;
coinex

دانلود قسمت 6 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی با زیرنویس چسبیده

یکی از کیدراماهای پرطرفدار این روزها دالی و شاهزاده‌ از خود راضی است. برای دانلود قسمت 6 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی با زیرنویس چسبیده با ما باشید.

پیشرفت صنعت فیلم و سریال کره جنوبی موجب شده این کشور بیش از قبل بتواند نظر مخاطبان را در سراسر جهان به خود جلب کند. به همین خاطر کیدراما با گذر زمان بیشتر بین مردم شناخته می‌شود.

سریال جدید و در حال پخش دالی و شاهزاده‌ از خود راضی یکی از درام‌های جذاب کره‌ای بوده که توانسته به خوبی مخاطبان را جذب داستان کند. این سریال به کارگردانی Lee Jung Sub و نویسندگی Son Eun Hye ساخته شده است. در ادامه برای دانلود دانلود قسمت 6 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی با زیرنویس چسبیده با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت 6 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی

دانلود سریال کره ای Dali and the Cocky Prince

کارگردان لی جونگ سوب با داشتن سریال‌های محبوبی همچون آخرین ماموریت فرشته، عشق و ملکه هفت روزه و هیلر در کارنامه خود توانسته در ساخت این کیدرامای جدید نیز خوب عمل کند.

به طور کلی سریال دالی و شاهزاده از خود راضی درباره رابطه عاشقانه بین یک فرد تازه به دوران رسیده بی سواد و دختری از یک خانواده معتبر کره‌ای است. دختر این خانواده قصد دارد موزه‌ای که در حال فروپاشی است را نجات دهد.

جین مو هاک یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است. او یک تاجر بسیار موفق است و حدود 400 فروشگاه را که در سراسر دنیاست اداره می‌کند. اما جالب است بدانید برخلاف مهارت‌هایش، وی هیچ تحصیلاتی ندارد.

از طرفی شخصیت مقابل او کیم دالی است که یک محقق حرفه‌ای بوده و در هنرهای مختلف مهارت بالایی دارد. او به 7 زبان زنده دنیا مسلط است. کیم دالی شخصیت بسیار حالب و متفاوتی دارد. او دوست دارد در هر کاری مهارت کسب کند و موفق باشد تنها کاری کمی بی‌تجربه است و نمی‌تواند بسیار عالی انجام دهد فعالیت‌های خانگی است.

کیم دالی و جین مو هاک طی یک اتفاقی با هم روبه‌رو می‌شوند و باعث به وجود آوردن وقایق جالبی در سریال می‌شوند. آن دو درباره خودشان باهم صحبت می‌کنند اما حرفی از شغل‌هایشان نمی‌زنند. قطعا بسیار جالب خواهد شد زمانی که آن دو درباره پیشینه شغلی خود شروع به صحبت کنند.

دانلود قسمت 6 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی
, دانلود سریال کره ای‌ دالی و شاهزاده‌ از خود راضی / دانلود سریال Dali and the Cocky Prince قسمت ششم / دانلود سریال کره ای Dali and the Cocky Prince

جین در پول در آوردن مهارت داشته و همچنین در انجام کارهای خانه از جمله آشپزی نیز خوب است. از طرفی کیم دالی در هنر بسیار فعال بوده اما علاقه‌ای به انجام کارهای خانه ندارد. ما حدس می‌زنیم که رابطه بین آن دو بسیار دیدنی باشد زیرا آن دو به نحوی مکمل یکدیگرند.

در این مجموعه دوست داشتنی ستارگانی مشهوری همچون پارک گیو یونگ، کیم مین جائه و کوان یول به ایفای نقش پرداخته‌اند. پارک گیو یونگ در نقش کیم دالی، کیم مین جائه در نقش کیم مو هاک، کوان یول در نقش کیم تائه، هاوانگ هی در نقش جو ون تاک، یئون وو در نقش آن چاک هی، وو هی جین در نقش سانگ سا بونگ در این سریال حضور دارند.

آیا به نظر شما این دو با هم کنار می‌آیند و باهم دوست می‌شوند؟ به نظر شما کیم دالی اگر متوجه شود جین مو هاک یک فرد بی‌سواد، تازه به دوران رسیده است چه واکنشی نشان می‌دهد؟ اگر علاقمند به سریال‌های کمدی عاشقانه هستید در ادامه با ما همراه باشید.

حال در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت 6 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی دسترسی داشته باشید. علاوه بر دانلود سریال کره ای Dali and the Cocky Prince ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 5 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی قسمت ششم

دانلود قسمت 6 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی
دانلود رایگان قسمت 6 دالی و شاهزاده‌ از خود راضی با زیرنویس چسبیده / دانلود سریال کره ای Dali and the Cocky Prince / دانلود سریال Dali and the Cocky Prince قسمت ششم
  • نام سریال: دالی و شاهزاده‌ی از خود راضی (Dali and the Cocky Prince)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه KBS2
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: چهارشنبه و پنجشنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 10 دقیقه
  • بازیگران: Park Gyu Young, Kim Min Jae, Kwon Yool

دانلود سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی قسمت ششم با کیفیت 360p

قسمت ششم دالی و شاهزاده‌ از خود راضی بدون سانسور با کیفیت 540p 

قسمت ششم دالی و شاهزاده‌ از خود راضی بدون سانسور با کیفیت 720p

 دانلود رایگان قسمت 6 دالی و شاهزاده‌ از خود راضی با زیرنویس چسبیده با کیفیت 1080p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 6 سریال دالی و شاهزاده‌ از خود راضی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر