;
coinex

بهترین مدرس ارز دیجیتال چه کسی است؟

دنیای ارزهای دیجیتال با سرعت چشمگیری رو به توسعه دارد. در جستار پیش روی سعی داریم به معرفی بهترین مدرس ارز دیجیتال بپردازیم. با ما باشید.

بدون شک ورود جدی به هر حوزه ای از سرمایه گذاری و تلاش برای کسب سود نیاز مبرمی به افزایش شناخت، آگاهی و اطلاعات فرد دارد. شناختی فراتر از پیگیری های روزانه اخبار و قیمت ها.

فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال مرتبط با آن طی سالیان اخیر تا حدی زیادی مورد توجه قرار گرفته است و روند رو به رشد خوبی داشته است. بر همین اساس بالطبع افراد زیادی متمایل به فعالیت جدی در این حوزه و داشتن سهمی از تجارت پرسود ارزهای دیجیتال هستند. اما باید بدانید که بدون مطالعه و شناخت حضور در این حوزه هم نمی تواند فایده و سودی برای کسی داشته باشد. بر همین اساس است که در جستار پیش رو تصمیم گرفتیم به پاسخ این سوال بپردازیم که بهترین مدرس ارز دیجیتال کیست؟

بهترین مدرس ارز دیجیتال چه کسی است؟

همانطور که چندی پیش و در هیاهوی بورس، افراد زیادی به بازار سهام رو آوردند و فعالیت حرفه ای در بورس را آغاز کردند، حالا و بعد از صعودهای چشمگیر عموم ارزهای دیجیتال در سال 2020، بدون شک هر کسی که کمی پیگیر اخبار دنیای ارزهای دیجیتال باشد، به حضور در این بازار علاقه نشان می دهد. اما برای شناخت دقیق تری از بلاک چین، ارزهای دیجیتال و همه اصطلاحات و مفاهیم ارزهای دیجیتال چه باید کرد؟

خوشبختانه طی مدت اخیر برخی افراد و گروه های آموزشی، توجه ویژه ای به توسعه ارزهای دیجیتال داشته اند و متناسب با آن برخی دوره های آموزشی مرتبط با ارزهای دیجیتال را تهیه کرده اند. در جستار پیش رو ضمن بحث از ارزهای دیجیتال رو به رشد، قصد داریم شماری از بهترین مدرس ارز دیجیتال را ذیل عناوینی چون بهترین دوره آموزشی بیت کوین  و بهترین استاد آموزش بیت کوین بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

اطلس ارز دیجیتال : بهترین دوره آموزشی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

بهترین مدرس ارز دیجیتال چه کسی است؟
بهترین استاد آموزش بیت کوین

قیمت: 1,740,000

در فهرست بهترین دوره آموزشی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باید از دوره آموزشی اطلس ارز دیجیتال یاد کنیم. نوپایی و ابهامی که درباره فناوری بلاکچین و ارزای دیجیتال وجود دارد سبب شده تا همواره نیاز به یک راهنمای کامل برای افرادی که قصد ورود و فعالیت جدی در این بازار را دارند حس شود.

بدون شک یک دوره جامع آموزشی باید آنقدر جامع، ساده و کامل باشد که نیازهای طیف گسترده ای از افراد، چه آن هایی که تنها نام بیت کوین را شنیده اند و چه آنهایی که قصد ورود جدی به بازار ارزهای دیجیتال را دارند پوشش دهد.

از طرفی ورود بدون شناخت به بازار ارزهای دیجیتال می تواند به جای کسب سود، شکست اقتصادی و ناتوانی را در پی داشته باشد. بر همین اساس یکی از بهترین دوره های آموزشی این حوزه که می تواند راهنمایی جامعی برای انواع نیازهای آموزشی سرمایه گذاران حوزه بلاکچین باشد، دور اطلس ارز دیجیتال است.

دوره اطلس ارز دیجیتال، با بهره گیری از بهترین مدرس ارز دیجیتال راهنمایی کامل و جامع برای آشنایی با این بازار، اغاز فرایند ماینینگ و یا تریدیتگ است. مجموعه آموزشی «اطلس ارزدیجیتال» با همکاری مشترک تیم باسابقه اطلس‌تد AtlasTED و ارز دیجیتال ArzDigital است و از بهترین های این حوزه به شمار می رود.

از ویژگی های مهمی که این دوره آموزشی دارد، می توان به تنوع شیوه های آموزشی و تکالیف متعددی که در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال موثر است اشاره کرد. این دوره آموزشی عملا شرایطی را مهیا می کند تا فرد دانش خود را به بوته آزمایش ببرد و در بازار واقعی مهارت خود را امتحان کند.

دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال : بهترین دوره آموزشی بیت کوین

بهترین مدرس ارز دیجیتال چه کسی است؟
بهترین استاد آموزش بیت کوین
  • مدرس: امید فدوی
  • قیمت: 1,990,000

اگر بحث دوره های آموزشی بلاکچین و بهترین مدرس ارز دیجیتال باشد، نمیتوان از دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال و امید فدوی، استاد جوان دنیای ارزهای دیجیتال یاد نکرد. این دوره جامع به آموزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از صفر تا صد پرداخته و مفهوم بلاک چین و نحوه ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن ها، فرایند ماینینگ ارزهای دیجیتال و موارد مرتبط دیگر را به طور کامل پوشش می دهد.

در توضیحات این بسته آموزشی آمده که از سال 96 تاکنون ارزش پول ملی ما حدودا به یک ششم کاهش یافته است. این یعنی شما باید از 3 سال قبل تا کنون در آمد خود را به 6 برابر افزایش داده باشید تا بتوانید قدرت خرید خود را حفظ کنید. پس اگر نسبت به 3 سال قبل خود شش برابر درآمد ندارید باید به راه چاره جدیدی فکر کنید.

از مهمترین روش های حفظ ارزش پول، سرمایه گذاری آن در حوزه هایی است که باعث سوددهی در بلند مدت و افزایش نقدینگی شما می شود.  خوشبختانه یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری، ارزهای دیجیتال می باشند که از آنها به عنوان آینده پولی یاد می شود.

از جمله مزایای این شیوه سرمایه گذاری، دلاری بودن درآمد شماست که در نهایت و در نوسانات قیمت دلار در بازار داخل، آسیبی به سرمایه شما نمی رساند.

دوره نخبگان ارز دیجیتال : بهترین دوره آموزشی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

بهترین مدرس ارز دیجیتال چه کسی است؟
بهترین استاد آموزش بیت کوین
  • مدرس: محمد هلاکویی
  • قیمت دوره: حدود 500 هزار تومان

این دوره به عنوان یکی از دوره های خوب آموزشی در زمان نگارش این گفتار با تخفیف ارائه شده است و در حالت عادی قیمتی در حدود قیمتی سایر دوره ها دارد. این دوره به صورت آنلاین است و شما می توانید در هر زمان و مکانی با خرید فیلم های اموزشی به تماشای آن بنشینید.

مدرس این دوره یکی از بهترین مدرس ارز دیجیتال یعنی محمد هلاکوئی است که در اینستاگرام نیز فعالیت قابل توجهی دارد. این دوره به شما کمک می کند که به صورت کامل با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده و روش های درآمدی را به صورت کامل در این بازار یاد بگیرید و از این طریق سرمایه گذاری و خرید و فروش موفقی داشته باشید.

توصیه می کنیم پیش از شروع به سرمایه گذاری حتما تعدادی از دوره های اموزشی را ببینید و انتخاب کنید که از یکی از آنها استفاده کنید. عموم افراد بدون هیچ درک و شناخت به این بازار گسترده وارد می شوند و بعد از مدتی با ضرر و زیان های زیادی مواجه می شوند. این مسئله را هم در نظر داشته باشید که عوامل گمراهی شما در این بازار جدید بسیارند پس باید هشیار باشید.

دوره آموزشی مورد بحث با یکی از بهترین مدرس ارز دیجیتال از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل می شود و بیش از 6 ساعت ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار خواهد دارد. این دوره شامل دسته بندی های موضوعی زیر است:

  • انواع کیف پول ها
  • روش های ایجاد کیف پول
  • موارد امنیتی در کیف پول و ارزهای دیجیتال
  • باید و نباید های ارز دیجیتال
  • پیش گیری از کلاه برداری های انجام شده
  • موضوعات مبتدی در ترید کردن
  • روش جلوگیری از ضرر و پیشبینی در سود
  • آموزش کامل استفاده با بایننس برای ترید و خرید و فروش
  • هارد فورک و سافت فورک ها
  • پاداش ها و ایردراپ ها و جوایز ارز دیجیتال
  • آموزش استفاده از تریدینگ ویو برای بررسی چارت قیمت
  • بررسی نهنگ ها و تاثیر در قیمت ارز دیجیتال
  • پیشبینی قیمت های ارز دیجیتال
  • تاثیر خبرها در قیمت ار دیجیتال
  • روش های درآمدی در سرمایه گذاری ارز دیجیتال
  • روش های درآمدی در ترید در ارز دیجیتال
  • روش های درآمدی استخراج در ارز دیجیتال
  • روش های درآمدی صرافی در ارز دیجیتال
  • روش های درآمدی بلاک چین در ارز دیجیتال
  • آموزش خرید از صرافی ها و نکات کلیدی برای سود بیشتر
  • و مواردی دیگر

دوره جامع ارزهای دیجیتال : بهترین دوره آموزشی بیت کوین

بهترین مدرس ارز دیجیتال چه کسی است؟
بهترین استاد آموزش بیت کوین
  • مدرس: مهدی رجبی
  • قیمت : 1,880,000

کمتر کسی گمان می برد که در مدت زمانی چنین کوتاه ایران نیز تحت تاثیر موج دیجیتالی شدن فضای کسب و کار قرار بگیرد. اما حالا و در موقعیت های گوناگون در عمل دریافته ایم که در ایران نیز بسیاری از کسب و کارهای سنتی متحول شده و به شیوه اقتصاد دیجیتال رو آورده اند و آنهایی که در این میان از قافله جا بمانند نیز ناگزیر از بین می روند.

بالطبع اینترنت تاثیر مهمی در فضای کسب و کار داشته است، امروزه دیگر کمتر کسی را پیدا می کنید که دیجیتالی نباشد. سنتی ترین کسب و کارها نیز حالا ربط و پیوندی با اقتصاد دیجیتال دارند و این از معجزات عصر ما و نشانگر قدرت و توان تکنولوژی و اقتصاد دیجیتال است که نه تنها سبک زندگی، که سبک شغلی را نیز عوض کرده است.

حالا در برهه ای از زمان هستیم که اقتصاد دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت و تکامل است و بخش ویژه ای از این تکامل یعنی مراودات مالی و پولی بر عهده ارزهای دیجیتال است. حوزه ای بکر و بازاری جدید برای آینده که به سادگی می تواند پایه های پولی جهان را تغییر دهد. از همین حالا بسیاری از کارشناسان به برتری اقتصاد دیجیتال به اقتصاد کلاسیک در آینده نزدیک معتقدند. بدون شک پیشتازان این حوزه افرادی هستند که در زمان و موقعیت مناسب وارد دنیای بدون مرز ارزهای دیجیتال شوند. در حال حاضر یکی از مهمترین و بهترین بازارهای مالی جهت سرمایه گذاری، دنیای گسترده ارزهای دیجیتال است.

برای موفقیت در بازارهای مالی چون بورس، معمولا باید تحلیلگر و معامله گری زبده باشید که رسیدن به این مورد نیاز به مطالعه و صرف انرژی و توان زیادی دارد. بدون شک همه نمیتوانند در حد تخصصی وارد این مطالعات شوند و این جاست که نقش بهترین مدرس ارز دیجیتال و دوره های آموزشی خوب برجسته می شود.

یکی از بهترین مدرس ارز دیجیتال بنابر نظر برخی کاربران مهدی رجبی است. او مدتهاست که در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال فعالیت جدی دارد و حالا کار خود را با ارائه یک دوره جامع آموزشی پیگیری می کند.

تیم طراحی و ارائه این دوره آموزشی مدعی است که اغلب محتوای آموزشی موجود در فضای وب، مطالب ترجمه شده و پراکنده ای هستند که موجب گمراهی عزیزان در این بازار نوظهور می شوند. نظر به حساسیت تیم ما در ارائه محتوای آموزشی، آنچه که در این دوره به شما عزیزان ارائه می شود ترکیبی از علم و عمل است.  در طی این دوره آموزشی از تجربیات سال ها فعالیت در بازارهای مالی استفاده کرده تا علاوه بر درک مفاهیم و ابعاد مختلف بازار ارزهای دیجیتال، به صورت عملی در هر فصل پیش رفته تا مخاطب عزیزمان در جریان کار قرار گیرد نه اینکه صرفا مطالب تئوریک را فرا گیرد.

سوپر دوره آموزش ارزهای دیجیتال : بهترین دوره آموزشی بیت کوین

بهترین مدرس ارز دیجیتال چه کسی است؟
بهترین استاد آموزش بیت کوین
  • مدرس: سامان کریمی شاد
  • قیمت: 990 هزار تومان

قیمت این دوره با نام عجیبش ظاهرا در ابتدا 3 میلیون 400 هزار تومان بوده که حالا با تخفیفی که مشخص نیست به چه مناسبتی اعمال شده، حالا به 990 هزارتومان رسیده. به هر صورت مبلغ تخفیف بسیار بالا و عجیب است. اما از این ها گذشته به نظر می رسد با یکی از بهترین دوره های آموزش ارز مجازی طرف باشیم.

این دوره محصول تجربه 6 سال آموزش حضوری استاد سامان کریمی شاد است. ایشان از سال 1384 مشغول فعالیت در بازار فارکس هستند و از سال 1393 به طور جدی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر در شمار بهترین مدرس ارز دیجیتال قرار دارد.

این دوره آموزشی نیز به گونه ای طراحی شده تا هر کسی از مبتدی تا حرفه ای بتواند از آن استفاده کند. آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت، چکیده 6 سال آموزش حضوری و بررسی دقیق بازار ارزهای دیجیتال است.

دوره های آنلاین Coursera : بهترین مدرس ارز دیجیتال

بهترین مدرس ارز دیجیتال چه کسی است؟
بهترین استاد آموزش بیت کوین

اگر کمی به زبان انگلیسی آشنا و مسلط باشید، توصیه می کنیم دوره های انگلیسی زبان را هرگز از دست دهید. می توان به دوره Coursera  اشاره کرد که یک پروژه آموزشی مهم مربوط به سال 2012 است که توسط دو پروفسور در دانشگاه استنفورد بنیان گذاری شد. بیش از 2 هزار دوره در بیش از 180 تخصص از جمله بلاک چین و ارز دیجیتال در این مجموعه جمع آوری شده است.

همچنین یک دوره یازده هفته ای فناوری بلاکچین و ارز دیجیتال بیت کوین از جانب هیئت علمی داشنگاه پرینسون موجود است. با استفاده از این دوره می توانید در مورد اصول رمزنگاری و برنامه نویسی یاد بگیرید، در مورد بلاک چین بیت کوین یاد بگیرید و فرآیند استخراج ارز دیجیتال را یاد بگیرید.

یک گزینه جالب دیگر، دوره ای برای توسعه دهندگان بلاک چین از جانب IBM است. در این دوره می توانید تجربه عملی در مدل بندی و ساختن یک زنجیره از بلاک ها را کسب کنید و همچنین اولین برنامه خود بر روی بلاک چین را ایجاد کنید. اولین بخش این دوره به پوشش مفاهیم اصلی بلاک چین می پردازد اما مهارت های برنامه نویسی اساسی برای کامل کردن کارهای عملی مورد نیاز است.

در پایان به این مهم توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال بازر گسترده پیچیده و رو به رشدی است. عموم دوره های فارسی زبانی که در اینجا به آن اشاره کردیم، دوره هایی بود که شناخته شده تر و معروف تر هستند و با یک جستجوی ساده به آن دسترسی پیدا می کنید. اما بدون شک افراد دیگری نیز در حوزه بلاک چین و ارز دیجیتال در حال کار هستند که ممکن است به این میزان در تبلیغات نباشند.

پس در پایان از شما مخاطبان گرامی میخواهیم که در صورتی که فرد، نهاد یا دوره ای را میشناسید که در این فهرست نیست با نظرات خود به تکمیل این مقاله کمک کنید.

همچنین در صورتی که به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه مند هستید، توصیه می شود برای شناختی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 حتما نگاهی به پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 ، پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 داشته باشید.

همچنین برای بررسی بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 می توانید نگاهی به پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 داشته باشید.

همچنین توصیه می شود نگاهی به وضعیت پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021، پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 و پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین مدرس ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    در لیست بالا جای اکادمی ایران ریچ خالیه خیلی اموزشاش خوبه و مهم تر از همه اینکه رایگانه

    پاسخ

    بنظرم آرش کهنگی بسیار خوب و روان توضیح می دهند

    پاسخ