;
coinex

دانلود قسمت 8 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

سریال گمشده یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است. در ادامه برای دانلود قسمت 8 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده با تکاتو همراه باشید.

سریال گمشده یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای که در سال 2021 ساخته شده است. در این مجموعه ستارگانی همچون Jeon Do Yeon, Ryu Joon Yeol, Park Byung Eun به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال دیدنی به کارگردانی Hur Jin Ho و نویسندگی Kim Ji Hye ساخته شده است.

در این سریال شاهد زندگی پسری 27 ساله هستیم که مشاغل خدمات نقدی را اداره می‌کند. او ترس‌ها و فوبیا‌های بسیاری دارد. در ادامه برای دانلود قسمت 8 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت 8 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال کره ای Lost

یکی از محبوب‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته است، جون دو یون (Jeon Do-yeon) که نقش لی بو جونگ را بازی می‌کند. او  در سریال‌هایی دیگری مانند: همسر خوب و روز تولد حضور داشته است و در این سریال نیز نقش نویسنده سایه نویس را بازی می‌کند.

این مجموعه قصد دارد درباره زندگی افرادی که در نیمه راه زندگی‌شان حس دردناکی که شباهت بسیاری به یک فرد شکست خورده دارد را روایت می‌کند. این دست افراد همیشه احساس ضعیف بودن دارند و تاکنون به هیچ موفقیت و دستاوردی در زندگی نرسیده‌اند.

به همین علت این حس بشدت برای آن‌ها آزار دهنده است و باعث می شود احساس هراس بسیاری را تجربه کنند. این دست افراد همیشه نگرانند در آینده نیز نمی‌تواند به دل خواسته و آرزوهای خود برسند.

در این سریال کانگ جائه این احساسات را دارد. او همیشه حس می کند نمی‌تواند در زندگی‌اش موفق شود. شخصیت بعدی سریال بو یونگ، نویسنده‌ای 40 ساله است که فردی بسیار موفق است و مطالب بسیاری می‌نویسد ولی به نام خود ثبت نمی‌کند.

دانلود قسمت 8 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال کره ای‌ گمشده / دانلود سریال کره ای Lost 2021 / دانلود سریال کره ای Lost / دانلود سریال کره ای لاست

اکثر افرادی که مطالب او را می‌خوانند از آنجایی که او را نمی‌شناسند به او سایه نویس می‌گویند. او آرزو دارد که یک نویسنده واقعی شود و از این که هنوز به این خواسته خود دست نیافته، در حال ناامید شدن است.

شما در این مجموعه شاهد اتفاقات جالبی هستید که شما را به وجد می‌آورد. آیا به نظر شما بو یونگ به کمک کانگ جائه می‌آید؟ چه اتفاقاتی در روند داستان برای این دو شخصیت به وجود می‌آید؟ اگر از طرفدارن سریال‌های کره‌ای هستید در ادامه دانلود قسمت هشتم سریال کره ای گمشده بدون سانسور را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود سریال کره ای لاست همراه ما باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید.

برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید تا به محض انتشار سریال، آن را دانلود کنید. برای دانلود سریال گمشده قسمت هشتم ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 5 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت 6 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده 

دانلود قسمت 7 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت هشتم سریال کره ای گمشده بدون سانسور

دانلود قسمت 8 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال کره ای‌ گمشده / دانلود سریال Lost قسمت هشتم / دانلود سریال کره ای No Longer Human 2021
  • نام سریال: گمشده
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه jTBC
  • ژانر: درام، ملودرام
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: شنبه و یکشنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 10 دقیقه
  • بازیگران: Jeon Do Yeon, Ryu Joon Yeol, Park Byung Eun

دانلود رایگان قسمت 8 گمشده با زیرنویس چسبیده با کیفیت 360p از تلگرام

دانلود سریال Lost قسمت هشتم بدون سانسور با کیفیت 540p از تلگرام

دانلود سریال گمشده قسمت هشتم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720p از تلگرام

دانلود قسمت هشتم سریال کره ای گمشده بدون سانسور با کیفیت 1080p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 8 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر