;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی M32 منتشر شد

سامسونگ در سالیان اخیر به بخش باتری در گوشی های هوشمند توجه ویژه ای نشان داده است. حالا اطلاعات جدیدی از گلکسی M32 منتشر شده است.

سامسونگ در سالیان اخیر توجه ویژه ای به بحث باتری در گوشی های هوشمند داشته است. کمپانی کره ای حتی در این مورد گلکسی ام 51 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 با باتری 7000 میلی آمپرساعتی روانه بازارها کرده است.

اما در شمار بهترین گوشی های سامسونگ 2021  و در سال جدید، خانواده گوشی های سری ام سامسونگ یا بهترین گوشی های سری M سامسونگ بسیار جلب توجه می کنند.

در شرایطی که همه نگاه ها جلب گوشی های سری A و جدیدترین موارد معرفی شده آن از جمله گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا است، سامسونگ در حال توسعه خانواده ام و کار روی گلکسی ام 32 است که ار قضا ارتباط نزدیکی با سری A دارد و از جمله بهترین باتری گوشی 2021 محسوب می شود.

اطلاعات جدیدی از گلکسی M32 منتشر شد

این گوشی هوشمند از یک باتری 6 هزار میلی آمپرساعتی بهره مند است. اخیرا یک باتری جدید محصول سامسونگ از سوی پایگاه معتبر DEKRA تاییدیه امنیت دریافت کرده است و با شماره مدل EB-BM325ABN در ظرفیت 5830 میلی آمپر ساعت ثبت شده است. البته احتمالا کره ای ها بنابر مصالح بازاریابی و موارد اینچنینی از ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت استفاده خواهند کرد.

سامسونگ اوایل سال میلادی چدید از گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021 نیز رونمایی به عمل آورد و در ادامه گلکسی A12  و گلکسی M02 را به عنوان ارزان ترین گوشی های 2021 ارائه کرد. همچنین در ادامه و در دنیای بهترین گوشی های تاشو انتظار رونمایی از دو محصول موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 را داریم.

اطلاعات جدیدی از گلکسی M32 منتشر شد

برخی شایعات از این حکایت دارد که گلکسی ام 32 بر مبنای گلکسی ای 32 توسعه خاهند یافت. در صورتی که این اطلاعات درسد باشد باید انتظار یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپرامولد با نرخ رفرش ریت 90 هرتز را داشته باشیم که با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3 عرضه می شود.

این گوشی در بخش دوربین فارغ از سنسور سلفی 20 مگاپیکسلی از دوربین چهارگانه اصلی شامل بر دوربین های 64/8/5/5 مگاپیکسلی استفاده می کند. فارغ از این همچنان در سال جدید انتظار ارائه برخی محصولات دیگر از سوی سامسونگ در خانواده ام را داریم.

باید دید در سال 2021 رقابت سامسونگ در بازار میان رده با بهترین گوشی های سونی 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های ال جی و در بازار پرچمداران با بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های وان پلاس و بهترین گوشی های هواوی 2021 به کجا خواهد کشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی M32 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر