;
coinex

فصل چهارم سریال You ؛ تاریخ پخش و داستان

سریال You یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس است. ما در این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش فصل چهارم سریال You بپردازیم.

You یک سریال آمریکایی هیجانی روانشناختی بوده که بر اساس داستان کتاب‌های کارولین کپنس ساخته شده است. این سریال هیجان انگیز توسط سارا گمبل کارگردانی شده. همانطور که گفتیم این سریال یکی از آن دسته سریال‌های نتفلیکس بوده که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

پس از اتمام فصل سوم این سریال طرفداران مشتاق این بودند بدانند فصل چهارم سریال You کی میاد ؟ خوشبختانه چند روز پس از اتمام فصل سوم اعلام شده است که این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید خواهد شد. طرفداران باری دیگر از شنیدن این خبر‌ شگفت زذه شدند.

از طرفی کارگردان این سریال، سارا گمبل نیز به تازگی اعلام کرده است که پس از فصل چهارم احتمالا این سریال در فصل‌های بعدی نیز در سال‌های آینده منتشر شود. در ادامه با تاریخ پخش فصل 4 سریال You همراه ما باشید.

فصل چهارم سریال You

همانطور که گفتیم سریال You باری دیگر در فصل چهارم باز خواهد گشت، پس از آنکه درباره این موضوع مطمئن شدیم سوال اصلی که برایمان پیش خواهد آمد این است که تاریخ شروع فصل چهارم سریال You دقیق چه زمانی خواهد بود؟

متاسفانه در ارتباط با جواب این سوال باید بگوییم که این هنوز خبر قطعی و دقیقی درباره تاریخ پخش سریال تو فصل 4 داده نشده است و برای مطمئن شدن درباره این موضوع نیاز هست که کمی بیشتر منتظر بمانیم. از آنجایی که هنوز این سریال در مراحل اولیه خود در فصل چهارم بوده شرایط را برای پیش بینی دقیق تاریخ پخش سریال کمی سخت کرده است.

اگر پاندمی جدیدی ایجاد نشود یا اینکه اتفاقی پیش نیاید و تمامی مراحل ساخت فصل چهارم به ترتیب و با برنامه جلو برود، می‌توانیم امیدوار باشیم که فصل چهارم این سریال در اواخر سال 2022 منتشر شود اما درباره زمان دقیق آن هیچ اطلاعات صحیح و درستی وجود ندارد.

از طرفی کارگردان این سریال سارا گمبل به تازگی اعلام کرده: ما هنوز در این سریال داستان‌های زیادی را برای به اشتراک گذاشتن داریم، وی افزود: من هیچ ترسی برای اعلام کردن و ساخت آن‌ها ندارم. با این اوصاف، ما می‌توانیم شاهد این سریال در سال‌های آینده در فصل‌های مختلف باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

کتاب چهارم رمان You

فصل چهارم سریال You
فصل چهارم سریال You کی میاد / تاریخ پخش فصل 4 سریال You

از طرفی برای شما علاقه‌مندان این سریال خبر دیگری داریم. کارولین کپنس، یک نویسنده مشهور و شناخته شده است. در واقع همانطور که گفتیم این سریال بر اساس رمان‌های این شخص با همین نام ساخته شده است. وی شخصا اعلام کرده است که رمان چهارم You نیز به زودی منتشر خواهد شد.

خبر قطعی انتشار کتاب چهارم You در واقع در سال 2019 منتشر شد. نویسنده این کتاب، کتاب سوم خود را در سال 2021 منتشر کرده و در حال حاضر در حال نوشتن و آماده سازی کتاب چهارم خود است.

اگر شما مجموعه کتاب‌های You را خوانده باشید، می‌توانید ایده کلی این سریال را در فصل چهارم پیدا کنید. به خصوص اگر کتاب سوم آن را بخوانید. در ادامه این مقاله قصد داریم به داستان فصل 4 سریال You بپردازیم. همرا ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

داستان فصل 4 سریال You

فصل چهارم سریال You
تاریخ پخش فصل 4 سریال You / تاریخ پخش سریال تو فصل 4

اگرچه پیشتر گفتیم امکان این وجود دارد که پس از فصل چهارم این سریال شاهد فصل های بعدی نیز باشیم اما از طرفی برخی از افراد اعتقاد دارند فصل چهارم به عنوان فصل آخر این سریال پخش خواهد شد. در حقیقت، هیچ اطلاعات دقیقی درباره داستان فصل چهارم این سریال وجود ندارد اما با توجه به اتفاقاتی که در فصل سوم افتاد چندین نظریه برای فصل چهارم وجود دارد.

در واقع، تمامی فصل‌های سریال You از کتاب‌های رمان کارولین کپنس الهام گرفته شده است پس این احتمال وجود دارد که فصل چهارم این سریال نیز این گونه باشد. بنابراین، چه اتفاقی در فصل چهارم این سریال رخ خواهد داد؟

عاقبت جو چه می‌شود؟ اگر فصل سوم این سریال را دیده باشید می‌دانید که جو به ظاهر مرده است. در حقیقت او مرگ خود را جعل کرده، پسرش هنری را رها کرده، همسرش را به قتل رسانده و خانه خود را به آتش کشیده است.

مرگ تکان دهنده لاو برای هوادارن تعجب برانگیز بود اما ویکتوریا پدرتی بازیگر نقش لاو از این موضوع غافلگیر نبود. وی در طول برخی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که می‌دانسته عاقبت خوبی در انتظار لاو در این سریال نیست.

در فصل چهارم این سریال به نظر می‌رسد که جو در نهایت به دلیل عشقی که به پسر خود دارد به کالیفرنیا بازگردد. در واقع حدس می‌زنیم که در فصل جدید جو با هویتی دیگر با نام نیک برای محافظت از پسرش در برابر نامادری‌اش به کالیفرنیا بازگردد.

اگرچه که همه چیز در این سریال ممکن است اما به نظر نمی‌رسد که لاو در این سریال زنده شود و یا حضوری داشته باشد، مگر آنکه به شکل یک روح برای زجر دادن جو همانطور که در فصل دوم ظاهر شد در فصل چهارم نیز ظاهر شود. در ادامه این مقاله با بازیگران سریال You فصل چهارم 3 همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2021

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

بازیگران سریال You فصل چهارم

فصل چهارم سریال You
بازیگران سریال You فصل چهارم / تاریخ شروع فصل چهارم سریال تو

از آنجایی که هنوز در ارتباط با داستان فصل چهارم سریال You اطلاعات دقیقی در میان نیست، پیش بینی بازیگرانی که در فصل چهارم حضور دارند کمی دشوار است. تا به اینجا از حضور پن بدلجی در نقش جو گولدبرگ به عنوان یکی از بازیگرانی که باری دیگر در فصل چهارم بازمی‌گردند مطمئن هستیم.

موضوعی که درباره داستان فصل چهارم سریال You می‌دانیم این است که جو از بابت گذشته خود در عذاب است و تصاویری از گذشته در ذهن او وجود دارند که موجب شکنجه وی می‌شوند به همین دلیل امکان حضور بازیگرانی مانند الیزابت لیل در نقش بک، امبیر چیلدرز در نقش کندیس و البته ویکتوریا پدرتی در نقش لاو وجود دارد.

ما همچنین امیدواریم در فصل چهارم این سریال شاهد والدین جدید پسر جو هنری، با بازی بازیگرانی با نام‌های Ben Meh و  Noel Arthur نیز باشیم. در آخر جنا اورتگا که در سریال به عنوان همسایه جوان جو حضور داشت نیز در یکی از مصاحبه‌های خود گفته است که بسیار علاقه دارد در فصل چهارم این سریال نقشی را در کنار دیگر بازیگران این سریال ایفا کند.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: popbuzz , radiotimes

نظر شما در خصوص فصل جدید سریال You چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالی بود مرسی

    پاسخ