;
coinex

تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس چه زمانی است؟

تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس بالاخره چه زمانی خواهد بود، در این نوشتار تلاش می کنیم درباره جزئیات منتشر شده در اینباره با شما صحبت کنیم، با ما باشید.

برنامه جدید شبکه اجتماعی گفتگو محور کلاب هاوس در چند ماه اخیر بسیار معروف شده است، در کلاب هاوس مانند هر کلاب معروف دیگر شما برای خارج شدن از لیست انتظار به یک دعوت نامه احتیاج دارید اما متاسفانه امکان استفاده از این رسانه شبکه اجتماعی جذاب برای کاربران پرتعداد اندروید وجود ندارد و پرسش اصلی اکنون برای این کاربران آن است که زمان انتشار کلاب هاوس اندروید چه زمانی خواهد بود.

کلاب هاوس که فقط برای iOS فعلا قابل دسترسی است به شما اجازه می دهد تا در هر موضوعی که می خواهید میزبان بحث و گفتگویی شوید و از اعضای دیگر با شرکت و صحبت دعوت نمایید، همچنین خود شما نیز قادر هستید در گفتگوهای سایر اعضا شرکت کرده و در بحث آنها شریک شود.

به عنوان مثال افراد مشهوری مانند اپرا، ایلان ماسک و تیفانی هدیش در این شبکه اجتماعی به اعضا عادی امکان دادند که مستقیما از آنها سوال کنند به همین جهت این امر باعث می شود که کلاب هاوس تبدیل به بستری بسیار جذاب و محبوب شود اما همانطور که گفته شده و می دانید کاربران اندروید نمی توانند به کالای جذاب و محبوب دسترسی پیدا کنند به همین جهت زمان عرضه ورژن اندروید Clubhouse مسئله مهمی است که امروز به آن خواهیم پرداخت.

تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس چه زمانی است؟

سایر اپلکیشن های معروف مانند اسپاتیفای، لینکدین، دیسکورد و توییتر با استفاده از فرصت درحال سرقت ایده بدیع کلاب هاوس از طریق ایجاد موارد مشابه اتاق های گفتگوی صوتی کلاب هاوس در شبکه های اجتماعی خود هستند. که از جمله می توان به ویس چت تلگرام و چت روم صوتی توییتر اشاره کرد.

این شبکه های اجتماعی امکان گفتگوی صوتی را به راحتی برای کاربران اندروید نیز دردسترس قرار دادند تا از فرصت و تعلل کلاب هاوس به نفع خود استفاده نمایند. در ادامه برای کاربران مشتاق اندرویدی که می خواهند صبر کنند اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس

زمان عرضه ورژن اندروید Clubhouse چه زمانی خواهد بود؟

مالکان کلاب هاوس در وب سایت رسمی خود در ژانویه 2021 اعلام کردند که به زودی کار را بر روی ساخت ورژن اندروید این اپلیکیشن شروع خواهند کرد. این مسئله نشانگر آن است که کارهای انتقال هنوز آغاز نشده و زمان عرضه ورژن اندروید Clubhouse به این زودی ها نخواهد بود.

ما دقیقا نمی دانیم که توسعه دهندگان این کار چه زمانی رسما شروع به اینکار کرده اند، اما CNBC در اواخر ماه فوریه گزارش داد که کلاب هاوس توسعه دهنده Android developer Mopewa Ogundipe را استخدام کرده است. با اینحال همچنان گزارش دقیق از تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس وجود ندارد.

همانطور که گفته شد زمان انتشار کلاب هاوس اندروید دقیقا مشخص نیست. پاول دیویدسون بنیانگذار کلاب هاوس در یک جلسه هفتگی در 21 مارس اعلام کرد که تیم توسعه دهنده اندروید این شرکت سخت درحال کار برای انتشار هر چه زودتر نسخه اندروید کلاب هاوس است، با اینحال برای رسیدن به این هدف همچنان چند ماه وقت لازم است.

تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس

با این اوصاف می توان حدس زد زمان انتشار کلاب هاوس اندروید در اواخر ماه می یا کمی پس از آن خواهد بود. البته لازم به ذکر است که این تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس صرفا حدسی بوده و اطلاعیه رسمی تا به حال درباره آن منتشر نشده است. هر زمان که شرکت کلاب هاوس به شکل رسمی زمان انتشار کلاب هاوس اندروید را اعلام نماید، ما بلافاصله به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

همانطور که احتمالا می دانید بخاطر این تاخیر در زمان انتشار کلاب هاوس اندروید، برخی از سو استفاده کنندگان به ایجاد نسخه های فیکی از این شبکه اجتماعی در پلتفرم اندروید کردند. هم اکنون برنامه های جعلی از کلاب هاوس در گوگل پلی وجود دارد که شما می توانید آن ها را دانلود کنید. به علاوه کلاب هاوز در ایران و در کافه بازار در دسترس ماست. ما در دانلود ورژن کلاب هاوس غیررسمی به این موارد پرداخته بودیم.

پیشنهاد ما به شما این است که تا آن هنگام که کلاب هاوس به طور رسمی زمان انتشار کلاب هاوس اندروید را اعلام نکرده است از این اپلیکیشن های فیک استفاده نکنید زیرا آنها راه حل نبوده و فقط تله ای براس سو استفاده از شما هستند.

بیشتر بخوانید:

کلاب هاوس در ایران

بلاک کردن در کلاب هاوس

جایگزین هایی برای کلاب هاوس در اندروید

منصفانه است که بگوییم کاربران اندروید نمی خواهند تا ماه ژوئیه صبر کنند تا زمان انتشار کلاب هاوس اندروید فرا برسد و یا پول اضافی خرج کرده و دستگاهی iOS بخرند. به همین جهت ما در ادامه برخی از اپلیکیشن های جایگزین در اندروید که شبیه کلاب هاوس هستند را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما مجبور نباشید از این امکانات جدید در یک رسانه اجتماعی تا زمان انتشار کلاب هاوس اندروید منتظر بمانید.

Twitter Spaces یکی از این جایگزین ها است. این برنامه به کاربران توییتر اجازه می دهد اتاق های گفتگوی صوتی ایجاد کنند و فالورهای خود را به این اتاق ها دعوت نمایند. این قابلیت هم در iOS و هم در اندروید در دسترس است. البته کاربران اندروید نمی توانند خود فضایی ایجاد کنند و تنها می توانند به فضاهای موجود بپیوندند. به هرحال از هیچی بهتر است و کاربران اندروید می توانند به جای تحمل تا زمان انتشار کلاب هاوس اندروید از توییتر اسپیس استفاده کنند.

تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس چه زمانی است؟

یکی دیگر از جایگزین های کلاب هاوس در اندروید شبکه اجتماعی Discord است که امکان ایجاد اتاق های صوتی جدید خود را از 31 مارس راه اندازی کرد. دیسکورد به همه اجازه می دهد در چت صوتی صحبت کنند، اما اکنون سرورهای می توانند کانال های Stage ایجاد کنند که در آن فقط اعضای خاص اجازه صحبت دارند و بقیه صرفا گوش می دهند. در هرصورت اگر تاب تحمل تا زمان انتشار کلاب هاوس اندروید را ندارید یکی از گزینه های مناسب Discord خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تنظیمات کلاب هاوس

خرید دعوتنامه کلاب هاوس

نیویورک تایمز به تازگی گزارش داده است که فیس بوک نیز درحال ساخت یک رقیب برای کلاب هاوس است. البته اخیرا ابزار هاتلاین فیسبوک رسما ارائه شد اما بعید است رقیب کلاب هاوس، هاتلاین باشد. لینکدین نیز به همین منوال درحال توسعه یک شبکه اجتماعی صوتی است. اسپاتیفای نیز به پادکست سازها و نوازندگان اجازه داده که زمان واقعی با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. همانطور که می بینید اگر نمی خواهید تا تاریخ عرصه نسخه اندروید کلاب هاوس تحمل کنید، جایگزین های فراوانی وجود دارد.

Stereo نیز یکی دیگر از رقبا کلاب هاوس است که کمتر از آن صحبت شده است. این برنامه سرگرم کننده به شما امکان میزبانی و یا مکالمه مستقیم را می دهد، این شبکه اجتماعی بیشتر البته برای شنیدن است و میزبان ها را تشویق می کند که برنامه های هر چه بیشتر سرگرم کننده را به نمایش بگذارند. در همین جهت هفتگی به بهترین نمایش و میزبان حدامثر 20 هزار دلار جایزه داده می شود.

تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس

در این شبکه اجتماعی هزاران نمایش در موضوعات مختلف از جمله اخبار، موضوعات ورزشی و حتی کمدی وجود دارد. خوشبختانه این برنامه دارای ویژگی های جستجوی بسیار خوبی است که به شما امکان می دهد براساس موضوع و همچنین شخصیت ها فیلترهایی را اعمال نمایید. استریو برخلاف کلاب هاوس به شما امکان گوش دادن به نمایش هایی که از دست دادید را نیز می دهد. پیشنهاد می کنیم که اگر نمی خواهید تا تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس صبر نمایید، حتما این اپلیکیشن را دانلود نمایید.

کاپوچینو یکی دیگر از جایگزین های کمتر شناخته شده و جذاب کلاب هاوس است. در این شبکه اجتماعی به جای صحبت طولانی با مخاطبان زنده در سراسر جهان، افراد به اشتراک گذاری کلیپ های صوتی با دوستان و خانواده خود می پردازند.

هر روز صبح کاپوچینو پیام هایی را به نام Beans ارسال می کند که برنامه های صوتی ضبط شده توسط شما و سایر اعضای گروه در 24 ساعت گذشته را به شما ارسال می کند این اپلیکیشن مرفح یکی از جایگزین های جذاب کلاب هاوس می تواند باشد به همین جهت اگر نمی خواهید تا تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس به انتظار بنشینید، ما توصیه می کنیم از این اپلیکیشن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

رفع مشکل کلاب هاوس

امنیت و هک کلاب هاوس

نتیجه گیری

کلاب هاوس یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعی جدید است که چند ماهی است تمام اخبار حول رسانه های اجتماعی را به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن جدید برخلاف دیگر رسانه های اجتماعی بر محور چت های صوتی بوده و نوشتاری نیست. این ایده بدیع و خلاقانه که به ذهن نابغه های خیلی از غول های فناوری جهان نرسیده بود، توانست در زمان اندکی مخاطبان گسترده ای را برای خود به همراه بیاورد.

تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس چه زمانی است؟

متاسفانه ادر حال حاضر تنها دانلود کلاب هاوس آیفون در دسترس است و کاربران پرتعداد اندروید در سراسر جهان محروم از استفاده کلاب هاوس هستند. شرکت کلاب هاوس اعلام کرده است سخت درحال تلاش برای توسعه نسخه اندروید این رسانه اجتماعی جدید است اما اعلام رسمی درباره تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس نداده است.

با توجه به گزارشات و شایعات می توان حدس زد که نسخه اندروید کلاب هاوس در میانه و یا اواخر تابستان امسال عرضه خواهد شد. به همین جهت ما در این مقاله تلاش کردیم علاوه بر پوشش اخبار مربوط به تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس به برخی از جایگزین های آن در اندروید نیز بپردازیم امیدواریم که این مقاله توانسته باشد اندکی در این زمینه به شما یاری رساند. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما درباره تاریخ عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر