;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی Z Fold 3 منتشر شد

زد فول 3 نماینده سامسونگ در میان محصولات تاشو در سال 2021 است. حالا اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی و قابلیت های گلکسی Z Fold 3 منتشر شده است.

همانطور که شابعات درباره عرضه جدیدترین محصولات سری اس سامسونگ یعنی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوانی شماری از بهترین گوشی های 2021 با قلم اس پن مدتها جریان داشت، حالا همین موضوع درباره یکی دیگر از موردانتظارترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 یعنی گلکسی زد فولد 3 به عنوان یکی از بهترین گوشی های تاشو تکرار شده و شاید سامسونگ قلم اس پن را به این محصول نیز اضافه کند.

اخیرا پتنت جدید منتشر شده که به یک گوشی تاشو سامسونگ اشاره دارد و بنابر آنچه از طراحی آن قابل دریافت است، این محصول از قلم اس پن پشتیبانی خواهد کرد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی Z Fold 3 منتشر شد

البته گلکسی زد فولد 3 به عنوان یک گوشی تاشو فضای چندانی ندارد و بر همین اساس به نظر می رسد تعبیه جایگاه قلم در بدنه زد فولد 3 کمی بعید باشد. بر اساس گزارش های منتشر شده، زد فلود 3 در مقایسه با مدل های نسل قبل، سبک تر و باریک تر خواهد بود.

با این شرایط افزودن قلم اس پن به چنین دستگاه بعید است، ولی احتمالی که مطرح شده، عرضه این محصول به عنوان یکی از لوازم جانبی زد فولد 3 و به همان ترتیبی خواهد بود که برای اس 21 اولترا معرفی شد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی Z Fold 3 منتشر شد

به نظر می رسد گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 به عنوان جدیدترین محصولات کمپانی کره ای در نیمه دوم سال جاری عرضه شوند. کمپانی کره ای تا آپریل 2021 نیز بسیاری از محصولات موردانتظار خود در گوشی های سری A نظیر گلکسی A52، A72 و گلکسی A12  را رونمایی کرده است. البته این خانواده هم اکنون میزبان گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیانیز هست.

به علاوه در فهرست ارزان ترین گوشی های 2021 نام گلکسی M02با قیمت زیر 100 دلار به چشم می خورد. همچنین در ادامه سال منتظر ارائه شماری از بهترین گوشی های سری M سامسونگو رقابت سنگین سامسونگ در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 با محصولاتی چون بهترین گوشی های سونی 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولاو بهترین گوشی های ال جیهستیم.

فارغ از این ها سامسونگ با پرچمداران خود رقابت سختی با بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021و بهترین گوشی های وان پلاسرا رقم خواهد زذ.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی Z Fold 3 با قلم اس پن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر