;
coinex

لایو تصویری تلگرام در آپدیت بعدی اضافه می شود

تلگرام همواره کاربران خود را با بروز رسانی های جدیدیش غافلگیر می کند. حال و بنابر آخرین خبرها، قابلیت لایو تصویری تلگرام در آپدیت بعدی اضافه خواهد شد.

پاول دورف و تیم تلگرام اگرچه همیشه خلاقیت خوبی در ارائه قابلیت های جدید داشته و دارند، در مدت اخیر به طرز عجیبی به تکاپو افتاده اند و در هر به روزرسانی ابزارهای جدید و نوینی ارائه می دهند.

امروز برایتان از مینی پروفایل تلگرام گفتیم و چندی پیش نیز دورف و تیمش از ارائه نسخه بدون محدودیت تلگرام که خارج از گوگل پلی ارائه می شود خبر دادند. چندی پیش از این نیز قابلیت ویس چت تلگرام برای رقابت با اپلیکیشن نوظهور کلاب هاوس ارائه شد و نهایتا امکان زمان بندی ویس چت نیز کار را برای رقابت با این پلتفرم جدید به نهایت رساند.

لایو تصویری تلگرام در آپدیت بعدی اضافه می شود

پاول دورف همچنین از مرورگر فوق‌ سریع درون‌ تلگرامی سخن گفته و افزوده است که این سرویس برای وب‌ اپ‌ها تدارک دیده شده است. این موضوع می‌ تواند به معنای تبدیل شدن تلگرام به یک دنیای جدید شود که اپ‌ های درون ‌تلگرامی (با قابلیت نصب و کارکرد آفلاین) می‌ تواند کاربران را بیش از پیش، از دنیای خارج از تلگرام مستقل کند. دورف همچنین از امکان ضبط لایو در آینده نزدیک خبر داد.

لایو تصویری تلگرام در آپدیت بعدی اضافه می شود

تلگرام همچنین بعد از مشکلاتی که بر سر امنیت واتساپ پدید آمد، امکان انتقال چت از واتساپ به تلگرام را ارائه کرد تا روند مهاجرت کاربران ناراضی واتساپ را تسهیل کند.

به علاوه اگر از قابلیت های جدید تلگرام مطلع نیستید، توصیه می کنیم درباره پروفایل ویدیویی تلگرام، ساخت پلی لیست در تلگرام و البته مخفی کردن شماره در تلگرام مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لایو تصویری تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر