;
coinex

بهترین گیم لانچر اندرویدی ؛ بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!

گیم لانچر درواقع ابزاری برای بهبود تجربه گیمینگ با موبایل است. در جستار پیش رو به معرفی بهترین گیم لانچر اندرویدی میپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

گیم لانچر یا لانچر بازی یک ویژگی اختیاری در گوشی های موبایل است که تمام بازی های شما را ذخیره کرده و به شما امکان می دهد تجربه بازی خود را شخصی سازی کنید.

سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود که ویژگی هایی مربوط به بازی را در گوشی های خود ارائه دارد. سرویس Samsung Game Launcher در حال حاضر بهترین گیم لانچر گوشی های سامسونگ است و اگر به بازی علاقه مند باشید و یک گوشی سامسونگ داشته باشید نیازی به یک گیم لانچر ثانویه ندارید.

اما در صورتی که همچنان به دنبال یک لانچر گیم اندرویدی برای گوشی خود هستید، در ادامه قصد داریم تا بهترین گیم لانچر اندرویدی را به شما معرفی کنیم و برخی آموزش های مرتبط با استفاده از بهترین گیم لانچر اندرویدی را به شما ارائه دهیم.

یک گیم لانچر بازی می تواند بازی های شما را سازماندهی کرده و تجربه گیمینگ شما را بهبود بخشد. گیمرهای اندرویدی گزینه های زیادی در میان لانچرها، تقویت کننده ها و برنامه های ترکیبی دارند. اما به نظر شما چطور باید بهترین گزینه را انتخاب کرد؟ با ما باشید تا بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین گیم لانچر اندرویدی

بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!

شما برای تجربه بهترین بازی های موبایلی، فارغ از بهترین بهترین گوشی های گیمینگ 2021 یا بهترین هدست گیمینگ 2021، به ابزارها و نرم افزارهای جانبی نیز نیاز دارید که در بهبود عملکرد کلی دستگاه و تجربه روان گیمینگ موثرند و در اینجا گیم لانچرها نقش مهمی دارند!

شما برای استفاده از یک گیم لانچر، باید آنرا در منوی برنامه ها یافته و روی گیم لانچر تپ کنید. همچنین می توانید در نوار سرچ در بالای App Menu نام لانچر را سرچ کنید. البته پیش از آن باید یک لانچر را دانلود یا نصب کرده باشید.

فارغ از این ها شما امکان فعال سازی گزینه گیم لانچر در قسمت Advanced features را دارید. پس از کلیک روی آیکون لانچر بازی می توانید تمام آیکون های بازی را در آن جا دهید.

یک گیم لانچر خوب، می تواند برنامه های شما را ساماندهی کرده و عملکرد سیستم حین بازی را بهبود بخشد. گیمرهای اندرویدی گزینه های مناسبی در میان لانچرها بوسترها و برنامه های ترکیبی دارند و ما در ادامه قصد داریم شماری از بهترین گیم لانچر اندرویدی این حوزه را معرفی کنیم.

گیم لانچر Booster & Screen Recorder : دانلود گیم لانچر سامسونگ

بهترین گیم لانچر اندرویدی ؛ بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!
دانلود گیم لانچر شیائومی

سرویس Booster & Screen Recorder از بهترین گیم لانچر اندرویدی است که بازی های شما را در یک کتابخانه جذاب که بر روی صفحه اصلی قرار دارد ساماندهی می کند. شما می توانید برنامه ها را به دلخواه و مطابق میل خود بر اساس بیشترین میزان استفاده مرتب کنید یا حتی تم آن را شخصی سازی کنید.

این برنامه همچنین ابزار جستجوی خیلی خوبی در اختیار شما قرار می دهد که زمانی که تعداد بازی ها زیاد است کمک بزرگی برای پیدا کردن آن ها به شما می کند. همچنین رابط کاربری نمایی مرتب تر پیدا کرده و همه بازی ها را در یک قسمت جمع می کند که متناوبا با کلیک روی بازی، کتابخانه بسته شده و گیم بوستر وارد عمل می شود.

ویژگی های مرتبط با بازی را می توانید از کتابخانه پیکربندی کنید. اما در حالت پیشفرض این قابلیت برنامه های پس زمینه را خاموش می کند تا حافظه رم را آزاد کند. در صورت تمایل همچنین می توانید هنگام شروع بازی، حالت مزاحم نشوید را روشن کنید.

لانچر بازی مورد بحث، عملکرد ضبط صفحه را ارائه می دهد، اما نمی تواند قانون عدم ضبط صدای داخلی را نادیده بگیرید. این برنامه وظیفه خود در ساماندهی برنامه ها و بهینه سازی سیستم برای بازی ها به خوبی ارائه می دهد. اما اگر بازی های با قدرت بالا را پخش کنید، گزینه های بهتر نیز وجود دارد.

 گیم لانچر Game Booster 4x : دانلود گیم لانچر برای اندروید

بهترین گیم لانچر اندرویدی ؛ بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!
دانلود گیم لانچر شیائومی

این لانچر بیش از هرچیز بر عملکرد سیستم تمرکز دارد. این لانچر به طور خودکار RAM را پاکسازی می کند و با استفاده از هوش مصنوعی بهینه ترین تنظیمات را برای هر بازی انتخاب می کند. به علاوه در صفحه اصلی، پینگ اینترنت را نشان می دهد که برای بازی های آنلاین مفید است.

این لانچر از تقویت کننده جلوه های گرافیکی نیز بهره مند است. در این منو می توانید وضوح نمایش بازی خود را سفارشی کنید و یک سطح گرافیکی بین Smooth و Ultra HD را انتخاب کنید. این برنامه حالت های مختلف توربو را ارائه می کند که می توانید آن ها را فعال کنید.

رابط کاربری جذاب و کاربر پسند و ابزارهای خوب این لانچر آنرا به گزینه مناسبی در دانلود گیم لانچر برای اندروید بدل کرده است. به علاوه هوش مصنوعی این لانچر برای تنظیم بخش های گوناگون شما را از یک متخصص سخت افزار بی نیاز می کند. برای مثال گزینه های GFX در اسلایدرها نمایش داده می شود و صفحه بوستر به شما می گوید که برنامه دقیقا چه می کند و چرا! این لانچر پس از بهینه سازی بازی را به طور خودکار راه اندازی نمی کند اما همچنان می توان بازی ها را از صفحه بهینه سازی پاک کند.

Google Play Games : دانلود گیم لانچر برای اندروید

بهترین گیم لانچر اندرویدی ؛ بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!

اپلیکیشن Google Play Games از جمله بهترین گیم لانچر اندرویدی محسوب می شود و می تواند جنبه های گوناگونی از مدیریت بازی را در اختیار شما قرار دهد و شما می توانید به راحتی پیشرفت خود را با سایر دوستان مقایسه کنید. به علاوه می توانید محتوای بحث و گفتگوی طرفداران را از YouTube و Reddit و البته برخی دیگر از سرویس ها بررسی کنید.

این برنامه گیم لانچر قابلیت آن را دارد که به صورت مستقیم در یوتیوب پخش شود یا فیلم و صداها را ضبط کند تا بعدا ویرایش و بارگذاری شود. پلتفرم اندروید اما از ضبط صدای داخلی پشتیبانی نمی کند، در نتیجه شما باید صدای بازی و صدای خود را در سرویس های دیگر ضبط کنید. البته در این باره گوگل مقصر نیست، زیرا یک محدودیت در سیستم عامل اندروید است و برای همه لانچرها صدق می کند. حتی بسیاری از لانچرها قابلیت پخش استریم را هم ندارند.

همگام سازی این سرویس با گوگل پلی استور سبب می شود تا این اپلیکیشن بازی های جدید و مورد پسند را نیز به شما پیشنهاد کند. به علاوه فهرست بازی هایی که قبل از این اجرا کرده اید و در حال حاضر نصب نشده است را ثبت می کند. علاوه بر این ها، این لانچر از بخشی تحت عنوان Instant Play برخوردار است که در آن می توانید بازی های جدید را بدون نصب امتحان کرده و آن ها را در playlist ذخیره کنید تا دوباره اجرا شوند. برای دانلود گیم لانچر اندروید گوگل پلی گیمز ب سادگی می توانید از فروشگاه گوگل اقدام کنید. اما برای دانلود گیم لانچر سامسونگ با ما باشید.

سامسونگ گیم لانچر: دانلود گیم لانچر سامسونگ

بهترین گیم لانچر اندرویدی ؛ بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!

در حالت کلی بهترین گیم لانچر اندرویدی باید برای همه گوگل پلی گیمز باشد. اما برای گیمرهایی که دوست دارند با دوستان و انجمن طرفداران در ارتباط باشند و رقابت دوستانه داشته باشند در دنیای سامسونگ می توانند از سامسونگ گیم لانچر استفاده کنند.

همانطور که باید بدانید سامسونگ از اولین کمپانی هایی بود که سرویس گیم لانچر اختصاصی ارائه داد. دو مجموعه Samsung Game Launcher و Samsung Game Tools برای اولین بار همزمان با عرضه گلکسی اس 7 عرضه شد و در واقع شما نیازی به دانلود گیم لانچر سامسونگ ندارید و در عموم گوشی های بالا رده و میان رده سامسونگ این سرویس یافت می شود.

هر کاربر سامسونگ بدون نیاز به دانلود گیم لانچر سامسونگ یا دانلود گیم لانچر برای اندروید دیگری، می توانند از طریق منوی برنامه ها، به نرم افزار گیم لانچر سامسونگ دسترسی داشته باشند. با وجود این، اگر نمی توانید برنامه را پیدا کنید در نوار جستجوی منو برنامه ها گیم لانچر را جستجو کنید.

اگر بازهم امکان دسترسی به برنامه فراهم نشد وارد قسمت Advanced features شده در ادامه گزینه گیم لانچر را پیدا کنید و دکمه مقابل آن را در وضعیت فعال قرار دهید. با این کار برنامه گیم لانچر را در وضعیت فعال قرار دهید و می توانید آن را از طریق منوی برنامه ها پیدا کنید.

برای باز کردن برنامه روی آیکون مربوط به آن ضربه بزنید. این برنامه همچنین این قابلیت را دارد تا برای سهولت دسترسی ،به طور خودکار آیکون اجرای بازی ها را درون خود جای دهد. همچنین در اولین ورود به این برنامه از شما درخواست می شود که در صورتی که مایل هستید، آیکون این بازی ها را از لیست کلی برنامه ها مخفی کنید.

البته در صورت تایید این درخواست، دسترسی به این بازی های فقط از طریق گیم لانچر امکان پذیر می شود. به این ترتیب اگر می خواهید از این برنامه به عنوان تنها فضای دسترسی به بازی ها استفاده کنید، می توانید این گزینه را فعال کنید.

 گیم لانچر Game Booster Speed Up and Livestream Games : دانلود گیم لانچر برای اندروید

بهترین گیم لانچر اندرویدی ؛ بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!
دانلود گیم لانچر شیائومی

با وجود اینکه یکی از بهترین گیم لانچر اندرویدی است اما پر از تبلیغات گوناگون است. با این حال، این یک ابزار تقویت کننده قدرتمند برای بازی هایی با گرافیک بالا است و به همین دلیل آنرا برای دانلود گیم لانچر برای اندروید پیشنهاد می دهیم.

این لانچر روی بهینه سازی تمرکز دارد و شما می توانید حالت های مختلف بوستر را برای هر برنامه انتخاب کنید. از جمله حالت تمرکز بر رم، تمرکز بر باتری و حالت آفلاین. همچنین می توانید حالت ترکیبی از آن را برای اجرای بازی ها تنظیم کنید.

گیم بوستر به شما امکان می دهد مستقیما از برنامه به یوتیوب یا توییچ بروید و به دو مورد از بهترین خدمات پخش در آن ها دسترسی داشته باشید. به علاوه می توانید با کیفیت بسیار بالا تا رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل پخش مستقیم و تا رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل ضبط از صفحه داشته باشید.

تقویت کننده GFX ویژگی مهم یکی از بهترین گیم لانچر اندرویدی است و با کمک آن می تواند FPS و دیگر تنظیمات گرفیکی نظیر قابلیت ضد الگوریتم را تنظیم کنید. این برنامه دارای گزینه های بسیار بیشتری نسبت به سایرین است. این ابزار با بهبود عملکرد دستگاه و مدیریت برنامه های پس زمینه، به خنک شدن دستگاه شما کمک می کند. اما باید توجه داشته باشید که آپشن های زیاد آن صفحه کار شما را شلوغ می کند. در صورتی که مشکلی با این موضوع نداشته باشید، انتخاب این مورد برای دانلود گیم لانچر برای اندروید را پیشنهاد می دهیم.

Game Booster | Play Games Faster & Smoother : بهترین گیم لانچر اندرویدی

بهترین گیم لانچر اندرویدی ؛ بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!
دانلود گیم لانچر شیائومی

این لانچر با بقیه موارد ذکر شده در این فهرست تا حدی متفاوت است. این سرویس درواقع برای اجرای بازی های سبک که هر ازگاهی از آن ها استفاده می شود کاربر دارد. صفحه هوم هر چیزی که نیاز  باشد را فراهم کرده است.

یک کتابخانه که قابلیت طبقه بندی دارد، فشار طولانی مدت روی بازی جهت مخفی کردن آن، نمیایش حافظه رم موجود و دمای فعلی باتری. این گزینه‌ها به فرآیند بهینه سازی کمک فراوانی کرده و شما متوجه می‌شوید چه زمانی باید برای کاهش دمای گوشی و بستن برنامه‌های غیرضروری اقدام کنید.

ناگفته نماند که گیم لانچر اطلاعات مهمتری از جمله یادداشت های مرتبط با وضعیت سلامت باتری، پردازنده و حافظه داخلی را نیز ارائه می دهد. برخلاف سایر لانچرها، این لانچر بازی چه یک بازی را از لانچر چه از جایی دیگر باز کنید تقویت می کند و به شما امکان می دهد موارد دلخواه خود را در صفحه اصلی ذخیره کنید و همچنان از قابلیت های برنامه استفاده ببرید. گیم بوستر نیز روش هایی برای ارتفای امنیت و عملکرد دستگاه حین استفاده از بازی ها را به شما آموزش می دهد. همچین به کاربران امکان رهایی از تبلیغات را نیز می دهد.

MIUI Launcher

بهترین گیم لانچر اندرویدی ؛ بهبود تجربه گیمینگ با برترین گیم لانچرها!
دانلود گیم لانچر شیائومی

سال گذشته، شیائومی لانچر اختصاصی خود را ارائه کرد. لانچر درواقع خواسته چندین ساله کاربران برای اضافه شدن کشوی برنامه ها به این رابط کاربری بود. کشوی برنامه‌ها با کشیدن انگشت از پایین صفحه به سمت بالا، فعال شده و باعث می‌شود تا کاربران با سرعت و سهولت بیشتری به برنامه‌ها و اپ‌های نصب شده بر روی گوشی خود دسترسی داشته باشند.

شیائومی به تازگی MIUI را در Global ROM به روز کرده است. یکی از ویژگی ‌های جدید امکان فعال سازی میانبرهای مختلف در صفحه اصلی و از برنامه‌های مختلف است که به کاربران امکان می‌دهد راحت‌تر با کشوی برنامه و این رابط کاربری، کار کنند و دامنه فعالیت آنها را گسترده‌تر می‌کند.

جدا از کلید‌های میانبر برنامه، MIUI Launcher همچنین ویژگی جدیدی را ارائه کرده که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌ها را مستقیماً از صفحه اصلی به اشتراک بگذارید، بنابراین در صورتی که می‌خواهید یک برنامه را با شخصی به اشتراک بگذارید، می‌توانید مستقیماً انگشت خود را روی برنامه نگه دارید و گزینه Share را انتخاب کنید. کاربران همچنین می‌توانند از هر برنامه یک Dual داشته باشند. برای دانلود بهترین گیم لانچر اندرویدی بی تردید لانچز شیائومی نیز گزینه مقبولی به نظر می رسذو

اما اینکه کدام گیم لانچر را انتخاب کنید تا حد زیادی به اولویت های شما بستگی دارد. انتخاب بهترین گیم لانچر اندروید می باید متناسب با اهداف شما باشد. به علاوه در صورتی که نام در این فهرست از قلم افتاده، حتما در بخش کامنت ها به ما اطلاع دهید.

در اینجا و در پایان بخث به شما توصیه می کنیم برای پیگیری جدیدترین و بهترین بازی های 2021 حتما نگاهی به بهترین بازی های اندرویدی 2021 و بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021 داشته باشید. اما در مورد بازی های کنسولی باید بهترین بازی های استراتژیک 2021، بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین گیم لانچر اندرویدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر