;
coinex

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) چه زمانی است؟

استیون نایت خالق دنیای پیکی بلایندرز مدتی پیش گفته بود که روی دو فصل دیگر کار می کند. در این جستار تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز را بررسی می کنیم.

کمتر تردیدی در این هست که سریال پیکی بلایندرز از شبکه بی بی سی با نقش آفرینی کیلیان مورفی یکی از موفق ترین و بهترین سریال های سال های اخیر این شبکه و شاید دنیای سریال ها بوده است.

پیکی بلایندرز از همان فصل اول قدرتمندانه آغاز کرد و هر فصل پیچیدگی داستان بیشتر و چالش ها و گره های داستانی بیشتر شد تا جذابیت اثر حفظ شود. اگرچه در ابتدا نه سازندگان و نه مدیران بی بی سی فکرش را هم نمیکردند که این عنوان تا این حد موفق باشد، اما پیکی بلایندرز خود را به خوبی ثابت کرد و سریالی که در ابتدا قرار بود یک مینی سریال فرعی در یکی از شبکه های فرعی بی بی سی باشد، به یک سریال مهم در اصلی ترین شبکه این سرویس تبدیل شد.

فصل 5 سریال یکی از مهمترین و جذاب ترین فصول سریال و در آمیخته با بخشی مهمی از تحولات تاریخ معاصر بریتانیا و دوران موثر بر جنگ جهانی دوم بود که اتفاقات جذابی در آن رخ داد. طرفداران پرتعداد سریال اما کاسه صبرشان لبریز شده و برای آغاز فصل ششم لحظه شماری می کنند، فصلی تعیین کننده که به نظر می رسد فصل آخر سریال و یکی از تعیین کننده ترین فصول آن باشد.

در جستار پیش رو قصد داریم با کنار هم گذاشتن تمام اخبار و شایعات فصل ششم این سریال، شمایی کلی از داستان، بازیگران و تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز به شما ارائه کنیم. با ما باشید.

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) چه زمانی است؟

تامی شلبی دوست داشتنی با استایل منحصر به فرد سیگار به دستش تاکنون از همه چالش هایی که با آن مواجه شده سربلند بیرون آمده، اما هرچه رودخانه بزرگتر باشد، ماهی ها نیز بزرگترند! زمانی که شلبی در محله کولی ها در بیرمنگام تنها با یک بازرس پیر و یک سرمایه دار نوکیسه درگیر بود کار خیلی سختی برای غلبه بر رقبایش نداشت!

اما هرچه پیش رفتیم وضعیت سخت تر شد. تامی حالا نماینده کنگره و در ظاهر یک سوسیالیست واقعی است. بحران جدید خاندان شلبی اما مواجهه با غولی به نام اسوالد موزلی، موسس حزب فاشیست انگلستان، فردی قدرتمند و با نفوذ و البته بسیار خطرناک است! در پایان فصل پنج سریال، نقشه تامی و دوستان برای غافلگیر کردن اسوالد در لحظه سخنرانی ناکام ماند تا در حالتی آمیخته و با ابهام اغما انتظار فصل ششم سریال را بکشیم.  در این میان نباید از مایکل گری قوم خویش جوان و تازه یافته تامی غافل شویم که طی یک فصل از شخصیتی زیردست به دشمنی جدی برای تامی بدل شد و به شیوه بدی از خانواده اخراج شد.

حالا مشخص شده که فصل ششم سریال فصل پایانی آن خواهد بود و تکلیف اسوالد و تامی شلبی در همین فصل باید مشخص شود. اما از داستان و تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020 چه میدانیم؟ با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل 6 سریال پیکی بلایندرز

استیون نایت خالق و نویسده سریال پیکی بلایندرز چندی پیش از کار بر روی دو فصل ششم و هفتم خبر داده بود، اما بعد از وقفه ناشی از شیوع پاندمی کرونا، ظاهرا سیاست ها و برنامه ریزی های پیشین عوض شده اند و حالا آقای نایت اعلام کرده که سریال بیش از یک فصل دیگر ادامه نخواهد داشت. البته او این را گفته که داستان به شکل دیگری ادامه پیدا خواهد کرد. نایت درباره تاریخ پخش فصل شش Peaky Blinders گفته:

ما قطعا فصل ششم را تولید می‌کنیم و همچنین احتمالا بر روی فصل هفتم نیز کار خواهیم کرد. بعد از اینکه فصل چهارم دیوانه‌وار پیش رفت با کیلین مورفی صحبت کردیم و او اعلام آمادگی کرد. بقیه بازیگران اصلی نیز اعلام آمادگی کردند.

البته هنوز هیچ واکنشی از سوی بی بی سی نداشته ایم و رسما چیزی اعلام نشده است. او همچنین از تغییراتی که درباره فصل پنجم سریال رخ داده بود سخن به میان آورد و گفت:

ابتدا در اصل قرار بود با پایان فصل پنجم سریال نیز به‌پایان برسد. اما فکر می‌کنم افراد زیادی وجود دارند که به‌تازگی به جمع طرفداران این سریال اضافه شدند. بنابراین توقف ساخت این مجموعه شرم‌آور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2020

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل 6 سریال پیکی بلایندرز

همه فصل های این سریال تا اینجا شش قسمتی بوده و اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمالا فصل ششم سریال نیز از همین الگو پیروی خواهد کرد و شش قسمت خواهد داشت. اما تاریخ پخش فصل شش Peaky Blinders چه زمانی است؟

بنابر برنامه ریزی پیشین تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز و با در نظر گرفتن الگوی پخش فصول قبلی این سریال، انتظار می رفت پخش این سریال در اواخر سال 2020 یا اوایل سال 2021 به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 آغاز شده باشد ولی اینچنین نشد. درباره تاریخ پخش فصل شش Peaky Blinders کارگردان سریال یعنی آنتونی بیرن گفت:

هیچ ایده‌ای ندارم که این تاریخ چه زمانی خواهد بود. شاید اوایل سال 2021 و چیز در حدود آن.

با این حال تاکنون تاریخ پخش فصل شش Peaky Blinders رسما از سوی بی بی سی تایید نشده است. چیزی که ما میدانیم این است که مراحل تولید فصل ششم سریال اوایل ماه نوامبر آغاز شده و فیلمبرداری تا اواخر 2020 ادامه داشته است، اما هنوز تاریخ پخش فصل شش Peaky Blinders اعلام نشده است.

این خبر توسط کارگردان فصل پنجم یعنی آنتونی بیرن و طی مصاحبه با GQ رسما تایید شد و گویا برای فصل ششم نیز شاهد حضور او خواهیم بود و احتمالا اولین کارگردان این سریال خواهد بود که دوبار به کارگردانی انتخاب شده است. بیرن در این باره و تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز گفت:

استیو ایمیلی برایم ارسال کرد که فوق‌العاده بود. او گفت این بهترین چیزی است که تاکنون ساخته شده و نمی‌توانست چیزی را که می‌دید باور کند. کیلین مورفی در این‌باره با من صحبت کرد. ما ارتباط خارق‌العاده‌ای با یکدیگر داشتیم و او به‌وضوح کارهایی که انجام دادم دوست داشت. سپس استیو آماده شد و رسما از من درخواست کرد.

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل 6 سریال پیکی بلایندرز

او همچنین افزود:

من واقعا خیلی راجع‌به آن فکر کردم؛ زیرا این یک تعهد بزرگ برای تولید بود. اما حس می‌کردم این قسمت یک از دو برای من در این سریال است. فکر می‌کنم بخش‌های قبلی پایان کاملا مشخصی داشتند و همین‌جا بود که فکر می‌کردم سریال این‌بار چنین پایانی را تجربه نمی‌کند.

حالا همه ما مشتاقانه منتظر آغاز قسمت اول پیکی بلایندرز هستیم و باید رقابت تامی و اسوالد را از نو دوره کنیم. اما از داستان، بازیگران و تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز چه اخباری در دست است؟

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کمدی خارجی

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل 6 سریال پیکی بلایندرز

در قسمت پایانی سریال مشاهده کردیم که تامی بعد از تلاش ناموفقی که در ترور اسوالد موزلی با بازی سم کلافین داشت که در فصل ششم نیز حضور خواهد داشت متوجه می شود به او خیانت شده و تصمیم به خودکشی می گیرد.

با این وجود ما هنوز نمی دانیم که نهایتا تصمیم تامی به کجا خواهد رسید؟ پس احتمالا در فصل ششم با ادامه همان صحنه مواجه خواهیم بود و به سرنوشت تامی پی خواهیم برد.

از دیگر بازیگران فصل ششم سریال پیکی بلایندرز باید به هلن مک کروری در نقش پلی گری، پال اندرسون در نقش آرتور شلبی، سوفی راندل در نقش آیدا تورن و فین کول در نقش مایکل گری اشاره کرد. کاراکترهایی چون لیزی با بازی ناتاشا اوکیفی، فین با بازی هری کرتون، جانی داگز با بازی پکی لی، ایسایاه با بازی جوردن بلاگر و جسی در نقش چارلی مورفی نیز در فصل جدید حضور خواهند داشت.

تامی شلبی در فصل پنجم در توهمات خود با گریس شلبی با بازی آنابل والیس صحبت می کرد. بنابراین به احتمال زیاد بار دیگر در فصل ششم نیز ما شاهد حضور این کاراکتر خواهیم بود. البته بازیگران متعدد و زیادی در فصل ششم حضور خواهند داشت که یکی از مهمترین ان ها کاراکتر الفی سالامونز با بازی تام هاردی دوست داشتنی است. در اینجا نگاهی به بهترین فیلم های تام هاردی بی مناسبت نخواهد بود.

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل 6 سریال پیکی بلایندرز

از دیگر بازیگران فصل ششم سریال پیکی بلایندرز باید به آنیا تیلور جوی در نقش جینا گری و برایان گلیسون در نقش جیمی مک‌کاورن اشاره کرد. البته بازیگرانی نیز که طی فصل پنجم کشته شدند دیگر در ادامه حضور نخواهند داشت و از آن جمله باید به جک روان (در نقش بانی گلد)، آدین گیلن (در نقش آبراما گلد) و کینگزلی بن-آدیر (در نقش کولونل بن یانگر) اشاره کرد. لیندا شلبی با بازی کیت فیلیپس که طی فصل پنجم مورد هدف گلوله پلی قرار گرفته بود کشته نشد و احتمالا در فصل ششم به پروژه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

داستان فصل شش سریال پیکی بلایندرز

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) چه زمانی است؟
تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

حوادث فصل پنجم در سال 1929 به تصویر کشیده می شود، زمانی که بازار سهام سقوط کرد و در نهایت مشاهد کردیم تامی به عنوان نائب رئیس جدید اتحادیه فاشیست های انگلیس تصمیم می گیرد رهبر اتحادیه یعنی موزلی را ترور کند. اما به دنبال خیانتی که صورت می گیرد موفق به این کار نمی شود.

اما مسئله این است که مشخص نیست چه کسی به او خیانت کرد؟ واقعا چه کسی به او خیانت کرد؟ مایکل گری تازه به دوران رسیده یا بیلی گرید یا جانی داگز؟ اسوالد از کمک پسران بیلی بهره می برد و پسران بیلی یک گروه تبهکاری اسکاتلندی بود که توسط جیمی مک کاورن رهبری می شد. این گروه طی فصل پنج وارد یک صلح ناخوشایند با پیکی بلایندرز شد. مایکل گری نیز علی رغم تلاشش نتوانست کمپانی شلبی را تصاحب کند. در همین میان پلی گری نیز از کار کنار کشید! تردیدی نیست که مایکل به عنوان یکی از مهمترین دشمنان تامی در فصل شش حضور خواهد داشت. آنتونی در این باره می گوید:

بله مطمئنا همین اتفاق رخ خواهد داد. این موضوع نیز در صدر فکرهای شما راجع‌به او قرار داشت.

فصل پنجم سریال را می توان بخش نخست مواجهه تامی و اسوالد دانست. اوضاع با حضور مایکل پیچیده تر شده و حالا فصل شش به عنوان بخش دوم این داستان، پایان بندی همه جریانات است. تامی در فصل پنج دچار سطحی از جنون شده بود و همسر مرده خود را مشاهده می کرد و قصد خودکشی دارد و در همین راستا اسلحه را روی شقیقه خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

با توجه به اینکه کیلین مورفی بازگشتش برای فصل ششم سریال پیکی بلایندرز را تایید کرده است بعید به‌نظر می‌رسد ماشه را کشیده باشد. همچنین در ادامه قرار است با اطرافیان موزلی آشنا شویم:

با جینا و خانواده‌اش بیشتر آشنا خواهیم شد. همچنین از اسوالد موزلی، افراد اطرافش و جهان او بیشتر آگاهی پیدا می‌کنیم. خب جینا به‌طور واضح یک آمریکایی است و از یک خانواده بانفوذ آمریکایی آمده است که متعلق به دنیای جرم و جنایت نیستند. اما این طرز بزرگ شدن یک نوجوان در نوع خود پیامدهایی دارد که طی فصل بعدی به آن‌ها خواهیم پرداخت.

در دنیای واقعی اسوالد موزلی در سال 1936 با همسر دومش دیانا گینس ازدواج کرد. آن‌ها در خانه جوزف گوبلز ازدواج کرده و هیتلر که دوست دیانا محسوب می ‌شد مهمان افتخاری آن‌ ها بود. با توجه به حضور وینستون چزچیل در سریال احتمالا آدولف هیتلر نیز می‌تواند در این مجموعه حضور داشته باشد.

هنوز تریلری از این سریال منتشر نشده است. اما معمولا تریلر سریال یک هفته قبل از قسمت اول پیکی بلایندرز منتشر می شود. به محض انتشار تریلر و پیش از پخش قسمت اول پیکی بلایندرز ما آنرا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در اینجا همچنین به دوستداران دنیای سریال ها توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های HBO در سال 2021 و بهترین سریال های ترکی 2021 داشته باشند. همچنین دوستداران بهترین سریال های ایرانی هرگز نباید بهترین سریال های 1400، بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی و بهترین سریال های طنز ایرانی را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام سال 2022 هم شروع شد اما فصل 6 منتشر نشد

    پاسخ