اینستاگرام امکان مشاهده استریم های زنده را در نسخه وب فراهم کرده و کاربران میتوانند آنها را در نمایشگرهای بزرگتر تماشا کنند و در صورت ذخیره کردن تا 24 ساعت به آن دسترسی داشته باشند. در اواخر سال گذشته میلادی، اینستاگرام در ادامه قابلیت های خوب لایو، مدت زمان لایو را از 1 ساعت به 4 ساعت افزایش داد.

در اینجا توصیه می کنیم نگاهی به رکورد لایو اینستاگرام، رکورد کامنت اینستاگرام، بیشترین لایک در اینستاگرام  و بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 داشته باشید.

البته یک معضل جدی کاربران در مورد اینستاگرام همواره میران مصرف اینترنت اینستاگرام است که این موضوع به طور خاص در مورد میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام جلوه گری بیشتری دارد. برای این موضوع توصیه میکنیم حتما 5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برقراری لایو 4 نفره در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر