;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی (One Punch Man) [+تریلر و داستان]

انیمه مرد تک مشتی یکی از پرطرفدار‌ترین انیمه‌های شبکه نتفلیکس است. در ادامه به تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

نت‌فلیکس یکی از بهترین شبکه‌های پخش‌کننده‌ی انیمه شناخته می‌شود. این شبکه به سرعت رقیب‌های خود را در دیگر کشورها کنار زد و یکه‌تاز میدان انیمه شد. شبکه‌ی نت‌فلیکس در حال حاضر انیمه‌های سریالی درخشانی در لیست پخش خود دارد که از محبوب‌ترین آن‌ها، انیمه مرد تک مشتی است.

در این سریال سایتاما، یک ابرقهرمان، می‌تواند هر حریفی را با یک مشت شکست دهد و بعد از اینکه حوصله‌اش از شکست دادن دشمن سر رفت، می‌رود تا به جستجوی دشمنان قدر بگردد.

تا به‌ اینجا اتفاقات مهمی افتاده که طرفداران مرد تک مشتی را مجذوب خود کرده، اما این انیمه بدون وجود فصل 3 ناقص است. بدون فصل سه ما هیچ وقت در مورد تلاش سایتاما و دیگر ابرقهرمانان برای ایجاد مکانی مشترک نخواهیم فهید. همچنین نخواهیم دید که آیا جنگی بین گارو و اس وجود خواهد داشت یا خیر.

با توجه به الهامی که این سریال از مانگای محبوب با همین نام گرفته است؛ در فصل آینده در انتظار اتفاقات مهمی باید بود. تا به امروز در مجموع 23 جلد از این مانگا وجود دارد که از این تعداد 7 تا در فصل اول به نمایش گذاشته شده است و فصل دوم شامل جلدهای 8 تا 16 می‌شود. بر همین اساس انتظار می‌رود 7 فصل دیگر برای نمایش وجود داشته باشد.

جلد آخر این کانگا در 4 ژانویه 2021 منتشر شد. البته امیدواریم مانگاهای بیشتری در آینده منتشر شود. طرفداران این مانگا که توسط وان نوشته شده، در انتظار مانگای دیگر نویسنده، فصل 3 موب دیوانه 100، هستند. در ادامه قصد داریم به تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی

همیشه می‌توان مانگایی که انیمه بر اساس آن نوشته شده را خواند تا باقی داستان مرد تک مشتی را بفهمید، اما بیشتر مردم ترجیح می‌دهند منتظر ادامه‌ی انیمه بمانند زیرا انیمیشن و خط داستانی فوق‌العاده دارد که تماشای آن را مهیج‌تر می‌کند.

در حالیکه همه تقریبا مطمئن هستیم فصل 3 دیر یا زود منتشر می‌شود، اما دلایلی وجود دارد که این انیمه هیچ فصل 3 نداشته باشد. برای اطمینان صد در صدی برای پخش فصل 3 مرد تک مشتی، می‌توانید چند کار را انجام دهید. تحقیق در مورد منابع اولیه‌ی آن، محبوبیت انیمه، فروش و سودی که به جا گذاشته است. همه‌ی این اطلاعات با هم به شما کمک می‌کند بتوانید احتمال انتشار فصل 3 انیمه را حدس بزنید.

در حال حاضر هنوز به صورت رسمی، ساخت فصل سوم انیمه مرد تک مشتی اعلام نشده است. این موضوع نشان می‌دهد زمان زیادی را باید به انتظار فصل سوم بنشینیم، هر چند طرفداران این سریال به انتظار عادت دارند؛ آن‌ها بین فصل اول و دوم چهار سال فاصله زمانی را به انتظار نشستند. در هر صورت تابستان 2022 یک پیش‌بینی خوش‌بینانه برای شروع فصل 3 مرد تک مشتی است. که در این شرایط سه سال از اکران فصل دوم می‌گذرد.

زمانی که فصل 2 انیمه پخش شد، انتقادات زیادی را در پی داشت که باعث شد این شبهه به وجود بیاید که آیا انیمه در همانجا متوقف می‌شود یا ادامه پیدا می‌کند. خوشبختانه نمایش قهرمان انیمه، سایتاما همچنان با ما همراه است، هر چند نوز به طور رسمی اعلام نشده اما لغو نیز نشده است.

بخش عمده‌ای از اطلاعات بدست آمده، از توییتی هست که صفحه رسمی انیمه مرد تک مشتی آن را منتشر کرد. در این توییت آن‌ها از طرفداران درخواست حمایت کردند، و خواستار حمایت طرفداران آن شد تا زمانی که فصل سوم برای شروع تولید تایید شود و قول داده‌اند به زودی برگردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های چینی

ترتیب تماشای انیمه فیت (Fate) 

تاریخ شروع فصل 3 مرد تک مشتی

تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی
تاریخ شروع فصل 3 مرد تک مشتی / تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی

دو فصل از انیمه مرد تک مشتی پخش شده است که هر کدام 12 قسمت دارند. شروع سریال سال 2015 بوده و در سال 2019 ادامه آن منتشر شد. فصل 2 انیمه مرد تک مشتی در مقایسه با فصل 1 آن، آن‌چنان با اقبال طرفداران مواجه نشد.

هر چند این اتفاق در سری انیمه‌ها کاملا متداول است. آهنگ شروع انیمه در فصل 2 با استقبال خوبی روبرو نشد و همین موضوع به محبوبیت زیادی که از فصل 1 دریافت کرده بود، لطمه زد. خبر خوب این که صفحات مربوط به مرد تک مشتی در فضای مجازی با استقبال روبه‌رو شده و روزانه تعداد زیادی به دنبال‌کننده‌های آن‌ها اضافه می‌شود.

فصل دوم سریال مرد تک مشتی از شبکه‌ی انیمیشن کرانچی رول در بریتانیا در 2019 به طور رسمی پخش شد. در این فصل درحالی که سایتاما (قهرمان داستان) تلاش خود را با جنگیدن با هیولای گارو که از سمت انجمن قهرمانان هیاهو به پا کرده بود، آزمود.

سایتاما که دیوانه‌ی یک دشمن جدید و قدر است به مسابقات هنرهای رزمی ملحق می‌شود تا با گرو مبارزه کرده و قدرت خو را نشان دهد، به‌علاوه یک جایزه‌ی نقدی شیرین دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx

بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی

شخصیت‌ های داستان

تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی
تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی / تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی

سایتاما: قهرمان اصلی سریال یک مرد تک مشتی است. او قدرتمندترین موجودی است که در سریال وجود دارد. سایتاما با یک بحران خود خواسته وجودی روبه‌رو است، زیرا او به قدری قدرتمند است که جنگیدن دیگر هیجانی برایش ندارد. او با وجود قدرت عظیمی که دارد هنوز به طور رسمی به انجمن قهرمانان ملحق نشده است.

در طول ماجرا، سایتاما با سایبورگ جنوس دوست می‌شود، که به دنبال گرفتن انتقام از شخصی است که خانواده او را به قتل رسانده است. در ادامه هر دوی آن‌ها به انجمن قهرمانان ملحق می‌شوند و سایتاما به دلیل توجه نکرن کافی به جزئیات و قوانین انجمن، رتبه پایینی در انجمن دارد. با این وجود، سایتاما، ژنوس و چندین قهرمان دیگر در جنگ مقابل حمله بیگانگان و دسیسه‌های انجمن هیولا، که قصد اداره جهان را دارند، مهره‌های مهمی به‌حساب می‌آیند.

بلست: قهرمان حرفه‌ای انجمن قهرمانان است. بدون در نظر گفتن قدرتی که سایتاما دارد، او به عنوان قدرتمندترین قهرمان انجمن پیشنهاد می‌شود. بلست برای جمع‌آوری مکعب‌های اسرارآمیز، که سرگرمی اوست، به مکان‌های مختلف می‌رود. تنها تعداد کمی از کارکنان انجمن، امکان برقراری ارتباط با او دارند.

گارو: او یک شخصیت شرور است. یک اعجوبه در هنرهای رزمی که خود را شکارچی قهرمان می‌داند. گارو یکی از دشمنان اصلی انجمن قهرمانان و انجمن هیولا است. او یکی از شاگردان سابق بنگ است ولی بخاطر تهاجمی که به‌خرج داده از دوجو اخراج شد. به‌خاطر علاقه زیادی که به هیولا دارد، معمولا او را هیولا انسان می‌نامند. سیچ در انجمن قهرمانان او را با وجود اینکه تنها یک انسان است، تهدید جدی برای سازمان می‌داند.

تاتسوماکی: او با نام قهرمان خود «طوفان ترور» نیز شناخته می‌شود. قهرمان حرفه‌ای کلاس اس درجه دوم در انجمن قهرمانان است. او به عنوان یکی از قوی‌ترین قهرمانان انجمن قهرمانان است. تاتسوماکی یک اسپر و خواهر بزرگتر و معلم خود خوانده فوبوکی است. او و خواهرانش به عنوان خواهران روانی شناخته می‌شوند.

فوبوکی: او با نام قهرمان خود به نام «بلزارد از جهنم» شناخته می‌شود. قهرمان حرفه‌ای از کلاس اس درجه دوم انجمن قهرمانان است. اون یک اسپر، خواهر کوچکتر تاتسوماکی و رهبر گروه بلیزارد، یک گروه قهرمان کلاس بی، است. فوببوکی یکی از کسانی است ککه از قدرت واقعی سایتاما اطلاع دارد و در حال حاضر در تلاش است تا او را به گروه خود ببرد.

ماسک شیرین ماسک دستی: قهرمان حرفه‌ای کلاس اِی درجه اول انجمن قهرمانان است. او جدا از حرفه قهرمانی، یک مدل، بازیگر و خواننده مشهور و مجبوب‌ترین ستاره جهان است. ماسک شیرین ماسک دستی، علاوه بر شغل قهرمانی، عضو گروه ارزیابی رتبه قهرمانان انجمن قهرمانان نیز است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ژانر شیطانی

بهترین انیمه های کوتاه

فروش و سود انیمه مرد تک مشتی

تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی
تریلر فصل 3 مرد تک مشتی / تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی

در دنیای انیمه بسیار متداول است که فصل‌های بعدی از فصل اول فروش کمتری داشته باشد. نکته مهم در اینجا این است که سود کافی برای ادامه دادن و حفظ کردن خود در دنیای انیمه بدست آمده باشد.

در مورد مرد تک مشتی، فروش بلوری با افت قابل توجهی روبه‌رو شد، اما مانگا و کالاهای مربوط به آن در بازار با استقبال عالی مواجه شده است. حتی 2 تا بازی جدید مربوط را اعلام کرده‌اند یکی برای ایکس باکس 1، پلی استیشن 4 و کامپیوتر و دیگری برای دستگاه‌های اندورید و ای او اس. در واقع فصل 2 به امتیازات و فورش مرد تک مشتی صدمه زد اما امیدواریم فصل 3 این خسارت را جبران کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شوجو

بهترین انیمه های ایسکای

تریلر فصل 3 مرد تک مشتی

تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی
تریلر فصل 3 مرد تک مشتی / تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی / تاریخ شروع فصل 3 مرد تک مشتی

پس از دوره کردن مطالب پر اهمیت در ادامه یاتن یا نیافتن این انیمه، هیچ‌ نگرانی درباره ساخت فصل 3 نباید وجود داشته باشد. اواخد 2021 یا اوایل 2022 پیش‌بینی ما برای تاریخ شروع فصل سوم این انیمه است.

مرد تک مشتی در حال بدست آوردن سود قابل توجهی است و محبوبیت آن به فوق‌العاده بوده است. منابع استفاده شده در این انیمه را فراموش نکنید که امکان انتشار فصل 3 را تضمین می‌کنند. فقط بنشینید، از انیمه حمایت کنید، به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم انیمه مرد تک مشتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    داداشهای عزیز الان ۲۰۲۴ هست ولی هنوز تریلر هم نیومده🗿🗿🙃😑😑😐

    پاسخ

    الان داریم میریم ۲۰۲۴ پس کی میاد

    پاسخ

    ایشالا 100000 سال بعد

    پاسخ

    انیمه سایتاما یکی از پر خرج ترین انیمه هاست برای طراحی مشت های تک ضربه‌ای اون خرج زیادی لازمه منم سرچ کردم دیدم

    پاسخ

    فصل ۳ تایید شده و قراره ۲۰۲۳ بیاد

    پاسخ

    چرا ساخته نشد الان سال 2023هست خیلی وقته منتظریم بازی شم هم دارم چرا منتشر نشد 😐

    پاسخ

    بستر دیگه لامصب منتظریم مگه خرجش چقده یه دوربین و پونصدتا ورق آچار میخواد دیگه

    پاسخ

    فصل اول سال ۲۰۱۵ و فصل دوم سال ۲۰۱۹ انتشار پیدا کرد بنابر این احتمالا فصل سوم اگه ساخته بشه سال ۲۰۲۳ انتشار پیدا میکنه

    پاسخ

    اره هرچه سری تر اون انیمه پسر کچلیو ببینم من ۳ بار فصل ۱و۲ رو تماشا کردم خسته شدم منم همایت می کنم سری تر ساخته بشه

    پاسخ

    فصل ۳ رو باید بسازن چون خیلی داره حمایت میشه نباید وایسن تا مردم هی حمایت کنن باید فصل ۳ بسازن تا بتونه خسارت های فصل ۲ جبران کنه

    پاسخ

    پس امید زیادی به ساخت فصل سه هست

    پاسخ

    منم باهات هم نظرم اینطوری جالبتره.

    پاسخ

    فصل ۳ که تایید 😐 ۲۰۲۳ هم میاد

    پاسخ