;
coinex

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

در این نوشتار از تکراتو، زمان پخش فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس را مشخص نموده‌ایم. همچنین در رابطه با داستان آن نیز، توضیح مختصری خواهیم داد.

سریال لوپن که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است، در رابطه با کاراکتری به نام آسانا دیوپ است. او در کودکی، پدر خود را از دست داد. اکنون بزرگ شده و در تلاش است که بی‌گناهی پدرش را اثبات نماید. آسانا در این راه قدم به قدم نقشه کشیده است و طبق آن حرکت می‌کند.

داستان این سریال متاثر از کاراکتر آرسن لوپن، اثر نویسنده فرانسوی موریس لوبلان است. کارگردانی سریال برعهده Louis Leterrier است. لوئیس لتریر، اثرهایی همچون “هالک شگفت‌انگیز”، “ترانسپورتر” و “اکنون مرا می‌بینی” را کارگردانی کرده است. امتیاز IMDb سریال لوپن ۷.۷ است. سوال مشترکان Netflix بعد از تماشای فصل دوم آن، زمان پخش فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس است.

در خلاصه فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. در این نوشتار به بررسی فصل‌های قبل سریال و مشخص نمودن زمان پخش فصل سوم خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس

تاریخ پخش، بازیگران و داستان

عمر سای، کاراکتر اصلی
عمر سای، کاراکتر اصلی

کاراکتری به نام لوپن، یک شخصیت از کتاب دزد متشخص است. شخصیت اصلی سریال لوپن، با الهام از این کاراکتر داستانی، دست به خلاف‌ها و دزدی‌های بزرگ می‌زند. آسانا دیوپ در کودکی پدر خود را از دست داد. پدر او در یک دزدی متهم می‌شود و در زندان می‌میرد. با فوت پدرش، زندگی او زیر و زبر گشت.

در تمام این سال‌ها، نقشه گرفتن انتقام پدرش و اثبات بی‌گناهی او را کشیده است. اکنون که بزرگ شده است، با برملا کردن خلاف‌های بقیه، بی‌گناهی پدرش را اثبات خواهد کرد. در این راه نیز از قهرمان زندگی‌اش، آرسن لوپن الهام می‌گیرد.

پس از ۲۵ سال، در پاریس خود را به عنوان آرسن لوپن معرفی می‌کند. با این کار و الهام از این کاراکتر انتقام مرگ پدرش را خواهد گرفت. او قصد دزدیدن یک گردنبند الماس را می‌کند. آن را برای تسویه حساب بدهی‌اش می‌خواست، اما دزدی، به طور غیر منتظرانه وارد یک مسیر دیگر می‌شود.

آنچه در فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس نیز خواهیم دید، هنوز مشخص نیست. هیچ‌گونه تریلر و یا بیانیه رسمی از منابع رسمی مشخص نیست. بالافاصله پس از انتشار مطالب قطعی، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. مشتاقانه منتظر هستیم تا بدانیم در فصل سوم چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

خلاصه پنج قسمت فصل اول

قسمت اول:‌ پدر آسانا ۲۵ سال پیش، متهم به دزدی از اموال خانواده پلگرینی بود و در جنایتی کشته شد. اکنون آسانا قصدسرقت یک گردنبند گران قیمت از موزه لوور را دارد. او از گروهی که به آن‌ها بدهکار است کمک می‌گیرد. گروهی که به او کمک کردند، دوبار سعی کردند که گردنبند را بدزدند، اما فرار آن‌ها به هم می‌خورد و دستگیر می‌شوند.

آسانا یک نسخه از کتاب آرسن لوپن، دزد متشخص را به پسرش رائول داده است. او این کتاب را از پدرش باباکار گرفته بود. باباکار در داستانی مشابه، هنگام دزدی همان گردنبند دستگیر شد و در زندان مرد.

آسانا درحال سرقت
آسانا درحال سرقت

قسمت دوم: بنیامین به او اطلاع می‌دهد که بعید است گردنبند آنطور که خانواده پلگرینی ادعا کرده بودند، دزدیده شده باشد. پس از شنیدن آن آسانا شروع به شک در گناه پدرش می‌کند و با ژولیت پلگرینی مقابله می‌نماید. او به زندان می‌رود، تا بتواند با کومت صحبت کند.

کومت مردی است که در دوران زندان پدرش، در کتابخانه زندان کار می‌کرد. کومت نسخه‌ای از کتاب آرسن لوپن را به آسانا نشان می‌دهد. در حاشیه نویسی‌های آن، پدرش عبارت: “من بی‌گناه هستم، انه پلگرینی مجرم اصلی است” را نوشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

آسانه از زندان فرار می‌کند و انه را می‌یابد. او می‌خواهد که انه اعتراف کند باباکار را مجبور به امضای اعتراف دروغین کرده است؛ به اصرار بازرس گابریل دومنت، کسی که آسانا را تحویل خدمات اجتماعی (بهزیستی) داده است. در همین حین، بازپرس یوسف (Youssef Guédira) در حال تحقیق بر روی ارتباط داستان آرسن لوپن و پرونده باباکار است.

عمر سای در سریال لوپن
عمر سای در سریال لوپن

قسمت سوم: پس از اطلاع از این که بازرس دومنت مسئول پرونده پدرش بود، او را از ساختمان شهرداری می‌رباید و سعی می‌کند از وی در مورد مرگ پدرش اعتراف بگیرد. در فلشی بکی مشخص می‌شود دومنت متوجه بی‌گناهی باباکار شده و در پی هوبرت است. هوبرت، دومنت را تهدید کرده است که باباکار را مجرم جلوه دهد. در این بین کارگاه یوسف نیز ارتباط دومنت با این پرونده و جرم او را کشف می‌کند.

قسمت چهارم: آسانا مجددا دومنت را پیدا و او را مجبور می‌کند تا اطلاعات بیشتری درباره هوبرت دهد. دومنت نام فابین بریوت را به او می‌دهد. فابین روزنامه نگار سابق است که هنگام تحقیق در مورد پلگرینی‌ها در لیست سیاه قرار گرفت. فابین به آسانا کمک می‌کند که به طریقی به هوبرت دسترسی داشته باشد. لئونارد توسط هوبرت مامور می‌شود تا فابین را بکشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بهترین سریال های کمدی خارجی

قسمت پنجم: در این قسمت رائول، پسر آسانا توسط لئونارد دزدیده می‌شود. آسانا متوجه شده بود که تحت تعقیب است، یک‌بار باعث شد که پلیس او را دستگیر کند، اما پس از آزادی توانست رائول را بدزدد. در حالیکه آسانا و کلیر بدر جستجوی رائول هستند، یوسف ظاهر می‌شود و با آسانا تماس می‌گیرد. او آسانا را به طرز عجیبی “لوپن” خطاب می‌کند.

رائول و آسانا
رائول و آسانا

خلاصه پنج قسمت فصل دوم

قسمت اول:‌ آسانا با همکاری گدیرا، سعی می‌کند رائول را پیدا کند. یوسف به آسانا و کلیر اطلاع می‌دهد که او رائول را در حال مبارزه با لئونارد در یک پارکینگ دیده است. کلیر از آسانا عصبی است و او را مقصر می‌داند. یوسف، با اینکه می‌داند آسانا مردی است که در جستجوی اوست، به او کمک می‌کند تا لئونارد را تعقیب کند.

آن‌ها متوجه می‌شوند که لئونارد، رائول را به یک عمارت متروکه در حومه نرماندیا برده است. یوسف بی سر و صدا با سوفیا بلکاسم تماس می‌گیرد و از او درخواست کمک می‌کند، اما آسانا بعد از اینکه فهمید یوسف یک افسر پلیس است، او را داخل ماشین می‌بندد. در عمارت متروکه‌ای در نرماندیا، درگیری شدیدی بین لئونارد و آسانا روی می‌دهد. آسانا او را از پنجره به بیرون پرت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

خانواده دیوپ
خانواده دیوپ

با این حال، لئونارد موفق می‌شود تا ماشین خود را، زمانی که رائول در صندوق عقب است آتش بزند. آسانا زمانی که متوجه قضیه می‌شود، ویران شد. لحظه‌ای بعد بلکاسم می‌آید و او را دستگیر می‌کند.

قسمت دوم: شب قبل، یوسف موفق شده بود خود را باز کند و بدون اطلاع آسانا، رائول را از ماشین سوخته نجات داده بود. پس از آن، به او اطلاع می‌دهند که دومنت می‌خواهد رائول را به هتل پارک هیات ببرد. جایی که هوبرت و ژولیت میزبان رویدادی به افتخار بنیاد خود هستند. هوبرت که با دومنت یک قرارداد بسته، برای آسانا تله گذاشته است. اما خوشبختانه آسانا یک قدم از آن‌ها جلوتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

سریال فرانسوی لوپن
سریال فرانسوی لوپن

قسمت سوم: کلیر با وجود کمک به آسانا برای فرار از پلیس، از خطری که آسانا برای فرزندش به ارمغان آورده است، وحشت زده می‌شود و ارتباط خود را با او قطع می‌کند. آسانا درحالیکه با کلک‌های مختلف سعی بر جلب اعتماد ژولیت می‌کند، برای شکار غافلگیرانه هوبرت، یک نقشه عالی برنامه ریزی می‌کند.

آسانه موفق می‌شود ژولیت را متقاعد کند که در مورد جنایات هوبرت در دهه ۱۹۹۰ با آن صحبت کند. وقتی ژولیت به ملاقات او می‌رود، اعتراف می‌کند که هوبرت، باباکار برای برای سرقت گردنبند استخدام، و او را به این کار مجبور کرده بود. در طی اتفاقاتی پلیس هوبرت را دستگیر می‌کند.

قسمت چهارم: پلیس مجبور می‌شود هوبرت را بعد از تماس با آلبرت فونتان، وزیر قدرتمند کشور، رها کند. هوبرت پس از آزادی متوجه می‌شود که بنجامین همدست آسانا است. او ترتیب می‌دهد که لئونارد در آپارتمان آسانا، او را مجبور به کشتن بنجامین کند. لئونارد، آسانا را تا منزلش تعقیب می‌کند. هوبرت توطئه میچینید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های ترکی 2020

آسانا برای یوسف، یک USB به عنوان سرنخ برای روشن ساختن اقدامات دومنت باقی می‌گذارد. یوسف در میان شواهد موجود در آپارتمان آسانا، USB که حاوی تصاویری از بازجویی دومنت و مقالات بیشتر درباره پرونده باباکار است، می‌یابد.

صحنه‌ای از سریال محبوب نتفلیکس
صحنه‌ای از سریال محبوب نتفلیکس

قسمت پنجم: آسانا و بنجامین برای محاکمه هوبرت، هویت یک متحد باهوش که به تازگی یافته‌اند را مخفی نگه می‌دارند. بلکاسم شواهد جدیدی دریافت می‌کند که نشان می‌دهد Assane قاتل لئونارد نبوده است. در کنسرت پلگرینی، قرار است دومنت توسط یوسف دستگیر شود.

وقتی موسیقی شروع می‌شود، آسانا به اتاق خصوصی هوبرت وارد می‌شود. او را با چاقو نگه می‌دارد و مجبور می‌کند اعتراف کند که باباکار را برای سرقت گردنبند مجبور کرده بود، فابین را به قتل رسانده و مسئول ربودن رائول است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

تاریخ پخش فصل 3 سریال لوپن

زمان پخش فصل سوم سریال لوپین
زمان پخش فصل سوم سریال لوپین

پارت اول فصل اول سریال لوپن، در هشتم ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد. با وجود پخش فقط پنج قسمت، به یکی از پربیننده‌ترین تولیدات نتفلیکس تبدیل شد. در پی آن نیز یازدهم ژوئن ۲۰۲۱ پارت دوم آن از طریق نتفلیکس پخش شد. اگرچه مدت کوتاهی از پخش فصل دو سریال می‌گذرد، اما طرفداران شروع به جستجوی تاریخ پخش فصل 3 سریال لوپن کردند.

در حالی که طرفداران سریال کنجکاو هستند تا تاریخ شروع فصل سوم سریال Lupin را بدانند، متاسفانه زمان آن هنوز مشخص نشده است. اما سازندگان سریال مژده ساخت فصل سه و انتشار آن را داده‌اند. خبر تولید فصل سه، از طرف آن‌ها تایید شده است. میلیون‌ها نفر در مدت کوتاهی سریال را تماشا و ابراز رضایت نموده‌اند. مخاطبان بی‌صبرانه منتظر تماشای فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس هستند. در آینده، اطلاعات دقیق از طرف تهیه‌کنندگان سریال و Netflix، در مورد تاریخ شروع فصل سوم سریال Lupin منتشر خواهد شد.

هنوز هیچ توضیحی در مورد تاریخ شروع فصل سوم سریال Lupin وجود ندارد. پس از گذشت مدتی از پخش فصل دوم، جزئیات فصل سوم مشخص خواهد شد. با این حال، بیانیه‌ای از عمر سای، بازیگر برجسته این سریال منتشر شد، که منتظران تماشای فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس را خوشحال می‌کند. عمر سای در تویتر خود نوشت:

ما نمی‌توانیم چیزی را از مخاطب مخفی کنیم. ساخت فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس تایید شده است.

 بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

بررسی شخصیت داستانی آرسن لوپن

آرسن لوپن کیست
آرسن لوپن کیست

آرسن لوپن خلافکار متشخص، شخصیتی داستانی است. این کاراکتر نخستین بار در مجموعه رمان‌های پلیسی-جنایی نوشته موریس لوبلان، نویسنده فرانسوی پدید آمد. چنان مورد استقبال قرار گرفت که بعدها بر مبنای این شخصیت، تعداد زیادی داستان، فیلم و مجموعه تلویزیونی ساخته شد.

این شخصیت نخست در کشورهای فرانسوی زبان محبوبیت بسیاری یافت و سپس و بعد از آن که نام او در داستانی در کنار نام شرلوک هلمز قرار گرفت نزد مردم انگلیسی زبان جهان نیز، شهرت و محبوبیت یافت. شهرت این شخصیت در ایران، پای او را به ادبیات عامیانه و ضرب‌المثل‌های ایرانی گشوده‌ است.

این احتمال وجود دارد که شخصیت آرسن لوپن، بر مبنای شخصیت ماریوس ژاکوب، یک آنارشیست‌ فرانسوی خلق شده باشد. ماجرای محاکمه جنجالی او در مارس سال ۱۹۰۵، سرفصل اخبار فرانسه بود.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

عوامل سریال Lupin

  • نویسنده: جورج کای، فرانچویس اوزان
  • کارگردان: لوئیس لتریر، مارسلا سید
  • ستارگان: عمر سای (در نقش آسانا دیوپ)، لودیوینه ساگنیر (در نقش کلیر)، کلوتیلده هسمه (در نقش ژولیت پلگرینی)، وینجنت لوندز (کاپیتان رومین لاگیر)، سوفیانه گائراب (در نقش سویف گودیرا)، شیرین بوتلا (در نقش سوفیا بلکاسم)
  • ژانر: جنایی، معمایی، هیجان‌انگیز، درام
  • موسیقی:
  • برگرفته از: کاراکتر آرسن لوپن، اثر نویسنده فرانسوی موریس لوبلان
  • تعداد قسمت: یک فصل (دو پارت)، ده قسمت
  • مدت زمان هر قسمت: ۴۰ تا ۵۰ دقیقه
  • پخش از: شبکه اینترنتی نتفلیکس
  • کشور: فرانسه
  • زبان اصلی: فرانسوی
  • تاریخ پخش فصل 3 سریال لوپن : مشخص نشده است.
سریال لوپن، پخش از نتفلیکس
سریال لوپن، پخش از نتفلیکس

همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس موجوب دلگرمی ماست. با ارسال نظرات خود در رابطه با این سریال از شبکه اینترنتی نتفلیکس، ما را خرسند نمایید.

بیشتر بخوانید:

منبع: yorumguncel  ، timeturk ، globalbursa ، ویکی‌پدیا

نظر شما در خصوص فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر