;
coinex

بهترین بازیگران جهان 2021 ؛ معروف ترین، زیباترین و پولدارترین

موضوع این مطلب بهترین بازیگران جهان 2021 است. از این رو در ادامه این نوشتار سعی می‌کنیم بهترین و زیباترین بازیگران زن و مرد جهان را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

برخی افراد فیلم و سریال‌های منتخب خود را از روی بازیگران مورد علاقه خود انتخاب می‌کنند. از این رو انتخاب یک بازیگر منتخب بین ستارگان هالیوود بسیار سخت است. اما هر ساله تعدادی از بازیگران معرف به عنوان جذاب ترین ها از دید مردم جهان انتخاب می‌شوند.

بازیگران هالیوودی در میان مردم کشور ما هم طرفداران بسیار زیادی دارند. به همین علت ما این مقاله را به معرفی جذاب ترین بازیگران زن و مرد جهان اختصاص داده‌ایم. برای کسب اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بهترین بازیگران جهان 2021

معروف ترین بازیگران در جهان

هالیوود دنیایی پر از زیبایی‌ها، سرشار از مردان و زنان جذاب نیز است. در کل دنیا بازیگران هالیوود جزو زیباترین بازیگران دنیا محسوب می‌شوند و هالیوود به زیبایی بازیگران و جذابیت آن‌ها مشهور است. در حالی که در لیست بهترین فیلم های 2022 هم از این بازیگران کم دیده نمی‌شوند که جای مطالعه و دیدن بسیار زیادی را در ذهن شما می‌تواند باز کند.

در کنار هوش و توانایی بازیگری خود از زیبایی خاصی نیز برخوردار هستند که هر کسی زبان به تحسین شان می گشاید. دنیا سینما خصوصا هالیوود پر از ستاره های زیبا و جذاب اسـت و این افراد طرفداران بسیار زیادی دارند.

با مطالعه این نوشتار محبوب ترین بازیگر دنیا در سال 2021 را بشناسید. برخی از مردم با توجه به زیبایی و جذابیت بازیگران به تماشای فیلم و یا سریال می‌نشینند. با شناختن جذاب ترین مردان هالیوود می‌توانید فیلم و سریال محبوب خود را نیز انتخاب نمایید. در ادامه برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: جین سه یون (Jin se yeon)

Keanu Charles Reeves

بهترین بازیگران جهان 2021
بهترین بازیگران جهان 2021

کیانو ریوز یکی از بهترین بازیگر مرد جهان که از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان دارد. او فعالیت کار هنری خود را از نه سالگی با حضور در تئاتری به نام دمن یانکیز (Damn Yankees) شروع کرد. او در سن ۱۵ سالگی نقش میرکیوتو (Mercutio) در نمایش رومئو و ژولیت روی صحنه اجرا کرد.

کیانو ریوزیک هنرپیشه، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان کانادایی است. او بیشتر برای بازی در نقش نئو در سه‌گانه‌ی ماتریکس، فیلم سرعت، نقطه شکست، دراکولای برام استوکر، نقش تد لوگان در ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد، وکیل‌مدافع شیطان، کنستانتین، جانی سیلور هند و جان ویک شناخته شده‌ است.

او در بیروت پایتخت لبنان به دنیا آمد و پسر پاتریشیا تایلور طراح لباس و ساموئل نولین ریوز یک زمین‌شناس بود. مادر ریوز انگلیسی و پدر او آمریکایی اهل هاوایی با ریشه ای از بومیان هاوایی، انگلیسی، ایرلندی، پرتغالی و چینی بود او یکی از بهترین بازیگران جهان 2021 است.

بیشتر بخوانید: گروه کیپاپ کارد (KARD)

Tom Hardy

بهترین بازیگران جهان 2021
بهترین بازیگران جهان 2021

یکی دیگر از بهترین بازیگران جهان 2021 تام هاردی است. او یک بازیگر انگلیسی است که پس از تحصیل در رشته بازیگری در مرکز درام لندن، نخستین فعالیت سینمایی خود را در سال ۲۰۰۱ در فیلم سقوط شاهین سیاه ساخته‌ی ریدلی اسکات تجربه کرد. او در طول حرفه‌ی‌خود نامزد دریافت یک جایزه‌ی اسکار، دو جایزه‌ی فیلم به انتخاب منتقدان و دو جایزه‌ی آکادمی فیلم بریتانیا شده‌ است. هاردی در سال ۲۰۱۱ جایزه ستاره نوظهور بفتا را دریافت کرد.

هاردی در فیلم‌های گوناگونی از جمله پیشتازان فضا، نمسیس، راکنرولا، برانسون، مبارز، بندزن خیاط سرباز جاسوس، بی‌قانون، این یعنی جنگ، لاک (فیلم)، کندو و بازگشته ظاهر شده‌است. او برای فیلم بازگشته نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

 Leonardo Wilhelm DiCaprio‎

بهترین بازیگران جهان 2021
بهترین بازیگران جهان 2021

لئوناردو دی کاپریو یکی دیگر از بهترین بازیگر مرد جهان است که حرفه خود را در سال 1989 با بازی در نقش گری بکمن در سریال تلویزیونی بود در همین هنگام بود که با یکی دیگر از بازیگران سینما توبی مگوایر آشنا شد و دوستی‌شان تا کنون در جایش باقی است. دی کاپریو در واقع در سال ۱۹۹۱ با فیلم ترسناک و علمی-تخیلی مخلوقات ۳ پا به عرصه سینما گذاشته است.

او بیشتر نقش‌های نامتعارف و به خصوص در فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای و مربوط در دورهٔ زمانی را ایفا می‌کند. از سال ۲۰۱۹، فروش فیلم‌هایی که در آن نقش‌ آفرینی کرده‌ است بیش از ۷٫۲ میلیارد دلار در سراسر جهان بوده و نامش هشت بار در رتبه‌بندی سالانه پردرآمدترین بازیگران جهان قرار گرفته‌ است.

همچنین او افتخارات بسیار زیادی کسب کرده است. از افتخاراتش می‌توان به جایزهٔ اسکار، بفتا و جایزهٔ گلدن گلوب برای بازگشته و همچنین دو گلدن گلوب دیگر برای هوانورد و گرگ وال استریت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

 William Bradley Pitt‎

بهترین بازیگران جهان 2021

یکی از جذاب ترین بازیگران مرد جهان برد پیت است که به عنوان پر طرفدارترین بازیگران هالیوود شناخته می‌شود. او 57 سال سن دارد و همچنان مثل سابق پر قدرت در حرفه خود کار می‌کند.

برد پیت نخست با ایفای نقش یک گاوچران بین‌راهی در فیلم تلما و لوییز به رسمیت شناخته شد. اولین نقش‌های اصلی او در تولیدات با بودجه زیاد در فیلم‌های رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد، افسانه‌های خزان و فیلم ترسناک مصاحبه با خون‌آشام بود.

برد پیت موفقیت‌های بسیاری دارد. بزرگترین موفقیت‌های او عبارت است از یازده یار اوشن، تروآ، آقا و خانم اسمیت، جنگ جهانی زد و روزی روزگاری در هالیوود  که برای فیلم آخر دومین جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد.

دیگر نقش‌ آفرینی‌های نامزد دریافت جایزه اسکار پیت در مورد عجیب بنجامین باتن و مانیبال بود. او فیلم‌های رفتگان و ۱۲ سال بردگی  را تهیه کرد که هر دو برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شدند و همچنین درخت زندگی، مانیبال و رکود بزرگ، همه نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شدند.

پیت در کنار جرج کلونی یکی از دو بازیگری است که برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم شده‌ است. از این رو می‌توان برد پیت را یکی از بهترین بازیگران جهان 2021 دانست.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال وینچنزو (Vincenzo 2021)

Jamie Dornan

بهترین بازیگران جهان 2021

یکی از بهترین بازیگران جهان 2021 جیمی درنان است که از محبوبیت بسیار بالایی دارد. جیمی درنان یک بازیگر مدل بوده که در  ایرلند شمالی دیده به جهان گشوده است .مردم ایرلند شمالی باید به بازیگر ۳۸ ساله خود که تمثیل‌گر آن‌هاست، افتخار کنند.

او با بازی در دنباله‌های Fifty Shades شناخته می‌شود. اما این سری بهترین کار وی نیست. تماشای فیلم‌های Anthropoid ،Synchronicو The 9th Life of Louis Drax، که او در آن‌ها ایفای نقش نموده است پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دیگو مارادونا 

James Edward Franco

بهترین بازیگران جهان 2021
جذاب ترین بازیگران زن و مرد جهان

بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، نویسنده و نقاش آمریکایی است. او در سال ۲۰۱۸ توانست برای فیلم هنرمند فاجعه جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی را از مراسم جوایز گلدن گلوب به دست آورد. می‌توان جیمز فرانکو را یکی دیگر از بهترین بازیگران جهان 2021 معرفی کرد.

او حرفه خود را  با ظاهر شدن در سریال‌های کوتاه و زنده‌ی تلویزیونی و فیلم‌هایی مخصوص نوجوانان، شروع کرد. در سال 2001 نقش اصلی فیلم جیمز دین را بازی کرد که باعث شد جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد فیلم‌های تلویزیونی را دریافت کند.

فرانکو پس از ایفای نقش هری آزبورن در مرد عنکبوتی به شهرت جهانی رسید. بعد از آن فیلم‌های او شامل یک فیلم جنگی به نام یورش عظیم در سال 2005، فیلم حماسی و عاشقانه‌ی تریستان و ایزولد در سال 2006، درام آناپولیس در سال 2006. فرانکو در 2008 به خاطر بازی در قطار آناناس جایزه‌ی بهترین بازیگر فیلم‌های کمدی یا موزیکال را دریافت کرد.

جیمز ادوارد فرانکو در مراسم اسکار 2011 همراه با آن هاتاوی مجری مراسم اسکار بود و در آن مراسم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم 127 ساعت بود که نصیب کالین فرث شد. بعدها مطرح شد چون می‌دانسته جایزه را نخواهد کرفت اجرای مراسم را پذیرفته‌ است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

Chris Hemsworth

بهترین بازیگران جهان 2021
جذاب ترین بازیگران زن و مرد جهان

کریس همسورث یک بازیگر  استرالیایی که در زمره بهترین بازیگران جهان 2021 به شمار می‌رود. او پیش از آغاز کار سینمایی در هالیوود ابتدا در استرالیا با ایفای نقش کیم هاید در مجموعه تلویزیونی استرالیایی خانه و دوری به شهرت رسیده است.

کریس همسورث بیشتر با ایفای نقش ثور در هشت فیلم دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، که از ثور آغاز می‌شود و اخیراً در انتقام‌جویان پایان بازی ظاهر شد به همین علت می‌توان این بازیگر دوست داشتنی را در لیست بهترین بازیگر مرد جهان قرار داد.

از دیگر نقش‌های سینمایی همسورث می‌توان به فیلم‌های اکشن پیشتازان فضا، سفیدبرفی و شکارچی، سحرگاه سرخ، بلک‌هت، مردان سیاه‌پوش بین‌المللی و استخراج  و همچنین تریلر گریز بی‌نقص و کمدی شکارچیان روح اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران ترکی زن و مرد 2021

Johnny Depp

بهترین بازیگران جهان 2021
جذاب ترین بازیگران زن و مرد جهان

بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان آمریکایی بوده که در زمره جذاب ترین بازیگران مرد جهان قرار گرفته است. آغاز موفقیت‌های او به دهه‌ی 1980 میلادی و مجموعه‌ی تلویزیونی خیابان جامپ شمارهٔ ۲۱ بازمی‌گردد.

او در این مجموعه به یک بازیگر نوجوان محبوب تبدیل شد. پس از آن در سال 1990 در فیلم ادوارد دست‌قیچی بازی کرد و بعد با فیلم‌هایی مانند اسلیپی هالو، چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی، سری دزدان دریایی کارائیب، سوئینی تاد آرایشگر شیطانی خیابان فلیت، آلیس در سرزمین عجایب، رنگو و سایه‌های سیاه به موفقیت‌های بزرگی در گیشه دست یافته‌ است.

جانی دپ برای به تصویر در آوردن شخصیت‌هایی مانند ادوارد دی وود در اد وود، جوزف دی پیستن در دنی براسکو، هانتر اس تامپسون در ترس و نفرت در لاس‌وگاس، جورج جانگ در کوکائین و جان دلینجر در دشمنان مردم تحسین شده‌ است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021 

 Cillian Murphy‎

بهترین بازیگران جهان 2021
جذاب ترین بازیگران زن و مرد جهان

یکی دیگر از جذاب ترین بازیگران مرد جهان کیلین مورفی است که طرفدارن بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.  او حرفه‌ی خود را به عنوان خواننده، پیانیست و ترانه‌ نویس یک بند راک به‌ نام د سانز آو مستر آغاز کرد.

سپس در اواخر دهه‌‌ی 1990 قرارداد موسیقی را رد کرد و به بازی در تئاتر و فیلم‌های کوتاه و مستقل روی آورد. نخستین نقش‌های سینمایی قابل توجه او عبارتند از خوک‌های دیسکو، ۲۸ روز بعد، میان‌پرده، چشم قرمز و صبحانه در پلوتون.

همچنین او برای بازی در نقش زنی ترنس در صبحانه در پلوتون نامزد دریافت جایزه‌ی فیلم و تلویزیون ایرلند و جایزه ی گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شد. از دیگر فیلم‌های او بادی که کشتزار جو را تکان می‌دهد، آفتاب، سر وقت، پیکی بلایندرز است.

بیشتر بخوانید: زیباترین و جذابترین مردان 2021

Rami Malek

بهترین بازیگران جهان 2021
محبوب ترین بازیگر دنیا در سال 2021

رامی ملک یکی دیگر از بهترین بازیگران جهان 2021 است. این بازیگر ۳۹ ساله، تصویری متفاوت نسبت به مفهوم کلاسیک خوش تیپ که در ذهن ثبت است، دارد. با این حال، این تفاوت باعث شد میلیون‌ها زن، او را بیشتر دوست داشته باشند! مالک، زنان را از بسیاری جهات تحت تاثیر قرار می‌دهد، نه فقط با ظاهرش. غیرممکن است که بازی عالی او توجه شما را جلب نکند.

رامی ملک به عنوان محبوب ترین بازیگر دنیا در سال 2021 شناخته می‌شود. او موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است وی  برای بازی در مجموعه‌ی یواس‌ای نتورک آقای ربات که برایش جایزه امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در مجموعه تلویزیونی درام را دریافت کرد.

همچنین او جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام، جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین بازیگر مرد و جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد شناخته می‌شود. او افتخارات بسیاری دریافت کرده و اولین بازیگر مصری است که برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده‌ است.

بیشتر بخوانید: بیلی آیلیش (Billie Eilish)

Margot Elise Robbie‎

بهترین بازیگران جهان 2021
محبوب ترین بازیگر دنیا در سال 2021

مارگو رابی یک بازیگر  استرالیایی است که به عنوان زیباترین بازیگران زن جهان شناخته می‌شود. او در طول حرفه‌ی خود نامزد دریافت افتخارات گوناگونی نظیر دو جایزه‌ی اسکار، سه جایزه‌ی گلدن گلوب، پنج جایزه‌ی آکادمی فیلم بریتانیا و پنج جایزه‌ی انجمن بازیگران فیلم شده است.

مارگو رابی با فیلم گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در سال 2013 به شهرت رسید که در این فیلم با لئوناردو دیکاپریو همبازی بود. رابی در سال 2015 در فیلم فوکوس همبازی ویل اسمیت شد.

او در فیلم بعدی خود در نقش شخصیت هارلی کوئین از شرکت دی‌سی کامیکس در فیلم جوخه انتحار به ایفای نقش پرداخت. با وجود این که فیلم با واکنش‌های منفی از سوی منتقدان همراه بود، اما عملکرد رابی در نقش کوئین بسیار مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

Scarlett Ingrid Johansson

بهترین بازیگران جهان 2021
معروف ترین بازیگران در جهان

یکی دیگر از زیباترین بازیگران زن جهان اسکارلت جوهانسون است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. او پردر آمدترین بازیگر زن جهان در سال 2018 و 2019 است و نامش چندین بار در فهرست 100 ستاره ثروتمند فوربز قرار گرفته‌ است.

فیلم‌هایی که او در آن به ایفای نقش پرداخته‌ است بیش از ۱۴٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند و جوهانسون را به نهمین ستاره پردرآمد گیشه در تمام ادوار تبدیل کرده‌ است. او دریافت‌ کننده جایزه‌های متعددی از جمله‌ی یک جایزه تونی و یک جایزه بفتا و همچنین نامزد دریافت دو جایزه اسکار و پنج جایزه گلدن گلوب بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

Blake Lively

بهترین بازیگران جهان 2021
معروف ترین بازیگران در جهان

بلیک لیولی در سال 1987 در لس آنجلس آمریکا در خانواده ای هنرمند متولد شد. پدر وی ارنی لیولی بازیگر و کارگردان هالیوود است و مادرش الین لیولی نیز مدرس بازیگر و مدیر استعدادیابی بود به همین دلیل خیلی سخت نبود تا بلیک مسیر بازیگری را راحت تر از دیگران طی نماید.

اولین نقش آفرینی بلیک در فیلم مرد شنی محصول سال 1998 انجام شد. فیلمی که پدرش کارگردانی آن را برعهده داشت. پس از آن، بلیک به فیلم محبوب خواهران سفر پیوست و با ایفای نقش بریجیت به تجربه بازیگری اش افزود و توانست ستایش منتقدان را برانگیزد. اما این سریال دختر شایعه ساز بود که توانست نام بلیک لیولی را بر سر زبان‌ها بیندازد و از او بازیگر مشهوری بسازد.

بیشتر بخوانید: ونسا کربی (Vanessa Kirby) 

Laura Vandervoort

بهترین بازیگران جهان 2021
معروف ترین بازیگران در جهان

لورا وندرورت یکی دیگر از زیباترین بازیگران زن جهان است که از محبوبیت بسیار بالایی در دنیای هالیوود برخوردار است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی اسمالویل شبکه‌ی سی‌دابلیو، سیدی سینک در Instant Star و لیسا در سریال علمی–تخیلی شبکه ای‌بی‌سی بنام وی شناخته شده‌ است.

پس از بازی به عنوان مهمان در چند سریال تلویزیونی و حضور در چند فیلم ساخت دیزنی، لورا در سن 19 سالگی اولین نقش اول خود را با بازی در سریال Instant Star بدست آورد. سریالی که ۴ فصل از آن ساخته شد.

در سال 2006، لورا در اولین فیلم مهمش بنام The Lookout در کنار بازیگرانی چون جف دانیلز و جوزف گوردون لیویت به بازی پرداخت. بازی در چند سریال تلویزیونی دیگر، لورا را به سمت بازی در نقش کارا کنت در مجموعه تلویزیونی اسمالویل کشاند. وی در فصل‌های ۷ و ۸ این سریال، در هر کدام، یک قسمت بازی کرد. همچنین در دو قسمت دیگر نیز در فصل ۱۰ و آخرین فصل مجموعه اسمالویل نیز حضور داشت.

بیشتر بخوانید: هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)

Megan Denise Fox

بهترین بازیگران جهان 2021
معروف ترین بازیگران در جهان

مگان فاکس مدل و بازیگر آمریکاییست که به عنوان محبوب ترین بازیگر دنیا در سال 2021 شناخته می‌شود. او فعالیت کاری خود را از سال 2001 با حضور در چندین نقش کوتاه تلویزیونی و سینمایی آغاز کرد و در سریال امید و ایمان یک نقش تقریباً ثابت داشت. مگان سال 2004 را با نقشی در اعترافات ملکه درام تین ایجری آغاز کرد.

در سال 2007 او برای نقش مایکلا بینز، معشوقه ی شیا لابوف در فیلم ترانسفورمرز بلاک باستر انتخاب شد که نقطه ی عطف بازی های او بود و برایش نامزدی های جوایز مختلف تین ایجری را در پی داشت. فاکس موفقیتش را در «ترانسفورمرز 2 : انتقام کشته شدگان» در سال 2009 تکرار کرد. او در فیلم بدن جنیفر نقش اصلی افتخاری را برعهده داشت.
فاکس در سال 2004 بعد از آشنایی با برایان آستن گرین(اهل بورلی هیلز) در حین ساخت امید و ایمان با او نامزد شد اما رابطه ی آن‌ها تا قبل از ازدواج در ژوئن سال 2010 رابطه ای نصفه نیمه بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین بازیگران جهان 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این سایت واقعا مسخره بود برای خانم ها فقط بخاطره زیبایی مشهور میشن؟

    پاسخ

    بهترین و کراش ترین بازیگر دنیا رابرت داوونی جونیورهه

    پاسخ