coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل (Supergirl) چه زمانی است؟

شبکه CW اخیرا اعلام کرده که فصل ششم سریال سوپرگرل فصل پایانی آن خواهد بود. در این جستار به تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل خواهیم پرداخت. با ما باشید.

سوپرگرل یک سریال ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط گرگ برلانتی، الی آدلر  و اندرو کریزبرگ در CW تولید شده است. این سریال بر اساس داستان شخصیت ابرقهرمان سوپرگرل از دنیای دی سی کامیکس تهیه شده است و اولین قسمت آن در 26 اکتبر 2015 پخش شد.

این سریال به عنوان بخی از مجموعه همکاری های کمپانی وارنر با شبکه CW از مجموعه سریال های اروورس محسوب می شود که اخیرا تولید فصل ششم و پایانی آن آغاز شده است. در جستار پیش رو تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل را بررسی خواهیم کرد. با ما باشید.

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل

بعد از اینکه برای اولین بار سریال Arrow در اکتبر 2012 روی آنتن رفت، فارغ از بازخوردهای مثبتی که پیدا کرد، عملکرد خوبی در جلب نظر مخاطبان به ثبت رساند و موفقیت اقتصادی ناشی از آن سبب شدن تا برادران وارنر و شبکه سی دابلیو به ساخت یک دنیای مشترک بر اساس شخصیت های دی سی کمیک متمایل شوند.

این دنیای مشترک جدید اروورس (Arrowverse) نام نهاده شد و شخصیت های متعددی را شامل می شود. برخی سریال های این جهان مشترک ماند Batwoman دنیای نسبتا سنگین و تاریک تری دارند و در مقابل سریال هایی چون سوپرگرل فضای ساده تر، روشن تر و عامه پسند تری را شامل می شود.

حالا و با ورود به سال جدید میلادی، در شمار بهترین سریال های 2021 ما با تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل مواجهیم. سریالی موفق که فصل پنجم آن به علت شیوع ویروس کرونا کمی مبهم به پایان رسید. در ادامه به اخبار شروع فصل ششم سریال سوپرگرل خواهیم پرداخت. با ما باشید.

داستان و تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل (Supergirl) چه زمانی است؟
زمان شروع فصل ششم سریال سوپرگرل

با شیوع پاندمی جهان گیر کرونا، شبکه CW ناگزیر به اعمال تغییرات زیادی در برنامه پخش سریال های محبوب خود شد. مدیران شبکه در یکی از این موارد مجبور شدند فصل پنج را در قمت نوزدهم به پایان برسانند، آن هم در شرایطی که انتظار می رفت سریال با قسمت بیستم، در فصل پنج به یک جمع بندی نهایی برسد.

فارغ از این در در ابعاد کلی تر، مدیران شبکه تصمیم گرفتند تولید فصول آتی سریال های جهان اروورس از جمله سریال سوپرگرل را به تعویق بیندازند تا زمانی که نرخ ابتلا و مرگ میر ویروس کاهش یافته و شرایط به وضعیت نرمال بازگردد. این موضوع به نوبه خود عاملی شد در تعویق بیشتر در شروع فصل ششم سریال سوپرگرل. حالا اما تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل مشخص شده است و در ادامه قصد داریم به اخبار مرتبط با آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

The CW اندکی بعد از شیوع پاندمی بود که با انتشار پوستر رسمی فصل 6 این سریال، تمدید این سریال برای فصل ششم را اطلاع رسانی کرد. با توجه به اطلاعاتی که از قسمت اول این سریال منتشر شده است، لکس لوتر، از آبسیدین برای شستشوی مغزی نیمی از جمعیت کره زمین استفاده کرده تا مردم فارغ از اینکه چه جنایاتی انجا می دهد عاشق او باشند و او را تحسین کنند.

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل (Supergirl) چه زمانی است؟

کارا دنورز اما تصمیم می گیرد هرطور شده مقابل دشمن خود بایستد. در همین وضعیت لنا لوتر می کوشد اعضای تیم را دور هم جمع کرده و از آن ها برای مقابله با برادرش لکس کمک بگیرد. اگر خاطرتان باشد از همان ابتدای امر، لنا تلاش داشت تا نام خانوادگی خود را از جرم و جنایت پاک کرده و احترام را به خاندان لوترها بازگرداند.

با این اوصاف، درواقع قسمت اول سریال در فصل ششم خود، جمع بندی مورد انتظار برای پایان فصل 5 محسوب می شود. موضوعی که به علت شیوع پاندمی نیمه کاره باقی مانده بود.

به علاوه پوستر مورد بحث که از آن برای فصل ششم گفتیم، از اتحاد شخصیت های اصلی سریال، به خصوص کارا دنورز و لنا لوتر خبر می دهد. لوتر پس از این که به راز کارا پی برده بود از او فاصله گرفته بود.

آنطور که مشخص شده استف فصل ششم آخرین فصل سریال سوپرگرل است و به مانند فصول پیشین از 20 قسمت تشکیل شده است و نخستین قست آن در 10 فروردین 1400 پخش شده است.

فارغ از این اسپین آف این سریال یعنی Superman & Lois چندی پیش برای فصل دوم تمدید شد. احتمال می رود در آینده شماری از شخصیت های سریال سوپرگرل را در Superman & Lois نیز ببینیم. همچنین در اینجا توصیه می شود نگاهی به بهترین انیمیشن های سریالی 2020 ، بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 و بهترین سریال های HBO در سال 2021 داشته باشید.

بازیگران سریال سوپرگرل

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل (Supergirl) چه زمانی است؟
زمان شروع فصل ششم سریال سوپرگرل

بعد از بحث از داستان و تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل بایسته است که از بازیگران این سریال یاد کنیم. به مانند فصول پیشین در فصل جدید نیز  ملیسا بنویست در نقش کارا دنورس (سوپرگرل)، جیلر لی، چیلر لی در نقش الکس دنورس، مکاد بروس در نقش جیمی اولسن (گاردین)، جرمی جردن در نقش وینزلو شات، دیوید هاروود در نقش جان جونز (مارشن من‌هانتر)، کالیستا فلوکهارت در نقش کت گرنت، کریس وود در نقش مان ال، کتی مک‌گراث در نقش لینا لوتر، اودت آنابل در نقش سامانتا آریاس (رین)، نیکول مینز در نقش سامانتا نیا نال دریمر، تایلر هوچلین در نقش سوپرمن، اریکا دورنس در نقش الورا (مادر کریپتونی کارا) و جسی راث در نقش برینی (برینیاک) حاضر خواهند بود.

در حال حاضر از بازیگران جدید فصل 6 سریال سوپرگرل و یا بازیگرانی که در این فصل حضور نخواهند داشت اطلاعاتی در دست نیست. اما به محض انتشار اطلاعات جدید، ما تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل را با موارد جدید به روزرسانی خواهیم کرد. همچنین در این بخش توصیه می شود نگاهی به بهترین سریال های کمدی خارجی، بهترین سریال های ومپایری جهان و بهترین سریال های نتفلیکس 2020 داشته باشید.

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل : پایان!

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل (Supergirl) چه زمانی است؟
زمان شروع فصل ششم سریال سوپرگرل

همانطور که در ابتدا نیز گفته بودیم، این سریال در فصل شش به پایان خود خواهد رسید. شبکه سی دابلیو با اعلام این خبر ، اطلاعاتی از فصل 6 را منتشر کرده است.

سوپرگرل دومین سریال جهان اروورس بود که حالا با فصل 6 به پایان راه خود خواهد رسید. این فصل نیز در 20 قسمت تولید شده و در طول سال 2021 از این شبکه پخش خواهد شد.

بنویست، بازیگر نقش کارا دنورس (سوپرگرل) در واکنش به اعلام این خبر در فحه شخصی خود در اینستاگرام گفت که به بازی در این سریال و این نقش افتخار ی کند و از تمامی اعضای تیم تولید سریال و طرفداران آن برای حمایتی که داشتند تشکر کرد.

سوپرگرل در ابتدای سال 2015 از شبکه CBS منتشر شد اما برای فصل دوم به شبکه CW منتقل شد. سریال سوپرگرل یکی از سریال‌های دنیای Arrowverse مانند سریال The Flash و سریال Legends of Tomorrow است که دارای دنیایی مشترک و کراس ‌اور هستند.

فارغ از بنویست، چیلر لی، مهکاد بروس، جرمی جردن، دیوید هاروود، کالیستا فلوکهارت، کریسوفر وود، کتی مک گراث، اودت آنابل، نیکول مینز، تایلر هوچلین و اریکا دورنس، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Supergirl حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین سریال Superman and Lois Lane (سوپرمن و لوییس لین) برای شبکه CW نیز در دست ساخت است که این سریال درواقع اسپین ‌آف سریال سوپرگل محسوب می‌شود. تایلر هوچلین، بازیگر نقش سوپرمن و بیتسی تالوک، بازیگر نقش لوییس لین قرار است برای نقش آفرینی دوباره در این سریال بازگردند. همچنین در اینجا می توانید نگاهی به بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020، بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020 و بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان داشته باشید.

معرفی شخصیت سوپرگرل

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل (Supergirl) چه زمانی است؟
زمان شروع فصل ششم سریال سوپرگرل

کارا زورال درواقع دختر عموی سوپرمن محسوب می شود و آخرین بازمانده از سرزمین کریپتون است. او شخصیتی جسور و سرسخت است که تجربه زندگی در کریپتون او را بسیار مقاوم کرده.

شخصیت سوپرگرل توسط نویسنده ای به نام اوتو باندر و هنرمندی به نام ال پلاستینو خلق شده است. سوپرگرل برای اولین بار در داستانی که در قسمت 252 سری کامیک های Action Comics در ماه می 1959 منتشر شده بود، رویت شد.

پدر کارا یعنی زورال، در شهر آرگو و سیاره کریپتون زندگی می کرد. زمانی که سیاره در آخرین روزهای حیات خود ب سر می برد. او بر اساس تحقیقاتی که انجام شده بود به این باور رسیده بود که سیاره در حال مردن است. این در شرایطی بود که شورای علمی این موضوع را باور نداشت.

مدت زیادی تا ازمایش های کارا باقی نمانده بود. او باید به زودی در برنامه های مختلفی شرکت می کرد تا بتواند به طور کامل در مقابل تمام جامعه کریپتونی وارد دوران بزرگسالی شود. زور ال قصد داشت با استفاده از دستگاه های خاصی، تمام مردم شهر آرگو را نجات بدهد. او اعضای شورای علمی را متقاعد کرده بود که این دستگاه های شبیه به ژنراتور را در سراسر شهر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2021

اما زورال از موفقیت آمیز بودن این نقشه مطمئن نبود و از طرفی قصد نداشت بر سر جان دختر خود ریسک کند. بر همین اساس او یک وسیله نقلیه خاص طراحی کرد. این وسیله از فناوری Worldkiller استفاده می کرد و زورال آن را به گونه ای برنامه نویسی کرد تا با فاصله نزدیکی به خورشید بچرخد.

او با اینکار در نظر داشت هروقت کارا از خواب بیدار شد، آنقدر قدرتمند باشد که دیگر از هیچکس و هیچ چیز نترسد. زورال کارا را به بهانه هدیه ای که می خواست به مناسبت مراسم به او بدهد، به آزمایشگاه خود در آرگو سیتی برد.

زورال، وسیله نقلیه مذکور را به دخترش نشان داد که داخل آن یک زره مبارزه ای تشریفات کریپتونی هم قرار داشت. کارا قرار بود بعد از پایان رساندن آزمون های خود این زره را دریافت کند.

او این زره را بر تن کرد اما به محض اینکه آن را پوشید، از هوش رفت زیرا طبق برنامه ریزی زورال کاری کرده بود که این اتفاق بیفتد. کارا که هوشیاری خیلی کمی داشت، به پدرش التماس کرد که کاری را که سعی در انجامش داشت، انجام ندهد.

زورال برای دخترش علت این تصمیم را توضیح داد اما در همین حین همسر او یعنی آلورا هم به آنجا آمد. آن‌ ها بلافاصله درگیر شدند زیرا آلورا دوست نداشت که کارا درگیر نقشه‌ های همسرش شود. آلورا موفق شد اما دیگر برای متوقف کردن پرتاب خیلی دیر شده بود. کارا به منظومه شمسی فرستاده شد؛ جایی که قرار بود برای چندین سال به دور خورشید زمین بچرخد. قرار بود کارا چندین سال ساکن همان‌جا بماند تا اینکه پاد مخصوص او، مدار را ترک کند و او را به سمت سیاره زمین ببرد. کارا بالاخره به زمین رسید و در سیبری، کشور روسیه فرود آمد.

تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل (Supergirl) چه زمانی است؟

او در یک تندرای یخ زده به هوش آمد، آن هم در حالی که برف می بارید. در عرض چند دقیقه، کارا با جوخه ای از سربازانی که به زبان روسی صحبت می کردند، برخورد کرد. این افراد همگی زره های نبردی پوشیده بودند که با فناوری پیشرفته ای ساخته شده بود.

طبیعتا کارا اصلا حتی ذره ای از زبان آن ها متوجه نمی شد. او نمی دانست که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و فکر می کرد که دارد رویا می بیند. سربازان از کارا می خواستند که تسلیم شود اما او که متوجه نمی شد، کاری انجام نداد.

به همین دلیل هم آن‌ها تلاش کردند که به زور او را مهار کنند. همان موقع بود که طلوع آفتاب رخ داد و کارا متوجه شد که در این رویا، او دید گرمایی دارد. نبردی بین آن‌ها به وجود آمد که کارا در حال پیروز شدن بود. اما طولی نکشید که پسر عمویش کال-ال خود را به آن‌ها رساند؛ کسی که در سیاره زمین با نام سوپرمن شناخته می‌شد.

در پایان به دوستداران سریال های ایرانی نیز توصیه می شود حتما نگاهی به بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی، بهترین سریال های ایرانی و بهترین سریال های طنز ایرانی داشته باشند.

به علاوه سریال های ترکی در ایران طرفداران زیادی دارند. پس می توانید برای آشنایی با بهترین عناوین این حوزه بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) و بهترین سریال های ترکی 2020 را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر