;
coinex

قطع صدا و ویدیو در لایو رومز اینستاگرام ؛ رقابت علنی با کلاب هاوس!

اینستاگرام در جدیدترین به روزرسانی خود امکان قطع صدا و ویدیو در لایو رومز اینستاگرام را به میزبان های گفتگوی تصویری ارائه داده است. برای اطلاعات بیشتر با ما باشید.

اینستاگرام اخیرا در به روزرسانی های خود از شبکه اجتماعی این روزها پرسروصدا و موفق کلاب هاوس بهره برداری کرده و قابلیت های جدید و متنوعی را به کاربران ارائه داده است.

بعد از ارائه لایو روم اینستاگرام چیست؟ در ماه مارس 2021 یعنی اوایل فروردین 1400 حالا این شبکه اجتماعی دو قابلیت جدید را به این بخش اضافه کرده است که بر اساس آن کاربران و میزبان های گفتگوی تصویری می توانند دوربین یا میکروفون را قطع و وصل کنند.

قطع صدا و ویدیو در لایو رومز اینستاگرام

رقابت علنی با کلاب هاوس!

بنابر اطلاعات منتشر شده، این به روزرسانی جدید در رقابت مستقیم با ابزارهای کلاب هاوس ارائه شده است. این دو قابلیت انعطاف پذیری بیشتری به میزبان های گفتگوهای تصویری زنده می دهد. در نتیجه میزبانان در هر لحظه می توانند صدا یا ویدیو خود را قطع کنند.

در حال حاضر میزبان یک تماس ویدیویی گروهی نمی تواند میکروفون یا دوربین دیگر افراد را کنترل کند، اما به نظر می رسد این سرویس در تدارک ارائه قابلیت های اینچنینی بیشتر برای برای کاربران است. نخستین بار قابلیت جدید در جریان یک گفتگوی ویدیویی توسط مارک زاکربرگ و آدام موسری مورد استفاده قرار گرفت.

قطع صدا و ویدیو در لایو رومز اینستاگرام ؛ رقابت علنی با کلاب هاوس!

اینستاگرام ماه گذشته امکان انجام ویدیوی پخش زنده چهار نفره را در قابلیت رومز فراهم کرده بود. رومز در ابتدا برای جذب افرادی طراحی شد که قصد داشتند برنامه های گفتگوی زنده و جلسات پرسش و پاسخ را میزبانی کنند. رومز همچنین به بینندگان امکان می دهد از طریق خرید برچسب از میزبان حمایت کنند.

اینستاگرام در مدت اخیر قابلیت های مهم و جدیدی ارائه داده است که از جمله این ها می توانید نگاهی به ریمیکس اینستاگرام، مسنجر رومز اینستاگرام و نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام داشته باشید. به علاوه اخیرا اخباری از ارائه اینستاگرام کودکان مطرح شده است.

گویا فیسبوک در تلاش برای رقابت جدی با کلاب هاوس و توییتر، برنامه های مهمی در کار دارد. اخیرا ارائه کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام، قابلیت Recently Deleted اینستاگرام، بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام و نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام  تجربه کاربری اینستاگرام را بیش از پیش جالب توجه کرده است.

همچنین برای برخی آموزش های اینستاگرامی توصیه می کنیم حتما نگاهی به راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام، آموزش تغییر فونت فارسی در اینستاگرام اندروید و آیفون و آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امکان قطع صدا و ویدیو در لایو رومز اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر