;
coinex

اولین تصاویر سامسونگ گلکسی A82 منتشر شد

جانشین سامسونگ گلکسی A80 به زودی معرفی خواهد شد. حالا اولین تصاویر سامسونگ گلکسی A82 منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

سامسونگ در حال حاضر و در همین مدت کوتاهی که از آغاز سال جدید میلادی می گذرد، بسیاری از انتظارات را پاسخ گفته و فراتر از رونمایی از جدیدترین محصولات خود در سری اس یعنی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان شماری از بهترین گوشی های 5G در سال 2021، در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز از سه عنوان از جدیدترین گوشی های سری  A و خصوصا گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا رونمایی کرده است.

محصولات مذکور همگی در شمار موردانتظارترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 هستند که تا به حال عرضه شده اند. اما همه ما میدانیم که محصولات سامسونگ از تنوع و غنای خوبی در بازار گوشی های هوشمند برخوردار است. بر همین اساس هنوز منتظر رونمایی از بهترین گوشی های سری M سامسونگ و البته سامسونگ گلکسی A82 هستیم که به نوبه خود می توانند از بهترین گوشی های 2021 باشند. در ادامه با بررسی جزئیات این محصول با ما باشید.

اولین تصاویر سامسونگ گلکسی A82 منتشر شد

ای 82 رسما جانشین سامسونگ گلکسی ای 80 به عنوان یکی از خاص ترین گوشی های جهان خواهد بود. علت خاص بودن ای 80 را همه باید بدانند، استفاده از ماژول دوربین چرخان که با چرخش 180 درجه ای به عنوان دوربین سلفی نیز کارکرد داشت و در نوع خود ایده عجیبی بود برای حذف سنسور دوربین سلفی از نمایشگر و ارائه نمایشگری یکپارچه بدون هیچگونه برش در سطح آن!

اولین تصاویر سامسونگ گلکسی A82 منتشر شد
اولین تصاویر سامسونگ گلکسی A82 منتشر شد

کاری به موفقیت و عدم موفقیت این ایده نداریم، ولی هرچه باشد، کره ای ها استاد امتحان کردن ایده های جدید روی گوشی های جدید هستند و ترسی از شکست خوردن ایده ها ندارند. علی ایحال حالا تصاویر جدیدی از گلکسی ای 82 منتشر شده که به ما می گوید سامسونگ از ایده دوربین چرخان دست کشیده است. در نتیجه باید انتظار دوربین سلفی حفره ای در نمایشگر این گوشی را داشته باشیم.

بنابر اطلاعات موجود این گوشی از نمایشگر 2.5 بعدی استفاده می کند که لبه های آن اندکی خمیده است. قاب پشتی گوشی کاملا مسطح و ماژول دوربین های پشت کمی برآمده اند. در اینجا سه دوربین و فلش ال ای دی قابل رویت است.

در حال حاضر از مشخصات سخت افزاری این محصول چیزی نمی دانیم ولی انتظار می رود به طور کلی ای 82 از نمایشگری 6.7 اینچی با پنل سوپرآمولد، اسنپدراگون 860 و باتری 4500 میلی آمپرساعتی بهره مند باشد.

اولین تصاویر سامسونگ گلکسی A82 منتشر شد

سامسونگ چندی پیش از این از گلکسی A12  و گلکسی M02 نیز به عنوان ارزان ترین گوشی های 2021 رونمایی کرد. اما در رسته محصولات گران قیمت، بدون شک گوشی های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 که به عنوان شماری از بهترین گوشی های تاشو در سال جدید عرضه می شوند، محصولات بسیار گران قیمتی خواهند بود.

باید دید رقابت امسال سامسونگ با بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس به کجا خواهد رسید و نهایتا لقب پرفروش ترین برند سال در این حوزه به چه کسی تعلق میگیرد. در اینجا همچنین توصیه می کنیم نگاهی به قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های سونی 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی A82 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر