;
coinex

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

بیکری سواپ BakerySwap پلتفرم محبوب این روزهای دنیای کریپتو کارنسی با ارز دیجیتال و صرافی اختصاصی است. با ما در بررسی توکن بیکری همراه باشید.

بیکری سواپ یک پلتفرم دیفای کامل با همه امکانات است که همه راه حل های AMM و NFT Marketplace را یک جا و در یک مکان ارائه می دهد. بیکری سواپ یک پروتکل دیفای کامل است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین بنا شده است و پاداش های جالبی ارائه می دهد.

بیکری سواپ، یک پروتکل بازارساز خودکار غیرمتمرکز (AMM) است که مبتنی بر بایننس اسمارت چین قرار دارد. توکن بیکری توکن بومی این پلتفرم و از توکن های BEP-20 است. در ادامه ضمن پرداختن به جزئیات ارز دیجیتال بیکری به نحوه خرید ارز Bakery و قیمت رمز ارز بیکری خواهیم پرداخت.

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

قیمت رمز ارز بیکری

کاربران با تامین نقدینگی در بیکری سواپ امکان دریافت توکن بیکری را خواهد داشت. دارندگان توکن بیکری می توانند از توکن های خود برای رای گیری در زمینه های گوناگون و دریافت سود معاملات استفاده کنند.

جوایز ارز دیجیتال بیکری در چندین استخر نقدینگی ارائه می شود که شامل BTC ، ETH ، DOT ، LINK ، BUSD و BAKE در مقابل BNB می باشد. این پلتفرم به عنوان یک مبادله غیرمتمرکز (DEX) کار می کند که مدل سازنده بازار خودکار (AMM) را تصویب می کند.

بیکری سواپ یکی از اولین پروژه هایی است که برای ساخت AMM DEX از بایننس اسمارت چین استفاده ی کند. همچنین یکی از معدود پروژه های دی فای در بایننس است.

مانند دیگر پلتفرم ها با استفاده از مدل AMM هیچ کتاب سفارشی برای مطابقت با خریداران و فروشندگان وجود ندارد. در عوض کاربران در برابر یک حجم نقدینگی تجارت می کنند.

دارایی های موجود در هر استخر توسط حامیان و کاربران بیکری سواپ تامین می شود. کاربرانی که به این استخرها نقدینگی اضافه می کنند با توجه به سهم خود توکن تامین کننده نقدینگی یا LP دریافت می کنند.

سپس می توان این توکن های تامین نقدینگی را به رمزارزهای اصلی که عرضه شده است تبدیل کرد. مبلغ دریافتی نیز به سهم آن‌ها از استخر بستگی دارد. آن‌ها در ازای ارائه نقدینگی، کارمزد معاملات خود را به دست می‌ آورند. در ادامه با بررسی ارز دیجیتال بیکری با ما باشید تا به نحوه خرید ارز Bakery و قیمت رمز ارز بیکری بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

ارز دیجیتال Bakery

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

توکن بیکری بخشی از پلتفرم و اکوسیستم بیکری سواپ است که ارز دیجیتال آن با نماد BAKE در مارکت کریپتوکارنسی شناخته می شود. بیکری توکن در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد.

ارائه کنندگان نقدینگی با توکن بیکری پاداش می گیرند و می توانند برای کسب سهمی از هزینه های تجارت بیکری سواپ و شرکت در رای گیری به عنوان بخشی از روند مدیریت بیکری سواپ موثر باشند.

کاربران با تهیه نقدینگی در بیکری سواپ توانایی دریافت توکن بیکری را دارند. دارندگان ارز دیجیتال Bakery می توانند از توکن های خود برای رای گیری در زمینه حاکمیت و دریافت سود معاملات استفاده کنند.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، پلتفرم بیکری سواپ یک پروتکل غیرمتمرکز ساخت اتوماتیک بازار AMM است که مبتنی بر بایننس اسمارت چین ساخته شده است. توکن بیکری توکن بومی این پلفترم محسوب می شود.

پلتفرم بیکری سواپ با استفاده از مانیتورهای امنیتی در زمان واقعی و سیستم های اطلاعاتی ایمن می شود. این نظارت به طور زنجیره ای بسیاری از بررسی های امنیتی را پشت سر می گذارد.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

نحوه خرید ارز Bakery

توسعه دهندگان بیکری ناشناس هستند و یک گروه توسعه دهنده معتقد به آینده سازمان های خودگردان غیرمتمرکز هستند. بیکری توکن را می توانید در صرافی های زیر خرید و فروش کنید:

  • باینانس (Binance)
  • Gate.io
  • پنکیک سواپ (PancakeSwap)
  • هات بیت (Hotbit)
  • Anyswap

آینده و قیمت رمز ارز بیکری

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

بیکری توکن با نماد BAKE در مارکت کریپتوکارنسی شناخته می شود. بیکری توکن در سپتامبر 2020 راه اندازی شد. توکن BAKE یک توکن بومی مبتنی بر BEP20 است. اما از آینده و قیمت رمز ارز بیکری چه می دانیم؟

بیکری سواپ ابعاد دیگری از دی فای را ارائه داده است و مثلا AMM را با NFT ترکیب کرده است. بنابراین، به جای اینکه فامرها فقط منتظر دریافت پاداش از روند عادی ذخیره باشند، می توانند یک دارایی را برداشت کرده و آن را به سایر شرکت کنندگان در اکوسیستم بفروشند.

با وجود قابلیت تجزیه سازندگان NFT نگران این نیستند که توسعه آن ها قابل فروش نیست، چراکه در این پلفترم NFT ها قابل تبدیل به توکن بیک هستند. علاوه بر این ها یک تیم ناشناس با ارائه ساختار حاکم بر DAO اعتماد بین سرمایه گذاران BAKE را افزایش می‌ دهد.

وجود صفحه پرتاب نیز ویژگی بی نظیری برای اکوسیستم دی فای است. این گزینه ها روش های بیشتری برای جذب سرمایه گذاری به پروژه های مبتنی بر بلاکچین ارائه می دهد.

در نتیجه به نظر آینده بیک می تواند روشن باشد و برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی باشد. البته با در نظر گرفتن اصول مدیریت سرمایه و ورود تدریجی.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت بیکری

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

طبیعتا با توجه به تغییرات لحظه ای قیمت در دنیای کریپتوکارنسی، پیش بینی قیمت بیکری کار دشواری است. اما به لطف دیجیتال کوین پرایس همچنان به برخی اطلاعات درباره قیمت و ارزش این رمزارز دسترسی خواهیم داشت.

این توکن در حال حاضر با ارزش بازار حدود 1.35 میلیارد دلار، در رتبه 85 بازار قرار داشته و سهم 0.06 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از بیکری توکن در این لحظه قیمتی برابر با 7.17 دلار و با احتساب نرخ تتر 24.249 تومان معادل 174.004 تومان است. حجم مبادلات روزانه این توکن 695.95 میلیون دلار است.

بالاترین قیمت بیکری توکن مربوط به 12 اردیبهشت 1400 معادل 8.42 دلار بوده که در زمان نگارش این جستار چیزی بیش از 14 درصد کاهش داشته است. تعداد کل توکن های در گردش این رمزارز برابر با 188.72 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 277.24 میلیون خوهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی آن بایننس است که 53 درصد از حجم معاملات روزانه را به خود اختصاص داده است. بنابر بر داده های وب سایت دیجیتال کوین پرایس، قیمت این رمز ارز در سال های آینده به قرار زیر خواهد بود:

  • پایان 2021 : 13.1 دلار
  • پایان 2022 : 18.83 دلار
  • پایان 2025 : 26.16 دلار
  • پایان 2026 : 36.69 دلار
  • پایان 2028 : 55.93 دلار

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

آموزش کار با صرافی بیکری سواپ

همانطور که گفتیم پلتفرم بیکری یک پلتفرم کامل شامل ارز دیجیتالی بیکری و البته صرافی بیکری سواپ است. در این بخش قصد داریم به آموزش کار با صرافی بیکری سواپ بپردازیم. برای اینکار در دره اول باید به وب سایت بیکری سواپ بروید.  اکنون با صفحه زیر مواجه می شوید:

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

در گوشه سمت راست روی Connect to a wallet بزنید. اکنون در این مرحله از آموزش باید کیف پول خود را برای اتصال به صرافی غیرمتمرکز بیکری سواپ (BakerySwap) انتخاب کنید. ما متامسک را انتخاب می کنیم.

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

باید صبور باشید اتصال برقرار شود.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

اکنون اکانت مورد نظر برای اتصال را انتخاب کنید.

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

برای تبدیل ارز های دیجیتال به یکدیگر از گزینه Exchange در منوی سمت چپ استفاده کنید.

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

کافی است جفت ارز ها را انتخاب کنید. برای تنظیمات Transaction روی علامت چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا بزنید.

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

همچنین اگر گزینه Liquidity را در منوی سمت چپ انتخاب کنید می توانید برای افزودن نقدینگی به بیکری سواپ اقدام کنید و پاداش دریافت کنید.

توکن بیکری ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Bakery

و دیگر ویژگی مهم بیکری سواپ بحث NFT Marketplace است که بازارچه خرید و فروش توکن های NFT است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتالی و پلتفرم بیکری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر