;
coinex

بازیگران سریال کیمرا (Chimera) ؛ بیوگرافی، داستان و تریلر

سریال جذاب کره‌ای کیمرا در تاریخ 20 اکتبر 2021 منتشر شد. در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی بازیگران سریال کیمرا (Chimera) بپردازیم.

انتظارات به پایان رسید و بلاخره سریال کره‌ای کیمرا که یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود در تاریخ 20 اکتبر 2021 منتشر شد. طرفداران بین المللی این سریال می‌توانند کیمرا را به زودی از سایت‌های مختلف دانلود کنند.

گفته شده کیمرا یک درام هیجان انگیز بوده که داستان یک کاراگاه قاتل، یک جراح، یک پروفایلر و تحقیقات هر کدام از آن‌ها را در ارتباط با پرونده قتلی یک انفجار را که از 35 سال پیش آغاز شده است را به تصویر می‌کشد.

ستارگان معروف زیادی در این سریال جذاب بازی کرده‌اند که از این بازیگران مشهور می‌توان به پارک هه سو، لی هی جون و سو هیون اشاره کرد. ممکن است نام بازیگر پارک هه سو برای شما آشنا باشد.

این بازیگر اخیر در سریال معروف بازی ماهی مرکب به خوبی ایفای نقش کرده است. در ادامه اینه مقاله ابتدا قصد داریم به بازیگران سریال کیمرا (Chimera) و سپس به تریلر و داستان سریال کره ای کیمرا بپردازیم. همراه ما باشید.

بازیگران سریال کیمرا (Chimera)

آیا شما هم جزو طرفداران سریال های کیدراما هستید؟ آیا از سریال‌هایی با ژانرهای معمایی، هیجانی، کارآگاهی لذت می‌برید؟ اگر جواب شما در هر دو سوال بله باشد ما قطعا تماشای این سریال را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کمیرا یکی از سریال‌های کیدرما بوده که تمامی این ژانرها را در خود جای داده است. این سریال در لحظه به لحظه نمایش خود تصاویر و صحنه‌هایی را برای شما به نمایش می‌گذارد که شما بتوانید به وضوح معنای خشم، پیچ و تاب، هیجان و سوئ ظن را لمس کنید.

طرفداران این سریال حدود یک سال برای این سریال جذاب منتظر مانده اند. قرار بر این بود که سریال کیمرا در سال 2020 ‌منتشر شود اما با توج هبه یک سری مشکلات زمان آن به تعویق افتاد. بلاخره پس از یک سال انتظارات به پایان رسیده و طرفداران می‌توانند در برخی از سایت‌ها به دانلود این سریال در قسمت‌های اول بپردازند.

در این قسمت قصد داریم به معرفی بازیگران سریال Chimera بپردازیم. در ابتدا لیستی از بازیگران این سریال در اختیار شما قرار می‌گیرد و سپس با بیوگرافی بازیگرهای سریال Chimera 2021 همراه شما خواهیم بود.

  • پارک هه سو در نقش چا جائه هیون
  • لی هی جون در نقش لی جونگ یوب
  • کیم سو هیون در نقش یو جین
  • کیم هیو کیونگ در نقش گزارشگر
  • یون جی وان در نقش جانگ ها نا
  • کونگ هیون جی در نقش پرستار
  • جانگ یانگ کی در نقش ایم پیل سونگ

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)

بهترین سریال های چینی 2021

بیوگرافی بازیگرهای سریال Chimera 2021

بازیگران سریال کیمرا (Chimera)
بازیگران سریال کیمرا (Chimera) / بیوگرافی بازیگرهای سریال Chimera 2021 / داستان سریال کره ای کیمرا

لیستی از باریگران این سریال برای شما در قسمت قبلی نمایش داده شد. در این قسمت قصد داریم به بیوگرافی بازیگران این سریال هیجان انگیز که به عنوان جدیدترین سریال کره ای 2021 به شمار می‌رود بپردازیم.

پارک هه سو (Park Hae Soo): بازیگر اهل کره حنوبی بوده که در 21 نوامبر 1981 به دنیا آمده و در حال حاضر 39 سال سن دارد. وی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است اما تقریبا می‌توان گفت که شهرت خود را با بازی در سریال بازی ماهی مرکب که در سپتامبر 2021 منتشر شد، به دست آورده است.

از فیلم های سینمایی پارک هه سو میتوان به دزدان دریایی، استاد، وقت شکار، یاچا و روح اشاره کرد، وی همچنین در سریال‌های زیاد و معروفی از جمله بازی مرکب، پسران راکتی، خانه کاغذی، دفترچه زندان و خدای جنگ بازی کرده است.

لی هی جون (Lee Hee Joon): بازیگر کره‌ای بوده که در 29 ژوئن 1979 به دنیا آمده و در حال حاضر 42 سال سن دارد. وی از زمان شروع پیشه بازیگری خود تا به الان در سریال‌ها و فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است که از آن‌ها می‌توان به موش،  خانواده جدید و افسانه دریای آبی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بازیگران سریال کیمرا (Chimera)
بازیگران سریال کیمرا (Chimera) / بازیگران سریال Chimera

کیم سو هیون (Kim Soo Hyun): بازیگر و مدل اهل کره جنوبی بوده که در 16 فوریه 1988 به دنیا آمده است. وی در حال حاضر 33 سال سن دارد. کیم سو هیون از آن دسته بازیگرانی است که قطعا طرفداران بین المللی سریال‌های کره‌ای چندین فیلم یا سریال از این شخص را دیده‌اند زیرا که این شخص شهرت بسیار زیادی بین طرفداران بین المللی خود پیدا کرده است.

اولین باری که بازیگر با بازی در سریال رویای بلند معروفیت خود را پیدا کرد. از دیگر سریال‌های کیم سه هیون که ممکن است شما هم تا به الان آن‌ها را دیده باشید، می‌توان به تویی که از ستاره‌ها آمدی و افسانه خورشید و ماه اشاره کرد.

یون جی وان (Yoon Ji Won): یک بازیگر اهل کره جنوبی است. وی در 7 اکتبر 1994 به دنیا آمده و در حال حاضر 27 سال سن دارد. وی پیشه بازیگری خود را برای اولین بار در سال 2013 آغاز کرد.

از فیلم ها و سریال های معروف یون جی وان می‌توان به جزیره، ملکه راه رفتن، دزد بد؛ دزد خوب، Cheese In The Trap، The Game: Towards Zero اشاره کرد. در ادامه با داستان سریال کره ای کیمرا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای کمدی

داستان سریال کره ای کیمرا

بازیگران سریال کیمرا (Chimera)
بازیگران سریال کیمرا (Chimera) / بیوگرافی بازیگرهای سریال Chimera 2021 / بازیگران سریال Chimera

حادثه کیمرا یک جنایت قتل و انفجار زنجیره‌ای بوده که در سال 1984 اتفاق افتاده و باعث دگرگونی آن سال شده است. درست مانند همین حادثه در سال 2019 اتفاق می‌افتد. جنایتکار این حادثه مهیب کیمرا نامیده  شده و به عنوان یک هیولا از آن یاد می‌شود.

در افسانه یونانی این هیولا به این شکل توصیف می‌شود که بالا تنه آن به شکل یک شیر است، بدنی مانند یک بز و دمی مانند یک مار دارد که آتش را از زبان خود بیرون می‌دارد.

این سریال داستان یک کارآگاه جنایات خشونت آمیز به نام چا جائه هیون، یک جنایتکار به نام یو جین و یک پزشک به نام جونگ یوب را به تصویر می‌کشد. این چند نفر جنایتکار را ردیابی می‌کنند و رازهای زیادی را در این باره کشف می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

تریلر سریال کیمرا

جدیدترین سریال های کره ای 2021 / بازیگران سریال Chimera

از آنجایی که قسمت‌های اولیه سریال کیمرا پخش شده، قطعا تریلری از این سریال نیز منتشر شده است. در واقع بیشتر اطلاعات به دست آمده و فضای این سریال جذاب که برخی از افراد به عنوان بهترین سریال کره ای 2021 می‌شناسند از تریلر این سریال به دست آمده است.

اگر می‌خواهید پیشینه‌ای از صحنه‌ها و بازیگران و تم این سریال اطلاعاتی داشته باشید پیشنهاد ما این است که در ابتدا تریلر منتشر شده از این سریال را ببینید اما اگر دوست دارید که فضا و جو این سریال برای شما مانند یک سوپرایز ظاهر شود مستقیما سریال را دانلود کرده و به تماشای آن بنشینید.

برای تماشای تریلر سریال کیمرا (Chimera) در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

منابع: korean-drama-list , otakukart

نظر شما در خصوص بازیگران سریال کیمرا (Chimera) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بیوگرافی یکی از بازیگرارو اشتباه نوشتید. کیم سو هیون نه اون کیم سو هیونیه (مذکره) که تو سریال های رویای بلند، افسانه خورشید و ماه، مشکلی نیست خوب نباشی، یک روز معمولی و… بازی کرده نه اون کیم سو هیونه(مونث) که تو سریال های روح بیا بجنگیم، آلارم عشق، پادشاه صاحب ماسک، رادیو عاشقانه و…. بازی کرده. خلاصه این کیم سوهیون به نظر تازه کاره و لطفا بیوگرافی اشو درست کنید. ممنون

    پاسخ