;
coinex

دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده

یکی از پرطرفدارترین سریال‌های کمدی سریال بازی بخت است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده با تکراتو همراه باشید.

سریال بازی بخت یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی است که در سال 2021 ساخته شده است. این سریال زندگی پسری به نام بورا را روایت می‌کند که هیچ اعتقادی به عشق ندارد و در همه مقالات و تحقیقات خود گفته است که عشق یه حس زودگذر است و به هیچ وجه وجود ندارد.

حال طی یک اتفاقی با دختری آشنا می شود که کاملا مخالف اوست. در این سریال شاهد صحنه‌های طنز بسیاری هستید. اگر از علاقمندان سریال‌های کمدی عاشقانه هستید در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده با ما همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت

در این سریال دیدنی بازیگران محبوبی همچون جمره بایسل، آیتاچ شاشماز و ادریس نبی تاسکان ایفای نقش می‌کنند. شخصیت اصلی این سریال ادا است که توسط جمره بایسل بازی شده است. همچنین در نقش مقابل او آیتاچ شاشماز به ایفای نقش پرداخته است.

آدا در دوران کودکی مادر و پدر خود را از دست داده است و حال با خاله‌هایش زندگی می‌کند. او برای تحصیل به شهر می‌آید و زندگی مستقلی را برای خود آغاز می‌کند.

ابتدای سریال آدا علاقمند به روزگار بود که یکی از همکلاسی‌هایش است و برای او هرکاری می‌کند. روزگار تابعیت کشور ترکیه را ندارد و به دنبال دختری است که اصالتا اهل کشور ترکیه باشد تا بتواند در آن کشور ماندگار شود.

دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود سریال ترکی بازی سرنوشت / سریال بازی سرنوشت / دانلود قسمت پانزدهم سریال بازی بخت

او وقتی آدا را این حد عاشق می‌بیند با وجود این که به او علاقه‌ای نداشت با او دوست می‌شود تا بتواند تابعیت خود را بگیرد. آدا دختری صاف و ساده است و از صمیم قلب معتقد است عشق یکی از بهترین موارد زندگی است و اعتقاد دارد هر کسی با عشق اول‌اش ازدواج نکند دچار بخت بد می‌شود.

به همین علت تمام تلاش خود را می‌کند تا با روزگار ازدواج کند. یک روز آدا داستان تصمیم می‌گیرد به سراغ روزگار در محل کار‌اش برود و او را سوپرایز کند. در آن روز آدا با صحنه‌ای روبه رو می‌شود که ضربه‌ی بزرگی به او وارد می‌کند. زمانی که آدا به جلوی شرکت رسید روزگار را با یکی از همکارانش دید و متوجه خیانت او شد.

او تصمیم می‌گیرد به جای یک دختر ضعیف و عاشق تبدیل به دختری قوی و محکم شود. دختر داستان سخت به دنبال کار است. وی به عنوان یک منشی وارد یک شرکت می‌شود و شروع به کار می‌کند. البته باید گفت دلیل اصلی ادا برای ورود به آن شرکت بازگرداندن روزگار است.

اما ادا با ورود به آن شرکت با حس‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود او متوجه می‌شود حسی که قبلا داشته عشق نبوده است. او به شدت از ازدواجی که کرده پشیمان شده و دوست دارد هرچه زودتر از روزگار جدا شود. چرا که او طی یک اتفاق عاشق رئیس خود شده است و دوست دارد هرچه زودتر به او برسد.

از نظر آدا دو چیز غیرممکن وجود ندارد، یکی در آرزوها و دیگری در عشق. او تصمیم گرفته است روزگار را فراموش کند، و قلب بورا را به دست آورد. در این سریال شاهد لحظات کمدی و طنزی هستید به همین علت هیچگاه از دیدن این فیلم خسته نمی‌شوید اگر علاقمند به ژانرهای کمدی عاشقانه هستید لینک دانلود قسمت 15 سریال بازی را از دست ندهید.

حال در ادامه مطلب برای دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان قسمت 14 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود قسمت پانزدهم سریال بازی بخت

دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت
دانلود سریال ترکی بازی سرنوشت / سریال بازی سرنوشت / دانلود قسمت پانزدهم سریال بازی بخت / دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت
  • نام ترکی: سریال ترکی Baht Oyunu
  • کارگردان: سردار گوزالک‌لی
  • نویسندگان: ارکان بیرگورن، تونا کیگی
  • ستارگان: آیتاچ شاشماز، جمره بایسل، ادریس نبی تاسکان
  • ژانر: درام، کمدی، عاشقانه
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • زمان پخش: هر سه شنبه از کانال D

دانلود سریال بازی بخت قسمت 15 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود سریال بازی بخت قسمت 15 از تلگرام با کیفیت 480p

دانلود سریال Baht Oyunu قسمت پانزدهم از تلگرام با کیفیت 720p

دانلود سریال Baht Oyunu قسمت پانزدهم از تلگرام با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 15 سریال بازی بخت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر