;
coinex

رندرهای جدید گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ را تماشا کنید

رندرهای جدید گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ را تماشا کنید. طی چند ماه آینده این پرچمدار سامسونگ از سری گلکسی اس رونمایی خواهد شد‌.

به تازگی نخستین رندرهای گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده است و احتمالا در هفته‌های آینده نیز رندرهای بیشتری منتشر خواهد شد. سری اس 21 با همه جذابیت هایش آن موفقیت اقتصادی مدنظر سامسونگ را همراه نداشت.

رندرهای جدید گلکسی اس 22 اولترا

در رندرهای تازه گلکسی اس ۲۲ اولترا، طراحی متفاوتی برای دوربین اصلی خواهیم داشت و احتمالا سامسونگ در آن جایگاه مخصوص قلم s pen را قرار دهد.

رندرهای جدید گلکسی اس 22 اولترا رندرهای جدید گلکسی اس 22 اولترا

البته این رندرها، طراحی نهایی نخواهند بود. اما با این وجود این طراحی‌ها مشابه موبایل‌های سری گلکسی نوت است. بخش بالایی و پایینی دستگاه دارای طراحی تخت است و طراحی کلی‌ استوانه‌ای شکلی دارد که یادآور هواوی میت ۳۰ پرو است، البته خمیدگی نمایشگرش در حد هواوی نیست.

بر پنل پشتی این دستگاه طراحی متفاوتی برای دوربین می‌بینیم. این موبایل از ۴ سنسور بهره بردا و احتمالا مشخصات مشابه با گلکسی S21 اولترا خواهد داشت. طراحی دوربین اصلی آن P شکل است، اما طراحی دوربین سلفی تغییری نکرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و برای اینکه جایگاه مخصوص قلم S Pen را ایجاد نمایند، باید چیدمان قطعات داخلی را تغییر بدهد.

این موبایل مجهز به نمایشگر ۶.۸ اینچی که از هر دو طرف خمیده است و رفرش ریت و رزولوشن بالا دارد و ابعاد خود دستگاه معادل ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌ متر است، البته با وجود برآمدگی دوربین، حداکثر ضخامت این موبایل به ۱۰.۵ میلی‌متر خواهد رسید. در ادامه تصاویر جزئی تر این رندرها را ببینید:

طی چند ماه آینده گوشی‌های سری گلکسی S22 معرفی خواهد شد و طی این مدت باید برای انتشار گزارش‌ها، شایعات و رندرهای تازه‌تر و دقیق‌تری از آن‌ها منتظر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای جدید گلکسی اس 22 اولترا چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر