;
coinex

آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام

اگر برای به دنبال آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت هستید این مقاله را از دست ندهید، در ادامه آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام را می‌توانید مطالعه کنید.

امروزه اینستاگرام از محبوب ترین ابزار‌‌های ارتباطی عصر دیجیتال به شمار می‌رود. این اپلیکیشن با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه و کامپیوتر باعث استفاده گسترده‌تر کاربران و مجبوبیت بیش از پیش خود در دنیای مجازی شده است.

با استفاده از اینستاگرام می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید. نوع پیج و زمینه فعالیت در اینستاگرام می‌تواند مختلف باشد: پیجی شخصی با محتوای پرایوت، پیجی شخصی با محتوای پابلیت و یا یک پیج کاری با ارائه خدمات و محصولات مختلف در تمامی زمینه‌های فروش و حتی خرید می‌تواند در اینستاگرام فعالیت کند. در ادامه این نوشتار آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام

با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا در جهان، اینستاگرام به یکی از قدرتمند ترین بازارهای فروش و ارائه محصول تبدیل شده است. بستری ویژه که علاقه مندان می‌توانند در آن فعالیت کرده و طعم شیرین یک کسب و کار نوین و حتی سبکی متفاوت از زندگی را تجربه کنند.

همچنین می‌توانند به دور از هرگونه محدودیت برای انجام فعالیت‌های گوناگون با هر طرز فکر، عقیده، نژاد، ملیت با تمام مردم جهان ارتباط بگیرند. روزمرگی‌های خود را به اشتراک بگذارند، بلاگری کنند، استعداد خود را در معرض دید عموم قرار دهند و شناخته شوند. اگر شما همم به دیدن پست‌های پیج‌های پرایوت علاقمند هستید در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام کودکان چیست

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

حساب کاربری پرایوت یا خصوصی اینستاگرام چیست؟

آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام
آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام

اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می دهد که بدون هیچ محدودیتی عکس ها و ویدئوهای خود را در محیط اینستاگرام آپلود کنند اما با این حال گزینه پرایوت (Private) یا خصوصی را هم در نظر گرفته تا کاربرانی که تمایل به شخصی سازی حساب خود دارند بتوانند پیج خود را محدود کرده تا سایر افراد برای عضویت در حساب آن ها یا به قولی دنبال کردنشان با ارسال درخواستی مبنی بر فالو کردن (Request) و تایید از طرف صاحب پیج بتوانند جزء فالورهای پیج بوده و پست های آن را مشاهده کنند این در صورتی است که حساب های کاربری پابلیک (Public) به صورت عمومی بوده و تمام افراد می توانند محتوای پیج را بدون هیچگونه محدودیتی مشاهده کنند و در صورت علاقه آن را دنبال کنند.

خصوصی بودن یا عمومی بودن حساب کاربری بستگی به نوع فعالیت و هدف شما دارد. به این نکته توجه داشته باشید تنها افرادی که اجازه دنبال کردن پیجتان را به آن‌ها می دهید می‌توانند فعالیت‌های شما را ببینند، پست و استوری و لایو اینستاگرام شما محدود شده و برای سایرین قابل رویت نیست.

تغیییر حساب کاربری از حالت خصوصی به عمومی و بالعکس در هر زمانی امکان پذیربوده با این تفاوت که اگر حساب کاربری شما از نوع کسب و کار است باید به حالت شخصی و سپس پرایوت تغییر کند. سایر پیج‌ها برای دنبال کردن پیج پرایوت باید منتظر تایید صاحب پیج باشند این در حالی است که در پیج‌های پابلیک شما می توانید پیج مورد نظر خود را در همان لحظه دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

ریمیکس اینستاگرام چیست؟

لایو روم اینستاگرام چیست؟

دیدن پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام

آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام
آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام

 

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید محتوای پیج دوست یا همکار خود را ببینید بدون اینکه بخواهید او را دنبال کنید و با قفل بودن صفحه او مواجه شده باشید موضوع مورد بحث ما دقیقا همین مسئله است که چگونه می‌توان پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن دید؟

قبل از هر توضیحی باید بگوییم از زمان راه اندازی اینستاگرام و شهرت یافتن این اپلیکیشن بسیاری از افراد به دنبال راهی برای دیدن پست‌های پیج پرایوت بدون فالو کردن آن پیج بوده‌اند که به طور قطع می‌توان گفت هیچ راهی برای دیدن پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام وجود ندارد.

زیرا این اپلیکیشن به عنوان یک ابزار قدرتمند ارتباطی و دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان، میلیارد ها دلار ارزش داشته ومؤسسان آن سالانه هزینه‌های هنگفتی را برای حفظ امنیت این شبکه در نظر می‌گیرند تا از هک شدن و حمله هکرها به حساب‌های کاربرانشان جلوگیری کنند.

اعتبار اینستاگرام به حفظ اطلاعات شخصی کاربرانش است تا تمامی افراد با خیالی آسوده در محیط امن اینستاگرام عضو شده و فعالیت کنند؛ بنابراین ورود به حساب‌های کاربران این شبکه مجازی کار آسوده ای نیست اما نمی‌توان گفت که کار ناممکنی است.

با وجود امنیت بالای اینستاگرام، هک شدن حساب‌های کاربری همچنان مشاهده می‌شود پس یک راه برای دیدن پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام هک این حساب‌ها بوده که کاری دشوار است.

راه دیگر داشتن یوزر و پستورد یا داشتن شماره یا ایمیلی است که پیج مورد نظر با آن ساخته شده است. با وارد کردن یوزر و پستورد پیج مورد نظر می‌توانید وارد پیج شده و پست‌های آن را ببینید که این مورد کمی خارج از تصور بوده زیرا دسترسی به آن یک معجزه است.

با داشتن شماره تلفن یا ایمیل ساخته شده پیج نیز می‌توانید رمز حساب کاربری را تغییر داده و وارد آن شوید که احتمال دسترسی به شماره تلفن و ایمیل پیج هم بسیارکم است.

راه دیگری نیز وجود دارد درست کردن یک حساب کاربری جعلی یا فیک و فرستادن ریکوئست به پیج پرایوت مورد نظر که البته موفقیت از این راه، بستگی به تایید صاحب حساب کاربری خصوصی دارد چرا که اکثرا وجود چنین حساب های فیک و ارسال درخواست فالو نشان از جعلی بودن آن است که امکان قبول یا رد آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

مسنجر رومز اینستاگرام چیست؟

کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام

آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام
آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام

و اما راه آخرکه به نظر شدنی و راحت تر بوده استفاده از برنامه‌های طراحی شده تحت همین عنوان “دیدن محتویات و پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام و دانلود عکس‌های پیج پرایوت دراینستاگرام بدون فالو کردن آن‌ها” است.

با نگاه به سرچ این موضوع در گوگل میبینیم این برنامه‌ها بیشتر در سایت‌های خارجی تبلیغ شده و بر روی گوشی همراه و کامپیوتر قابل اجرا هستند. برنامه‌هایی با تنوع زیاد که برای استفاده از آن‌ها باید این اپلیکیشن‌ها را خریداری کرد.

با توجه به تجربه‌های به دست آمده از استفاده ازاین اپلیکیشن‌ها به وضوح مشخص شد که این ادعا حقه ای بیش نبوده و ادعایی کذب است که حاصل سوء استفاده ی عده‌ای سودجو از کاربران این شبکه اجتماعی است.

موضوع قابل تامل تر اینکه با خرید برخی از اپلیکیشن‌ها و نصب آن بر روی دستگاه خود با وارد کردن اطلاعات شخصی حساب شما به سرعت هک شده و شاهد از دسترس خارج شدن آن می‎‌شوید، به همین راحتی یک کلاهبرداری سریع و بزرگ اتفاق می‌افتد.

در رابطه با عکس پروفایل حساب‌های کاربری پرایوت اینستاگرام می توان گفت که امکان دیدن و دانلود تنها عکس پروفایل این حساب های شخصی وجود دارد.

شما با اتصال به یک بات تلگرامی می‌توانید بدون فالو کردن حساب پرایوت و همچنین بدون اطلاع صاحب حساب کاربری، تنها عکس پروفایل آن را دانلود کنید توجه داشته باشید که امکان دانلود عکس‌های پیج پرایوت در اینستاگرام بدون فالو کردن آن میسر نیست.

اگر حساب کاربری پرایوت مدتی عمومی شده باشد امکان دیدن برخی ازاین پست‌ها که در زمان عمومی بودن پیج آپلود شده است وجود دارد. شما می توانید آیدی کاربر مورد نظر را در گوگل جستجو کنید، در این صورت ممکن است تعدادی از این پست‌ها برایتان نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید:

قابلیت Recently Deleted اینستاگرام چیست؟

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

معرفی چند ابزار برای مشاهده پست‌ها و دانلود عکس‌های پیج پرایوت در اینستاگرام

آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام
آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام

در این قیمت میخواهیم به معرفی چند ابزار برای دیدن پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام و دانلود عکس‌های پیج پرایوت در اینستاگرام بپرازیم.

دیدن پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام با ابزار Private Instagram Viewer

  همان طور که گفتیم سایت‌های زیادی در زمینه ی دیدن پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام مطالعه کرده اند اما تا کنون هیچ راهی برای دیدن این پیج‌ها یافت نشده است.

سایت خارجی‌ای تحت عنوان مشاهده پروفایل خصوصی وجود دارد که ادعا کرده با ابزاری به نام Private Instagram Viewer می‌توان به صورت رایگان پست‌های پیچ پرایوت را ببینید. بر اساس این ادعا از طریق این ابزار و با استفاده از یک مرورگر بدون اینکه به دانلود فایلی نیاز داشته باشیم تنها با وارد کردن نام یا آیدی کامل پیج مورد نظر و انتخاب گزینه Access Now می‌توان پست‌های پیج را مشاهد کرد.

در مرحله اول یک راهکار خوب و البته رایگان به نظر می‌رسد اما با امتحان کردن این روش پس از وارد کردن نام کاربری مورد نظر و تایید، شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که برای ادامه کار مجبور به دانلود اپلیکیشن‌های پیشنهادی آن‌ها هستید. در واقع این سایت یا سایت‌هایی از این قبیل با این ترفندها تنها اقدام به فروش اپلیکیشن‌های می‌کنند که جعلی بوده و از این طریق به منافع خود می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام 

دیدن پست‌های پیج خصوصی اینستاگرام با Instagram Viewer

Instagram Viewer ابزار رایگان دیگری است که سازندگان آن ادعا کرده‌اند می‌توان با استفاده از آن در فاصله زمانی کوتاه یک دقیقه‌ای تمامی فعالیت‌های حساب کاربری خصوصی اعم از عکس و فیلم و نظرات را دید.

با وارد کردن آیدی اینستاگرام اطلاعات دقیق پیج پرایوت مثل تعداد دنبال کننده‌ها، دنبال شونده‌ها و نام کاربری کامل برای ما نشان داده می‌شود که برای ادامه باید روی گزینه confirm کلیک کنیم.

آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام
آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام

با کلیک روی این گزینه سه آپشن دیدن عکس، دانلود عکس و دیدن پروفایل برای ما ظاهر می شود که با انتخاب یکی از این گزینه‌ها پیغامی برای ما نمایش داده می‌شود.

در این پیغام این نکته تذکر داده شده که به خاطر جلوگیری از ورود ربات به اینستاگرام و اطمینان از ورود یک شخص ثالث باید برای ادامه کار Instagram Human Verification را کامل کنید.

بعد از تکمیل و تایید سرور شروع به انجام عملیات کرده و برای دانلود باید منتظر ماند که ما تمامی این مراحل را انجام دادیم اما پس از نمایش سرور به شروع دانلود اطلاعات حساب کاربری، مرحله اتمام دانلود تمام نشده و نتیجه نهایی نیز مشخص نشد. تلف کردن وقت، نتیجه استفاده از این ابزار شد.

بیشتر بخوانید:

5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام 

 دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

دانلود عکس‌های پیج پرایوت در اینستاگرام با instaviewy

ابزار دیگری که ادعا می‌کند دانلود عکس‌های پیج پرایوت در اینستاگرام را می‌توانید با استفاده از آن انجام دهید، instaviewy نام دارد. با استفاده از ابزار instaviewy با وارد کردن لینک کاربر اینستاگرام می‌توایند اطلاعات او را ببینید. با رفتن به این سایت و امتحان کردن این روش نیز با پیغامی مبنی بر دسترس نبود آی پی کشور ایران روبه رو شدیم. تحریم شدن کشور ما توسط سایتی دروغین!

برای دیدن پست‌های صفحات شخصی هیچ راه قانونی ای جز فالو کردن آن ها وجود ندارد و وجود برنامه های معرفی شده به منظور ارائه اطلاعات حساب‌های پرایوت تبلیغی بیش نیست و با نگاهی عمیق تر شاهد یک کلاهبرداری بزرگ هستیم. بهترین راه برای دیدن پست‌های پیچ خصوصی اینستاگرام مورد نظر فالو کردن آن است. پیج مورد نظر را فالو کنید تا در صورت صلاحدید صاحب پیج، تمامی پست‌ها برایتان نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خیلی عالی بود من خیلی گشتم تا این راه رو پیدا کنم .

    پاسخ

    پیج من خصوصیه یکی بدون این که فالو داشته باشیم همو اومده استوریمو سین کرده. هر چی پرسیدم چطوری اینکارو کردی ج نداد منم بلاک کردمش. چطور میشه؟

    پاسخ