;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos در سال 2021 ، 2022 و سال های بعد

آیا با ارز دیجیتالی تزوس آشنا هستید؟ در این نوشته قصد داریم در مورد آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

خیلی از افراد ندیده و نشناخته وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اند و شاید خیلی از آن‌ها مال‌باخته شده و نتوانستند سود زیادی به دست بیاورند. به نظر شما علت چیست؟ بله درست حدس زدید.

پیش‌بینی روند قیمت نادرست، خرید نابهنگام و مواردی از این دست از علل عدمِ کسب سود در این دنیای بزرگ و وسیع است. به عنوان معامله‌گر و سرمایه‌گذار در کریپتو کارنسی، باید تمامی ارزهای دیجیتالی را به صورت دقیق بشناسید و آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos را در چند سال آینده بدانید و بر اساس آن، استراتژی خود را برای خرید، فروش و نگهداری آن مشخص کنید.

در چند هفته اخیر، به نظر می‌رسد بازار رمزنگاری در حال بهبودی سریع است. پس از افت قیمت در دو ماه گذشته، بازار ارزهای دیجیتال یا ثابت مانده یا به طور پیوسته رشد می‌کند.

پس شاید بهترین زمان برای ورود به این دنیای بزرگ و پرسود و در عین خطرناک است در حال حاضر، به نظر می‌رسد که صنعت دارایی‌های دیجیتال بالاخره دوباره صعود کرده و روند رشد خود را ادامه دهند.

در این مقاله قصد داریم در مورد پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس ( آینده ارز تزوس ) ، بر اساس تجزیه و تحلیل فنی با شما صحبت کنیم. با ادامه‌ این مقاله همراه ما باشید تا با معیارهای کلیدی که هنگام بررسی و پیش بینی آینده ارز تزوس در نظر گرفتیم، آشنا شوید. ابتدا اجازه دهید موضوع را از تعریف ارز دیجیتال تزوس یا به صورت اختصاری با ارز XTZ شروع کنیم.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos

Tezos یک اکوسیستم ارز رمزنگاری شده و بلاکچین بوده که به افراد اجازه می‌دهد تا قرار دادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) ایجاد کنند. تزوس خود را به عنوان یک دفتر کل اصلاح کننده توصیف می‌کند که توسط اعتبارسنجان از سراسر جهان پشتیبانی می‌شود.

دفتر مرکزی Tezos در اکتبر 2018 راه اندازی شد و در حال حاضر مقر آن در لوکزامبورگ است. این پروژه از ژوئن 2017 به میزان 232 میلیون دلار BTC و ETH را از طریق ICO جمع آوری کرد. این همچنین حاصل ایده Arthur و Kathleen Breitman است که در سال 2014 کار بر روی این پروژه را آغاز کردند.

Tezos فراز و نشیب‌های زیادی را در سال 2021 تجربه کرد و همین فراز و نشیب‌ها به طور ناخواسته مانعی برای تبدیل شدن آن به یکی از بهترین ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری در سال 2021 شده است. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، Tezos با وجود همه فراز و نشیب‌ها، به چشم انداز خود پایبند بوده است.

بنابراین تزوس توانایی آن را دارد که به یکی از رقابتی‌ترین ارزهای رمزنگاری شده برای سرمایه گذاری تبدیل شود.  همه این موارد را در بررسی و پیش بینی آینده ارز تزوس در نظر گرفته‌ایم. در ادامه این نوشتار قصد داریم به آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos بپردازیم. با ما همراه باشید تا راهنمای شما باشیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

هدف و مزایای ارز دیجیتال تزوس (Tezos) چیست؟

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos

Tezos  در ابتدا برای برطرف کردن ایرادات اتریوم با رفع نقایص کلیدی در بلاک چین ‌طراحی شده بود اما در حال حاضر، Tezos یک رقیب پایدار Ethereum است.

شاید برای جالب باشد که اگر بدانید این شبکه بلاکچین تشابه زیادی به ارز دیجیتالی اتریوم داشته، ولی برخی از ویژگی‎‌‌‌های تزوس از اتریوم بهتر است. مثلا از این جهت که ارز دیجیتال تزوس با الگوریتم اجماع توافق فعالیت دارد، به این معنی که تصمیمات نهایی در این سیستم، بر اساس آرای سرمایه‌گذاران این سهم اخذ شده و منجر به اختلال در عملکرد شبکه نمی‌گردد.

از مزایای این ارز دیجیتالی می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که تزوس به عنوان یک بلاکچین مستقل شناخته شده و محصولی از اتریوم نیست. از دیگر مزایای آن می‌توان به مبتنی بر سه لایه پروتکل بودن آن اشاره کرد که این سه لایه عبارتداز: شبکه، اجتماع و معامله.

زبان برنامه نویسی این ارز دیجیتال، مایکلسون بوده و همین زبان برنامه نویسی باعث امن کردن قراردادهای هوشمندانه گشته و همه اشکالات آن را از بین برده است.

وجود یک الگوریتم ثابت سهام هم از دیگر مزیت‌های این ارز دیجیتالی است. همچنین ارز دیجیتال تزوس دارای طرح مبنی بر پاداش بوده که منجر به ایجاد ویژگی‌های امن و جدید برای این سیستم می‌گردد.

حالا که با تعریف، مزایا و اهداف XTZ آشنا شدیم، فکر می‌کنید XTZ رمزارز مفیدی در سال 2021 خواهد بود؟ آینده ارز تزوس از نظر شما چگونه است؟ با ما همراه باشید و اجازه دهید نمودارها را در این تحلیل قیمت XTZ و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس و آینده ارز تزوس را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021

وضعیت فعلی بازار Tezos (XTZ)

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos
پیش بینی قیمت تزوس / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Tezos / آینده Tezos

تا زمان نگارش این مقاله و تجزیه و تحلیل و آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos ، XTZ با حجم معاملات 24 ساعته 147،547،222  دلار 3.82 دلار معامله می‌شود. قیمت XTZ در 24 ساعت گذشته 1.00 درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر، صرافی‌های برتر ارزهای رمزنگاری شده برای تزوس، Binance ،FTX ،OKEx ،Bybit  و Tokocrypto هستند. اکنون قسمت بعدی این تجزیه و تحلیل پیش بینی قیمت XTZ در سال 2021 را شروع می‌کنیم. در ادامه به آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Tezos در سال 2021

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos
آینده ارز دیجیتال تزوس / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Tezos / پیش بینی قیمت تزوس

در حال حاضر، XTZ  مقام 49 را در CoinGecko دارد. اما آیا آخرین به روز رسانی‌ها، توسعه و تغییرات در بلاک چین XTZ به افزایش قیمت ارز رمزنگاری شده کمک می‌کند؟ بیایید به سراغ نمودارهای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس برویم.

بر اساس نمودار بالا، Tezos  خود را در کنار گاوهای خشمگین قرار می‌دهد. امروزه، XTZ  با قیمت بالای 3.24 دلار با نرخ افزایش 7 روزه 5.8٪ معامله می‌شود.

اصطلاح گاو در کریپتو: اگر در دنیای ارز دیجیتال قرار گرفته باشید، حتما اصطلاح گاو به گوشتان خورده است. آیا می‌دانید چه معنی دارد؟ گاو روند صعودی را در یک سهم نشان می‌دهد. رو به بالا بودن شاخ‌های گاو، بیانگر روند صعودی بازار است. در واقع گاوها نماد سرمایه‌گذاران موفق و امیدوار است.

علاوه بر این، می‌توانیم ببینیم که اخیرا Tezos یک الگوی دو طرفه را ایجاد کرده است. الگوی پایین نمودار این موضوع را نشان می‌دهد که نزدیک به یک سطح افقی، قیمت مشابه ایجاد می‌شوند که می‌توان آن را منطقه تقاضا توصیف کرد و نشان دهنده سیگنال معکوس که به احتمال قوی، صعودی است. علاوه بر این، افزایش قیمت اندازه گیری شده بین دو نقطه پایین رخ می‌دهد و در پایین‌ترین سطح قیمت حمایت قرار دارد.

به عبارت دیگر، XTZ  خود را برای یک صعود احتمالی در روزهای آینده آماده می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است رمز ارز از سطح مقاومت خود فراتر رفته و به قیمت صعودی برسد. البته اگر این بازار صعودی همچنان با Tezos همراه باشد، به احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد. برعکس، اگر گاوها در برابر رمزارزها حرکت کنند، قیمت XTZ ممکن است کاهش یابد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) 67.86 است، به این معنی که XTZ تقریباً در حالت خرید بیش از حد قرار دارد. با توجه به این معامله گران باید هنگام معامله محتاطانه عمل کنند تا از ضررهای بیشتر دور شوند. اجازه دهید به میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) XTZ نیز نگاهی بیندازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دنت 2021

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

نمودار پیش بینی آینده ارز تزوس
آینده ارز دیجیتال تزوس / آینده Tezos / پیش بینی قیمت ارز تزوس

از ابتدای سال 2021، قیمت XTZ شاهد حرکت‌های صعودی بسیاری بوده که بالاتر از حرکت قبلی است. به علاوه، این‌ها بلافاصله با نوسانات، مجمع و اصلاحات دنبال می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، XTZ  در سال 2021 بازار رقابتی دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس 2021

نمودار زیر نشان می‌دهد که XTZ در چند روز گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. علاوه بر این، قیمت XTZ روند صعودی را نشان می‌دهد. در صورت تداوم این روند، XTZ  ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و سطح مقاومت 5.87 دلار خود را پشت سر بگذارد و حتی بالاتر از 10 دلار حرکت کند.

نمودار پیش بینی قیمت تزوس
آینده ارز دیجیتال تزوس / آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos / پیش بینی قیمت ارز تزوس

برعکس، اگر سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتال رجوع کنند، خرس‌ها ممکن است تسلط پیدا کرده و XTZ را از موقعیت صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده تر، قیمت XTZ ممکن است به تقریبا 2.8 دلار کاهش یابد، یعنی یک سیگنال نزولی!

نکته: اصطلاح خرس در کریپتو، نشانه‌ی ایستایی و روبه نزول بودن بازار و بدبینی، ترس و بی‌اعتمادی سرمایه گذاران است. در واقع خرس نماد سرمایه‌گذاران شکست خورده و ناامید است.

در همین حال، پیش بینی قیمت XTZ در سال 2021 صعودی است. درصد احتمال بالایی برای رسیدن به ارتفاعات جدید در این رمز ارز مشاهده می‌شود. با این حال، این احتمال در صورتی قطعی می‌شود که بسیاری از مقاومت‌های قبلی خود را بشکند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس در سال 2022

در صورت تداوم این روند صعودی، Tezos  تا پایان سال 2022 به 15 دلار می‌رسد. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 16.5 دلار را نشان می‌دهد. سپس این شیب صعودی کند می‌شود، اما هیچ سقوط عمده‌ای انتظار نمی‌رود. با توجه به آینده، مشارکت و تحولات 15 دلار، از نظر قیمت کاملاً خوش بینانه بوده، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان پذیر است.

پیش بینی قیمت Tezos (XTZ) در سال 2023

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos
آینده ارز دیجیتال تزوس / آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos / پیش بینی قیمت ارز تزوس

آینده ارز تزوس در سال 2023 چگونه خواهد بود؟ اگر XTZ سطح مقاومت را در حدود 200 MA، میانگین متحرک بلند مدت حفظ کند، خریداران زمان و ثبات کافی برای ساختن مأموریت حمله بعدی در سطح حیاتی با 28 دلار را خواهند داشت، که باعث می‌شود قیمت این ارز افت نکند، اما به طور مداوم نوسان داشته باشد.

پیش بینی قیمت Tezos (XTZ) در سال 2024

طبق آخرین به روزرسانی‌ها، پیشرفت‌ها، بررسی آینده ارز تزوس و پیش بینی قیمت تزوس، سرمایه گذاران XTZ می‌توانند انتظار مشارکت‌ها و ادغام‌های زیادی در حدود 2024 را داشته باشند. علاوه بر این، این ممکن است قیمت XTZ را در بازار رمزنگاری افزایش دهد. در واقعا رمز ارز تزوس بهترین سرمایه گذاری در این سال است، زیرا قیمت می‌تواند افزایش یابد و به حدود 35 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس 2025

طبق بررسی آینده ارز تزوس ، قیمت آن در سال 2025 می‌تواند تا 50 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح نمی‌تواند برای XTZ بسیار دشوار باشد، زیرا می‌توان اهداف قیمت متوسط​​، کوتاه مدت و بلند مدت را برای خرید یا فروش سفارشات پیدا کرد. این نشان می‌دهد که طبق پیش بینی XTZ به احتمال زیاد در پنج سال آینده به سرعت به ATH جدید می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos
آینده ارز دیجیتال تزوس / آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos / پیش بینی قیمت ارز تزوس

بر اساس پیش بینی قیمت XTZ در سال 2021 ، Tezos آینده درخشانی را در سال پیش رو دارد. با تحولات مداوم در داخل اکوسیستم XTZ و همچنین در بازار کلی رمزنگاری، ممکن است شاهد پیشرفت XTZ باشیم.

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس در سال 2021، 10 دلار است. اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که XTZ را به عنوان یک سرمایه گذاری خوب در سال 2021 در مقایسه با دیگر ارزهای رمزنگاری شده انتخاب کنند، احتمال دارد به ATH جدید خود برسد.

اگر هنوز در ذهن شما سوال وجود دارد که آیا Tezos ارزش خرید دارد یا نه؟ باید بگوییم که دارایی بومی (‌Tezos (XTZ سرمایه گذاری خوبی در سال 2021 است. با این حال، معامله گران و سرمایه گذاران باید هنگام خرید ارزهای رمزنگاری شده مراقبت بیشتری انجام دهند، زیرا صعودی یا نزولی بودن بازار رمزارزها بسیار بی‌ثبات است، زیرا علاوه بر پیش‌بینی بر اساس نمودار و دیگر معیارها، به وضعیت جامعه و سیاست بستگی دارد. از این رو یک معامله‌گر کریپتو باید وضعیت سیاست و اتفاقات دنیا را هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود در نظر داشته باشد.

اگر به عنوان جمع‌بندی و رفع شبهه‌های ذهن خود، دوباره این سوال را می‌پرسید که آیا قیمت TEZOS در سال 2021 به بالای 10 دلار خواهد رسید؟ جواب ما بله است، احتمال زیادی وجود دارد که Tezos در آینده نزدیک، با توجه به روند صعودی فعلی به 10 دلار برسد. بیابید یک بار دیگر احتمالات پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس از سال 2022 تا 2025 را مرور کنیم:

  • انتظار می‌رود قیمت Tezos (XTZ) تا سال 2022 به 15 دلار برسد.
  • قیمت Tezos (XTZ) ممکن است تا سال 2023 به 28 دلار برسد.
  • قیمت Tezos (XTZ) ممکن است تا سال 2024 به 35 دلار برسد.
  • انتظار می‌رود قیمت Tezos (XTZ) تا سال 2025 به 50 دلار برسد.

نظر شما در مورد پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس چیست؟ آینده قیمت تزوس را چطور می‌بینید؟ به نظرتان باید به سرمایه‌گذاری بلند مدت در زمینه فکر کنیم یا کوتاه مدت؟ آیا با همه‌ی این توصیفات و اطلاعات، مایل به خرید ارز دیجیتالی تزوس هستید؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: coinquora

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر